Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(81)
Forma i typ
Książki
(74)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje popularnonaukowe
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(17)
Poradniki i przewodniki
(15)
Audiobooki
(7)
Proza
(4)
Publikacje dla niewidomych
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(79)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(10)
Czytelnia dla dorosłych
(66)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(1)
Filia Sułkowice-Łęg
(1)
Filia Targanice
(3)
Wypożyczalnia książki mówionej
(4)
Autor
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Lisiecka Anna
(2)
Malcherek Monika
(2)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(2)
Oruba Norbert
(2)
Spitzer Manfred (1958- )
(2)
Taper Agnieszka E
(2)
Wojewódzki Kuba (1963- )
(2)
Alter Adam L. (1980- )
(1)
Bailey Olga Guedes (1958- )
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Baranowski Mariusz. Autor
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartosz Iza
(1)
Berger Jonah
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bortliczek Małgorzata
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Brooking Emerson T
(1)
Brown Stanley H
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błajet Piotr
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Cammaerts Bart
(1)
Carpentier Nico
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- ). Autor
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Demczuk Agnieszka
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dragun Jacek
(1)
Duarte Nancy
(1)
Dylak Stanisław. Autor
(1)
Dynkowska Julia
(1)
Dziedzic Olga (1986- )
(1)
Dziedzina Aneta
(1)
Dąbała Jacek (1959- )
(1)
Frejman Joanna
(1)
Girard Joe
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- ). Autor
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gąsior-Niemiec Anna
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna B
(1)
Jakubowicz Karol
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kajrunajtys Danuta
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kamenetz Anya (1980- )
(1)
Karikova Sońa
(1)
Kerth Maria
(1)
Kononiuk Tadeusz
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Kreft Jan
(1)
Kristanova Evelina (1970- )2
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubiak Hanna
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Kutrowska Barbara
(1)
Kwiatkowski Stefan Michał (1948- ). Autor
(1)
Kłusek-Wojciszke Bożena
(1)
Lanier Jaron (1960- )
(1)
Lemann Natalia
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- ). Autor
(1)
Linden Sander van der
(1)
Litorowicz-Siegert Agnieszka
(1)
Makowski Michał
(1)
Malesa Renata
(1)
Masiak Wojciech
(1)
Mastalerz Elżbieta
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Mazurkiewicz Robert
(1)
Meller Marcin (1968-)
(1)
Melosik Zbyszko (1956- ). Autor
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Morbitzer Janusz (1957- ). Autor
(1)
Myśliński Jerzy
(1)
Młynarska Agata (1965- )
(1)
Napieralski Adrian
(1)
Naruszewicz-Duchlińska Alina
(1)
Nass Clifford
(1)
Nowik Krzysztof (1956- )
(1)
Nożyński Szymon. Autor
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Opozda Danuta
(1)
Oravcova Jitka
(1)
Osiński Zbigniew
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pastwa Rafał (1980- )
(1)
Penkowska Grażyna (1955- )
(1)
Piróg Michał (1979- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(39)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(61)
1901-2000
(5)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(81)
Język
polski
(81)
Odbiorca
Dorośli
(3)
Niewidomi
(3)
Rodzice
(3)
Copywriterzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Internauci
(1)
Medioznawcy
(1)
Nauczyciele
(1)
Politolodzy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura amerykańska
(6)
Literatura angielska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Media społecznościowe
(19)
Środki masowego przekazu
(17)
Internet
(14)
Dziennikarze
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Historia
(6)
Dzieci
(5)
Telewizja
(5)
Uzależnienia medialne
(5)
Cyberprzemoc
(4)
Dziennikarstwo
(4)
Dziennikarze muzyczni
(4)
Edukacja medialna
(4)
Młodzież
(4)
Dezinformacja
(3)
Facebook (portal społecznościowy)
(3)
Fonoholizm
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Reklama
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Smartfon
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Autoprezentacja
(2)
COVID-19
(2)
Copywriting
(2)
Cyberuzależnienia
(2)
Fake news
(2)
Kaczyński, Bogusław (1942-2016)
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Krytycy muzyczni
(2)
Książka cyfrowa
(2)
Kultura popularna
(2)
Lista przebojów
(2)
Muzyka rozrywkowa
(2)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(2)
Osobowości telewizyjne
(2)
Osobowość
(2)
Platforma internetowa
(2)
Podróże
(2)
Polityka
(2)
Postawy
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Prezenterzy telewizyjni
(2)
Program Trzeci Polskiego Radia
(2)
Propaganda
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Rodzina
(2)
Rola społeczna
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Start-up
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Wpływ na zdrowie
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Życie codzienne
(2)
Agresywność
(1)
Algorytmy
(1)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Artyści
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Baza danych
(1)
Beksiński, Tomasz (1958-1999)
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Blogerzy
(1)
Celebryci
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberzaburzenia
(1)
Czasopismo dla kobiet
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Demokracja
(1)
Dialog edukacyjny
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
E-mail marketing
(1)
Etyka
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fotografie
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Google
(1)
Grafika polska
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gry fabularne
(1)
Gwara uczniowska
(1)
Handel
(1)
Temat: czas
2001-
(34)
1901-2000
(19)
1989-2000
(14)
1945-1989
(8)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(24)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Europa
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Ukraina
(1)
ZSRR
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(22)
Poradnik
(20)
Praca zbiorowa
(6)
Monografia
(5)
Biografia
(4)
Pamiętniki i wspomnienia
(4)
Autobiografia
(3)
Podręcznik
(3)
Raport z badań
(2)
Reportaż
(2)
Blog
(1)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Selfie
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1355)
Psychologia
(790)
Medycyna i zdrowie
(739)
Edukacja i pedagogika
(662)
Socjologia i społeczeństwo
(583)
Media i komunikacja społeczna
(81)
Religia i duchowość
(368)
Kultura i sztuka
(308)
Rozwój osobisty
(304)
Podróże i turystyka
(289)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(272)
Hobby i czas wolny
(251)
Literaturoznawstwo
(222)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(221)
Biologia
(219)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(198)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(155)
Etnologia i antropologia kulturowa
(149)
Kulinaria
(149)
Kultura fizyczna i sport
(145)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(130)
Zarządzanie i marketing
(122)
Geografia i nauki o Ziemi
(113)
Ochrona środowiska
(92)
Styl życia, moda i uroda
(80)
Filozofia i etyka
(78)
Inżynieria i technika
(74)
Nauka i badania
(72)
Językoznawstwo
(71)
Informatyka i technologie informacyjne
(69)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(65)
Fizyka i astronomia
(60)
Architektura i budownictwo
(51)
Praca, kariera, pieniądze
(44)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(40)
Transport i logistyka
(39)
Rolnictwo i leśnictwo
(35)
Matematyka
(29)
Dom i ogród
(27)
Chemia
(16)
Archeologia
(13)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Bibliotekarstwo, arcchiwistyka, muzealnictwo
(1)
Film i kino
(1)
Fotografia i fotografika
(1)
Kabaret,cyrk,performance
(1)
Medycyna,opieka zdrowotna,pielęgniarstwo
(1)
Religioznawstwo
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina,związki,relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i nauki pomocnicze
(1)
Turystyka i podróżnictwo
(1)
81 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria #Nauka)
Żyjemy w epoce uzależnień. Obsesyjnie sprawdzamy, czy pojawiła się nowa wiadomość w naszej skrzynce mailowej, nowy wpis na Facebooku albo polubienie na Instagramie. Godzinami oglądamy kolejne odcinki seriali i filmiki na YouTube'ie. Ale przede wszystkim, średnio przez trzy godziny każdego dnia wpatrujemy się w ekrany naszych smartfonów. Prawie połowa z nas nie wyobraża sobie bez nich życia, a dzieci wychowane w świetle ekranów mają kłopoty z budowaniem więzi z rówieśnikami w świecie rzeczywistym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media)
Podręcznik Media alternatywne przedstawia zagadnienia związane z powstawaniem, funkcjonowaniem, a także oddziaływaniem mediów alternatywnych jako nowego sposobu komunikowania w odmienionej przez rozwój technologii przestrzeni medialnej. Wykorzystano tu teoretyczne ujęcia służące do badania mediów alternatywnych zobrazowane dodatkowo analizą studiów przypadku. Autorzy odpowiadają na kluczowe pytania: Czym są media alternatywne? Jaką rolę odgrywają media alternatywne w pluralistycznych, demokratycznych społeczeństwach? Jakie są podobieństwa i różnice między mediami alternatywnymi, wspólnotowymi, mediami społeczeństwa obywatelskiego i mediami rizomatycznymi? Jak media alternatywne działają w praktyce? Media alternatywne to wartościowa lektura dla studentów medioznawstwa, dziennikarstwa i komunikacji, badaczy, naukowców oraz dziennikarzy. Olga Guedes Bailey jest wykładowcą w Institute of Cultural Analysis w Nottingham Trent University w Wielkiej Brytanii. Bart Cammaerts prowadzi wykłady z zakresu mediów, obywatelstwa i demokracji w Departamencie Mediów i Komunikacji London School of Economics and Political Science, University of London. Nico Carpentier pracuje w Departamencie Studiów nad Komunikacją Vrije Universiteit Brussel i Katholieke Universiteit Brussel w Belgii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media / pod redakcją Edyty Banaszkiewicz-Zygmunt. - Wydanie pierwsze - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 280 stron ; 21 cm.
(PWN - Leksykon)
Leksykon tematyczny PWN "Media" jest przewodnikiem po świecie informacji, omawia główne kierunki rozwoju środków masowego przekazu, prezentuje najnowsze rozwiązania techniczne stosowane w gromadzeniu, przetwarzaniu i upowszechnianiu danych. Ułatwia poznanie historii i współczesności prasy polskiej i zagranicznej, najsłynniejszych rozgłośni radiowych, stacji telewizyjnych (także platformy cyfrowej), biografii zawodowej dziennikarzy i prezenterów, dyrygentów orkiestr Polskiego Radia. Specjalne miejsce w leksykonie zajmuje problem reklamy, terminy związane z jej przygotowaniem, prezentacją i badaniami odbioru społecznego. Jako uzupełnienie książka zawiera zestawienie dziejów mediów, ujęte w przejrzysty układ chronologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.
Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane.
Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny świat dziecka : media i konsumpcja / pod redakcją Małgorzaty Boguni-Borowskiej. - Wydanie I - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2019. - 370, [2] strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników,wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach medialnych. W niniejszej książce przyglądamy się wielu społecznym zjawiskom i fenomenom zachodzącym w kulturze konsumpcji oraz świecie mediów.
Autorzy i autorki tekstów dokonują wnikliwych analiz relacji między dziećmi i dorosłymi, juniorami i seniorami, badają procesy infantylizacji, a także estetyki dzieciństwa. Pokazują medialnych bohaterów świata dzieci i młodzieży, ich kłopoty i dylematy, które są też problemami młodych ludzi. Omawiają kulturowe zjawiska, analizując reklamy, telewizyjne programy rozrywkowe dla dzieci, grupy fanowskie, bajki, filmy, seriale, kanały YouTube, wirtualne dzienniki szkolne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Medialne oblicza sportu / pod redakcją Katarzyny Burskiej i Bartłomieja Cieśli. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 192, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Monografia należąca do nurtu badań nad językiem sportu. Celem publikacji jest przybliżenie werbalnego aspektu komunikacji medialnej na temat sportu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć profil, zamieścić wpisy i zdjęcia, znaleźć i dodać znajomych. Zobaczysz, jak funkcjonuje czat, jak logować się z urządzeń mobilnych i jakie funkcje oferuje Ci Facebook. Co więcej, nauczysz się aktywnie korzystać z możliwości wyszukiwania interesujących Cię tematów, wątków i ludzi. Sprawdzisz, jak działają grupy dyskusyjne, ale też nauczysz się dbać o bezpieczeństwo swojego konta. A jeśli prowadzisz sklep, zobaczysz, jak efektywnie wykorzystać Facebook do sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Niniejsza monografia dotyka wielowymiarowego i skomplikowanego zagadnienia wolności wypowiedzi w środowisku nasyconym mediami i informacjami. Zaprezentowana tematyka jest niewątpliwie aktualna i ważna, tak ze względu na potrzeby badawcze dyscyplin: nauki o polityce, nauki o mediach i komunikowaniu społecznym oraz nauk prawnych, jak i ze względu na potrzeby społeczne wynikające z nadmiaru informacji, braku umiejętności jej selekcji oraz dewaluacji w procesie informowania i komunikowania takich wartości, jak prawda, rzetelność i uczciwość. Tytuł książki – krótki i prosty – wskazuje na zasadniczy przedmiot analizy złożonej materii, jaką jest wolność wypowiedzi, w społecznym kontekście społeczeństwa informacyjnego. Na wysoką ocenę zasługuje również przebogata i zróżnicowania baza źródłowa pracy. Książkę uważam za aktualną i potrzebną." [Z recenzji dr hab. Agnieszki Pawłowskiej, prof. UR]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wrocław : Wydawawnictwo Astrum, 1999. - 168 stron : rysunki, tablice, wykresy ; 23 cm.
(Kreatywność)
Komunikowanie jest jednym z najstarszych procesów społecznych. Komunikowanie społeczne to najstarszy system komunikowania, w którym mieszczą się wszystkie procesy związane z porozumiewaniem się jednostek ludzkich.
Niniejszy podręcznik zawiera wiedzę o szeroko pojętym komunikowaniu. Wyjaśnia etymologię pojęcia, podstawowe definicje, elementy i poziomy komunikowania, sposoby porozumiewania się oraz jego formy i typy. Przedstawia etapy rozwoju i podstawowe nurty nauki o komunikowaniu. Omawia systemy komunikowania organizacyjnego, politycznego, publicznego oraz masowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ludzie w większości są wzrokowcami — najsilniej przemawiają do nas obrazy. Wiemy o tym, lecz przygotowując prezentację, zbyt często traktujemy obraz li tylko jako ozdobny dodatek do treści. Tymczasem umiejętność prowadzenia porywającej narracji wizualnej bywa nieodzowna w pracy, szczególnie na niektórych stanowiskach. Dyrektor, menedżer czy trener wiedzą, że od tego, co i jak przekażą słuchaczom, może zależeć ich stan konta, awans, a czasami nawet sytuacja rynkowa firmy, w imieniu której przemawiają! Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściwy dla Ciebie sposób. Znajdziesz tu także inspirujące projekty graficzne oraz omówienia przykładów wykorzystania prezentacji przez międzynarodowe firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Świat Mediów)
Autor poddaje krytycznej analizie zjawisko reality show w Polsce i na świecie. Dowodzi, że ten dominujący megagatunek telewizyjnej wypowiedzi niesie ze sobą zagrożenia, ale przede wszystkim ujawnia nowe szanse komunikowania się za pomocą mediów. Przedstawia zjawisko na szerokim tle kulturowym, jak i w specyficznie polskim kontekście moralno - politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją rozpoznać i właściwie na nią zareagować. Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych. Dzięki wywiadom i anegdotom pochodzącym od liderów wielu globalnych organizacji, Komunikacja w kryzysie świetnie wpisuje się w kulturę długoterminowego zarządzania reputacją.
Kate Hartley jest jedną z założycielek Polpeo, czyli agencji przeprowadzającej symulacje kryzysu, która współpracuje z największymi firmami na świecie. Hartley może poszczycić się dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w branży korporacyjnego PR-u oraz zarządzania kryzysem i reputacją, a do swoich doświadczeń może zaliczyć również wygłaszanie prezentacji i prowadzenie warsztatów z zakresu wpływu mediów społecznościowych na zarządzanie kryzysem podczas międzynarodowych wydarzeń takich jak SXSW, The Global PR Summit, PR Week’s Crisiss Comms czy Social Media Today’s Social Shake Up. Poza tym Hartley jest członkiem organizacji CIPR i PRCA oraz zasiada w cyfrowym komitecie wykonawczym PRCA, który ma na celu kształtować najlepsze standardy pracy w branży PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Autor, autorytet w dziedzinie mediów publicznych, analizuje zjawiska społeczne ostatnich dziesięcioleci, przywołując przykłady od Wielkiej Brytanii po Singapur. Uzasadnia tezę, że w epoce globalizacji media publiczne są potrzebne jako gwarant jakości i wiarygodności sfery publicznej traktujący odbiorców jako obywateli, a nie tylko jak konsumentów. Uwaga: z dniem 24.09.2010 r. majątkowe prawa autorskie do publikacji przejęła Oficyna Wydawnicza Łośgraf. '
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Jerzego Jastrzębskiego jest zbiorem artykułów i esejów, które łączy przedmiot refleksji - media, dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Wspólną cechą wszystkich tekstów składających się na publikację jest wartka narracja, piękny język oraz liczne odniesienia do bogatej interdyscyplinarnej literatury przedmiotu. Podejmowana w poszczególnych rozdziałach tematyka jest obudowana solidnym i szerokim kontekstem historycznym i kulturowym. Czytelnik dowie się, jakie teorie i paradygmaty dotyczące oddziaływania mediów dominowały w przeszłości, jakie są współczesne ustalenia, co wpłynęło na zmiany oraz jakie mogą być ich konsekwencje. Zakres tematyczny poszczególnych wątków jest bardzo szeroki - od rozważań metanaukowych i definicyjnych, przez krytyczną analizę paradygmatów i wpływowych teorii medioznawczych, po charakterystykę i analizę istniejącego stanu mediów i problemów współczesnego dziennikarstwa. (Z recenzji dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz, prof. KA)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsze w Polsce kompleksowe studium problemu cyberzaburzeń (cyberdisorder) skierowane do profesjonalistów (pedagodzy, psycholodzy, terapeuci, pediatrzy) oraz szerokiego grona odbiorców. Publikacja oparta o najnowsze źródła wiedzy i wieloletnią praktykę zawodową autorów w obszarze diagnozy cyberzaburzeń. Wnikliwy opis mechanizmów i predykatorów cyberzaburzeń, reakcji mózgu dzieci na nadużywanie technologii i kontaktów cyfrowych (komunikacji zapośredniczonej), rozwoju i etapów cyberzaburzeń. Liczne delegacje dla prawidłowego modelowania relacji dzieci-technologie cyfrowe oraz sposobów wprowadzania dziecka w cyberświat. Praktyczne wskazówki do tworzenia kontraktów cyfrowych oraz diagnozowania cyberzaburzeń.[Opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nathan Jurgenson, młody badacz społeczeństwa, stawia pytanie o to, jak rozumieć fotografię w epoce mediów społecznościowych i zalewających nas zewsząd nowych obrazów: niekończących się selfie, postarzanych widoków, zdjęć jedzenia i znikających w sieci fotek. I odpowiada na nie w nieoczywisty sposób: zamiast potępiać strumień fotek jako nieprawdziwą i nieartystyczną fotografię, proponuje ich pogłębione rozumienie - jako filtru, przez który widzimy otaczającą nas rzeczywistość, i jako sposobu porozumiewania się z innymi. Obiektyw aparatu fotograficznego, który nosimy w kieszeni, zmienił spojrzenie na nas samych i świat, w którym żyjemy - fotka to nieustanna komunikacja, a świat istnieje tylko o tyle, o ile jest komunikowany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej