Internauci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(2)
Autor
Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(5297)
Dorośli
(4607)
Młodzież
(3602)
Niewidomi
(3378)
6-8 lat
(3208)
Internauci
(-)
9-13 lat
(3056)
14-17 lat
(2114)
0-5 lat
(1850)
Słabowidzący
(816)
18+
(596)
Niedowidzący
(448)
Rodzice
(271)
Szkoły ponadpodstawowe
(193)
Nauczyciele
(140)
Szkoły wyższe
(140)
Szkoły podstawowe
(81)
Pedagodzy
(54)
Klasa 4.
(47)
Studenci
(47)
Szkoły średnie
(44)
Klasa 3.
(43)
Psycholodzy
(42)
Klasa 5.
(40)
Terapeuci
(39)
Klasa 6.
(37)
Przedszkola
(35)
Klasa 2.
(33)
Logopedzi
(32)
Klasa 1.
(31)
Menedżerowie
(31)
Psychoterapeuci
(29)
Terapeuci zajęciowi
(28)
Nauczyciele przedszkoli
(26)
Klasa 7.
(24)
Hodowcy koni
(23)
Klasa 8.
(23)
Lekarze
(22)
Szkoły ponadgimnazjalne
(20)
Kobieta
(15)
Przedsiębiorcy
(14)
Pedagodzy specjalni
(13)
Nauczyciele nauczania początkowego
(12)
Gimnazja
(11)
Urzędnicy
(11)
Nauczanie początkowe
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(10)
Handlowcy
(9)
Licea
(9)
Weterynarze
(9)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Ekonomiści
(7)
Fizjoterapeuci
(7)
Inżynierowie
(7)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(7)
Pracownicy socjalni
(7)
Chorzy
(6)
Dziewczęta
(6)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(6)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(6)
Pracownicy naukowi
(6)
Prawnicy
(6)
Nastolatki
(5)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(5)
Osoby w wieku starszym
(5)
Pedagodzy szkolni
(5)
Socjoterapeuci
(5)
Szkoły policealne
(5)
Technikum
(5)
Terapeuci pedagogiczni
(5)
Wychowawcy
(5)
Arteterapeuci
(4)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(4)
Kosmetolodzy
(4)
Lekarze specjaliści
(4)
Nauczyciele szkół podstawowych
(4)
Neurolodzy
(4)
Pediatrzy
(4)
Pracownicy samorządowi
(4)
Psychiatrzy
(4)
Uczniowie
(4)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(4)
6-8 lat
(3)
14-17
(3)
8-13 lat
(3)
Budowlani
(3)
Chorzy na nerwice
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Elektrycy
(3)
Farmaceuci
(3)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(3)
Informatycy
(3)
Jeźdźcy
(3)
Klasa 2
(3)
Kobiety
(3)
Nauczyciele matematyki
(3)
Ogrodnicy
(3)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(3)
Osoby z zespołem Aspergera
(3)
Poziom podstawowy
(3)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(3)
Temat
Autoprezentacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marka osobista
(1)
Media społecznościowe
(1)
Platforma internetowa
(1)
allegro.pl
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Vademecum allegrowicza : sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic / Paweł Mielczarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 133 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ... i wciąż się opiera ... ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie 3 poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
"Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotnikó,w, któ,re człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśró,d rodziny i znajomych, tych, któ,rych znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, kró,tkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego." [Tania Książka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej