Gry strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Gry i zabawki
(15)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
Placówka
Oddział dla dzieci i młodzieży
(16)
Autor
Dutrait Vincent
(2)
Knizia Reiner
(2)
Larek Tomek
(2)
André Marc
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Burm Kris
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Dalgliesh Tom
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Feliks Janusz
(1)
Gerrits Mark
(1)
Granerud Asger Harding
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kermarrec Henri
(1)
Landini Filippo (1970- )
(1)
Lögdberg Frida
(1)
Macdonald S. J
(1)
Masson Clement
(1)
Miłuński Filip
(1)
Mrówkówna Anna
(1)
Mydel Marek
(1)
Phillips Shem
(1)
Potocki Aleksander (1756-1812)
(1)
Quidault Pascal
(1)
Rosén Einar
(1)
Rosén Robert
(1)
Spala Hubert
(1)
Szulc Cezary
(1)
Szyszko Marek
(1)
Trzcińska Anna
(1)
Żabicka Monika
(1)
Żyłko Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(15)
brak kontekstu językowego (dokument nietekstowy)
(1)
Odbiorca
Młodzież
(10)
Dorośli
(8)
9-13 lat
(5)
14-17 lat
(4)
Dzieci
(2)
Temat
Handel
(2)
Architekci
(1)
Ekologia
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Hotele
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kraby
(1)
Miasta
(1)
Nieruchomości
(1)
Renesans
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Temat: czas
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
Temat: miejsce
Państwo Franków
(1)
Gatunek
Powieść
(14316)
Powieść obyczajowa
(5967)
Wiersze
(4222)
Opowiadania i nowele
(3760)
Kryminał
(2339)
Gry strategiczne
(-)
Fantastyka
(1730)
Poradnik
(1419)
Thriller
(1419)
Powieść historyczna
(1387)
Powieść przygodowa
(1245)
Opracowanie
(1233)
Fantasy
(1148)
Romans
(1092)
Saga rodzinna
(925)
Biografia
(899)
Sensacja
(790)
Publikacja bogato ilustrowana
(773)
Bajki i baśnie
(740)
Wydawnictwa popularne
(740)
Pamiętniki i wspomnienia
(717)
Praca zbiorowa
(604)
Powieść psychologiczna
(502)
Komiks
(500)
Opowiadanie dziecięce polskie
(499)
Reportaż
(471)
Romans historyczny
(364)
Science fiction
(342)
Gry planszowe
(341)
Wydawnictwa dla dzieci
(336)
Fraszki
(321)
Literatura amerykańska
(299)
Powieść młodzieżowa polska
(294)
Książki dla małych dzieci
(291)
Książka obrazkowa
(280)
Antologia
(264)
Podręczniki akademickie
(263)
Podręcznik
(258)
Powieść biograficzna
(254)
Literatura dla dzieci
(246)
Literatura dla młodzieży
(242)
Publikacje dla dzieci
(234)
Poezja dziecięca polska
(230)
Materiały pomocnicze
(211)
Publicystyka
(208)
Poradniki
(204)
Przypowieść
(200)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(198)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(186)
Esej
(183)
Pieśń
(181)
Podręczniki
(176)
Przewodnik turystyczny
(175)
Wywiad dziennikarski
(174)
Powieść niemiecka
(171)
Literatura dziecięca polska
(169)
Dramat (gatunek literacki)
(165)
Dokumenty dźwiękowe
(156)
Horror
(155)
Opowiadania i nowele przygodowe
(155)
Monografia
(154)
Gry i zabawy umysłowe
(152)
Powieść dziecięca polska
(150)
Literatura polska
(146)
Dokumenty elektroniczne
(145)
Powieść polska
(140)
Powieść dziecięca angielska
(139)
Książka mówiona
(135)
Przepisy kulinarne
(135)
Książka cyfrowa
(134)
Powieść młodzieżowa angielska
(132)
Pamiętniki polskie
(131)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(130)
Broszura
(129)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(119)
Powieść erotyczna
(119)
Adaptacja literacka
(117)
Relacja z podróży
(117)
Powieść francuska
(116)
Opowiadanie polskie
(112)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(108)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(108)
Lektura z opracowaniem
(107)
Poezja
(105)
Komedia
(101)
Przewodniki turystyczne
(100)
Powieść kanadyjska
(96)
Ćwiczenia i zadania
(92)
Legendy i podania
(91)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(88)
Tragedia
(88)
Poezja polska
(85)
Treny
(85)
Antologie
(82)
Felieton
(81)
Literatura podróżnicza polska
(80)
Literatura angielska
(79)
Powieść australijska
(75)
Poemat
(73)
Satyra
(72)
Powieść szwedzka
(71)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
16 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / autor: Marc André ; ilustrator: Pascal Quidault ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Warszawa : Rebel, 2019. - 1 gra (40 żetonów, 90 kart rozwoju, 10 kafli szlachty) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 7x22x28 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x27 cm).
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same,kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę.Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę! Dlaczego pokochasz tę grę? Odpowiedź jest krótka i prosta - mechanika, mechanika i jeszcze raz mechanika! Niezwykle prosta, pozwalająca nawet czterolatkowi przyłączyć się do zabawy, a jednocześnie oferująca takie możliwości, że każdy doświadczony gracz będzie usatysfakcjonowany. Ta mechanika uzależnia - każdy, kto lubi budować silniczki usprawniające dalsze pozyskiwanie surowców czy punktów zwycięstwa, musi mieć ten tytuł na swojej półce.Wykonanie jest najwyższej jakości, a żetony znajdujące się w grze są jakości porównywalnej do żetonów pokerowych - ciężkie, kolorowe, starannie wykonane, przyjemnie leżące w ręce. Wariant dla dzieci Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Dlatego każdego, kto chciałby zaprosić do zabawy młodsze dzieci, zachęcamy do skorzystania z wariantu pozwalającego dzieciom na dorównanie dorosłym. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego. Gwarantujemy, że z takim startem i dorośli będą mieli wyzwanie, by nie dać się pokonać, i dzieci będą miały przednią zabawę. Zawartość pudełka:40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet)90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3)10 kafli szlachty, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gipf / Kris Burm ; 3D: Andreas Resch ; projekt: Kris Burm, HUCH! & friends. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1gra (1 plansza, 36 pionów, 1 woreczek) : karton, papier, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm.+ instrukcja
GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu. Gdy tak się stanie, wtedy gracze usuwają swój rząd pionów i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionów za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy. Celem gry jest ustawianie kolejnych rzędów złożonych z przynajmniej 4 pionów własnego koloru i zdobywanie pionów przeciwnika tak, aby w efekcie końcowym nie miał on już możliwości wprowadzenia do gry żadnych pionków. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pięć Klanów: dżiny Nagali / Bruno Cathala ; [il. Clement Masson ; projekt graf. Cyrille Daujean ; red. polskich zasad Zespół Rebel]. - Gdańsk : Rebel, cop. 2016. - 1gra (30 płytek przedstawiających Sułtanat Nagali, 2 zestawy graczy (po 8 wielbłądów i po 1 znaczniku gracza w każdym), 2 zestawy graczy (po 11 wielbłądów i po 2 znaczniki gracza w każdym), 10 pałaców i 12 palm, 54 karty zasobów, woreczek z drewnianymi figurkami członków klanów: 16 żółtymi wezyrami, 18 czerwonymi asasynami, 18 niebieskimi budowniczymi, 18 zielonymi kupcami, 20 białymi mędrcami, 22 karty dżinów, tor licytacji, tor kolejności, 5 arkuszy pomocy, notes z arkuszami punktacji, 96 złotych monet.) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja
"Okiełznaj Dżiny Naqali! Przemierzając krainę 1001 Nocy, Twoja karawana zatrzymuje się w osławionym Sułtanacie Naqala. Sędziwy już Sułtan nagle zmarł, a miejsce po nim pozostaje wolne. Wyrocznie przepowiedziały, że na ziemie przybędzie ten, który zgromadzi poparcie wszystkich Pięciu Klanów i to on zajmie miejsce zmarłego władcy. Czy dasz radę wypełnić przepowiednię i przejąć władze nad Sułtanatem Naqala? W tej strategicznej grze gracze będą musieli podejmować wiele ważnych decyzji, które wymagają od nich więcej niż od standardowych gier typu worker-placement. Wszystko dlatego, że tym razem robotnicy znajdują się od razu na planszy, a naszym zadaniem jest ich sprawne i efektywne przemieszczanie. Oazy, wioski, targowiska i wiele różnorodnych miejsc tylko czeka, aż przybędą do nich nowi pracownicy – członkowie plemion. A to jak, kiedy i gdzie ich przeniesiesz wpływa bezpośrednio na to, czy wygrasz, czy raczej poniesiesz klęskę. • Wezyrowie – zbierając ich przed sobą otrzymasz dodatkowe punkty na koniec gry, • Starszyzna – również zapewniają punkty, ale pozwalają także przywoływać do pomocy potężnych Dżinów, • Kupcy – wracają z powrotem do woreczka zapewniając karty zasobów, • Budowniczowie – wracają z powrotem do woreczka zapewniając monety, • Zabójcy – wracają z powrotem do woreczka zabijając pionki na planszy lub zgromadzone przez innych graczy. Planując zwycięską strategię nie możesz zapominać o potężnych magicznych istotach - Dżinach. Jeżeli Ty ich nie wykorzystasz, to przeciwnicy z pewnością użyją ich potężnych mocy i doprowadzą do Twojej zguby. Zawsze miej ich na oku, jeżeli rzeczywiście liczysz na przejęcie Sułtanatu. „Pięć Klanów” to gra z bardzo wysoką jakością komponentów, jasną i przejrzystą instrukcją i mechaniką, która oferuje wiele dróg prowadząch do zwycięstwa. Przemieszczanie pionków nie tylko wpływa na to, czy Ty otrzymasz punkty, ale także zmienia ustawienie planszy dla przeciwników. Często trzeba zastanowić się nad tym, czy warto zrobić coś dla siebie, czy tym razem zrobić coś przeciwko innym." [Bonito]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Budowa miasta / autor Tom Dalgliesh ; ilustracje Tomek Larek, Cezary Szulc. - Warszawa : Nasza Księgarnia, cop. 2018. - 1gra (1 plansza, 45 kart udziałów, 93 żetony pieniędzy, woreczek, 48 budynków (drewnianych sześcianów) : karton, papier, kolor ; w pudełku 31x24x7 cm+ instrukcja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Steam Rollers : maszyny parowe / Mark Gerrits - Gliwice : Portal Games, copyright 2020. - 1 gra (200 kart graczy, 56 towarów, 1 plansza towarów, 1 plansza poziomu, 1 znacznik pierwszego gracza, 7 kości, 7 kafelków akcji, 6 kafelków zamówień, 5 kafelków początkowych, 1 woreczek) : karton, papier, kolor ; w pudełku 25x25x5 cm + instrukcja
Wybierz jedną z dostępnych kości i zdecyduj się na jedną z akcji: narysuj tor na swojej planszy gracza albo przewieź towary pomiędzy miastami. Możesz też ulepszyć lokomotywę, by transportować towary na większe odległości albo wybrać kafelek Akcji i skorzystać z jego unikatowej zdolności. Efektywny rozwój firmy oraz przewóz jak największej liczby towarów to klucz do wygranej. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Żelazna Kurtyna / Asger Harding Granerud, Daniel Skjolo Pedersen ; il. Jessica R.Eyler, David Prieto, Tomasz Larek. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, 2019. - 1 gra (18 kart strategii (10 USA oraz 8 ZSRR), 1 karta startowa, 1 karta punktowa, 24 czerwone kostki wpływu, 1 żółty znaczek punktowania.) : karton, papier, kolor ; w pudełku 15x10x4 cm+ instrukcja
Niesamowita gra karciana dla dwóch osób, w której odpowiednio dobrana strategia i taktyka zadecyduje o losach Zimnej Wojny. Wciel się w przywódców USA lub Związku Radzieckiego i poprowadź pojedynek między dwoma największymi mocarstwami na świecie. Sam zdecyduj, na czym zależy ci najbardziej: globalnej zagładzie czy pokoju na świecie. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wojna narodów / autorzy Nina Hakansson, Einar Rosén, Robert Rosén, Rustan Hakansson ; ilustracje Ossi Hiekkala, Jere Kasanen, Frida Lögdberg. - Gdańsk : Rebel, [2014]. - 1 gra (plansza podsumowania, 1 plansza postępu, 5 plansz graczy, 65 drewnianych robotników, 25 drewnianych dysków graczy, 1 drewniany znacznik wojny, 1 drewniany znacznik rundy, 15 drewnianych architektów, 1 drewniana kostka, 1 notes punktacji, 296 kart postępu, 48 kart wydarzeń, 4 płytki pomocy, 5 kart kolejności, 24 płytki wydarzeń (do gry solo), 252 żetony) : karton, kolor ; w pudełku 27,5x40x9 cm + instrukcja.
Wojna Narodów to gra planszowa dla 1-5 osób o czasie rozgrywki wynoszącym 40 minut na gracza. Gracze stają na czele różnych cywilizacji i prowadzą je od czasów antycznych aż do wybuchu I Wojny Światowej. Cywilizacje bezustannie ze sobą rywalizują, dbając równocześnie o zrównoważony rozwój, ochronę przed zagrożeniami oraz zaspokajanie potrzeb swoich obywateli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kraby na fali / Henri Kermarrec ; ilustracje Stéphane Escapa ; tłumaczenie Marek Mydel. - Warszawa : Foksal, copyright 2016. - 1 gra (1 sześciokątna plansza, 36 żetonów krabów) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x7 cm + instrukcja (1, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
Kiedy nadchodzi przypływ, kraby szukają bezpiecznej kryjówki. Jednak często okazuje się, że nie starczy dla wszystkich miejsca, więc każdy krab musi wykazać się sprytem i wspiąć się na skorupę innego pobratymca, aby fale nie zabrały go z powrotem w morskie odmęty.W momencie gdy wszyscy gracze poza jednym zostaną wyeliminowani, ostatni gracz pozostający w grze wygrywa i zdobywa tytuł króla wybrzeża.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa do El Dorado / autor Reiner Knizia ; ilustracje i projekt graficzny Vincent Dutrait. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2018. - 1 gra (startowa płytka terenu (z polami 1, 2, 3, 4), 6 dużych płytek terenu, 2 małe płytki terenu, końcowa płytka terenu (brama El Dorado), 6 blokad, 4 płytki ekspedycji, 4 talie startowe (każda z nich zawiera 8 kart), znacznik gracza rozpoczynającego, 54 karty (po 3 karty w każdym z 18 rodzajów), Rynek (dwuczęściowa płytka), 8 pionków poszukiwaczy, 36 żetonów jaskiń) karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukacja (12 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wyrusz na poszukiwanie złotego miasta! Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez południowoamerykańską dżunglę. Będziesz potrzebował dobrego planu, doświadczonych poszukiwaczy i przewodników oraz odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Twoim zadaniem jest odnalezienie legendarnego miasta zwanego El Dorado! Każda rozgrywka wymaga innej strategii!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa do El Dorado: Demony dżungli / autor Reiner Knizia ; ilustracje i projekt graficzny Vincent Dutrait. - Warszawa : Nasza Księgarnia 2018. - 1 gra ( 3 płytki terenu, 41 kart, 3 dodatkowe karty,20 żetonów klątwy, 18 żetonów jaskiń, 2 blokady, 1 baza): karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x5 cm + instrukcja.
Jesteście gotowi na nową wyprawę? Na waszej drodze czyha jeszcze więcej niebezpieczeństw! Zatrudnijcie do swoich ekspedycji nieustraszonych bohaterów – pomogą wam pokonać mroczną dżunglę pełną demonów. [Nasza Księgarnia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Overbooking : brakuje łóżek / autor gry: Filippo Landini ; ilustracje: fiore gmbh ; tłumaczenie reguł: Alexander Potocki. - Warszawa : Egmont, 2023. - 1gra (96 kart gości, 8 płytek hoteli, 20 żetonów punktów, 1 znacznik rozpoczynającego gracza, 4 karty wyników, 4 karty pomocy, instrukcja) : karton, tektur, kolor ; w pudełku 19x19x4 cm + instrukcja
"Dawno, dawno temu… król postanowił wyprawić wielki bankiet i zaprosił na niego swoich poddanych. Tysiące gości z całego królestwa przybyło do stolicy i stara się znaleźć miejsce noclegowe. Ale hotele są przeładowane i zaczyna się prawdziwy wyścig po łóżko z (w miarę) czystą pościelą. „Overbooking” to szybka i rywalizacyjna gra, w której trzeba planować swoje ruchy, przewidywać podstępy rywali, a czasem po prostu zaryzykować. To świetna gra rodzinna, która sprawi także frajdę zaawansowanym graczom. • Wyślij gości do hotelu, by znaleźć dla nich wolne łóżka. Każdy hotel ma inną pojemność i specjalne cechy. • Aktywuj specjalne zdolności postaci wysłanych na tyły hotelu, by wpłynąć na kolejkę gości i pojemność hotelu. • Przenocuj w hotelu jak najwięcej swoich gości i wygraj grę!" [Bonito]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Architekci zachodniego królestwa / Shem Phillips, S.J. Macdonald - Gliwice : Portal Games, copyright 2020. - 1 gra (1 suplement, 10 znaczników Graczy, 100 robotników, 170 drewnianych znaczników zasobów, 50 srebrników, 161 kart, 1 plansza główna, 6 planszy graczy) : karton, papier, kolor ; w pudełku 23x23x7 cm + instrukcja
Akcja Architektów Zachodniego Królestwa toczy się u schyłku Imperium Karolińskiego, około 850 r. n.e. Jako królewscy architekci, będziecie rywalizować, by zaimponować królowi i zachować swój szlachetny status, budując różne konstrukcje na jego nowych włościach. Gracze muszą zbierać surowce, zatrudniać pomocników i mieć oko na robotników. Nastały zdradzieckie czasy. Rywalizujący architekci uczynią wszystko, by spowolnić twój postęp. Pozostaniesz wzorem cnót, czy też wpadniesz w złe towarzystwo złodziei i szemranych handlarzy? [Portal Games]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Roar! : łap potwora / Hubert Spala ; ilustracje i opracowanie graficzne Tomek Larek, Anna Mrówkówna, Hubert Spala. - Gdynia : Trefl, 2016. - 1 gra (1 dwustronna plansza; 3 piony naukowców; 3 karty naukowców; 3 karty potworów; 3 plansze namierzania, 12 żetonów namierzania (po 4 w 3 kolorach); pion czasu; instrukcja) ; 26x26 cm.
Roar! Łap potwora jest planszową grą hybrydową, do której konieczne jest użycie urządzenia mobilnego pod postacią telefonu komórkowego lub tabletu. Wymagania sprzętowe: minimalne dla systemu iOS: iPhone 4S lub nowszy albo iPad trzeciej generacji lub nowszy, (wymagania rekomendowane iOS: iPhone 6 lub iPad Air), minimalne Androida: co najmniej 1 GB pamięci, dwurdzeniowy procesor 1 GHz lub więcej (wymagania rekomendowane 2GB pamięci, czterordzeniowy procesor 1,2 GHz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na Grunwald! : rycerze króla Jagiełły / Filip Miłuński ; il. Marek Szyszko. - Warszawa : "Egmont Polska", [2010] - 1 gra (1 plansza do gry, 24 pionki, 16 kart rycerzy koronnych, 16 kart rycerzy zaciężnych, 4 karty chłopów, 12 kart Krzyżaków, 8 kart prowiantu, 8 kart dukatów, 14 kart wydarzeń, 48 żetonów dukatów, 20 żetonów prowiantu, 1 żeton gracza rozpoczynającego rundę, 3 żetony specjalne, 1 znacznik rund, instrukcja).: karton, papier, kolor ; w pudełku26x26x6 cm cm.+ instrukcja
Nauka historii poprzez zabawę ! Gra opowiada o przygotowaniach do wojny z Zakonem Krzyżackim, podczas której doszło do bitwy pod Grunwaldem. Podczas rozgrywki pojawiać się będą wydarzenia historyczne mające wpływ na przebieg gry. Gracz, który na koniec gry przekaże królowi najliczniejszą armię zostaje zwycięzcą. [Azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Była sobie Ziemia : zbuduj ekologiczne miasto / koncepcja gry Piotr Żyłko, Janusz Feliks ; projekt postaci Jean Barbaud ; projekt graficzny Piotr Żyłko, Anna Trzcińska. - [Warszawa] : Hipokampus, 2017. - 1 gra (1 plansza, 106 kart Pytanie, 55 kart Ryzyko, 55 kart Rozwój, 4 karty Przeliczniki, 84 żetony Surówce Odnawialne (4 rodzaje: aluminium, szkło, plastik, papier), , 24 żetony certyfikat Eco, 12 żetonów Cel Rundy (dodatek), 4 rodzaje banknotów EKO-waluta, 4 detektory odpowiedzi, 24 drewniane pionki) : drewno, karton, papier ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja ([8] stron ; 15 cm).
(Hello Maestro!)
Gra nie tylko dla małych ekologów. Bogato ilustrowana plansza i proste zasady gry. Budowanie ekologicznego miasta, zrównoważony rozwój, segregacja odpadów i troska o zdrowie mieszkańców. Do tego pojedynki, zdobywanie certyfikatów i transakcje handlowe. Ta gra to spora dawka wiedzy na temat ochrony środowiska i świetna zabawa dla całej rodziny. [Hipokampus].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly: edycja mega. - Gdańsk : Winning Moves Polska, 2021. - 1gra ( 1 plansza, 8 pionków, wypraska na banknoty,1 plik banknotów Monopoly, 32 domy, 8 wieżowców, 4 magazyny, 12 hoteli, 2 zwykłe kostki, 1 kostka szybka, 37 kart tytuł własności, 16 kart Szansa, 16 kart kasa społeczna, 16 kart bilet autobusowy, instrukcja) : karton, tektura, metal, plastik, kolor ; w pudełku 40x33x6 cm + instrukcja
"Jeśli umiesz już grać w klasyczną wersję „Monopoly”, to nowe zasady poznasz w zaledwie kilka minut i błyskawicznie rozpoczniesz grę, która przeniesie Cię na zupełnie nowy poziom zabawy! Zdobądź więcej! Ogromna plansza to aż 12 dodatkowych pól (z czego 8 ulic) reprezentujących najbardziej rozpoznawalne i atrakcyjne miejsca w Polsce. Zacznij od Torunia, odwiedź koniecznie Trójmiasto i Wrocław, a może uda Ci się wykupić ostatnie miejsce na planszy – Krakowskie Przedmieście w Warszawie? Buduj wyżej! Gdy już zdobędziesz wymarzone pola, możesz budować na nich domy i hotele – ale to nie wszystko! W „Monopoly. Edycja Mega” sięgniesz samych chmur dzięki wieżowcom i ich niebotycznym czynszom, a wartość twoich dworców kolejowych podwoją magazyny! Zasady gry Monopoly Mega W swojej kolejce rzuć trzema kostkami: dwiema zwykłymi i specjalną „szybką kostką”, co pozwoli ci natychmiast przenieść się i kupić nową nieruchomość albo odwiedzić własną! Podczas rozgrywki zbieraj bilety autobusowe, aby poruszać się jeszcze szybciej, docierać do nieruchomości, które masz na oku i unikać tych, na których trzeba zapłacić czynsz! Nawet z tymi nowymi zasadami rozgrywka Monopoly Mega jest dynamiczna i zabawna, wciąż bliska klasycznej grze, ale niosąca nowe możliwości i emocje." [Bonito]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej