Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(122)
Forma i typ
Książki
(117)
Publikacje naukowe
(40)
Publikacje fachowe
(36)
Poradniki i przewodniki
(35)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Audiobooki
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(119)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Czytelnia dla dorosłych
(116)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(1)
Filia Sułkowice-Bolęcina
(1)
Wypożyczalnia książki mówionej
(2)
Autor
Malcherek Monika
(5)
Sałbut Bartosz
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bucki Piotr
(2)
Heath Chip
(2)
Heath Dan
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mołoniewicz Jan Marek
(2)
Mruk Henryk
(2)
Oruba Norbert
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Środa Jacek
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Baczyńska Anna K
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bech Katarzyna. Tł
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berger Jonah
(1)
Bernardelli Michał. Tł
(1)
Bird Tom (1964- )
(1)
Bisewski Tadeusz
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Brown Stanley H
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Będzieszak Marcin
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Cassell Jeremy
(1)
Collins Phillip
(1)
Cote David (1952- )
(1)
Cusumano Michael A
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarczyńska Anna
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czech Marcin
(1)
Czubała Anna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Decewicz Anna.Tł
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Domagała Joanna (ekonomia)
(1)
Domaradzki Krzysztof (1989- )
(1)
Drejerska Nina
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Edwards Jim
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Filipiak Janusz (1952- )
(1)
Finch Brian
(1)
Ford Henry (1863-1947)
(1)
Franek Sławomir
(1)
Froń Karol
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gasper Dorota
(1)
Girard Joe
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Goczek Łukasz. Tł
(1)
Golonko Magdalena
(1)
Gontar Beata
(1)
Gontar Zbigniew
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Gołembska Elżbieta (1946-)
(1)
Gołembski Marcin. Autor
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gregor Bogdan (1943-)
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gromada Arkadiusz
(1)
Gryczko Noemi. Autor
(1)
Gryn Magdalena
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Górecka Aleksandra Katarzyna
(1)
Górski Filip
(1)
Głatki Michał
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hartley Gregory (1963- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hoover Ryan
(1)
Hopkins Tom
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jardzioch Andrzej
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Jurgilewicz Marcin
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kacperska Elżbieta
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kaczmarek Olga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(84)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(104)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(121)
Ukraina
(1)
Język
polski
(120)
angielski
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(24)
Szkoły wyższe
(21)
Handlowcy
(8)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Przedsiębiorcy
(7)
Studenci
(3)
Dorośli
(2)
Ekonomiści
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Hotelarze
(1)
Internauci
(1)
Inżynierowie
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Zarządzanie
(23)
Marketing
(16)
Przedsiębiorstwo
(14)
Sprzedaż
(13)
Techniki sprzedaży
(12)
Marketing cyfrowy
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(9)
Media społecznościowe
(9)
Komunikacja marketingowa
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Innowacje
(7)
Menedżerowie
(7)
Obsługa klienta
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Badania marketingowe
(6)
Handel
(6)
Motywacja pracy
(5)
Sukces
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Copywriting
(4)
Konsumenci
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przywództwo
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Reklama
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Copywriting internetowy
(3)
Decyzje
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Logistyka
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Motywacja
(3)
Perswazja
(3)
Usługi
(3)
Benchmarking
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Biznesplan
(2)
Branding (marketing)
(2)
COVID-19
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Etyka biznesu
(2)
Gastronomia
(2)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kreatywność
(2)
Leki
(2)
Model biznesowy
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Organizacja pracy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca zdalna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Projektowanie
(2)
Promocja sprzedaży
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Public relations
(2)
Restauracje
(2)
Start-up
(2)
Storytelling
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Wojsko
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Action Research
(1)
Administracja publiczna
(1)
Analityka predykcyjna
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
Bukieciarstwo
(1)
Business Intelligence
(1)
Ceny
(1)
Coaching
(1)
Coachowie
(1)
Comarch
(1)
Content marketing
(1)
Customer Experience
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czas pracy
(1)
Digitalizacja
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
E-konsumenci
(1)
E-mail marketing
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Egzaminy
(1)
Ekonomia
(1)
Temat: czas
2001-
(33)
1901-2000
(7)
1989-2000
(7)
1945-1989
(6)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Korea Południowa
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(51)
Opracowanie
(23)
Podręcznik
(16)
Monografia
(13)
Materiały pomocnicze
(9)
Praca zbiorowa
(4)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Vademecum
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1355)
Psychologia
(790)
Medycyna i zdrowie
(739)
Edukacja i pedagogika
(662)
Socjologia i społeczeństwo
(583)
Zarządzanie i marketing
(122)
Religia i duchowość
(368)
Kultura i sztuka
(308)
Rozwój osobisty
(304)
Podróże i turystyka
(289)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(272)
Hobby i czas wolny
(251)
Literaturoznawstwo
(222)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(221)
Biologia
(219)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(198)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(155)
Etnologia i antropologia kulturowa
(149)
Kulinaria
(149)
Kultura fizyczna i sport
(145)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(130)
Geografia i nauki o Ziemi
(113)
Ochrona środowiska
(92)
Media i komunikacja społeczna
(81)
Styl życia, moda i uroda
(80)
Filozofia i etyka
(78)
Inżynieria i technika
(74)
Nauka i badania
(72)
Językoznawstwo
(71)
Informatyka i technologie informacyjne
(69)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(65)
Fizyka i astronomia
(60)
Architektura i budownictwo
(51)
Praca, kariera, pieniądze
(44)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(40)
Transport i logistyka
(39)
Rolnictwo i leśnictwo
(35)
Matematyka
(29)
Dom i ogród
(27)
Chemia
(16)
Archeologia
(13)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Bibliotekarstwo, arcchiwistyka, muzealnictwo
(1)
Film i kino
(1)
Fotografia i fotografika
(1)
Kabaret,cyrk,performance
(1)
Medycyna,opieka zdrowotna,pielęgniarstwo
(1)
Religioznawstwo
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina,związki,relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i nauki pomocnicze
(1)
Turystyka i podróżnictwo
(1)
122 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki. [Helion].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są efektywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy. Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu. Tylko jak konkretnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: * lepiej mierzyć efektywność * skuteczniej nagradzać pracowników * zastąpić oceny okresowe * efektywniej motywować zespoły * tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka adresowana jest przede wszystkim do kierowników zespołów, umożliwia dogłębne zrozumienie reguł rządzących pracą zespołu. Poruszono w niej takie tematy, jak: teoria systemów złożonych, teoria gier, samoorganizacja i zasada ciemności. Zebrano i usystematyzowano znane od wielu lat klasyczne idee i techniki zarządzania, a następnie połączono je z ideą programowania zwinnego. Powstał w ten sposób spójny system idei, który powinien sobie przyswoić każdy adept zarządzania, mający pasję, ambicję i odznaczający się dążeniem do zarządzania doskonałego, wyzwalającego kreatywność zespołu i prowadzącego wprost do celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing : od strategii do efektów / Justyna Bakalarska-Stankiewicz. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 199 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Power)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.
Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane.
Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka odzwierciedla tendencję w podejściu do budżetowania polegająca na nakierowanie na wzmocnienie efektywności i skuteczności wydatkowania środków publicznych. Celem publikacji jest ocena rozwiązań stosowanych na potrzeby wzmocnienia efektywności działania sektora finansów publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem pomiary zadań publicznych, metod planowania budżetowego oraz zasad zarządzania długiem publicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości. Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną. Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI). Autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym Polski / Paweł Bogacz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2023. - 278, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
W prezentowanej monografii autor podejmuje zagadnienia zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego Polski, rozumianego jako proces zapewniania przez władze RP warunków niezbędnych do współpracy między przemysłem obronnym, siłami zbrojnymi, nauką i polityką. Autor odwołuje się do dorobku podejścia systemowego i teorii podejmowania decyzji. Praca stanowi studium przypadku na przykładzie zastosowań metod wielokryterialnych: AHP, ANP, REMBRANDT, DEMATEL. W badaniu wzięło udział 75 przedstawicieli przemysłu obronnego, sił zbrojnych, nauki, polityki i dyplomacji. Dla każdej z grup badanych opracowano hierarchie czynników, subczynników, wariantów oraz przeprowadzono analizę korzyści, szans, kosztów i ryzyka (BOCR) w odniesieniu do zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego RP. Respondentami byli eksperci i decydenci, z których część pełni (lub pełniła) najbardziej odpowiedzialne funkcje publiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aktualnie firmy muszą zmierzyć się z czterema głównymi problemami. Pierwszym jest dostosowanie infrastruktury oraz łańcuchów dostaw do zmieniających się warunków pogodowych. W niektórych przedsiębiorstwach już dzisiaj budowane są dwa centra dowodzenia, siedziby główne przenoszone są do innych regionów globu, zakładane są nowe plantacje w bezpieczniejszych regionach. Drugim problemem są wzrastające opłaty środowiskowe, głównie za emisję gazów cieplarnianych. Obecny system handlu uprawnieniami do emisji CO2, która stanowi zaledwie ¹⁄₅ emisji wszystkich gazów, jest atrakcyjny dla spekulantów, preferuje dużych graczy rynkowych. Dodatkowo opłaty emisyjne nie obejmują wszystkich dziedzin naszego życia, a tylko globalne, kompletne wprowadzenie tych samych regulacji prawnych przyczyni się do realizacji celów środowiskowych. Trzecim problemem jest zwiększające się ryzyko rozpraw sądowych. Coraz więcej grup prawniczych, stowarzyszeń, składa pozwy sądowe przeciw – ich zdaniem – nieuczciwym firmom. I wreszcie ostatni problem – konieczność wprowadzania do firm technologii i maszyn przyjaznych dla środowiska (green machines).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Książka ta to napisany przystępnym językiem przewodnik każdego handlowca po procesie sprzedaży. Skupia się na konkretnych sytuacjach, problemach i sposobach ich rozwiązania. Pokazuje, w jaki sposób podnieść skuteczność działań na każdym etapie sprzedaży, a z drugiej strony jak unikać najczęściej popełnianych przez sprzedawców błędów. Poradnik opisuje również, w jaki sposób skutecznie budować wiarygodność i pewność siebie. Dzięki niemu dowiesz się: jak sprzedawać z zyskiem w okresie spowolnienia gospodarczego, co możesz zrobić, aby natychmiast poprawić wyniki sprzedażowe oraz jak zarobić więcej w krótszym czasie. W książce znajdują się liczne przykłady, wskazówki oraz zadania, które pomogą ci m.in. wyznaczyć bardziej motywujące cele, stworzyć skuteczny plan sprzedażowy, przygotować przekonującą prezentację handlową lub zwiększyć zyski. Wybrane przykłady i rady zilustrowane są dowcipnymi rysunkami, co pomaga zrozumieć omawiane zasady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku stanął na czele firmy Honeywell jako jej dyrektor generalny. Organizacja, którą zastał, znajdowała się na skraju katastrofy, ponieważ przez wiele lat dominowało w niej myślenie krótkoterminowe. Aby odmienić losy firmy, Cote i jego zespół wdrożyli szereg śmiałych reform i wprowadzili wiele na pozór nieintuicyjnych praktyk. Dzięki temu udało im się połączyć dwa pozornie sprzeczne cele, a mianowicie równocześnie dążyć do uzyskania dobrych wyników w krótkim i w długim terminie. Efekt był spektakularny. Pod przywództwem Cote’a wartość rynkowa Honeywell wzrosła z 20 miliardów dolarów do 120 miliardów, dzięki czemu akcjonariusze uzyskali zwrot na poziomie 800 procent, a firmie udało się pobić indeks S&P 500 dwuipółkrotnie. Niniejsza książka przedstawia dziesięć podstawowych koncepcji strategicznych i operacyjnych, dzięki którym można uzyskiwać dobre wyniki zarówno dziś, jak i jutro. Dowiesz się z niej m.in.: jak rozpoznać praktyki, które wydają się atrakcyjne w krótkim terminie, ale zaszkodzą przyszłości firmy; w jaki sposób określić, gdzie i jak zainwestować w rozwój, aby uzyskać największy wzrost; jakie działania pozwolą utrzymać dobre wyniki krótkoterminowe bez szkody dla inwestycji w przyszłość – również w trudnych okresach, choćby w czasie recesji bądź zmiany kierownictwa; jak wykonanie kroku w tył i krytyczne myślenie, a także zachęcanie wszystkich wokół do niezależności myślowej, zwiększą zdolność twojego zespołu do sprawnego wypracowywania wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce podejmowany jest temat zarządzania systemem ochrony zdrowia w tej jego części, w której stosowane są leki. Uwzględniono specyfikę farmakoterapii jako integralnej części systemu, opierając się na podejściu interdyscyplinarnym. Opisano „drogę” produktów leczniczych stosowanych w profilaktyce oraz medycynie naprawczej od ich odkrycia, poprzez procesy rozwojowe, w tym badania kliniczne i rejestrację do refundacji, do ich zastosowania przez pacjenta. Omówiono branżę farmaceutyczną z perspektywy polskiej i międzynarodowej, z uwzględnieniem jej odmienności wyrażonej m.in. wysokim poziomem innowacyjności. Nie pominięto kwestii bezpieczeństwa terapii, w tym niepożądanych działań leków. Wymiar strategiczny objął analizę priorytetów w zakresie polityki lekowej, demografii i epidemiologii. Efektywne zarządzanie farmakoterapią zarówno na poziomie centralnym, jak i w skali mikroekonomicznej zależy od dostępnych zasobów: ludzkich, finansowych, rzeczowych, informacyjnych, intelektualnych oraz zastosowania specyficznych dla leków mechanizmów podejmowania decyzji obejmujących refundację, zastosowanie instrumentów dzielenia ryzyka czy monitorowania, takich jak rejestry lub dane typu real world evidence. Przywołanie przykładów zastosowania narzędzi zarządczych w priorytetowych obszarach terapeutycznych takich jak onkologia, kardiologia, diabetologia, psychiatria, neurologia i choroby rzadkie zapewniło głębszy wgląd w najważniejsze specjalności medyczne z punktu widzenia zastosowania leków. W opracowaniu czytelnik znajdzie analizę wyzwań przyszłości, które mają i będą miały coraz większe znaczenie dla zarządzania systemem z uwzględnieniem zastosowań leków, szczepionek i terapii zaawansowanych. Należą do nich: medycyna personalizowana i diagnostyka molekularna, opieka koordynowana i koncepcja value-based healthcare, terapie genowe i komórkowe, pacjentocentryczność i zależna od zdrowia jakość życia. W zakresie przedmiotowych rozważań odniesiono się także do globalnej pandemii COVID-19 wraz z rozwiązaniami dotyczącymi innowacyjnych szczepień ochronnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług / Anna Czubała [i inni]. - Wydanie 2. zmienione - Warszawa : Oficyna Wolters KluwerPolska, 2012. - 339 stron : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 Ryszard Knosala Poleca)
Celem książki jest zwiększenie know-how w obszarze wspomagania informacyjnego menedżerów produkcji i pokazanie możliwości i potencjalnych korzyści, jakie wiążą się z zastosowaniem nowoczesnych systemów informatycznych. W nowoczesnym przedsiębiorstwie produkcyjnym, działającym zgodnie z koncepcjami czwartej rewolucji przemysłowej, realizującym paradygmat produkcji zindywidualizowanej, zgodnej z wymaganiami klienta wspomaganie informacyjne powinno dotyczyć przede wszystkim następujących trzech obszarów: 1) zbierania wymagań klientów i przejrzystego ich komunikowania na wszystkich poziomach struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, 2) efektywnej realizacji procesu projektowania na indywidualne zamówienie klientów, 3) efektywnej realizacji procesu produkcji elastycznej, umożliwiającej wdrożenie strategii masowej kastomizacji. W książce omówiono każdy z tych obszarów, poczynając od podstawowych pojęć, przez szczegółową charakterystykę i przykłady poszczególnych rozwiązań informatycznych, aż do rekomendacji postępowania menedżerów produkcji podejmujących działania w danym obszarze. Książka jest przeznaczona dla wszystkich obecnych i potencjalnych menedżerów produkcji, także w najmniejszych i średniej wielkości przedsiębiorstwach. Zaprezentowane w niej instrumentarium metod informacyjnego wspomagania produkcji wyrobów zindywidualizowanych, przy odpowiedniej selekcji i dopasowaniu do profilu działalności danego przedsiębiorstwa, może pozwolić na dokonanie jego cyfrowej transformacji w organizację klientocentryczną, działającą zgodnie z założeniami Przemysłu 4.0 i inteligentnej fabryki (ang. smart factory). Ponadto książka może stanowić uzupełnienie treści wykładowych w kształceniu studentów na kierunkach: zarządzanie i inżynieria produkcji, mechanika i budowa maszyn, informatyka oraz innych, których program obejmuje omawianą problematykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej