Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(46)
Forma i typ
Gry i zabawki
(46)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
wypożyczone
(9)
Placówka
Oddział dla dzieci i młodzieży
(46)
Autor
Blanchot Denis
(6)
Cottereau Jacques
(6)
Roubira Jean-Louis
(4)
Benedetti Toussaint
(3)
Cardouat Marie
(3)
Polouchine Igor
(3)
Żabicka Monika
(3)
Andreani Jean-Francois
(2)
Cathala Bruno
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chaboussit Cedrick
(2)
Dion Franck
(2)
Fort Marie (1985- )
(2)
Fort Wilfried (1982- )
(2)
Gille-Naves Guilaume
(2)
Moon Alan R
(2)
Roubira Jean-Luis
(2)
Wełnicki Marcin (1984- )
(2)
Andreani Jean François
(1)
André Marc
(1)
Asselborn Jorg
(1)
Azagary Eric
(1)
Bauza Antione
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Burm Kris
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Castelli Stefano
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Collette Xavier
(1)
Coudray Marina
(1)
Crespi Andrea
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Darsaklis Chris
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Deschamps Christine
(1)
Dirscherl Wolfgang
(1)
Droit Alexandre
(1)
Dugon Amandine
(1)
Dzikowicz Patryk
(1)
Döbner Daniel
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Garfield Richard
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Gravel Sophie
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Hartwig Jo
(1)
Henn Dirk
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Hinder Carine
(1)
Ibánez Diego
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kiesling Michael
(1)
Kneisel Janet
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Leacock Matt
(1)
Lefevre Clément
(1)
Lopez Sebastien
(1)
Lögdberg Frida
(1)
Masson Clement
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Moscon Valentina
(1)
Parovel Ian
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Pierô
(1)
Prothiere Julien
(1)
Pélissier Jérôme
(1)
Quidault Pascal
(1)
Quilliams Chris
(1)
Rivollet Alain
(1)
Rosén Einar
(1)
Rosén Robert
(1)
Schaedler Dagny
(1)
Shinohary Yoshiteru
(1)
Silva Lorenzo
(1)
Smolenceva Jewgienija
(1)
Soto Pedro
(1)
Telleschi Sébastien (1967- )
(1)
Tisch Christoph
(1)
Wilson James A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(34)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Młodzież
(20)
Dzieci
(16)
Dorośli
(14)
9-13 lat
(7)
6-8 lat
(5)
14-17 lat
(4)
0-5 lat
(2)
18+
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(2)
Mały Książę (postać fikcyjna)
(2)
Zabawa
(2)
Cywilizacja
(1)
Czarodzieje
(1)
Dzieci
(1)
Geografia
(1)
Handel
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Magia
(1)
Opowiadacze
(1)
Podróże
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Renesans
(1)
Rodzina
(1)
Sen
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyspa
(1)
Zwierzęta
(1)
Temat: czas
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(32)
Gry i zabawy umysłowe
(14)
Gry w karty
(7)
Gry strategiczne
(4)
Gry edukacyjne
(2)
Gry w kości
(2)
Plansze do gry
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gra karciana
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(20)
46 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / autor: Marc André ; ilustrator: Pascal Quidault ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Warszawa : Rebel, 2019. - 1 gra (40 żetonów, 90 kart rozwoju, 10 kafli szlachty) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 7x22x28 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x27 cm).
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same,kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę.Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę! Dlaczego pokochasz tę grę? Odpowiedź jest krótka i prosta - mechanika, mechanika i jeszcze raz mechanika! Niezwykle prosta, pozwalająca nawet czterolatkowi przyłączyć się do zabawy, a jednocześnie oferująca takie możliwości, że każdy doświadczony gracz będzie usatysfakcjonowany. Ta mechanika uzależnia - każdy, kto lubi budować silniczki usprawniające dalsze pozyskiwanie surowców czy punktów zwycięstwa, musi mieć ten tytuł na swojej półce.Wykonanie jest najwyższej jakości, a żetony znajdujące się w grze są jakości porównywalnej do żetonów pokerowych - ciężkie, kolorowe, starannie wykonane, przyjemnie leżące w ręce. Wariant dla dzieci Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Dlatego każdego, kto chciałby zaprosić do zabawy młodsze dzieci, zachęcamy do skorzystania z wariantu pozwalającego dzieciom na dorównanie dorosłym. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego. Gwarantujemy, że z takim startem i dorośli będą mieli wyzwanie, by nie dać się pokonać, i dzieci będą miały przednią zabawę. Zawartość pudełka:40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet)90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3)10 kafli szlachty, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mały Książę : stwórz mi planetę / autorzy Antoine Bauza i Bruno Cathala. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (80 kafelków, 5 znaczników) : karton, kolor ; w pudełku 22x16x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Zaprzyjaźnij się z Małym Księciem i spotkaj wszystkich bohaterów tej słynnej powieści Antoine'a de Saint-Exupéry'ego! W tej grze każdy przyjaciel Małego Księcia buduje dla niego własną planetę, dom dla jego ukochanych zwierząt (lisa, owcy, słonia i węża) i postaci, które Mały Książę spotkał w czasie swojej podróży. Na koniec gry każda planeta będzie oceniana przez jej mieszkańców. Latarnik oceni ją wysoko, gdy będzie oświetlona dużą ilością latarni, Mały Książę najbardziej cenił ją będzie, jeśli znajdzie się na niej dużo pudełek i owieczek w różnych kolorach. Geograf przydzieli dodatkowe noty za każdy kafelek bez wulkanu, a Ogrodnik najszczęśliwszy będzie, gdy znajdzie się na niej przynajmniej jeden, ale najlepiej dwa baobaby, które będzie mógł pielęgnować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mały Książę : droga do gwiazd / autorzy gry Antoine Buza & Bruno Cathala ; ilustracje Ian Parovel, Maëva Da Silva, Christine Deschamps. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (8 części trasy, 5 płytek papierowych samolotów, 18 płytek opowieści, 12 żetonów teleskopów, 36 żetonów gwiazd, 6 czapek pilota, 60 kart, 6 drewnianych samolotów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
GRA PLANSZOWA. Podążając śladami Małej Dziewczynki, poleć swoim dwupłatowcem na spotkanie z Małym Księciem! Czeka na Ciebie niespodziewana przygoda. Po drodze spotkasz nowych przyjaciół, ale i pułapki. Strzeż się! Wyruszasz w wielką podróż z domku Dziadka na planetę Małego Księcia. Przesuwaj swój pionek po podniebnej trasie, zbierając gwiazdy. Samolot przemieszczasz dzięki kartom Lisa. Każdy gracz dysponuje tym samym zestawem kart na początku gry. W zależności od chmury, na której wyląduje Twój samolot, możesz zdobyć więcej kart, które pozwolą Ci podróżować dalej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koncept Kids Zwierzaki [Gra planszowa] / Gaetan Beaujannot, Alain Rivollet ; ilustracje Eric Azagary. - Gdańsk : Rebel ; [2018]. - 1gra (plansza, 110 kart , 16 plastikowych ramek, plastikowa podstawka, skrócony opis zasad.): karton, papier, kolor ; w pudełku 28 x 28 x 5 cm+ instrukcja
"Koncept KIDS - Zwierzaki" jest nową wersją gry "Koncept", w którą mogą grać dzieci od lat 4. Użyj symboli na planszy, aby inni gracze odgadli nazwę zwierzaka i razem cieszcie się zwycięstwem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastien Lopez ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, copyright 2017. - 1 gra (90 kart: 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem mózgu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + 1 instrukcja (1 karta złożona : ilustracje ; 13 cm).
(Mądra Gra / Rebel)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Harry Potter / twórcy Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 gra (55 kart, 1 instrukcja, 1 puszka ) : metal, w pudełku okrągłym 10 cm.+ instrukcja
Dobble Harry Potter to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku! Łączy kultowy świat magii i czarodziejstwa wraz z jedną z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce. Gracze próbują dostrzec między dwiema kartami parę identycznych symboli; ten który znajdzie je pierwszy - zdobywa punkt! W tej wersji Dobble znajdziesz stylizowane wizerunki z kultowego świata wykreowanego przez J.K. Rowling: Harry'ego Pottera, Hermionę Granger, Rona Weasleya, a także różdżki, stworzenia, herby Hogwartu i wiele innych. Dasz radę odnaleźć je wszystkie? [Empik]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Kicia Kocia / twórcy Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (30 kart, 1 instrukcja, 1 puszka ) : metal, w pudełku okrągłym 10 cm.+ instrukcja
Rezolutna kotka teraz również na kartach Dobble! Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. [Bonito]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Minionki / opracowanie gry: Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (55 kart, 1 instrukcja, 1 puszka ) : metal, w pudełku okrągłym 10 cm.+ instrukcja
Od morza aż do Tatr, jak Polska długa i szeroka, rozciągają się przepiękne tereny, które tylko czekają na odkrycie. Chcesz poobserwować żubry w cieniu Puszczy Białowieskiej? A może wolisz pospacerować urokliwymi uliczkami Wrocławia? Wsiąść do Pociągu: Polska zabierze Cię w wyjątkową podróż do przeszłości, podczas której wcielisz się w kolejowego magnata z poprzedniego stulecia i przyczynisz się do rozwoju sieci połączeń kolejowych nie tylko w kraju, lecz także w sąsiednich państwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble 1 2 3 to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale też na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy, a nawet mieć trudności z wygraną! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko szybko, Twoi przeciwnicy nie mogą Cię wyprzedzić! Dobble możesz zabrać ze sobą wszędzie i rozegrać je w krótkim czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) ). Wszystkie zwierzęta narysowane są w sposób uwypuklający ich cechy charakterystyczne, dzięki co czyni je prostszymi do nazwania. Dzięki temu nie tylko dorośli, ale i dzieci są w stanie szybko odnaleźć w myślach odpowiednie słowo, by nazwać danego zwierzaka. Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tematyczna seria nawiązująca do sagi filmowej Gwiezdne Wojny, to wspaniała gra dla dzieci i dorosłych. Każda karta zawiera liczne symbole i grafiki postaci lub rzeczy związanych z Gwiezdnymi Wojnami, ale tylko 1 z nich jest identyczny z symbolem na dowolnej innej karcie. Zadaniem graczy będzie jego odnalezienie! Powtarza się tylko jeden symbol, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić....[Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gipf / Kris Burm ; 3D: Andreas Resch ; projekt: Kris Burm, HUCH! & friends. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1gra (1 plansza, 36 pionów, 1 woreczek) : karton, papier, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm.+ instrukcja
GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu. Gdy tak się stanie, wtedy gracze usuwają swój rząd pionów i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionów za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy. Celem gry jest ustawianie kolejnych rzędów złożonych z przynajmniej 4 pionów własnego koloru i zdobywanie pionów przeciwnika tak, aby w efekcie końcowym nie miał on już możliwości wprowadzenia do gry żadnych pionków. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pięć Klanów: dżiny Nagali / Bruno Cathala ; [il. Clement Masson ; projekt graf. Cyrille Daujean ; red. polskich zasad Zespół Rebel]. - Gdańsk : Rebel, cop. 2016. - 1gra (30 płytek przedstawiających Sułtanat Nagali, 2 zestawy graczy (po 8 wielbłądów i po 1 znaczniku gracza w każdym), 2 zestawy graczy (po 11 wielbłądów i po 2 znaczniki gracza w każdym), 10 pałaców i 12 palm, 54 karty zasobów, woreczek z drewnianymi figurkami członków klanów: 16 żółtymi wezyrami, 18 czerwonymi asasynami, 18 niebieskimi budowniczymi, 18 zielonymi kupcami, 20 białymi mędrcami, 22 karty dżinów, tor licytacji, tor kolejności, 5 arkuszy pomocy, notes z arkuszami punktacji, 96 złotych monet.) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja
"Okiełznaj Dżiny Naqali! Przemierzając krainę 1001 Nocy, Twoja karawana zatrzymuje się w osławionym Sułtanacie Naqala. Sędziwy już Sułtan nagle zmarł, a miejsce po nim pozostaje wolne. Wyrocznie przepowiedziały, że na ziemie przybędzie ten, który zgromadzi poparcie wszystkich Pięciu Klanów i to on zajmie miejsce zmarłego władcy. Czy dasz radę wypełnić przepowiednię i przejąć władze nad Sułtanatem Naqala? W tej strategicznej grze gracze będą musieli podejmować wiele ważnych decyzji, które wymagają od nich więcej niż od standardowych gier typu worker-placement. Wszystko dlatego, że tym razem robotnicy znajdują się od razu na planszy, a naszym zadaniem jest ich sprawne i efektywne przemieszczanie. Oazy, wioski, targowiska i wiele różnorodnych miejsc tylko czeka, aż przybędą do nich nowi pracownicy – członkowie plemion. A to jak, kiedy i gdzie ich przeniesiesz wpływa bezpośrednio na to, czy wygrasz, czy raczej poniesiesz klęskę. • Wezyrowie – zbierając ich przed sobą otrzymasz dodatkowe punkty na koniec gry, • Starszyzna – również zapewniają punkty, ale pozwalają także przywoływać do pomocy potężnych Dżinów, • Kupcy – wracają z powrotem do woreczka zapewniając karty zasobów, • Budowniczowie – wracają z powrotem do woreczka zapewniając monety, • Zabójcy – wracają z powrotem do woreczka zabijając pionki na planszy lub zgromadzone przez innych graczy. Planując zwycięską strategię nie możesz zapominać o potężnych magicznych istotach - Dżinach. Jeżeli Ty ich nie wykorzystasz, to przeciwnicy z pewnością użyją ich potężnych mocy i doprowadzą do Twojej zguby. Zawsze miej ich na oku, jeżeli rzeczywiście liczysz na przejęcie Sułtanatu. „Pięć Klanów” to gra z bardzo wysoką jakością komponentów, jasną i przejrzystą instrukcją i mechaniką, która oferuje wiele dróg prowadząch do zwycięstwa. Przemieszczanie pionków nie tylko wpływa na to, czy Ty otrzymasz punkty, ale także zmienia ustawienie planszy dla przeciwników. Często trzeba zastanowić się nad tym, czy warto zrobić coś dla siebie, czy tym razem zrobić coś przeciwko innym." [Bonito]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Herbatka dla dwojga / Cedrick Chaboussit ; ilustracje Amandine Dugon - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (50 kart postaci, płytka różowego flaminga, 5 płytek misji, 2 pionki, 2 żetony filiżanek, 5 żetonów klepsydr, 9 żetonów ciast, plansza, planszetka zegara kieszonkowego ) : karton, papier, kolor ; w pudełku 13x18x4 cm.+ instrukcja
Herbatka dla dwojga to pozornie bardzo prosta gra karciana, która kryje w sobie ogrom możliwości i może przerodzić się w prawdziwy pojedynek umysłów! Wykorzystując mechanikę budowania talii pozwala graczom na tworzenie indywidualnych strategii przy każdej rozgrywce i modyfikowanie ich według własnego uznania. To od nas zależy, na czym się skupimy i czym będziemy chcieli zaskoczyć przeciwnika! [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Odkrycia : dzienniki Lewisa i Clarka / Cedrick Chaboussit ; ilustracje: Vincent Dutrait. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (1 plansza, 4 plansze graczy, 30 kostek, 55 kart ) : karton, papier, kolor ; w pudełku 27x27x5 cm.+ instrukcja
Forma i typ
Gatunek
W latach 1803-1806 ekspedycja Lewisa i Clarka była pierwszą amerykańską wyprawą, która przemierzyła kontynent północnoamerykański od Missisipi po wybrzeże Pacyfiku i z powrotem. W trakcie tych trzech lat dowódcy wyprawy, Meriwether Lewis i William Clark, wraz z sierżantami Gassem i Ordwayem zapisali wiele stron dzienników podróży, opisując w nich między innymi nowe odkryte rośliny i gatunki zwierząt oraz nanosząc na mapy dotąd nieznane Amerykanom fragmenty kontynentu. W grze wcielasz się w rolę jednego z dowódców ekspedycji: Lewisa, Clarka, Gassa lub Ordwaya. Twoim celem jest zebranie w dzienniku jak największej ilości wiedzy i tym samym dołożenie osobistej cegiełki do rozwóju nauki. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Oto jest pytanie / Autor: Vlaada Chvatil ; ilustracje: Soren Meding ; opracowanie graficzne: Michaela Zaoralova, Filip Murmak, Radim Pech ; tłumaczenie: Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1gra ( plansza, planszetka pytań, 108 kart, 29 żetonów, 6 pionków): karton, papier, kolor ; w pudełku 22x15x5 cm+ instrukcja
Forma i typ
Gatunek
Sztuka zadawania trafnych pytań Co robi grupa wiewiórek podczas wspinaczki po zboczu góry? Wymienia się najróżniejszymi pytaniami! Czemu akurat wiewiórki? Oto jest pytanie! Co prawda tutaj nie znajdziecie na nie odpowiedzi, ale zagrajcie, a gwarantujemy, że dowiecie się wielu nowych rzeczy na temat pozostałych graczy. Oto jest pytanie! to zabawna gra familijno-imprezowa, w której uczestnicy samodzielnie konstruują pytania na zasadzie dylematu, zadają je innym i obstawiają prawdopodobne odpowiedzi. Myślisz, że doskonale znasz swoich znajomych? Cóż, to się jeszcze okaże... [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kraina Snów / Autor gry: Chris Darsaklis - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1gra (plansza, 121 kart, 104 żetony, łózko, wezgłowie, maska śniącego, klepsydra): karton, papier, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm.+ instrukcja
Nałóż opaskę na oczy i śpij dobrze! Zapadła noc, a Ty smacznie śpisz. To świetna pora na odwiedziny duchów snów, które będą próbować wpłynąć na Twój sen. W miły lub odrobinę złośliwy sposób… Wsłuchaj się w głos wróżek, ale strzeż się chochlików i diablików. Czy o świcie będziesz pamiętać swój sen? W grze Kraina Snów jeden z graczy staje się śniącym i zakrywa oczy przepaską. Pozostali gracze wcielają się w role duszków sennych i będą opisywać pieknie zilustrowane karty wyłącznie pojedynczymi słowami, tak by naprowadzić śniącego na odgadywane hasło. Niektórzy gracze wcielą się w role diablików, które próbują zwieść śniącego na manowce, a wśród graczy znaleźć się może także psotliwy chochlik! [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Opowiadanki / autorzy: Marie Fort, Wilfried Fort ; ilustracje: Jewgienija Smolencewa, Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści (w sumie 10 opowieści), 86 kart postaci (zwierzaków), plansza do głosowania i liczenia punktów (składająca się z 3 elementów), 36 żetonów do głosowania (6 zestawów żetonów w 6 kolorach z symbolami), 6 znaczników graczy (w 6 kolorach)) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki : nowe przygody / Wilfried Fort i Marie Fort ; ilustracje Jevgienija [tłumaczenie Kaja Makowska]. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (24 dwustronne karty opowieści, 7 pustych kart opowieści, 30 kart postaci, instrukcja) : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 11x11x4 cm + instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Dziedzina i ujęcie
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów! Na czym to polega? Odczytajcie na głos fragment opowieści. Każdy wybiera po 1 karcie postaci z ręki. Zagłosujcie na zwierzę, które najbardziej pasuje do opowieści. Wsuńcie kartę do kieszonki i podliczcie punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Keyforge: zew Archontów / Richard Garfield - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (2 unikalne talie Archontów ( po 37 kart), talia startowa „Najwyższy Argus Świetlisty”, talia startowa „Panna «Onyks» Censorius”, 6 żetonów klucza, 2 karty licznika łańcuchów, 26 żetonów Æmber, 22 żetony obrażeń, 10 kart oszołomienia, 10 kart mocy ) : karton, papier, kolor ; w pudełku 26x26x5 cm.+ instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Zestaw startowy oraz dwie unikalne talie! KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej