Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(341)
Forma i typ
Gry i zabawki
(340)
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(303)
wypożyczone
(37)
nieokreślona
(1)
Placówka
Oddział dla dzieci i młodzieży
(341)
Autor
Larek Tomek
(11)
Knizia Reiner
(10)
Sobich-Kamińska Anna
(8)
Czuba Sławomir
(7)
Feliks Janusz
(5)
Kucharska Nikola
(5)
Socha Piotr
(5)
Kordowski Bartłomiej
(4)
Madejski Jan
(4)
Menzel Michael
(4)
Miłuński Filip
(4)
Pogorzelska Julia
(4)
Barbaud Jean (1955- )
(3)
Blanchot Denis
(3)
Cardouat Marie
(3)
Cottereau Jacques
(3)
Gandzel Mariusz
(3)
Garfield Richard
(3)
Grajkowski Wojciech
(3)
Grych Joanna
(3)
Jędruszek Tomasz
(3)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Minor Marcin
(3)
Mleczko Andrzej (1949- )
(3)
Roubira Jean-Louis
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(3)
Żenczykowski Jarosław
(3)
Allers Jeffrey D
(2)
Blok Patryk
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Burm Kris
(2)
Cathala Bruno
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chaboussit Cedrick
(2)
Collette Xavier
(2)
Darsaklis Chris
(2)
Delval Julien
(2)
Derkacz Zbyszek
(2)
Dirscherl Wolfgang
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
GrAlutka
(2)
Granerud Asger Harding
(2)
Gumienny Waldemar
(2)
Henry Frédéric
(2)
Herman Michał
(2)
Hiekkala Ossi
(2)
Hinder Carine
(2)
Hyra Matt
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kasanen Jere
(2)
Kermarrec Henri
(2)
Kijowska Viola
(2)
Kucharski Roman
(2)
Kuczyńska Magdalena
(2)
Kurczewska Marta
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Kwiatek Kacper
(2)
Lanczewski Tomasz
(2)
Loroch Paweł
(2)
Makowiec Paweł (1970- )
(2)
Matthäus Doris
(2)
Matusik Krzysztof
(2)
Molas Grzegorz
(2)
Moon Alan R
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Roubira Jean-Luis
(2)
Stoll Ben
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szoblik Dorota
(2)
Urbaniak Katarzyna (1986- )
(2)
Wełnicki Marcin (1984- )
(2)
Żabicka Monika
(2)
Anderson Käre U
(1)
Andreani Jean François
(1)
Andruszkiewicz Jaro
(1)
André Marc
(1)
Angiolino Andrea (1966- )
(1)
Ariizumi Shigehiro
(1)
Azagary Eric
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baranowski Marek (tłumacz)
(1)
Barbaud Jean
(1)
Barillé Albert (1920-2009)
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bartoszewski Dariusz
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Berry E. Blake
(1)
Beusekom Joris van
(1)
Bielicki Bartosz
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(78)
2010 - 2019
(259)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(172)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(339)
Australia
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(299)
angielski
(1)
brak kontekstu językowego (dokument nietekstowy)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(154)
Młodzież
(118)
Dorośli
(104)
9-13 lat
(38)
6-8 lat
(32)
14-17 lat
(22)
0-5 lat
(17)
Rodzice
(6)
Nauczyciele
(4)
18+
(2)
13-99 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura fińska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura polska
(1)
Polska
(1)
Temat
Gry planszowe
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Język polski
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Matematyka
(3)
Zwierzęta
(3)
Zwierzęta leśne
(3)
Czytanie sylabowe
(2)
Dzieci
(2)
Ekologia
(2)
Gra planszowa
(2)
Handel
(2)
Labirynt
(2)
Miasta
(2)
Mnemotechnika
(2)
Mnożenie (matematyka)
(2)
Nauka czytania
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Piłka nożna
(2)
Pojedynek
(2)
Sen
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Wynalazki
(2)
Zabawa
(2)
Architekci
(1)
Bursztynowa komnata
(1)
Błędy ortograficzne
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarodzieje
(1)
Czas
(1)
Dinozaury
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzielenie (matematyka)
(1)
Film
(1)
Fizyka
(1)
Gramatyka
(1)
Gry kierownicze
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w pudełkach
(1)
Grywalizacja
(1)
Gwiazdy
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Hotele
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Koty
(1)
Kraby
(1)
Kurnik
(1)
Las
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Logopedia
(1)
Magia
(1)
Mars (planeta)
(1)
Mały Książę (postać fikcyjna)
(1)
Miód
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Nieruchomości
(1)
Odejmowanie (matematyka)
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Opowiadacze
(1)
Pamięć
(1)
Pisownia
(1)
Podejrzany
(1)
Podróżnictwo
(1)
Policja
(1)
Popiel (postać legendarna)
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Potwory
(1)
Przestępcy
(1)
Pszczoła miodna
(1)
Renesans
(1)
Rodzina
(1)
Rolnictwo
(1)
Rycerstwo
(1)
Rzeczownik
(1)
Samoloty
(1)
Skarby
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Superbohaterowie
(1)
Sylaby
(1)
Szachy
(1)
Słownictwo
(1)
Uczucia
(1)
Wojtek (niedźwiedź)
(1)
Współdziałanie
(1)
Wszechświat
(1)
Wynalazcy i odkrywcy
(1)
Wyspa
(1)
Zło
(1)
Złota Kaczka (postać fikcyjna)
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Żaby
(1)
Temat: czas
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
Temat: miejsce
Państwo Franków
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(14316)
Powieść obyczajowa
(5916)
Wiersze
(4221)
Opowiadania i nowele
(3738)
Kryminał
(2328)
Gry planszowe
(341)
Fantastyka
(1724)
Thriller
(1415)
Poradnik
(1397)
Powieść historyczna
(1380)
Powieść przygodowa
(1237)
Opracowanie
(1227)
Fantasy
(1138)
Romans
(1079)
Saga rodzinna
(923)
Biografia
(897)
Sensacja
(790)
Publikacja bogato ilustrowana
(765)
Bajki i baśnie
(740)
Wydawnictwa popularne
(740)
Pamiętniki i wspomnienia
(715)
Praca zbiorowa
(588)
Powieść psychologiczna
(501)
Opowiadanie dziecięce polskie
(499)
Komiks
(492)
Reportaż
(469)
Romans historyczny
(359)
Science fiction
(342)
Wydawnictwa dla dzieci
(336)
Fraszki
(321)
Literatura amerykańska
(300)
Powieść młodzieżowa polska
(294)
Książki dla małych dzieci
(290)
Książka obrazkowa
(277)
Antologia
(263)
Podręczniki akademickie
(263)
Podręcznik
(257)
Powieść biograficzna
(252)
Literatura dla dzieci
(246)
Literatura dla młodzieży
(241)
Publikacje dla dzieci
(233)
Poezja dziecięca polska
(230)
Materiały pomocnicze
(210)
Publicystyka
(208)
Poradniki
(204)
Przypowieść
(200)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(198)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(186)
Esej
(181)
Pieśń
(181)
Podręczniki
(176)
Wywiad dziennikarski
(174)
Powieść niemiecka
(171)
Przewodnik turystyczny
(171)
Literatura dziecięca polska
(169)
Dramat (gatunek literacki)
(165)
Dokumenty dźwiękowe
(156)
Horror
(155)
Opowiadania i nowele przygodowe
(155)
Monografia
(152)
Gry i zabawy umysłowe
(151)
Powieść dziecięca polska
(150)
Literatura polska
(146)
Dokumenty elektroniczne
(145)
Powieść dziecięca angielska
(141)
Powieść polska
(140)
Książka mówiona
(135)
Przepisy kulinarne
(135)
Książka cyfrowa
(134)
Powieść młodzieżowa angielska
(132)
Pamiętniki polskie
(131)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(130)
Broszura
(128)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(119)
Powieść erotyczna
(119)
Adaptacja literacka
(117)
Relacja z podróży
(117)
Powieść francuska
(116)
Opowiadanie polskie
(112)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(108)
Lektura z opracowaniem
(107)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(107)
Poezja
(105)
Przewodniki turystyczne
(100)
Komedia
(99)
Powieść kanadyjska
(96)
Legendy i podania
(90)
Ćwiczenia i zadania
(89)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(88)
Tragedia
(88)
Poezja polska
(85)
Treny
(85)
Antologie
(82)
Felieton
(81)
Literatura podróżnicza polska
(80)
Literatura angielska
(79)
Powieść australijska
(75)
Poemat
(73)
Satyra
(72)
Powieść szwedzka
(71)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(104)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
341 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Jedzie pociąg z daleka / Jeffrey D. Allers ; ilustracje Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", cop. 2017. - 1 gra (16 drewnianych lokomotyw, 60 kafelków, 4 ramki ze stacjami, 2 plansze punktacji, 4 małe żetony, 16 dużych żetonów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x7 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 26 cm).
GRA PLANSZOWA. Gracze budują sieć torów, po których jeździć będą ich lokomotywy. Każda z nich musi dotrzeć do innego miasta. Wygrywa gracz, który szybciej dojedzie do wyznaczonych miejsc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki / autor Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, © 2018. - 1 gra (4 plansze gry, 50 żetonów zabawek, 4 szpulki, 4 sznutki, 20 płytek mebli, 1 znacznik gracza rozpoczynającego) : karton, materiał, kolor ; w pudełku 5x30x30 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Podczas gry wykładasz kartyprzedstawiające meble, w kierunku których biegają koty w pokojach. W przemyślany sposób wyznaczaj kierunek biegu kota i zdobywaj punkty. Doskonała gra dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Założysz się? 2.0 / Käre U. Anderson. - Pori : Tactic Games, 2021. - 1 gra (plansza, 288 kart zadań (144 zręcznościowe, 144 umysłowe), 12 kart TAK/NIE, plik banknotów, 6 pionków, 1 notatnik, 1 kostka, 3 klepsydry: 15, 30 i 60 sekundowe, 1 piłeczka zadań) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Gatunek
Czy zdołasz pokazać swojej rodzinie i przyjaciołom, że zadania słowne są dla Ciebie równie proste jak... rzut piłeczką? Czas na pojedynek z wyzwaniami, które zmuszą każdego, żeby dał z siebie wszystko!Założysz się? 2 swoimi nowymi zadaniami podwaja emocje, radość i śmiech. Jeśli chcesz wygrać, musisz pomyślnie wykonać zadania i odgadnąć, czy inni gracze będą w stanie wykonać własne.Idź na całość, by sięgnąć po zwycięstwo! [Rabel]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / autor: Marc André ; ilustrator: Pascal Quidault ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Warszawa : Rebel, 2019. - 1 gra (40 żetonów, 90 kart rozwoju, 10 kafli szlachty) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 7x22x28 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x27 cm).
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same,kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę.Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę! Dlaczego pokochasz tę grę? Odpowiedź jest krótka i prosta - mechanika, mechanika i jeszcze raz mechanika! Niezwykle prosta, pozwalająca nawet czterolatkowi przyłączyć się do zabawy, a jednocześnie oferująca takie możliwości, że każdy doświadczony gracz będzie usatysfakcjonowany. Ta mechanika uzależnia - każdy, kto lubi budować silniczki usprawniające dalsze pozyskiwanie surowców czy punktów zwycięstwa, musi mieć ten tytuł na swojej półce.Wykonanie jest najwyższej jakości, a żetony znajdujące się w grze są jakości porównywalnej do żetonów pokerowych - ciężkie, kolorowe, starannie wykonane, przyjemnie leżące w ręce. Wariant dla dzieci Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Dlatego każdego, kto chciałby zaprosić do zabawy młodsze dzieci, zachęcamy do skorzystania z wariantu pozwalającego dzieciom na dorównanie dorosłym. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego. Gwarantujemy, że z takim startem i dorośli będą mieli wyzwanie, by nie dać się pokonać, i dzieci będą miały przednią zabawę. Zawartość pudełka:40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet)90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3)10 kafli szlachty, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Magnaci : gra o Rzeczpospolitą : Boże Igrzysko / Jaro Andruszkiewicz i Waldek Gumienny. - Opole : Vertima ; copyright 2016. - 1 gra (1 plansza, 119 kart, 209 znaczników, wypraska, karta pomocy, konspekt lekcji historii): karton, papier, kolor ; w pudełku 29x29x7 cm.+ instrukcja
GRA PLANSZOWA. Boże Igrzysko: Magnaci, to nowoczesna gra planszowa, szybka, pozbawiona losowości, a w zamian pełna sarmackiego klimatu i interakcji. Przeniesie Cię w świat magnackich intryg i walki o władzę, które targały Rzeczpospolitą Obojga Narodów od jej rozkwitu w okresie unii lubelskiej, aż po Targowicę i upadek państwa polsko - litewskiego. Gracze wcielają się w role magnatów, którzy dążą do rozwoju potęgi własnego rodu w sprzyjającym fortunie momencie: szczytowego rozkwitu Unii Polski i Litwy. Do walki o prestiż i posiadłości ziemskie stają najznamienitsze familie: Lubomirscy, Potoccy, Radziwiłłowie, Sapiehowie i Zamoyscy. Każdy z graczy dysponuje talia kart, przedstawiającą znane osobistości z jego familii. Niektóre z tych postaci to ludzie wybitni, zdolni zepsuć każde przedsięwzięcie, jakie im się powierzy... Chyba że dzięki decyzjom gracza nawet owi mali czynią dla jego familii wiele. Podczas rozgrywki gracze będą zarządzać talią swych postaci tak, by w konkurencji z innymi osiągnąć jak najwięcej na każdej z płaszczyzn życia Rzeczpospolitej. Wpływy graczy ścierać się będą przy kształtowaniu polityki wewnętrznej państwa, a także w odpowiedzi na zewnętrzne zagrożenia i szanse wynikające z sytuacji międzynarodowej. I tak jak to miało miejsce w rzeczywistości, los kraju będzie wynikiem sumy działań najpotężniejszych magnackich familii. Jeśli gracze zatracą się we wzajemnej walce o tytuły i przewagi, Rzeczpospolita upadnie pod naporem ościennych mocarstw. Grającego w Magnatów czeka wiele trudnych dylematów. Najznamienitsi członkowie familii zapewnią korzystne prawa w Sejmie i prestiżowe stanowiska w Senacie. Łatwo też zrealizują wolę Monarchy, dzięki nim familia zdobędzie majątki i potęgę. Ale w jaki sposób gracz poradzi sobie z pozostałymi wyzwaniami? Kto podejmie się wyprawy na Inflanty? Czy znów - z braku innych kandydatów - na czele wojsk chroniących kraj przez najazdem staną „Pierzyna”, „Dziecina” i „Łacina”? Czy wystarczy determinacji, by ruszyć na odsiecz Wiednia? Czy ktoś uratuje Ojczyznę przed zaborami?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przygoda na Safari / [autor: Andrea Angiolino ; ilustracje: Tomek Larek ; tłumaczenie: Sławomir Czuba]. - [Kraków] : Trefl Joker Line, 2018. - 1 gra (1 plansza, 50 żetonów zwierząt: 36 lądowych i 14 morskich, 6 pionków gracza w kształcie aparatów) : karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 22 cm).
GRA PLANSZOWA. Aparaty w dłoń! Właśnie dotarliście na odległy archipelag. A na nim już czeka na Was nowe wyzwanie: fotografowanie dzikich zwierząt kryjących się na pobliskich wysepkach. Są one jednak bardzo płochliwe, dlatego trzeba wykazać się sprytem. Przyda się też dobra pamięć, by zapamiętać kryjówki zwierzaków. Kto jako pierwszy sfotografuje 6 różnych zwierząt, zostaje królem safari!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
O kocie w kłopocie / autor gry: Shigehiro Ariizumi ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Fabryka Kart Trefl-Kraków, 2018. - 1 gra (38 kart, 16 kafelków planszy, 18 żetonów domu, 4 futrzane pionki kotków, 1 znacznik roboty drogowe) : karton, tektura, futro, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja
Celem gry jest jak najszybsze doprowadzenie kotka do domu. Będziesz wędrował po nieznanej okolicy, by odnaleźć swój dom w gąszczu wielu bardzo podobnych budynków, polegając jedynie na mglistych i niepewnych wspomnieniach. Gdy się zmęczysz, zatrzymaj sie w jednym z domostw. Mili mieszkańcy na pewno zaopiekują się Tobą i nakarmią Cię. Nie poddawaj się. źródło opisu: https://bonito.pl/k-42383898-o-kocie-w-klopocie-trefl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Był sobie człowiek : edukacyjna gra planszowa / na podstawie kultowego filmu Alberta Barille ; projekt postaci Jean Barbaud ; projekt graficzny Jarosław Żenczykowski. - [Warszawa] : Hipokampus, 2015. - 1 gra (1 plansza, 8 pionków, 2 kostki, 8 kart postaci, 18 kart mecenasa, 67 kart pytań tekstowych, 72 karty pytań obrazkowych, 47 kart ryzyka, 45 kart pojedynek, 16 żetonów , banknoty, 4 detektory odpowiedzi) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
(Hello Maestro!)
GRA PLANSZOWA. Bohaterowie popularnego filmu animowanego zapraszają do wspólnej zabawy i nauki. Gra polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka. W jej trakcie poznajemy zwyczaje ludzi z minionych epok, walczymy z atakującym niespodziewanie zbójem, ścieramy się w pojedynkach. Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i inteligencji, by okazać się lepszym od innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Literka do literki : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander [około 2010]. - 1 gra; (35 obrazków, 96 liter, 30 żetonów) : karton, papier, kolor ; w pudełku 25x21x14 cm + instrukcja.
(Sowa Mądra Głowa Poleca.)
"Literka do literki" to zabawka edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Są to również 2 warianty gry dla dzieci starszych, a nawet dla dorosłych graczy. Zabawa najmłodszych polega na tym, by do wybieranych obrazków ułożyć z liter pasujące do nich wyrazy. Jest to doskonały pretekst do poznania liter oraz nauki czytania i pisania. Gry zapewniają z kolei wiele emocji, a jednocześnie zmuszają do myślenia i są świetnym treningiem koncentracji i uwagi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mały Książę : droga do gwiazd / autorzy gry Antoine Buza & Bruno Cathala ; ilustracje Ian Parovel, Maëva Da Silva, Christine Deschamps. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (8 części trasy, 5 płytek papierowych samolotów, 18 płytek opowieści, 12 żetonów teleskopów, 36 żetonów gwiazd, 6 czapek pilota, 60 kart, 6 drewnianych samolotów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
GRA PLANSZOWA. Podążając śladami Małej Dziewczynki, poleć swoim dwupłatowcem na spotkanie z Małym Księciem! Czeka na Ciebie niespodziewana przygoda. Po drodze spotkasz nowych przyjaciół, ale i pułapki. Strzeż się! Wyruszasz w wielką podróż z domku Dziadka na planetę Małego Księcia. Przesuwaj swój pionek po podniebnej trasie, zbierając gwiazdy. Samolot przemieszczasz dzięki kartom Lisa. Każdy gracz dysponuje tym samym zestawem kart na początku gry. W zależności od chmury, na której wyląduje Twój samolot, możesz zdobyć więcej kart, które pozwolą Ci podróżować dalej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata : pojedynek / Antoine Bauza & Bruno Cathala ; grafiki Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel Centrum Gier, [2015]. - 1 gra (1 plansza do gry, 66 kart Budowli (23 karty Epoki I, 23 karty Epoki II, 20 kart Epoki III), 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet, 1 notes punktacji) : karton, tektura, plastik, kolor ; 21x21x6 cm + 1 instrukcja (20 stron : ilustracje ; 19 cm) + podsumowanie zasad (1 karta).
Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. 7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, przed grą - układamy je według podanego wzoru, a dobierać wolno nam tylko te, które nie są przykrywane przez inne karty. Wybierając jedną z nich, odkrywamy kolejne, czyniąc je dostępnymi dla mojego przeciwnika, co podczas gry prowadzi do trudnych wyborów i dylematów. [Azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koncept Kids Zwierzaki [Gra planszowa] / Gaetan Beaujannot, Alain Rivollet ; ilustracje Eric Azagary. - Gdańsk : Rebel ; [2018]. - 1gra (plansza, 110 kart , 16 plastikowych ramek, plastikowa podstawka, skrócony opis zasad.): karton, papier, kolor ; w pudełku 28 x 28 x 5 cm+ instrukcja
"Koncept KIDS - Zwierzaki" jest nową wersją gry "Koncept", w którą mogą grać dzieci od lat 4. Użyj symboli na planszy, aby inni gracze odgadli nazwę zwierzaka i razem cieszcie się zwycięstwem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Harry Potter / twórcy Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 gra (55 kart, 1 instrukcja, 1 puszka ) : metal, w pudełku okrągłym 10 cm.+ instrukcja
Dobble Harry Potter to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku! Łączy kultowy świat magii i czarodziejstwa wraz z jedną z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce. Gracze próbują dostrzec między dwiema kartami parę identycznych symboli; ten który znajdzie je pierwszy - zdobywa punkt! W tej wersji Dobble znajdziesz stylizowane wizerunki z kultowego świata wykreowanego przez J.K. Rowling: Harry'ego Pottera, Hermionę Granger, Rona Weasleya, a także różdżki, stworzenia, herby Hogwartu i wiele innych. Dasz radę odnaleźć je wszystkie? [Empik]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Kicia Kocia / twórcy Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (30 kart, 1 instrukcja, 1 puszka ) : metal, w pudełku okrągłym 10 cm.+ instrukcja
Rezolutna kotka teraz również na kartach Dobble! Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. [Bonito]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tematyczna seria nawiązująca do sagi filmowej Gwiezdne Wojny, to wspaniała gra dla dzieci i dorosłych. Każda karta zawiera liczne symbole i grafiki postaci lub rzeczy związanych z Gwiezdnymi Wojnami, ale tylko 1 z nich jest identyczny z symbolem na dowolnej innej karcie. Zadaniem graczy będzie jego odnalezienie! Powtarza się tylko jeden symbol, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić....[Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zegar : gra edukacyjna / redakcja Hubert Bobrowski, Renata Kicka ; ilustracje Marcin Minor, Katarzyna Urbaniak. - Warszawa : Edgard, 2018. - 1 gra (1 dwustronny zegar, 4 dwustronne plansze, 36 żetonów z godzinami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 23x27x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 22 cm).
GRA PLANSZOWA. Edukacyjna gra Zegar to aż 12 świetnych pomysłów na doskonałą zabawę dla przedszkolaków i uczniów pierwszych klas szkoły podstawowej, podczas której dzieci nauczą się odczytywać godziny! Dzięki 12 wariantom rozgrywki o zróżnicowanym stopniu trudności gra nigdy się nie znudzi, a uczestnicy będą mogli grać tak, jak lubią – na szybkość albo dokładność, rywalizować albo grać jako jeden zespół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stwory z obory / autor gry: Tomasz Bolik. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, [2019]. - 1 gra (10 kart postaci, 18 kart Targowiska, 43 karty Wioski, 36 kart Gościńca, 1 karta zagrywki, 1 karta pomocnicza, kostka do gry, 24 żetony zdrowia, 36 żetonów sławy, 6 żetonów zwycięstwa, 42 żetony miedziaków) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x14x21 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Gra karciana, w której gracze wcielają się w żądnych sławy wieśniaków, planujących ubić czyhające na osadników potwory. Nie każdy wieśniak jest w stanie pokonać stwora, dlatego nierzadko będzie trzeba korzystać z podstępu. Aby zdobyć wymarzone siedem punktów sławy, można podążać różnymi drogami – zbroić się na potęgę i rzucać wyzwanie mocarnym przeciwnikom, kupować punkty, wystawiać zlecenia lub zagrywać karty pułapki. Emocje, również te negatywne, sięgają zenitu. W efekcie okazuje się jednak, że aby pokonać potwory, wystarczy nieco samozaparcia oraz przyzwoita znajomość obsługi wiejskich utensyliów. Dynamiczna, przezabawna gra karciana, naładowana negatywną interakcją i klimatami wiejskimi. [Muduko]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, cop. 2013. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 128 kartoników z obrazkami zwierząt) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x6,5cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe).
Gra edukacyjna o fascynującej historii. Jesteś farmerem i hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać bo w okolicy grasują lis i wilk. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer: Bocian / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2020. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 120 kartoników z obrazkami zwierząt, 4 plansze, 2 duże psy, 16 żetonów bocian, plansza bocian : karton, drewno, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 15 cm).
Cóż to za przyjemny klekot dochodzi z Waszej farmy? To bociany założyły gniazdo na jej dachu. Ich obecność przynosi superfarmerom mnóstwo szczęścia, zatem nic dziwnego, że na famie zaczęły rodzić się bliźnięta. Wersja Superfarmer & Bocian to kolejna odsłona kultowej serii gier. Dzięki pomocy bociana wasze farmy będą rozwijać się jeszcze prężniej. Grę można łączyć z wersją SUPERFARMER i BORSUK oraz SUPERFARMER i KOZA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaczarowane drzewo/ autorka: Liesbeth Bos ; ilustracje: Tomek Larek ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Fabryka Kart Trefl-Kraków, 2019. - 1 gra (44 drewniane pieńki w 4 kolorach, 4 małe drewniane znaczniki w 4 kolorach, 1 drewniana korona drzewa, 1 kostka, 1 arkusz z 25 naklejkami) : drewno, papier, kolor ; w pudełku 24x24x8 cm + instrukcje (4 strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Magiczny las skusił Was swoim urokiem. Jednak po pewnym czasie zorientowaliście się, że to niebezpieczne miejsce i trzeba stąd jak najszybciej uciec! Nie jest to jednak takie proste. Najpierw należy sprostać wyzwaniu „Zaczarowanego Drzewa”, które jest wielokolorowe i może rosnąć albo się kurczyć. Waszym zadaniem jest pozbycie się wszystkich swoich pieńków oraz zdobycie dokładnie dwóch od każdego z przeciwników. Jeśli wykażecie się sprytem i zręcznością ucieczka może się udać. źródło opisu: https://bonito.pl/k-1618821-zaczarowane-drzewo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej