Nauczyciele matematyki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(3)
Autor
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Sapeta Janina
(1)
Świercz Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(5240)
Dorośli
(4592)
Młodzież
(3581)
Niewidomi
(3378)
6-8 lat
(3168)
Nauczyciele matematyki
(3)
9-13 lat
(3027)
14-17 lat
(2102)
0-5 lat
(1824)
Słabowidzący
(816)
18+
(596)
Niedowidzący
(448)
Rodzice
(265)
Szkoły ponadpodstawowe
(193)
Nauczyciele
(139)
Szkoły wyższe
(139)
Szkoły podstawowe
(81)
Pedagodzy
(53)
Klasa 4.
(47)
Studenci
(46)
Szkoły średnie
(44)
Klasa 3.
(43)
Psycholodzy
(42)
Klasa 5.
(40)
Terapeuci
(39)
Klasa 6.
(37)
Przedszkola
(35)
Klasa 2.
(33)
Klasa 1.
(31)
Menedżerowie
(31)
Logopedzi
(30)
Psychoterapeuci
(29)
Terapeuci zajęciowi
(28)
Nauczyciele przedszkoli
(26)
Klasa 7.
(24)
Hodowcy koni
(23)
Klasa 8.
(23)
Lekarze
(22)
Szkoły ponadgimnazjalne
(20)
Kobieta
(14)
Przedsiębiorcy
(14)
Pedagodzy specjalni
(13)
Nauczyciele nauczania początkowego
(12)
Gimnazja
(11)
Urzędnicy
(11)
Nauczanie początkowe
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(10)
Handlowcy
(9)
Licea
(9)
Weterynarze
(9)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Ekonomiści
(7)
Fizjoterapeuci
(7)
Inżynierowie
(7)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(7)
Pracownicy socjalni
(7)
Dziewczęta
(6)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(6)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(6)
Pracownicy naukowi
(6)
Prawnicy
(6)
Chorzy
(5)
Nastolatki
(5)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(5)
Osoby w wieku starszym
(5)
Pedagodzy szkolni
(5)
Socjoterapeuci
(5)
Szkoły policealne
(5)
Technikum
(5)
Terapeuci pedagogiczni
(5)
Wychowawcy
(5)
Arteterapeuci
(4)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(4)
Kosmetolodzy
(4)
Lekarze specjaliści
(4)
Nauczyciele szkół podstawowych
(4)
Pediatrzy
(4)
Pracownicy samorządowi
(4)
Psychiatrzy
(4)
Uczniowie
(4)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(4)
6-8 lat
(3)
8-13 lat
(3)
Budowlani
(3)
Chorzy na nerwice
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Elektrycy
(3)
Farmaceuci
(3)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(3)
Informatycy
(3)
Jeźdźcy
(3)
Klasa 2
(3)
Kobiety
(3)
Ogrodnicy
(3)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(3)
Osoby z zespołem Aspergera
(3)
Poziom podstawowy
(3)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(3)
Socjolodzy
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Matematyka
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metoda zautomatyzowanego rachowania oparta na układzie liczb na palcach powstała w wyniku obserwacji i doświadczeń pedagogicznych zebranych w ciągu wieloletniej pracy dydaktycznej z uczniami przez autorkę tej książki. Adresowana jest do dzieci w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym (kl. I–III) oraz do uczniów mających specyficzne trudności w uczeniu się matematyki. Głównym celem, jaki postawiła sobie autorka, było opracowanie takiej metody, która nie tylko minimalizuje trudności wynikające z programu nauczania, ale także rozbudza zainteresowanie oraz chęć do uczenia się matematyki przez wszystkie dzieci, mimo że nie jest to przedmiot ogólnie lubiany przez uczniów. Cel został osiągnięty. Metoda cieszy się dużym zainteresowaniem i uznaniem ze strony nauczycieli oraz rodziców. Za całokształt pracy pedagogicznej oraz działalność twórczą autorka książki była doceniana i wielokrotnie wyróżniana. Szczególnym wyróżnieniem było wręczenie jej Medalu Komisji Edukacji Narodowej.
Metoda, która została zaprezentowana w niniejszym poradniku, jest efektem poszukiwań sposobów ułatwiających czynnościowe kształtowanie struktury wiedzy i umiejętności matematycznych dziecka oraz rozbudzenie zainteresowania matematyką u wszystkich dzieci, a w szczególności tych, które przejawiają poważne trudności w opanowaniu treści programowych. Metoda ta może być wykorzystana w nauczaniu dzieci zarówno w wieku przedszkolnym (wstępne kształtowanie pojęcia liczby), jak i wczesnoszkolnym, których myślenie cechuje jeszcze duży konkretyzm oparty na spostrzeganiu i praktycznym działaniu. Może stanowić także jedną z metod czynnościowego nauczania matematyki dzieci, które wykazują szczególne trudności podczas realizacji programu z tego przedmiotu (dzieci z tzw. dyskalkulią), oraz o obniżonych możliwościach intelektualnych – doskonaląc język dziecka i zwiększając w obu wypadkach szansę opanowania materiału i wykształcenia u uczniów umiejętności matematycznych. W publikacji zamieszczono także wskazówki praktyczne, które warto uwzględnić, wykorzystując proponowaną tu metodę, gdyż ukierunkowują one pracę nauczyciela z uczniami podczas realizacji treści programowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Matma inaczej Kodowanie jest podsumowaniem trzyletniej przygody autorki z kodowaniem. Jako nauczyciel matematyki pracuje z przedszkolakami, uczniami klas I–III oraz klasami IV–VIII szkoły podstawowej. Na każdym z poziomów obecna jest matematyka w mniej lub bardziej sformalizowany przez podstawę programową sposób. Kodowanie podczas zajęć matematyki łączy w sobie nabywanie wiedzy matematycznej z umiejętnością programowania. Jest to programowanie bez prądu (off) – potrzebujemy jedynie kubków, maty, kredek i długopisów, natomiast starsi uczniowie potrzebują także smartfonów lub tabletów. Zaproponowane zabawy, zadania, karty pracy, matematyczne podchody, edukacyjne pokoje zagadek, łączą wiedzę matematyczną z aktywnością artystyczną, a nawet fizyczną. Znajdujące się w Matma inaczej Kodowanie przykłady mogą stać się dla Czytelnika inspiracją, zachętą do podjęcia przygody z kodowaniem na zajęciach matematycznych w przedszkolu, klasie lekcyjnej czy zajęciach świetlicowych. Zabawy zostały dobrane w taki sposób, aby umożliwić nabywanie jak największej liczby umiejętności matematycznych z podstawy programowej wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej oraz matematyki w klasach IV–VIII. Sądzimy, że pozycja ta udowodni, iż kodowanie jest dla każdego, a nauka matematyki może być naprawdę atrakcyjną przygodą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej