94887
Książka
W koszyku
Z recenzji wydawniczej: "Praca dr Karoliny Skarbek dotyka obecnie szeroko omawianego problemu jakości i efektywności nauczania matematyki i stanowi ważny głos w dyskusji na temat koniecznych zmian w systemie edukacji […]. Badania podłużne przeprowadzone przez dr Karolinę Skarbek i wnioski z tych badań, opisane w monografii, w znaczącym stopniu wzbogacają wiedzę na temat sposobów identyfikowania i wzmacniania uzdolnień matematycznych dzieci. Pozwalają na nowatorskie spojrzenie na uzdolnienia matematyczne dzieci w ostatnim roku wychowania przedszkolnego i w pierwszych latach nauki szkolnej. W pewnym stopniu wyjaśniają, dlaczego mali uczniowie, już po kilku latach nauki szkolnej, przestają manifestować swoje uzdolnienia matematyczne […]. W mojej ocenie recenzowana książka jest bardzo wartościową pozycją. Ma duże znaczenie zarówno dla teorii, jak i praktyki nauczania matematyki. Powinna być obowiązkową lekturą dla studentów – przyszłych nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz przyszłych nauczycieli matematyki. Warto, aby zapoznali się z nią również czynni nauczyciele […], dydaktycy matematyki, decydenci, rodzice oraz inne osoby, które interesują się edukacją matematyczną i którym zależy na dobrym wykształceniu matematycznym przyszłych pokoleń". [Lubimyczytać.pl]
Status dostępności:
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [283]-295.
Uwaga dotycząca finansowania
Zrealizowano ze środków finansowych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa"
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej