Gry strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Proza
(3)
Książki
(2)
Audiobooki
(1)
Gry i zabawki
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(1)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(3)
Filia Inwałd
(1)
Autor
Borowski Mateusz
(3)
Garber Stephanie
(3)
Kwaśniewska-Komorowska Anna
(1)
Miłuński Filip
(1)
Szyszko Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Młodzież
(4)
14-17 lat
(3)
Dorośli
(1)
Niewidomi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Kobieta
(2685)
Przyjaźń
(1594)
Miłość
(1569)
Rodzina
(1568)
Tajemnica
(1370)
Gry strategiczne
(-)
Literatura dziecięca polska
(1122)
Literatura młodzieżowa polska
(1042)
Śledztwo i dochodzenie
(1011)
Relacje międzyludzkie
(986)
Zabójstwo
(800)
Magia
(790)
Poezja polska
(768)
Nastolatki
(707)
II wojna światowa (1939-1945)
(693)
Dzieci
(689)
Zwierzęta
(651)
Dziewczęta
(641)
Książka cyfrowa
(607)
Małżeństwo
(591)
Uczucia
(585)
Opowiadanie polskie
(573)
Rodzeństwo
(558)
Policjanci
(539)
Literatura polska
(537)
Sekrety rodzinne
(511)
Powieść francuska
(510)
Życie codzienne
(506)
Wybory życiowe
(502)
Trudne sytuacje życiowe
(486)
Literatura młodzieżowa angielska
(464)
Polska
(448)
Powieść angielska
(425)
Historia
(419)
Relacja romantyczna
(400)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(399)
Osoby zaginione
(383)
Powieść niemiecka
(383)
Arystokracja
(380)
Dokumenty elektroniczne
(376)
Matki i córki
(356)
Zakochanie
(352)
Uczniowie
(348)
Podróże
(341)
Pamiętniki polskie
(339)
Władcy
(333)
Uprowadzenie
(317)
Żydzi
(316)
Ludzie a zwierzęta
(309)
Wychowanie w rodzinie
(303)
Wojna
(298)
Boże Narodzenie
(296)
Dziecko
(292)
Dramat polski
(289)
Opowiadanie dziecięce polskie
(286)
Przygody
(280)
Zemsta
(276)
Przestępczość zorganizowana
(272)
Dziennikarze
(271)
Poszukiwania zaginionych
(266)
Prywatni detektywi
(264)
Wakacje
(257)
Literatura dziecięca amerykańska
(249)
Psy
(248)
Ojcowie i córki
(247)
Literatura dziecięca angielska
(241)
Koty
(237)
Młodzież
(236)
Chłopcy
(229)
Seryjni zabójcy
(229)
Walka dobra ze złem
(229)
Samotność
(228)
Śmierć
(228)
Spisek
(223)
Mężczyzna
(220)
Dojrzewanie
(218)
Kultura
(213)
Publicystyka polska
(211)
Literatura
(210)
Filozofia
(209)
Marzenia
(209)
Lekarze
(206)
Powieść rosyjska
(206)
Poezja dziecięca polska
(204)
Polacy za granicą
(203)
Język polski
(201)
Krainy i światy fikcyjne
(201)
Polityka
(196)
Wychowanie
(193)
Pisarze
(190)
Dziadkowie i wnuki
(189)
Stworzenia fantastyczne
(188)
Komiksy
(187)
Czarownice i czarownicy
(186)
Samorealizacja
(185)
Wojsko
(185)
Sztuka
(182)
Obyczaje i zwyczaje
(179)
Władza
(178)
Zdrada
(178)
Psychologia
(176)
Gatunek
Powieść
(3)
Fantasy
(2)
Fantastyka
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/F [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Filia Inwałd
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/P (1 egz.)
Audiobook
W koszyku
Scarlett i Tella całe życie spędziły na maleńkiej wyspie. Ich okrutny i wpływowy ojciec zaaranżował już dla Scarlett małżeństwo. Oznacza to, że jej tragiczny los jest przesądzony, a dziewczyna nigdy nie weźmie udziału w Caravalu, dorocznej grze, w której stawką jest spełnienie marzenia. Jednak szczęście niespodziewanie się do niej uśmiecha. Scarlett wraz z Tellą mają być gośćmi honorowymi mistrza ceremonii, tajemniczego Legendy. Dziewczyny widzą w tym szansę na uwolnienie się spod władzy despotycznego ojca. Ich sprzymierzeńcem zostaje przybyły zza morza Julian. Choć Scarlett początkowo nie podoba się jego towarzystwo, stopniowo ulega jego urokowi. Jednak szybko okazuje się, że Legenda uprowadza Tellę, a jej odnalezienie jest przedmiotem gry. Czy Scarlett wygra i uratuje siostrę? Czy zainteresowanie Juliana jest prawdziwe, czy stanowi tylko element gry? [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PKM (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Caraval / Stephanie Garber ; 2)
Serce do ocalenia. Dług do spłacenia. Gra do wygrania Znakomita, druga część Caravalu, który stał się światowym bestsellerem, uwielbianym przez YA także w Polsce. Nieokiełznana wyobraźnia Stephanie Garber po raz kolejny zabiera nas w hipnotyzujący, nieprzewidywalny i groźny świat Caravalu. Tak się rodzi LEGENDA. W końcu jest także i w Polsce! Sequel błyskotliwej opowieści, na który czekali czytelnicy. I było warto – jak piszą recenzenci: „Już wiemy, że ta książka będzie legendarna. Sami zobaczycie”. Zapraszamy do gry! Po tym, jak pochłonął ją magiczny świat Caravalu, Donatelli Dragnie wreszcie udało się uciec od ojca i ocalić siostrę, Scarlett, od zaaranżowanego małżeństwa, skazanego na porażkę. Dziewczęta powinny świętować, jednak Tella jeszcze nie zyskała wolności. W desperacji dobiła targu z tajemniczym przestępcą, któremu winna jest coś, czego nikt jeszcze nie zdobył: prawdziwe imię Legendy, Mistrza Caravalu. Szansę na odkrycie jego prawdziwej tożsamości ma tylko ten, kto zwycięży w legendarnej grze. Tella po raz kolejny staje w szranki, podążając ścieżką, która prowadzi ją ku następcy tronu o morderczych skłonnościach, nieszczęśliwej miłości i sieci tajemnic, dotyczących między innymi… jej siostry. Udział w Caravalu zawsze wymagał odwagi, sprytu i poświęceń. Teraz przed Tellą stoi jeszcze większe wyzwanie. Jeżeli nie dotrzyma umowy i nie dostarczy imienia Legendy, straci wszystko, co drogie jej sercu, a może nawet i własne życie. Jeśli jednak wygra, Legenda i Caraval zostaną zniszczeni na zawsze. Witajcie na Caravalu… GRA SIĘ JUŻ ZACZĘŁA! [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV/F [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na Grunwald! : rycerze króla Jagiełły / Filip Miłuński ; il. Marek Szyszko. - Warszawa : "Egmont Polska", [2010] - 1 gra (1 plansza do gry, 24 pionki, 16 kart rycerzy koronnych, 16 kart rycerzy zaciężnych, 4 karty chłopów, 12 kart Krzyżaków, 8 kart prowiantu, 8 kart dukatów, 14 kart wydarzeń, 48 żetonów dukatów, 20 żetonów prowiantu, 1 żeton gracza rozpoczynającego rundę, 3 żetony specjalne, 1 znacznik rund, instrukcja).: karton, papier, kolor ; w pudełku26x26x6 cm cm.+ instrukcja
Nauka historii poprzez zabawę ! Gra opowiada o przygotowaniach do wojny z Zakonem Krzyżackim, podczas której doszło do bitwy pod Grunwaldem. Podczas rozgrywki pojawiać się będą wydarzenia historyczne mające wpływ na przebieg gry. Gracz, który na koniec gry przekaże królowi najliczniejszą armię zostaje zwycięzcą. [Azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej