Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(490)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Słowacki Juliusz
(294)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Boy-Żeleński Tadeusz
(242)
Goliński Zbigniew
(201)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(200)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Disney Walt
(193)
Czechowicz Józef
(188)
Steel Danielle (1947-)
(185)
Mickiewicz Adam
(183)
Siemianowski Roch (1950- )
(183)
Roberts Nora (1950-)
(181)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Kiss Jacek
(175)
Cieślik Donata
(166)
Christie Agatha (1890-1976)
(161)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(160)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(157)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(156)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(153)
Kraszewski Józef Ignacy
(152)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(146)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(141)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Popczyński Marcin (1974- )
(138)
Prus Bolesław
(138)
Utta Mirosław
(137)
Chorąży Wojciech (1973- )
(135)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Rolando Bianka
(131)
Fabianowska Małgorzata. Tłumaczenie
(129)
Lange Antoni
(125)
Webb Holly
(123)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(122)
Domańska Joanna (1970- )
(121)
Prus Bolesław (1847-1912)
(121)
Schimscheiner Lena (1991- )
(119)
Żeleński Tadeusz. Tł
(118)
Dragun Jacek
(117)
Shakespeare William
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Zarawska Patrycja (1970- )
(112)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(109)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(109)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Puchalska Katarzyna
(101)
Mróz Remigiusz (1987- )
(99)
Mazurkiewicz Robert (1954- )
(97)
Chojnowska Ilona (1982- )
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Zarawska Patrycja. Tł
(95)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(94)
Szekspir William
(93)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(91)
Zadura Janusz (1968- )
(91)
Biel Konrad (1980- )
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(88)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Bogdziewicz Monika
(84)
Chmielewska Joanna
(83)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Kosior Filip (1992- )
(83)
Kasprowicz Jan
(81)
Krzysztoń Agnieszka
(80)
Więckowski Maciej (1982- )
(80)
Lem Stanisław (1921-2006)
(79)
Rogoza-Biel Mirella
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Filipowicz Leszek (1967- )
(78)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(78)
King Stephen (1947- )
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Mortka Marcin (1976- )
(75)
Dickens Charles (1812-1870)
(74)
Drewnowski Jacek (1974- )
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Okulografia
(1)
Techniki projekcyjne (psychologia)
(1)
Wywiad narracyjny
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 245 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
"Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji. „Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charak­terze podręcznika, ukazującą zagadnienia skomplikowane w sposób przejrzysty i prosty. Są to z pewnością walory recenzowanego opracowania. (...) Do atutów pracy należą prezentowane w niej liczne przykłady pochodzące z praktyki gospodarczej, zwłaszcza z własnych doświadczeń Autorek, za­angażowanych w wiele przedsięwzięć projektowych dedykowanych przedsiębiorcom. (...)Praca stanowi interesującą propozycję wydawniczą, która może wejść do kanonu lektur obowiązkowych dla młodych badaczy, przedsiębiorców zainte­resowanych tematem jakościowych badań marketingowych i studentów kierunków ekonomicznych"." - z recenzji prof. UG dr hab. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej