Nauczyciele przedszkoli
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(26)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(26)
Autor
Lipiejko Małgorzata
(3)
Franczyk Anna
(2)
Krajewska Katarzyna (pedagog)
(2)
Bielska Beata
(1)
Bierońska Elżbieta. Autor
(1)
Billewicz Grażyna (logopeda). Autor
(1)
Broda-Bajak Maria
(1)
Buszkowski Igor
(1)
Czyż Dagmara
(1)
Griffin Simone
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Gwardys-Bartmańska Marianna
(1)
Hockuba Jadwiga
(1)
Janiak Małgorzata
(1)
Jelinek Jan Amos
(1)
Jońca Dominika
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Knapek Izabela
(1)
Kot Alicja. Autor
(1)
Kuchcińska Maria (pedagog)
(1)
Kuleczka-Raszewska Maria
(1)
Lasota Agnieszka
(1)
Ledwoń Magdalena
(1)
Lisicki Michał (1969- )
(1)
Maurer Alicja. Redakcja
(1)
Mikler-Chwastek Anna
(1)
Niedbała Justyna
(1)
Niewola Dorota
(1)
Onochin-Mączka Magdalena
(1)
Parlak Mirosława
(1)
Plendowska Magdalena
(1)
Poussin Charlotte
(1)
Sandler Dianne
(1)
Siatrak Magdalena
(1)
Skura Małgorzata
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Tomiak-Zaremba Katarzyna
(1)
Turek Karolina
(1)
Witerska Kamila
(1)
Wiśniewska Marta
(1)
Zielińska Ewa (pedagog)
(1)
Zioło Brygida. Autor
(1)
Zrałek-Wolny Magdalena
(1)
Łasocha Natalia
(1)
Świercz Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Dzieci
(5232)
Dorośli
(4592)
Młodzież
(3579)
Niewidomi
(3378)
6-8 lat
(3167)
Nauczyciele przedszkoli
(26)
9-13 lat
(3022)
14-17 lat
(2102)
0-5 lat
(1821)
Słabowidzący
(816)
18+
(596)
Niedowidzący
(448)
Rodzice
(265)
Szkoły ponadpodstawowe
(193)
Nauczyciele
(139)
Szkoły wyższe
(139)
Szkoły podstawowe
(81)
Pedagodzy
(53)
Klasa 4.
(47)
Studenci
(46)
Szkoły średnie
(44)
Klasa 3.
(43)
Psycholodzy
(42)
Klasa 5.
(40)
Terapeuci
(39)
Klasa 6.
(37)
Przedszkola
(35)
Klasa 2.
(33)
Klasa 1.
(31)
Menedżerowie
(31)
Logopedzi
(30)
Psychoterapeuci
(29)
Terapeuci zajęciowi
(28)
Klasa 7.
(24)
Hodowcy koni
(23)
Klasa 8.
(23)
Lekarze
(22)
Szkoły ponadgimnazjalne
(20)
Kobieta
(14)
Przedsiębiorcy
(14)
Pedagodzy specjalni
(13)
Nauczyciele nauczania początkowego
(12)
Gimnazja
(11)
Urzędnicy
(11)
Nauczanie początkowe
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(10)
Handlowcy
(9)
Licea
(9)
Weterynarze
(9)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Ekonomiści
(7)
Fizjoterapeuci
(7)
Inżynierowie
(7)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(7)
Pracownicy socjalni
(7)
Dziewczęta
(6)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(6)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(6)
Pracownicy naukowi
(6)
Prawnicy
(6)
Chorzy
(5)
Nastolatki
(5)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(5)
Osoby w wieku starszym
(5)
Pedagodzy szkolni
(5)
Socjoterapeuci
(5)
Szkoły policealne
(5)
Technikum
(5)
Terapeuci pedagogiczni
(5)
Wychowawcy
(5)
Arteterapeuci
(4)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(4)
Kosmetolodzy
(4)
Lekarze specjaliści
(4)
Nauczyciele szkół podstawowych
(4)
Pediatrzy
(4)
Pracownicy samorządowi
(4)
Psychiatrzy
(4)
Uczniowie
(4)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(4)
6-8 lat
(3)
8-13 lat
(3)
Budowlani
(3)
Chorzy na nerwice
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Elektrycy
(3)
Farmaceuci
(3)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(3)
Informatycy
(3)
Jeźdźcy
(3)
Klasa 2
(3)
Kobiety
(3)
Nauczyciele matematyki
(3)
Ogrodnicy
(3)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(3)
Osoby z zespołem Aspergera
(3)
Poziom podstawowy
(3)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(3)
Socjolodzy
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(16)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(8)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Gry edukacyjne
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(4)
Metody nauczania
(3)
Adaptacja społeczna
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Gimnastyka
(2)
Matematyka
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(2)
Autyzm
(1)
Biologia
(1)
Czytanie
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dziecięce porażenie mózgowe
(1)
Dziecko nieśmiałe
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Etyka (przedmiot szkolny)
(1)
Genetyka
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Hortiterapia
(1)
Klocki (zabawki)
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Medycyna
(1)
Metoda Montessori
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauka liczenia
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
(1)
Odbiór społeczny
(1)
Ogrody terapeutyczne
(1)
Papieroplastyka
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Psychoterapia
(1)
Roboty ręczne
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Savoir-vivre
(1)
Socjoterapia
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Sztuka (przedmiot szkolny)
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Wartość
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zdolności manualne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Scenariusz zajęć
(13)
Poradnik
(7)
Opracowanie
(5)
Materiały pomocnicze
(2)
Gry i zabawy
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Program nauczania
(1)
Program wychowawczo-profilaktyczny
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(22)
Matematyka
(2)
Psychologia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
22 scenariusze adaptacyjne dla dzieci, 24 pomoce dydaktyczne, płyta CD z piosenkami. Publikacja jest nieocenioną pomocą dla nauczycieli dzieci w wieku przedszkolnym, którzy chcą w świadomy sposób pokierować procesem adaptacji dziecka do przedszkola, a także sprawić, by nowo poznane środowisko okazało się jak najbardziej przyjazne dla najmłodszych. Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza obejmuje scenariusze zajęć adaptacyjnych z udziałem rodziców i przeznaczona jest do realizacji, zanim dzieci zaczną chodzić do przedszkola, a więc podczas dni adaptacyjnych organizowanych przez placówki przed wakacjami. Ma być pomocą w oswojeniu się dziecka z przedszkolem, co umożliwi zredukowanie stresu powstałego przy zetknięciu się dzieci z nową sytuacją i środowiskiem. Druga to scenariusze zajęć na pierwsze dni (i tygodnie) w przedszkolu – ich celem jest zaznajomienie dzieci z placówką przedszkolną, osobami tam pracującymi oraz zasadami panującymi na jej terenie oraz w grupie. Całości dopełniają rymowanki i zabawy paluszkowe – do zastosowania w różnych sytuacjach. Mają one za zadanie utrwalanie dobrych wzorców zachowań oraz przyzwyczajenie dzieci do codziennych sytuacji, z którymi zetkną się podczas pobytu w przedszkolu. Do książki została dołączona płyta z piosenkami dla maluszków – do większości z nich zostały przygotowane zabawy i ćwiczenia ruchowe, które w znakomity sposób urozmaicą zajęcia i zaktywizują dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BTC (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej książce znajduje się 50 zabaw plastycznych. Do wykonania większości z nich potrzebne są płatki kosmetyczne, patyczki higieniczne oraz papier. Ta nieskomplikowana i niedroga forma spędzania wolnego czasu z pewnością ucieszy dzieci. Rozwinie ich wyobraźnię, cierpliwość, sprawność manualną, wrażliwość, a także zwiększy poczucie własnej wartości. Proponowane zabawy zainspirują nie tylko najmłodszych, ale również nauczycieli przedszkolnych, wczesnoszkolnych, rodziców, dziadków, opiekunów. Mogą posłużyć im jako dydaktyczna pomoc w pracy z najmłodszymi [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Któż nie pamięta słynnej książki "z pajacykiem", czyli "Programu psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju"? Dla wielu terapeutów, specjalistów i nauczycieli był to drogowskaz, z którego korzystali i korzystają w swojej pracy. Nakład książki był wielokrotnie wyczerpywany i wznawiany z uwagi na ogromne zainteresowanie. Dziś Autorki tego słynnego podręcznika zapraszają do nowej publikacji, która ukazała się nakładem Oficyny Wydawniczej "Impuls" pt. "Wybrane narzędzia do programu psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju". Integralną częścią pracy terapeutycznej jest postawienie diagnozy, która stanowi bazę danych o tym, co dziecko lubi robić, jakie czynności dają mu radość, co potrafi, a co może sprawiać mu trudność. Skupienie się w działalności diagnostycznej na punktach pozytywnych dziecka pozwoli ukierunkować skuteczną pracę nauczyciela. Diagnozowanie umiejętności i możliwości dziecka powinno odbywać się przede wszystkim poprzez zabawę. Zabawa jest przyjemnością, która pomaga mu radzić sobie ze wszystkimi trudnymi emocjami. Podczas zabawy dziecko uczy się twórczo przezwyciężać różne przeszkody. Zabawa jest jednocześnie naturalnym sposobem nawiązywania kontaktu zarówno między dziećmi, jak i między dzieckiem a dorosłym. W niniejszej książce Autorki przedstawiają przykładowe zabawy i karty pracy do wykorzystania w procesie diagnozowania. Opracowane przez nie propozycje mogą być zastosowane w różnorodnych sytuacjach, w zależności od inwencji nauczyciela terapeuty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z porażeniem mózgowym, z zaburzeniami emocjonalnymi, z zaburzeniami z zakresu motoryki, mowy, myślenia pojęciowego, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym i niesprawnymi ruchowo. Zebrane i opisane w tej publikacji zabawy i ćwiczenia są dużą pomocą w zwalczaniu wszelkich deficytów rozwojowych dzieci młodszych o specjalnych potrzebach edukacyjnych; mogą być wykorzystane zarówno w pracy indywidualnej z dzieckiem, jak też stanowić część zajęć z mniejszymi grupami dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka przeznaczona jest dla czytelników w wieku od roku do stu lat! Podczas jej tworzenia miałyśmy na uwadze przede wszystkim rodzi­ców i opiekunów dzieci z autyzmem. Jednak prezentowane gry i ćwiczenia mogą się okazać przydatnymi materiałami źródłowymi także dla nauczycieli oraz innych osób zawodowo zajmujących się dziećmi z autyzmem. Z przedstawionych tu zabaw i zajęć przyjemność będą czerpać również dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wiele z naszych pomysłów nadaje się dla nastolatków oraz innych członków rodziny. Wypróbuj je i sam się przekonaj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie matematyczne / Marianna Gwardys-Bartmańska. - Warszawa : PWN Wydawnictwo Szkolne, 2017. - 67 stron, [9] kart tablic luzem (w tym 1 złożona) : ilustracje ; 29 cm.
(Biblioteka Nauczyciela)
(Zajęcia Korekcyjno-Kompensacyjne w Przedszkolu)
Publikacja: zawiera ćwiczenia dla trzech grup wiekowych: 3-4-latków, 4-5-latków oraz 5-6-latków i pozwala pracować w grupach mieszanych, sam tekst z punktu na liście oferuje aż 10 scenariuszy zajęć koncentrujących się na wzmacnianiu myślenia matematycznego - to kompletne plany organizacji lekcji, które pozwolą krok po kroku przepracować wymagające zagadnienia, jest wzbogacona o 30 kart pracy, które nawiązują do tematyki zajęć, zawiera kolorowe pomoce dydaktyczne - historyjkę obrazkową oraz zestaw figur geometrycznych, jest odpowiednia do prowadzenia zajęć grupowych oraz indywidualnych z dzieckiem o specjalnych wymaganiach, wpisuje się w realizację dowolnie wybranego programu wychowania przedszkolnego, stawia na praktyczne, zabawne i wciągające ćwiczenia, które pozwolą dziecku nabrać pozytywnego stosunku do zagadnień matematycznych i zapewnią łatwiejszy start do edukacji szkolnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Tajemnice i inne historie" to scenariusze zajęć, które mogą być wykorzystane na lekcjach etyki, ale także wychowawczych i biblioterapeutycznych, w szkole lub innych placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Warsztaty są przeznaczone przede wszystkim dla uczniów klas 0–IV szkoły podstawowej, ale niektóre z nich można zaproponować także starszym dzieciom. Celem prezentowanego programu edukacyjnego jest wszechstronny rozwój osobowości ucznia – wspieranie umiejętności samodzielnego, krytycznego myślenia, pobudzanie otwartości poznawczej, rozwijanie zainteresowań, a także wrażliwości moralnej i estetycznej. Program ten wspiera też rozwijanie umiejętności myślowo-językowych, takich jak czytanie ze zrozumieniem, pisanie twórcze, formułowanie pytań i zagadnień, wykrywanie błędów w rozumowaniu i porównywanie różnych stylów myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BTC (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka o skutecznej edukacji dzieci dla nauczycieli i dla rodziców starszych przedszkolaków W jaki sposób osiągnąć dobre efekty wychowawcze i prowokować dorosłych do kierowania w mądry sposób edukacją dzieci? Nie wystarczy wiedzieć, jakie zabawy i sytuacje zadaniowe należy organizować starszym przedszkolakom, lecz trzeba mieć świadomość, jakie są ich możliwości umysłowe. Publikacja Starsze przedszkolaki. Jak skutecznie je wychowywać i kształcić w przedszkolu i w domu pod red. prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej zawiera wiedzę stanowiącą bazę dla wszystkich zakresów działalności pedagogicznych. W książce znajdują się nowe i mało znane informacje o skutecznych sposobach kierowania uczeniem się starszych przedszkolaków, o których powinien wiedzieć każdy świadomy nauczyciel i rodzic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka „Emocje, komunikacja, akceptacja. Program profilaktyczno-terapeutyczny dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym", która ukazała się nakładem wydawnictwa Difin adresowana jest do pedagogów, nauczycieli, psychologów, socjoterapeutów, asystentów rodzin, terapeutów i superwizorów. Dzięki tej publikacji poznamy 45 gotowych scenariuszy zajęć, podczas których dzieci w średnim i późnym dzieciństwie mogą rozwijać kompetencje emocjonalne i społeczne. Gdy dziecko zaczyna swoją przygodę z przedszkolem lub szkołą podstawową, rodzice kupują mu plecak, w którym mają się znaleźć wszystkie niezbędne przedmioty takie jak zeszyty, piórnik, podręczniki, lunchbox. Każdy rodzic jednak z pewnością chciałby w takim plecaku umieścić jeszcze pewne kompetencje, które pomogą dziecku odnaleźć się w szkolnej rzeczywistości, takie jak asertywność, poczucie własnej wartości, zdolność wyrażania emocji czy umiejętność rozwiązywania konfliktów. Z myślą wsparcia dzieci 6-letnich oraz tych uczęszczających do klas 1-4 szkoły podstawowej powstał projekt „Plecak szczęśliwego ucznia". W ramach tego programu można prowadzić interesujące i rozwojowe zajęcia, które wyposażą młodego człowieka w potrzebne i przydatne umiejętności.
Publikacja „Emocje, komunikacja, akceptacja. Program profilaktyczno-terapeutyczny dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym" pokazuje, że zajęcia grupowe, mające na celu wspieranie rozwoju dziecka mogą mieć niezwykle atrakcyjna formę. Cykliczne spotkania, podczas których omawia się konkretne tematy, w połączeniu z interesującymi materiałami dydaktycznymi i aktywnymi, twórczymi technikami, sprawiają, że metoda zaprezentowana w tej książce jest niezwykle korzystna i wspierająca. Wiele z propozycji zaprezentowanych w tej publikacji mogą wykorzystać terapeuci pracujący z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych. Założeniem jest to, by zajęcia odbywały się w grupie, jednak nie ma żadnych przeciwwskazań, by rozmaite pomysły realizować również podczas spotkań indywidualnych. Książka „Emocje, komunikacja, akceptacja. Program profilaktyczno-terapeutyczny dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym" pełna jest scenariuszy zajęć i pomysłów, które sprawiają, że dziecko podczas nabywania konkretnych kompetencji emocjonalnych i społecznych, odkrywa również siebie, uświadamia sobie swoje mocne strony i ograniczenia, co stanowi doskonały punkt wyjścia do poznania drugiego człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka porusza istotny problem wychowawczy, jakim jest wsparcie dzieci nadpobudliwych i nieśmiałych. Prowadzona pod tym kątem obserwacja środowiska przedszkolnego wskazuje, że należy opracować system oddziaływania terapeutycznego, włączającego do działań zarówno jednostki z zaburzeniami, jak i całą grupę przedszkolną, w której funkcjonuje dziecko. Pojawienie się w grupie przedszkolnej dziecka przejawiającego zachowanie agresywne i nadpobudliwe czy też dziecka nieśmiałego, wycofanego wywołuje poczucie bezradności i niepewności u nauczyciela i grupy rówieśniczej. Zaburzona zostaje cała struktura społeczna grupy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Poradnik dla osób pracujących z dziećmi niepełnosprawnymi i autystycznymi. Inspiracją do jej napisania była osobista fascynacja autorki przyrodą, możliwościami wykorzystania jej walorów oraz pasja pracy z dziećmi. Powstała w wyniku wieloletniej praktyki zawodowej, w której autorka łączy różne metody i formy terapii, by w optymalnym stopniu wspomagać rozwój psychofizyczny dzieci z różnymi niepełnosprawnościami. Książka zawiera: - program ogrodoterapii dla przedszkolaków, w tym dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną i autyzmem, - przykłady scenariuszy zajęć w ogrodzie z uwzględnieniem pór roku, - narzędzie diagnostyczne umożliwiające ewaluację, - teksty piosenek wykorzystanych w programie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ćwiczenia gimnastyczne / Małgorzata Lipiejko. - Warszawa : PWN Wydawnictwo Szkolne, cop. 2016. - 83 strony : ilustracje ; 29 cm.
(Biblioteka Nauczyciela)
(Zajęcia Ruchowe w Przedszkolu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ćwiczenia poranne / Małgorzata Lipiejko. - Warszawa : PWN Wydawnictwo Szkolne, copyright 2016. - 64 strony : ilustracje ; 29 cm.
(Biblioteka Nauczyciela)
(Zajęcia Ruchowe w Przedszkolu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry i zabawy ruchowe / Małgorzata Lipiejko. - Warszawa : PWN Wydawnictwo Szkolne, copyright 2016. - 60 stron : ilustracje ; 29 cm.
(Biblioteka Nauczyciela)
(Zajęcia Ruchowe w Przedszkolu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zabawy integracyjne i nie tylko / Dorota Niewola. - Wydanie 3. - Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2018. - 149 stron : ilustracje ; 18 cm.
Pracując z dziećmi wielokrotnie miałam okazję obserwować, jak zabawa potrafi je rozweselić. Ale poprawa nastroju i wprowadzenie szczególnej atmosfery to tylko jedna z jej zalet. Dobrze dobrana i przeprowadzona zabawa daje szansę każdemu dziecku na uczestnictwo we wspólnym działaniu. Kształtuje więzi grupowe i odpowiednie relacje pomiędzy jej uczestnikami. Integruje zespół. Pomaga w pokonaniu dziecięcych lęków i barier. Podałam tylko niektóre z celów zabawy, wyliczać bowiem można ich dużo. Dlatego pod każdą proponowaną zabawą podałam, czemu służy. W codziennej pracy z dziećmi warto pamiętać, by mieć w zapasie kilka zabaw. Oddając książkę do rąk czytelnika życzę, aby wszystkie zamierzenia zostały podczas zabaw osiągnięte. Mam nadzieję, że zabawy będą cieszyć każdego, również dorosłego uczestnika. Książkę polecam wszystkim wychowawcom, nauczycielom i osobom prowadzącym zajęcia z dziećmi w wieku przedszkolnym i w młodszych klasach szkoły podstawowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dr Mirosława Parlak nauczyciel akademicki, od wielu lat zajmuje się edukacją przyrodniczą i ekologiczną na etapie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Jest autorką książek, artykułów naukowych oraz metodycznych poświęconych tej tematyce. Współpracuje z placówkami oświatowymi, min. z przedszkolami i szkołami podstawowymi w celu weryfikacji autorskich rozwiązań w zakresie podnoszenia jakości wczesnej edukacji przyrodniczej. Nowa publikacja autorki to propozycja wypływająca ze współczesnych zmian modelu wczesnej edukacji, kładąca nacisk na wykorzystanie wszechstronnej aktywności i zainteresowań dziecka w procesie ciekawej dla niego edukacji przyrodniczej. Książka adresowana jest do nauczycieli przedszkoli oraz pedagogów pracujących w edukacji wczesnoszkolnej, a także do rodziców, którzy są coraz bardziej świadomi i zaangażowani w edukację swych dzieci. Ciekawe rozwiązania znajdą w tej książce również nauczyciele świetlic szkolnych i środowiskowych, a także opiekunowie, zajmujący się dziećmi w innych sytuacjach, np. podczas wakacji. Ważnym adresatem są adepci przygotowujący się do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji - studenci kierunków pedagogicznych wszystkich uczelni w Polsce. Ideą książki jest wszechstronne aktywizowanie dziecka, a więc oparcie działań edukacyjnych na jego osobistej aktywności, będącej najważniejszym czynnikiem rozwoju. Realizacja propozycji działań metodycznych zawartych w publikacji będzie więc służyć podniesieniu jakości wczesnej edukacji dziecka nie tylko w zakresie poznawania przyrody i kształtowania postaw ekologicznych wychowanków, lecz i innych obszarów edukacji przedszkolnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"W tej książce znajdziesz jasny wykład założeń pedagogiki Montessori, wskazówki, jak stosować ją w praktyce oraz 20 rozwijających zabaw edukacyjnych dla dzieci w różnym wieku. Pedagogika Montessori pozwala dziecku osiągnąć pewność siebie i samodzielność, a także daje mu możliwość wyboru aktywności i rozwijania się we własnym tempie. Kładzie nacisk na to, aby nie traktować dziecka jako przyszłego dorosłego, którego się modeluje, ale jako pełnoprawną osobę, której się towarzyszy i którą darzy się głębokim szacunkiem. Dorosłym – rodzicom i nauczycielom – pomaga życzliwie, dyskretnie, ale z pełnym zaangażowaniem towarzyszyć dziecku na drodze rozwoju." [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej