Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(8)
Autor
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Oruba Norbert
(1)
Paliś Beata
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz). Tłumaczenie
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Siegel Eric (1968- )
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Sroka Kinga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Dzieci
(5297)
Dorośli
(4606)
Młodzież
(3602)
Niewidomi
(3378)
6-8 lat
(3208)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
9-13 lat
(3056)
14-17 lat
(2114)
0-5 lat
(1850)
Słabowidzący
(816)
18+
(596)
Niedowidzący
(448)
Rodzice
(271)
Szkoły ponadpodstawowe
(193)
Nauczyciele
(140)
Szkoły wyższe
(140)
Szkoły podstawowe
(81)
Pedagodzy
(54)
Klasa 4.
(47)
Studenci
(47)
Szkoły średnie
(44)
Klasa 3.
(43)
Psycholodzy
(42)
Klasa 5.
(40)
Terapeuci
(39)
Klasa 6.
(37)
Przedszkola
(35)
Klasa 2.
(33)
Logopedzi
(32)
Klasa 1.
(31)
Menedżerowie
(31)
Psychoterapeuci
(29)
Terapeuci zajęciowi
(28)
Nauczyciele przedszkoli
(26)
Klasa 7.
(24)
Hodowcy koni
(23)
Klasa 8.
(23)
Lekarze
(22)
Szkoły ponadgimnazjalne
(20)
Kobieta
(15)
Przedsiębiorcy
(14)
Pedagodzy specjalni
(13)
Nauczyciele nauczania początkowego
(12)
Gimnazja
(11)
Urzędnicy
(11)
Nauczanie początkowe
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(10)
Handlowcy
(9)
Licea
(9)
Weterynarze
(9)
Ekonomiści
(7)
Fizjoterapeuci
(7)
Inżynierowie
(7)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(7)
Pracownicy socjalni
(7)
Chorzy
(6)
Dziewczęta
(6)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(6)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(6)
Pracownicy naukowi
(6)
Prawnicy
(6)
Nastolatki
(5)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(5)
Osoby w wieku starszym
(5)
Pedagodzy szkolni
(5)
Socjoterapeuci
(5)
Szkoły policealne
(5)
Technikum
(5)
Terapeuci pedagogiczni
(5)
Wychowawcy
(5)
Arteterapeuci
(4)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(4)
Kosmetolodzy
(4)
Lekarze specjaliści
(4)
Nauczyciele szkół podstawowych
(4)
Neurolodzy
(4)
Pediatrzy
(4)
Pracownicy samorządowi
(4)
Psychiatrzy
(4)
Uczniowie
(4)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(4)
6-8 lat
(3)
14-17
(3)
8-13 lat
(3)
Budowlani
(3)
Chorzy na nerwice
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Elektrycy
(3)
Farmaceuci
(3)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(3)
Informatycy
(3)
Jeźdźcy
(3)
Klasa 2
(3)
Kobiety
(3)
Nauczyciele matematyki
(3)
Ogrodnicy
(3)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(3)
Osoby z zespołem Aspergera
(3)
Poziom podstawowy
(3)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(3)
Temat
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Badania marketingowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Media społecznościowe
(2)
Analityka predykcyjna
(1)
Analiza danych
(1)
Business Intelligence
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Etyka biznesu
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Okulografia
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Prognozowanie
(1)
Sprzedaż
(1)
Techniki projekcyjne (psychologia)
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Wywiad narracyjny
(1)
Zakupy
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 245 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
"Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji. „Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charak­terze podręcznika, ukazującą zagadnienia skomplikowane w sposób przejrzysty i prosty. Są to z pewnością walory recenzowanego opracowania. (...) Do atutów pracy należą prezentowane w niej liczne przykłady pochodzące z praktyki gospodarczej, zwłaszcza z własnych doświadczeń Autorek, za­angażowanych w wiele przedsięwzięć projektowych dedykowanych przedsiębiorcom. (...)Praca stanowi interesującą propozycję wydawniczą, która może wejść do kanonu lektur obowiązkowych dla młodych badaczy, przedsiębiorców zainte­resowanych tematem jakościowych badań marketingowych i studentów kierunków ekonomicznych"." - z recenzji prof. UG dr hab. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. - Warszawa : PWN, 2022. - 151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
"Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a dodatkowo coraz więcej badań pokazuje, jak ogromnego znaczenia nabierają wartości i etyka w marketingu.W tej wyjątkowej i bardzo odważnej książce Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy. Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana ? droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach." [Bonito]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. {nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej