Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(81)
Forma i typ
Książki
(79)
Poradniki i przewodniki
(42)
Proza
(17)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Audiobooki
(2)
Gry i zabawki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(82)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(9)
Czytelnia dla dorosłych
(71)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(2)
Filia Targanice
(2)
Wypożyczalnia książki mówionej
(1)
Autor
Malcherek Monika
(5)
Gasper Dorota
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Samson-Banasik Aleksandra
(4)
Witkowska Magda
(4)
Doroba Anita
(3)
Heath Dan
(3)
Kowalczyk Marcin
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Tracy Brian (1944-)
(3)
Bucki Piotr
(2)
Buckingham Marcus
(2)
Doroba Anita. Tł
(2)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(2)
Heath Chip
(2)
Korpanty Jerzy
(2)
Luecke Richard
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz). Tłumaczenie
(2)
Witkowska Magda. Tł
(2)
Zakrzewski Bartłomiej
(2)
Abdaal Ali
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Basiuk Tomasz. Tł
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Benson Herbert
(1)
Berger Barbara
(1)
Berger Jonah
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bradley Amy
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012). Tł
(1)
Cain Susan (1968- )
(1)
Casey Aggie
(1)
Collins Phillip
(1)
Cope Andy (1966- )
(1)
Cote David (1952- )
(1)
Dix Paul
(1)
Dominguez Joe
(1)
Dondziłło Grzegorz. Dźw
(1)
Doroba Anna
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dryńska Katarzyna. Tł
(1)
Duke Annie
(1)
Dumińska Katarzyna. Tł
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Edmondson Amy C. (1959- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Epel Elissa
(1)
Ertel Danny
(1)
Fowler Susan (1951-)
(1)
Friedman Howard S
(1)
Galanti Regine
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gordon Mark
(1)
Gołębiowski Janusz (1928- )
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- ). Tł
(1)
Grant Adam M. (1981- )
(1)
Gwiazda Aneta
(1)
Górski Jerzy
(1)
Głatki Michał
(1)
Hasan Mehdi (1979- )
(1)
Heath Chip (1963- )
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Helgesen Sally
(1)
Henderson Beau
(1)
Hillman James (1926-2011)
(1)
Horn Sam
(1)
Icard Michelle
(1)
Karbowski Marcin. Tł
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kim W. Chan
(1)
Klebahn Perry
(1)
Korpanty Jerzy. Tł
(1)
Kozak Robert (1964- )
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kübler-Ross Elisabeth
(1)
Kübler-Ross Elisabeth (1926-2004)
(1)
Lewandowska Adrianna
(1)
Lipa Michał
(1)
Maciąg Klaudyna
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
Maxwell John C. (1947-)
(1)
Mayer Robert (1939-)
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
McGregor Renee
(1)
Michalak Robert. Lektor
(1)
Michalska Jowita
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Ockwell-Smith Sarah
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ossowska Ewa redaktor
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz). Tł
(1)
Perlroth Nicole
(1)
Piasecki Piotr (organizacja i zarządzanie). Autor
(1)
Piskorska Agata. Tł
(1)
Renshaw Ben
(1)
Revella Adele
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(54)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(60)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(80)
Język
polski
(81)
Odbiorca
Rodzice
(6)
Dorośli
(3)
Menedżerowie
(3)
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
9-13 lat
(1)
Edukatorzy
(1)
Menedżerowie i menedżerki
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(3)
Literatura polska
(2)
Temat
Sukces
(12)
Samorealizacja
(9)
Zarządzanie
(8)
Inwestycje
(4)
Praca
(4)
Przywództwo
(4)
Psychologia
(4)
Rodzicielstwo
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Decyzje
(3)
Dzieci
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Osobowość
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Szczęście
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Asertywność
(2)
Cele życiowe
(2)
Copywriting internetowy
(2)
Finanse osobiste
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kreatywność
(2)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nastolatki
(2)
Nawyki
(2)
Negocjacje
(2)
Niepowodzenie
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Opieka paliatywna
(2)
Perswazja
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Rodzice
(2)
Samopoznanie
(2)
Satysfakcja (psychologia)
(2)
Sens życia
(2)
Sprzedaż
(2)
Storytelling
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Śmierć
(2)
9-13 lat
(1)
Analityka predykcyjna
(1)
Analiza danych
(1)
Aspiracje
(1)
Awans zawodowy
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Bezpieczeństwo psychiczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Bogactwo
(1)
Ból psychiczny
(1)
COVID-19
(1)
Charakter
(1)
Chorzy
(1)
Ciasta
(1)
Ciśnienie krwi wzmożone
(1)
Coaching
(1)
Copywriting
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzewanie
(1)
Doradztwo finansowe
(1)
Dyskusja
(1)
Dług
(1)
E-konsumenci
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Epidemie
(1)
Fair play
(1)
Hakerzy
(1)
Handel
(1)
Influencer marketing
(1)
Innowacje
(1)
Jakość życia
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje informacyjne
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kompetencje wychowawcze
(1)
Komunikacja i negocjacje
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kübler-Ross, Elisabeth (1926-2004)
(1)
Lekarze
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(48)
Opracowanie
(10)
Poradniki
(7)
Autobiografia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książki kucharskie
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Umysł
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Psychologia
(17)
Rozwój osobisty
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
81 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Motywacja / MT Biznes)
"Żyjemy w przekonaniu, że produktywność wynika z ciężkiej pracy, a droga do sukcesu jest wypełniona niekończącą się frustracją i trudem. A jeśli jest inny sposób? Dr Ali Abdaal – najpopularniejszy na świecie ekspert w dziedzinie produktywności – odkrył łatwiejszą i szczęśliwszą drogę do sukcesu. Opierając się na dziesięcioleciach badań psychologicznych, twierdzi, że sekretem produktywności i sukcesu nie jest harówka, lecz dobre samopoczucie. Jeśli potrafisz sprawić, że twoja praca będzie przyjemna, produktywność pojawi się sama. Sekretem produktywności jest radość, a nie dyscyplina Dowiesz się, jak nauka o produktywności zapewniającej dobre samopoczucie może odmienić twoje życie. Odkryjesz trzy czynniki, które stanowią podstawę przyjemnej produktywności, trzy blokady, które trzeba pokonać, aby wygrać z prokrastynacją, oraz trzy czynniki, które zapobiegają wypaleniu i pomagają osiągnąć trwałe spełnienie. Poznasz inspirujące historie założycieli firm, olimpijczyków i naukowców, laureatów Nagrody Nobla, ucieleśniających zasady dobrej produktywności. Przekonasz się także, że wystarczą proste praktyczne zmiany, by osiągnąć więcej i zacząć żyć lepiej już od dzisiaj. (...)" [Bonito]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane.
Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Znajdź to, co kochasz, kochaj to, co robisz, i rób to do końca życia Zapewne od zawsze powtarzano ci: „Rób to, co kochasz.” Ta rada wydaje się prosta, ale prawdziwym wyzwaniem jest wprowadzenie jej w czyn w świecie, który nie jest urządzony tak, by nam w tym pomagać. Większość z nas nie wie tak naprawdę, co kochamy — co nas porusza, angażuje i sprawia, że się rozwijamy, a miejsca pracy, szkoły, a nawet rodzice koncentrują się na tym, abyśmy się dostosowali.
Światowej sławy badacz i autor bestsellerów „New York Timesa” Marcus Buckingham pokazuje, jak uwolnić się od tego konformizmu — zarówno w pracy, jak i w życiu. Pomaga nam odkryć, w czym jesteśmy najlepsi, jak odkryć swoje prawdziwe pasje i zacząć je realizować z pożytkiem dla siebie i innych, a następnie pomóc w tym ludziom, którym przewodzisz i których kochasz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystaj swoje silne strony : użyj dźwigni swojego talentu / Marcus Buckingham ; przekład Marcin Kowalczyk. - Warszawa : mt biznes, 2023. - 219, [1] strona, XVI stron, [19] stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Zaufaj swoim talentom, bądź z nich dumny i zacznij je w pełni wykorzystywać! Marcus Buckingham zapoczątkował nowy sposób patrzenia na swoje silne strony, który szeroką falą rozlał się po świecie – od firm prywatnych po organizacje rządowe i edukacyjne. Zrodził się między innymi z sukcesu takich bestsellerów autora jak Po pierwsze: złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony. Buckingham odpowiada na kluczowe pytanie: jak użyć swoich talentów, aby osiągnąć sukces? Z tej książki dowiesz się: dlaczego w pracy nie chodzi tylko o to, w czym jesteś dobry, a w czym kiepski ; jak prawidłowo określić swoje mocne strony ; co robić, aby coraz więcej czasu poświęcać na zadania, które cię rozwijają, a coraz mniej na te, które obniżają twoją skuteczność ; jak w rozmowie z szefem i współpracownikami podkreślać swoje talenty i nie sprawiać wrażenia, że się chwalisz. To książka, która otworzy przed tobą i twoją firmą nowe i niezbadane jeszcze obszary. Odkryj swoje mocne strony i rozwiń skrzydła. [z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozwól sobie czuć / Susan Cain ; przełożyła Magda Witkowska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2025. - 374 strony : fotografie, ilustracje ; 23 cm.
A jeśli to nie z tobą jest coś nie tak, tylko z tym, czego od ciebie oczekuje świat? A co, jeśli melancholia, smutek, tęsknota – te słodko-gorzkie emocje – nie są przeciwnościami, które trzeba pokonać, tylko drogą, która prowadzi do głębszego zrozumienia siebie? Pozwól sobie czuć to nie jest zwykły poradnik. To opowieść w subtelny sposób prowadząca przez trudne, a zarazem piękne emocje, które często spychamy na bok. To opowieść o tym, jak słodko-gorzka wrażliwość może stać się drogą do pełniejszego życia. Susan Cain – autorka, która oddała głos introwertykom – tym razem mówi do osób wrażliwych. Do tych, którzy czują się inni, bo nie potrafią zagłuszyć w sobie głębi. Których porusza deszcz, spojrzenie, niedopowiedziane słowo. Którzy od dawna próbują dopasować się do świata ceniącego głośność i wieczny optymizm – ale gdzieś wewnątrz wiedzą, że to nie ich droga. Dzięki tej książce: - nauczysz się dostrzegać wartość w emocjach, które zwykle uznajemy za niewygodne - zrozumiesz, dlaczego tęsknota i smutek mogą być drogą do sensu i bliskości - przestaniesz się bać swojej wrażliwości i zaczniesz traktować ją jak dar - poczujesz ulgę, bo to, co czujesz, nie jest dziwne ani przesadne – jest prawdziwe - odnajdziesz słowa dla uczuć, które trudno nazwać – bo życie jest słodko-gorzkie z natury i to w tej mieszance tkwi prawdziwa głębia. To książka dla tych, którzy często czują się nie na miejscu, jakby ich dusza pochodziła z innej epoki. Dla tych, którzy kochają bardziej, myślą dłużej, czują mocniej. I którzy zbyt długo próbowali to w sobie tłumić [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku stanął na czele firmy Honeywell jako jej dyrektor generalny. Organizacja, którą zastał, znajdowała się na skraju katastrofy, ponieważ przez wiele lat dominowało w niej myślenie krótkoterminowe. Aby odmienić losy firmy, Cote i jego zespół wdrożyli szereg śmiałych reform i wprowadzili wiele na pozór nieintuicyjnych praktyk. Dzięki temu udało im się połączyć dwa pozornie sprzeczne cele, a mianowicie równocześnie dążyć do uzyskania dobrych wyników w krótkim i w długim terminie. Efekt był spektakularny. Pod przywództwem Cote’a wartość rynkowa Honeywell wzrosła z 20 miliardów dolarów do 120 miliardów, dzięki czemu akcjonariusze uzyskali zwrot na poziomie 800 procent, a firmie udało się pobić indeks S&P 500 dwuipółkrotnie. Niniejsza książka przedstawia dziesięć podstawowych koncepcji strategicznych i operacyjnych, dzięki którym można uzyskiwać dobre wyniki zarówno dziś, jak i jutro. Dowiesz się z niej m.in.: jak rozpoznać praktyki, które wydają się atrakcyjne w krótkim terminie, ale zaszkodzą przyszłości firmy; w jaki sposób określić, gdzie i jak zainwestować w rozwój, aby uzyskać największy wzrost; jakie działania pozwolą utrzymać dobre wyniki krótkoterminowe bez szkody dla inwestycji w przyszłość – również w trudnych okresach, choćby w czasie recesji bądź zmiany kierownictwa; jak wykonanie kroku w tył i krytyczne myślenie, a także zachęcanie wszystkich wokół do niezależności myślowej, zwiększą zdolność twojego zespołu do sprawnego wypracowywania wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego. Ale nie wymaga ona jakiegoś specjalnego daru, specjalnych talentów czy specjalnego treningu. Nie wymaga - w przypadku menedżera - czegoś specjalnie skomplikowanego. Na efektywność składa się pewna suma nawyków i zabiegów, które przedstawia i omawia ta książka. Nie są one czymś wrodzonym. Przez 45 lat pracowałem jako konsultant z dziesiątkami menedżerów najrozmaitszych organizacji, dużych i małych, w biznesie, w agendach rządowych, związkach zawodowych, szpitalach, uniwersytetach, służbach komunalnych, z menedżerami amerykańskimi, europejskimi, latynoamerykańskimi, japońskimi, i nigdy nie natknąłem się na choćby jednego menedżera z natury, który by się po prostu skutecznym urodził. Wszyscy ci skuteczni musieli się efektywności - nauczyć. I musieli ją praktykować tak długo, aż stała się ich drugą naturą. Ale też wszyscy, którzy pracowali nad tym, by stać się skutecznymi szefami, odnieśli w tym względzie sukcesy. Efektywności można się nauczyć, a co więcej - uczyć się jej trzeba. Peter F. Drucker [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes i Zarzadzanie / MT Biznes)
"Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania".Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach:- po pierwsze jako "biznes", czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta;- po drugie jako "organizację", opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością;- po trzecie jako "instytucję społeczną", osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego.Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker odkrył światu znaczenie menedżerów i zarządzania we współczesnej gospodarce rynkowej, ukazał, jakie możliwości postępu kryją się w zarządzaniu. Sama własność prywatna nie wystarczy dziś dla sukcesów w gospodarce. Nie wystarczy i sam kapitał. Trzeba menedżerów. Co najważniejsze - ta książka w sposób żywy i przystępny informuje, co trzeba umieć i co robić dla powodzenia biznesu. Jest to książka fundamentalna dla wiedzy o zarządzaniu i nie darmo jej autora nazywa się "ojcem założycielem" zarządzania (i wręcz - jego "papieżem"). To rzeczywiście "biblia" biznesu - żywy, codzienny poradnik we wszystkich sprawach prowadzenia biznesu i zarządzania przedsiębiorstwem. Nie przystępujmy do jej czytania z kompleksem naszego zapóźnienia. Odkryjmy, ile możemy osiągnąć - dzięki wiedzy, umiejętnościom i woli sukcesu.- Stefan Bratkowski, dziennikarz, publicysta, pisarz***Urodzony w Wiedniu w 1909 roku, Peter F. Drucker zdobywał wykształcenie w Austrii i Anglii. W roku 1929 rozpoczął pracę jako zagraniczny korespondent prasowy i jako ekonomista w międzynarodowym banku w Londynie. Od roku 1937 pracował w Stanach Zjednoczonych, początkowo jako ekonomista w grupie brytyjskich banków i firm ubezpieczeniowych, a następnie jako konsultant do spraw zarządzania w największych amerykańskich i zagranicznych firmach doradczych.Prawdziwą karierę zrobił jako wykładowca i nauczyciel, najpierw jako profesor politologii i filozofii w Bennington College, a następnie przez ponad dwadzieścia lat jako profesor zarządzania w Graduate Business School of New York University.Od roku 1971 był profesorem nauk społecznych w Claremont Graduate School w Kalifornii. Zmarł w roku 2005.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozwój Osobisty / MT Biznes)
"Błyskotliwy i wnikliwy przewodnik po mocno niedocenianej umiejętności wycofania się we właściwym czasie Zwycięzcy nigdy nie rezygnują, a ten, kto rezygnuje, nigdy nie wygrywa! Wielu z nas to stwierdzenie tak głęboko zakorzenione w naszej kulturze wzięło za pewnik. I wszyscy za to płacimy. Często zbyt długo trzymamy się złego kursu – nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych rzeczy za wszelką cenę – szczególnie wtedy, gdy mocno się w to zaangażowaliśmy lub sporo poświęciliśmy. Jednak pozostawanie na niewłaściwym kursie to po prostu strata czasu, energii i pieniędzy, które można spożytkować lepiej. Podjęcie mądrej decyzji o tym, kiedy zrezygnować, jest jedną z podstawowych umiejętności, która odróżnia ludzi odnoszących sukcesy od tych, którym się to nie udaje. To dlatego zwycięzcy często rezygnują. Książka Annie Duke, bestsellerowej autorki i światowej sławy ekspertki w dziedzinie podejmowania decyzji, opiera się na przemyślanych przykładach, naukowych podstawach behawiorystyki oraz wnikliwych analizach wyjaśniających, dlaczego dobrze rozwinięta umiejętność rezygnacji jest integralną częścią sukcesu w każdej dziedzinie życia." [Znak]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucyjna książka, która nauczy cię, jak korzystać z niepowodzeń, napisana przez badaczkę bezpieczeństwa psychicznego i wielokrotnie nagradzaną profesor Harvard Business School, Amy Edmondson. Często jesteśmy rozdarci pomiędzy dwiema „kulturami porażek”. Mówi się nam, że albo powinniśmy ich za wszelką cenę unikać, albo zaakceptować je jako nieuniknione i szybko o nich zapominać. Żadne z tych podejść nie pomaga jednak odróżnić dobrej porażki od złej. Amy Edmondson, czerpiąc z wieloletnich badań, prezentuje nowy sposób myślenia o porażkach i praktykowania ich. Pokazuje, jak zminimalizować bezproduktywne niepowodzenia, znaleźć przemyślany sposób na radzenie sobie z porażkami i maksymalizować korzyści, jakie uzyskujemy z wszelkiego rodzaju wpadek. Pomaga zrozumieć, kiedy porażka jest naszym przyjacielem, i jak jej zapobiec, abyśmy mogli mądrze podejmować ryzyko i minimalizować szkody. Dzięki przytaczanym historiom z życia codziennego, obejmującym biznes, popkulturę i historię, Edmondson uczy nas, jak wstyd i obwinianie się przekuć w ciekawość, wrażliwość i okazję do rozwoju. Już nigdy nie spojrzysz na porażkę w ten sam sposób
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy twoi pracownicy boją się zabierać głos na spotkaniach? Czy unikanie błędów i trudnych pytań hamuje rozwój twojej firmy? Jeśli tak, ta książka jest właśnie dla ciebie. W świecie, w którym innowacyjność, współpraca i szybkie reagowanie na zmiany decydują o przewadze konkurencyjnej, bezpieczeństwo psychologiczne staje się kluczowym czynnikiem sukcesu. To fundament zdrowej kultury organizacyjnej – takiej, w której ludzie mają odwagę mówić, kwestionować status quo, dzielić się pomysłami i wspólnie rozwiązywać problemy. Autorka – ekspertka w dziedzinie przywództwa i kultury organizacyjnej – w przystępny, a jednocześnie oparty na badaniach sposób pokazuje, jak brak bezpieczeństwa psychicznego prowadzi do kosztownych błędów, niewłaściwych decyzji i utraty pozycji rynkowej, a także jak organizacje, które potrafiły takie bezpieczeństwo zbudować, osiągnęły trwały sukces. Dla kogo jest ta książka? Dla liderów, menedżerów i przedsiębiorców, którzy chcą budować zespoły o wysokim poziomie zaangażowania i innowacyjności Dla specjalistów HR i trenerów, którzy poszukują sprawdzonych narzędzi wspierających kulturę otwartości i współpracy Dla każdego pracownika, który chce lepiej rozumieć dynamikę miejsca pracy i wpływ bezpieczeństwa psychologicznego na jakość współpracy. [mtbiznes.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji - copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt. Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami - od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny. Fakt 1: Świetny copywriting = wspaniałe życie, pieniądze i wolność! Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy! Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stresu nie da się uniknąć, ale można nauczyć się tak z nim żyć, by nie prowadził do wypalenia zawodowego, problemów zdrowotnych i chronicznego zmęczenia. Recepta na stres to siedmiodniowy program oparty na mikronawykach, które pomagają zmniejszyć stres, odzyskać równowagę i budować odporność. Każdy dzień wprowadza jedno konkretne ćwiczenie lub technikę i stopniowo pozwala: obniżyć poziom stresu i lepiej radzić sobie z codziennymi wyzwaniami zapobiec wypaleniu dzięki świadomemu zarządzaniu presją i odpoczynkiem budować nawyki, które poprawiają zdrowie psychiczne i fizyczne akceptować to, co nieprzewidywalne, bez straty energii na walkę czerpać siłę z codziennych, prostych rytuałów. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoi analitycy przedstawiają skomplikowane modele, ale ich rekomendacje nie przekładają się na realne działania? Raporty pełne wskaźników i wykresów nie dają ci jasnych odpowiedzi? Czujesz, że dane w twojej firmie mają ogromny potencjał, ale nie wiesz, jak go wykorzystać? Analiza danych dla menedżerów to przewodnik, który pozwoli ci przekształcić dane w konkretne decyzje biznesowe. Dzięki tej książce: zrozumiesz kluczowe pojęcia analityki danych i zaczniesz skutecznie komunikować się z zespołem specjalistów nauczysz się zadawać właściwe pytania, które pomogą ci oddzielić wartościowe analizy od zbędnego szumu informacyjnego poznasz każdy etap zarządzania projektem związanym z analizą danych, od zrozumienia podziału ról w zespole po dobór odpowiedniego oprogramowania dowiesz się, jak ocenić jakość prezentowanych wyników, tak by podejmować trafne decyzje i unikać kosztownych błędów odkryjesz praktyczne metody wykorzystywania danych w strategii biznesowej, zwiększając efektywność swojej organizacji. Howard Steven Friedman i Akshay Swaminathan przekazują wiedzę w sposób prosty i przystępny. Zamiast skomplikowanego języka technicznego oferują jasne, praktyczne wskazówki, które można zastosować od razu. Nie pozwól, by analityka danych była w twojej firmie czarną skrzynką. Zdobądź kompetencje, które pozwolą ci lepiej wykorzystywać dane, optymalizować procesy i osiągać lepsze wyniki. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka oparta na CBT w podziale na etapy rozwojowe od roczniaków po młodych dorosłych, z której dowiesz się, jak pomóc dziecku radzić sobie z lękiem w czasach kryzysu zdrowia psychicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej