Gry paragrafowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(12)
Gry i zabawki
(11)
Proza
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(4)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(1)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(10)
Filia Sułkowice-Łęg
(1)
Filia Sułkowice-Bolęcina
(2)
Filia Zagórnik
(1)
Autor
Cieślak Agata (tłumaczka)
(2)
Ferrari Camille
(2)
Green Jonathan (1948- )
(2)
Kacperski Ernest (1980- )
(2)
Puszczewicz Marek
(2)
Saudo Coralie (1981- )
(2)
Błaszczykiewicz Paulina
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Cicurel David
(1)
Crossley Kev
(1)
Demaegd Arnaud (1974- )
(1)
Dofresh (1977- )
(1)
Dominicis Andrea de
(1)
Dorne Frédéric (1974- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Grenier Laurence
(1)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(1)
Kecir-Lepetit Emmanuelle (1973- )
(1)
Lamy Corentin
(1)
Madaj Karol
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Mindel Julien
(1)
Miny Laurent
(1)
Misslin Sylvie (1963- )
(1)
Moon Alan R
(1)
Nawrocki Sylvain
(1)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(1)
Pa Ming Chiu
(1)
Petru Ryszard (1972- )
(1)
Piu Amandine (1982- ).‪
(1)
Ricome Joffrey
(1)
Rodsky Eve
(1)
Uldry Tiffanie
(1)
Woldańska-Płocińska Aleksandra (1985- )
(1)
Ślubowska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Młodzież
(7)
Dzieci
(4)
6-8 lat
(3)
0-5 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dorośli
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(7)
Literatura angielska
(2)
Temat
Zabójstwo
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Arsène Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Blaszany Drwal (postać fikcyjna)
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Dorotka (postać fikcyjna)
(1)
Fair play
(1)
Fasola
(1)
Fałszywe oskarżenia
(1)
Geografia
(1)
Geolodzy
(1)
Halucynacje
(1)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Lustra
(1)
Magia
(1)
Mars (planeta)
(1)
Okultyzm
(1)
Olbrzymy (stworzenia fantastyczne)
(1)
Podróże
(1)
Rodzina
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spełnianie życzeń
(1)
Strach na Wróble (postać fikcyjna)
(1)
Szalony Kapelusznik (postać fikcyjna)
(1)
Szlachta
(1)
Tchórzliwy Lew (postać fikcyjna)
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Złotowłosa (postać fikcyjna)
(1)
Średniowiecze
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Kansas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(1)
Oz (kraina fikcyjna)
(1)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Gatunek
Powieść
(14316)
Powieść obyczajowa
(5916)
Wiersze
(4221)
Opowiadania i nowele
(3738)
Kryminał
(2327)
Gry paragrafowe
(-)
Fantastyka
(1724)
Thriller
(1415)
Poradnik
(1397)
Powieść historyczna
(1380)
Powieść przygodowa
(1237)
Opracowanie
(1226)
Fantasy
(1138)
Romans
(1079)
Saga rodzinna
(923)
Biografia
(896)
Sensacja
(789)
Publikacja bogato ilustrowana
(765)
Bajki i baśnie
(740)
Wydawnictwa popularne
(740)
Pamiętniki i wspomnienia
(715)
Praca zbiorowa
(587)
Powieść psychologiczna
(501)
Opowiadanie dziecięce polskie
(499)
Komiks
(492)
Reportaż
(469)
Romans historyczny
(359)
Science fiction
(342)
Gry planszowe
(341)
Wydawnictwa dla dzieci
(336)
Fraszki
(321)
Literatura amerykańska
(300)
Powieść młodzieżowa polska
(294)
Książki dla małych dzieci
(290)
Książka obrazkowa
(277)
Antologia
(263)
Podręczniki akademickie
(263)
Podręcznik
(257)
Powieść biograficzna
(252)
Literatura dla dzieci
(246)
Literatura dla młodzieży
(241)
Publikacje dla dzieci
(233)
Poezja dziecięca polska
(230)
Materiały pomocnicze
(210)
Publicystyka
(208)
Poradniki
(204)
Przypowieść
(200)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(198)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(186)
Esej
(181)
Pieśń
(181)
Podręczniki
(176)
Wywiad dziennikarski
(174)
Powieść niemiecka
(171)
Przewodnik turystyczny
(171)
Literatura dziecięca polska
(169)
Dramat (gatunek literacki)
(165)
Dokumenty dźwiękowe
(156)
Horror
(155)
Opowiadania i nowele przygodowe
(155)
Monografia
(152)
Gry i zabawy umysłowe
(151)
Powieść dziecięca polska
(150)
Literatura polska
(146)
Dokumenty elektroniczne
(145)
Powieść dziecięca angielska
(141)
Powieść polska
(140)
Książka mówiona
(135)
Przepisy kulinarne
(135)
Książka cyfrowa
(134)
Powieść młodzieżowa angielska
(132)
Pamiętniki polskie
(131)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(130)
Broszura
(128)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(119)
Powieść erotyczna
(119)
Adaptacja literacka
(117)
Relacja z podróży
(117)
Powieść francuska
(116)
Opowiadanie polskie
(112)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(108)
Lektura z opracowaniem
(107)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(107)
Poezja
(105)
Przewodniki turystyczne
(100)
Komedia
(99)
Powieść kanadyjska
(96)
Legendy i podania
(90)
Ćwiczenia i zadania
(89)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(88)
Tragedia
(88)
Poezja polska
(85)
Treny
(85)
Antologie
(82)
Felieton
(81)
Literatura podróżnicza polska
(80)
Literatura angielska
(79)
Powieść australijska
(75)
Poemat
(73)
Satyra
(72)
Powieść szwedzka
(71)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line. Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę. Czy podejmiesz wyzwanie? "Arsène Lupin rzuca wyzwanie". Komiksogra, w której celem jest kradzież biżuterii z rezydencji Lechevallier. Rozwiązuj wielorakie zagadki i stwórz plan doskonały. Nagrodą będzie przyjęcie na ucznia przez Arsène’a Lupina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co by było, gdybyś to Ty decydował o losach Alicji z Krainy Czarów? Czy miałbyś na tyle odwagi, aby napisać własny scenariusz, pogrążając bohaterkę w koszmarze lub pomagając jej odnieść zwycięstwo? Czy napiłaby się eliksiru z tajemniczej butelki z etykietą "wypij mnie"? Zaufała Szalonemu Kapelusznikowi? Dołączyła do herbatki z Marcowym Zającem i Susłem? Przyszedł właśnie czas na Twoją wersję tej znanej historii! W Koszmarze Alicji w Krainie Czarów to Ty decydujesz, jakimi ścieżkami podąży tytułowa bohaterka, jakim wyzwaniom stawi czoło i z którymi dziwnymi mieszkańcami Krainy Czarów stoczy walkę. Ale uważaj! Od Ciebie zależy, czy misja Alicji zakończy się sukcesem czy dziewczynka pogrąży się w koszmarze. Jesteś gotów, by wskoczyć w głąb króliczej nory?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zły czarnoksiężnik z Krainy Oz / Jonathan Green ; tłumaczenie Maciej Nowak-Kreuer. - Wydanie I. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, ©2021. - 495, [14] stron, ilustracje ;22 cm
Ciemne chmury zgromadziły się nad Krainą Oz. Jej los spoczywa w Twoich rękach. Czy będąc otoczonym ze wszystkich stron przez nieprzyjaciół, zdołasz odkryć sekrety Złego Czarnoksiężnika? Czy uda Ci się uratować pieska Toto z rąk Latających Małp i uniknąć zemsty Złej Czarownicy z Zachodu? Przyszedł właśnie czas na Twoją wersję tej znanej historii! Bohaterowie znani z klasycznej baśni Czarnoksiężnik z Krainy Oz powracają, aby stawić czoło nowemu zagrożeniu. Jednak na takiego przeciwnika nic nie mogło przygotować ani ich… ani Ciebie! W Złym Czarnoksiężniku z Oz to TY decydujesz o losach bohaterów. Możesz wybrać jedną z 6 postaci, którą poprowadzisz przez karty opowieści. Ale uważaj! - od Ciebie zależy, czy ta misja zakończy się sukcesem. Jesteś gotów, by wrócić do Krainy Oz?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Rok 2101. Demostenes, Sztuczna Inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrzeń. Czeka cię niezwykła wędrówka przez różne wirtualne światy. Czy uda ci się wyjść cało z pułapek zastawionych przez SI? A może zapadniesz w śpiączkę jak reszta ofiar systemu? Twoje decyzje wpłyną na zakończenie gry! Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu „escape room”. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Twoja Misja / Mamania)
Pełna ciekawostek historycznych i wciągająca jak powieść detektywistyczna. Jesteś najmłodszym dzieckiem zubożałego szlachcica, który został porwany! Tylko ty możesz uratować swojego ojca, a pomogą ci w tym odwaga, spryt i znajomość średniowiecznych realiów. Każdy problem, który trzeba rozwiązać, to okazja do odkrycia niesamowitych faktów o średniowieczu. Udałoby ci się przeżyć w tej epoce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Sułkowice-Łęg
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/P (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pestka, drops, cukierek : gra rodzinna rozwijająca przedsiębiorczość / Karol Madaj ; ilustracje Aleksandra Woldańska-Płocińska ; na podstawie książki Grzegorza Kasdepke ; konsultacja merytoryczna Ryszard Petru ; redakcja instrukcji Iwona Hardej. - Warszawa : Granna : Narodowe Centrum Kultury, cop. 2015. - 1 gra (1 plansza, 25 kart domków, 52 żetony surowców, 68 żetonów monet, 6 żetonów szufli, 6 pionków do gry, 6 żetonów pomocniczych, 1 żeton gracza rozpoczynającego, 1 woreczek) : karton, tektura, drewno, bawełna, kolor ; w pudełku 27x27x8 cm + instrukcja (12 s. : il. ; 23 cm).
GRA PLANSZOWA. Magiczna podróż do świata ekonomii. Gra w przystępny sposób ukazuje podstawowe mechanizmy popytu i podaży, a jednocześnie opowiada niezwykłą historię i pozwala świetnie się bawić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Czarownice? Ktoś tu wspomniał o czarownicach? Zapraszamy na wycieczkę śladami czarownic! Na przygodę, w której historia miesza się z okultyzmem. Odwiedź miasto Salem, w którym miały miejsce słynne procesy z 1692 r. Poznaj jego tajemnice i rozwiąż napotkane po drodze zagadki. Uważaj jednak, by ciekawość nie zaprowadziła cię na manowce… Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu „escape room”. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Filia Zagórnik
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794d (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdecydujcie sami o dalszych losach bohaterek! Ta książka skrywa więcej niż jedną historię… Królewny Józefina i Róża mają dość siedzenia bezczynnie i czekania na księcia z bajki. Biorą sprawy w swoje ręce! Dzielnie eksplorują zamki, jaskinie i inne miejsca pełne nietoperzy, smoków, niedźwiedzi i pajęczyn w poszukiwaniu księcia. Gdy zdaje się, że sukces jest już na wyciągnięcie ręki, królewny nieco tracą zapał. Czy uda im się osiągnąć cel? I czy na pewno jest nim znalezienie księcia z bajki? Konstrukcja książki umożliwia dziecku decydowanie o dalszych przygodach bohaterek dzięki specjalnym zakładkom i ikonkom umieszczonym w tekście. Czytelnicy i czytelniczki aktywnie współtworzą historię, a to jeszcze większa frajda niż zwykle. Każda lektura to inne przygody!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Europa w 10 dni / autorzy Alan R. Moor, Aaron Weissblum ; ilustracje Jacqui Davis; tłumaczenie Rafał Kalota. - Gdańsk ; Rebel, 2020. - 1 gra (plansza, 52 płytki państw, 19 płytek środków transportu, 4 zestawy stojaków na płtyki, podajnik) : papier, karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x23x23 cm + instrukcja
Autor
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Z Hiszpanii samolotem do Grecji? A może lepiej statkiem, zahaczając po drodze o Matlę? W całej Europie jest wiele do odkrycia, podobnie jak wiele jest dróg do zwycięstwa w tej wyjątkowej grze rodzinnej! Dobierajcie kolejne płytki podróży i składajcie je w całość, by wspólnie stały się idealnym planem wycieczki po Starym Kontynencie. Na czym to polega? Naszym celem jest jak najszybsze ułożenie planu dziesięciodniowej podróży. W tym celu musimy zebrać zestaw 10 kafelków, które w logiczny sposób odzwierciedlą nasze przemieszczanie się po Europie. W tym celu będziemy dobierać kolejne płytki podróży i zastępować nimi te, które już mamy w swoim zestawie. Znajdująca się na środku plansza będzie służyła nam za podpowiedź, jakie kraje możemy ze sobą łączyć, a także jakich środków transportu możemy w tym celu użyć. Wystarczy przestrzegać trzech prostych zasad: Jeśli państwa mają wspólną granicę, możemy przemieszczać się między nimi pieszo. Między kafelkami takich państw niepotrzebny jest żaden środek transportu. Między państwami, które na mapie oznaczone są jednakowym kolorem, możemy poruszać się drogą lotniczą. W tym celu należy dopasować do nich kartę samolotu w odpowiednim kolorze i umieścić między nimi. Państwa graniczące z tym samym morzem lub oceanem możemy połączyć drogą morską. Ich kolor nie ma znaczenia, ale między ich płytkami musi się znaleźć prom podpisany odpowiednim akwenem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę Czy podejmiesz wyzwanie? Tajemnica Marsa Komiksogra, w której bohater poznaje tajemnice skrywane na Czerwonej Planecie. Rozwiązuj zagadki i przechytrz swoich prześladowców. Wybór zakończenia zależy tylko od ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia. Przeżyj przygodę w cyberpunkowej rzeczywistości. Los Angeles, 2062 rok. Atak nuklearny z 2047 roku spowodował, że kraj znalazł się w katastrofalnej sytuacji ekonomicznej. Megakorporacje trzymają władzę w skorumpowanym społeczeństwie. Zagubieni ludzie uciekają od nędzy do świata rzeczywistości wirtualnej. Legendy miejskie mówią o małej grupie hakerów, którzy starają się obalić dyktaturę korporacji. Dla ciebie, młodego samouka w dziedzinie informatyki, wszystko to tylko miejskie legendy… Aż pewnego wieczoru, gdy logujesz się do sieci, na twoim monitorze pojawia się dziwna wiadomość: „Dołącz do nas”. [Lubimyczytać.pl]
O autorach: Corentin Lamy i Joffrey Ricome są dziennikarzami we francuskiej gazecie „Le Monde”, specjalizującymi się w cyfrowych technologiach. Laurent Miny to ilustrator współpracujący z wieloma francuskimi wydawcami czasopism i książek, takimi jak Bayard, Le Pré aux Clercs, Nestiveqnen, czy Hachette. Gamebooki z serii Escape Quest są przeznaczone do samodzielnej zabawy, ale czasem przydaje się pomoc rodziny czy znajomych. Mechanika gry pozwala na wspólne główkowanie nad zadaniami oraz dzielenie się wrażeniami z gry, a podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Gra odbywa się offline i nie wymaga żadnych aplikacji, bo wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się w książce. Mechanika gry skonstruowana jest w ten sposób, że rozwiązaniem zadania jest numer strony, na jaką należy się udać, by kontynuować opowieść. By znaleźć ukryte wskazówki i to zadanie rozwiązać, trzeba użyć specjalnych zakładek, a nawet przekręcać i zaginać strony. Czasem zadanie wymaga wycięcia elementu, dopasowania, zmierzenia go czy ułożenia jak puzzle, przez co poszczególne tomy serii Escape Quest nabierają mocno growego charakteru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
-KSIĄŻKA I GRA W JEDNYM- To, co jest równe, nie zawsze jest sprawiedliwe. To, co jest sprawiedliwe, nie zawsze jest równe. Odkryj nowatorski sposób podziału obowiązków domowych, by zyskać więcej czasu i uważniejsze relacje. Odnosisz wrażenie, że jesteś rodzicem od wszystkiego? Dbasz o to, by dzieci odrobiły pracę domową, lodówka nie świeciła pustkami, rachunki były zapłacone na czas - i wiele więcej. Czujesz, że to nie fair? Masz rację. Dlatego czas to zmienić. Nowy sposób organizacji życia w rodzinie Eve Rodsky przeprowadziła wywiady z ponad pięciuset osobami, by zrozumieć, na czym polega oraz jak ciężka jest praca w domu i w jaki sposób można wykonywać ją sprawniej i skuteczniej. Na ich podstawie stworzyła niniejszą książkę-grę, którą rozgrywać mogą wszyscy domownicy. Fair play w rodzinie to oszczędzający czas i nerwy system, który oferuje parom zupełnie nowe sposoby podziału obowiązków w domu, zgodne z filozofią rodzicielstwa bliskości. Przy pomocy prostych zasad oraz kart z obowiązkami domowymi zdecydujecie, co jest faktycznie ważne dla twojej rodziny i kto powinien się zająć poszczególnymi zadaniami, począwszy od prania, poprzez pomoc w lekcjach, na obiedzie skończywszy.
Gra o wysoką stawkę: czas i bliskie relacje „Wygrana” oznacza przywrócenie równowagi sił w życiu rodzinnym, uzdrowienie relacji i odzyskanie czasu na rozwijanie swoich talentów i pasji. W książce znajdziesz praktyczne narzędzia do zastosowania od razu, dzięki którym w twoim domu zapanuje spokój, a uczucie rozżalenia i przepracowania odejdzie w niepamięć. Nie czekaj: zrób to dla siebie, dla dobra twojego partnera, twoich dzieci i waszego związku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ty decydujesz! / Coralie Saudo)
Oto klasyczna XVII-wieczna baśń o Jasiu i magicznej fasoli w atrakcyjnym, nowoczesnym wydaniu. Współczesny język i grafika, dynamiczna fabuła, krótkie teksty oraz interaktywna konstrukcja przypominająca grę to główne atuty serii bajek paragrafowych Ty decydujesz i jej najnowszej części „Jaś i magiczna fasola”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Sułkowice-Bolęcina
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złotowłosa i trzy misie / Coralie Saudo, Camille Ferrari ; przekład Ernest Kacperski. - Warszawa : Harperkids, copyright 2024. - [34] strony : ilustracje ; 25x29 cm.
(Ty decydujesz! / Coralie Saudo)
Oto nowoczesna bajka na miarę naszych czasów! Zamiast monotonnych opowieści, przestarzałych słów i staroświeckich ilustracji mamy współczesny język i grafikę, dynamiczne tempo oraz interaktywną konstrukcję przypominającą grę. Dziecko wciela się w bohaterkę bajki – Złotowłosą dziewczynkę, która gubi się w lesie i dociera do chatki zamieszkanej przez trzy niedźwiadki. Na każdej stronie musi podjąć decyzję, wybierając jedną z dwóch ikonek, która za pomocą indeksu odsyła do konkretnego miejsca w książce. Zostać w chatce czy szukać domu, poczęstować się zupą czy uciekać, wejść do jaskini w lesie czy się wycofać? Akcja bajki "Złotowłosa i trzy misie" przypomina grę, angażuje dziecko i opiekuna, którzy na nowo odkrywają przygody znanych postaci i wspólnie mogą tworzyć nowe historie. Każda książka z serii Ty decydujesz to aż 5 alternatywnych zakończeń i 22 wersje fabuły, które możecie wspólnie miksować do woli!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Sułkowice-Bolęcina
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej