Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Poradniki i przewodniki
(10)
Proza
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Czytelnia dla dorosłych
(20)
Autor
Ambroziak Remigiusz
(1)
Batko Andrzej
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Berger Jonah
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bird Tom (1964- )
(1)
Brown Stanley H
(1)
Bucki Piotr
(1)
Cassell Jeremy
(1)
Chwałek Jacek
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dłubik Artur
(1)
Froń Karol
(1)
Futrell Charles
(1)
Girard Joe
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hopkins Tom
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kocinski Arkadiusz
(1)
Komsta Adrian
(1)
Krejca-Pawski Izabela
(1)
Malcherek Monika
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pawłowska Bratumiła. Tł
(1)
Religa Kinga. Autor
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sadkowski Wacław (1933- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sowa Paweł
(1)
Szaran Adam
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz. Tł
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Handlowcy
(6)
Dorośli
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Kobieta
(2669)
Przyjaźń
(1589)
Miłość
(1565)
Rodzina
(1560)
Tajemnica
(1364)
Techniki sprzedaży
(-)
Literatura dziecięca polska
(1122)
Literatura młodzieżowa polska
(1042)
Śledztwo i dochodzenie
(1002)
Relacje międzyludzkie
(977)
Zabójstwo
(796)
Magia
(788)
Poezja polska
(768)
Nastolatki
(705)
II wojna światowa (1939-1945)
(688)
Dzieci
(686)
Zwierzęta
(647)
Dziewczęta
(639)
Książka cyfrowa
(607)
Małżeństwo
(586)
Uczucia
(583)
Opowiadanie polskie
(573)
Rodzeństwo
(556)
Literatura polska
(537)
Policjanci
(535)
Powieść francuska
(510)
Sekrety rodzinne
(507)
Życie codzienne
(504)
Wybory życiowe
(500)
Trudne sytuacje życiowe
(481)
Literatura młodzieżowa angielska
(464)
Polska
(448)
Powieść angielska
(425)
Historia
(419)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(399)
Relacja romantyczna
(398)
Powieść niemiecka
(383)
Osoby zaginione
(382)
Arystokracja
(379)
Dokumenty elektroniczne
(376)
Matki i córki
(353)
Zakochanie
(351)
Uczniowie
(348)
Podróże
(341)
Pamiętniki polskie
(339)
Władcy
(331)
Uprowadzenie
(316)
Żydzi
(313)
Ludzie a zwierzęta
(308)
Wychowanie w rodzinie
(302)
Wojna
(298)
Boże Narodzenie
(296)
Dziecko
(292)
Dramat polski
(289)
Opowiadanie dziecięce polskie
(286)
Przygody
(280)
Zemsta
(275)
Przestępczość zorganizowana
(270)
Dziennikarze
(268)
Poszukiwania zaginionych
(263)
Prywatni detektywi
(260)
Wakacje
(254)
Literatura dziecięca amerykańska
(249)
Ojcowie i córki
(247)
Psy
(246)
Literatura dziecięca angielska
(241)
Koty
(236)
Młodzież
(236)
Chłopcy
(228)
Samotność
(228)
Seryjni zabójcy
(228)
Walka dobra ze złem
(228)
Śmierć
(228)
Spisek
(223)
Mężczyzna
(219)
Dojrzewanie
(218)
Kultura
(213)
Publicystyka polska
(211)
Literatura
(210)
Filozofia
(209)
Marzenia
(207)
Lekarze
(206)
Powieść rosyjska
(206)
Poezja dziecięca polska
(204)
Polacy za granicą
(203)
Język polski
(201)
Krainy i światy fikcyjne
(201)
Polityka
(196)
Wychowanie
(193)
Dziadkowie i wnuki
(189)
Komiksy
(187)
Stworzenia fantastyczne
(187)
Czarownice i czarownicy
(186)
Pisarze
(186)
Wojsko
(185)
Samorealizacja
(184)
Sztuka
(182)
Obyczaje i zwyczaje
(179)
Władza
(178)
Zdrada
(178)
Psychologia
(176)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Poradnik
(12)
Poradniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane.
Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Książka ta to napisany przystępnym językiem przewodnik każdego handlowca po procesie sprzedaży. Skupia się na konkretnych sytuacjach, problemach i sposobach ich rozwiązania. Pokazuje, w jaki sposób podnieść skuteczność działań na każdym etapie sprzedaży, a z drugiej strony jak unikać najczęściej popełnianych przez sprzedawców błędów. Poradnik opisuje również, w jaki sposób skutecznie budować wiarygodność i pewność siebie. Dzięki niemu dowiesz się: jak sprzedawać z zyskiem w okresie spowolnienia gospodarczego, co możesz zrobić, aby natychmiast poprawić wyniki sprzedażowe oraz jak zarobić więcej w krótszym czasie. W książce znajdują się liczne przykłady, wskazówki oraz zadania, które pomogą ci m.in. wyznaczyć bardziej motywujące cele, stworzyć skuteczny plan sprzedażowy, przygotować przekonującą prezentację handlową lub zwiększyć zyski. Wybrane przykłady i rady zilustrowane są dowcipnymi rysunkami, co pomaga zrozumieć omawiane zasady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny sklep / Jacek Chwałek. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1993. - 138, [2] s., [16] s. fot. kolor. : rys., wykr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedawanie jest sztuką.../ Artur Dłubik - Brzezia Łąka : Wydawnictwo Poligraf ; 2020 - 105, [1] strona : faksymile, ilustracje ; 21 cm.
Artur Dłubak - absolwent między innymi zarządzania przedsiębiorstwem na Fernakademie w Hamburgu, marketingu i sprzedaży w WSHiFM w Warszawie oraz MALIC na York St John University w Yorku. Jako jeden z nielicznych Polaków uzyskał dyplom Studium Zarządzania Supermarketami w instytucie Coca-cola / IGA w Atlancie. Od ponad 20 lat w sprzedaży sieciowej i dystrybucji FMCG/DIY, produkcji i handlu materiałami budowlanymi. Praktyka w sprzedaży, produkcji, dystrybucji, supply chain oraz ogólnym zarządzaniu przedsiębiorstwem zdobyta na 4 kontynentach w środowisku zarówno małych firm, jak i dużych korporacji. Pełnione funkcje: dyrektor hipermarketów, zarządzania zapasami, supply chain, sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu, eksportu, dyrektor generalny w takich firmach, jak: Metro, Tesco, Leroy Merlin, Perekriostok, Dixy, Kreisel GmbH, Megapolis Group, IGA Russia, Barlinek Rosja. Artur jest aktywny w konsultingu biznesowym, zarządzaniu start-upami oraz projektami optymalizacji firm od ponad 15 lat. Wyznaje zasadę, iż nie ma rzeczy niemożliwych, a firmy są na tyle skuteczne, na ile kompetentni są w nich ludzie. Nie ma litości dla ignorancji, przerostu formy nad treścią, niespójnych strategii biznesowych, mizernej sztuki operacyjnej i chaotycznej taktyki. Specjalizuje się w wyciąganiu firm z kłopotów, zarówno na rynkach eksportowych, jak i na terenie Polski - zwłaszcza tych, których misja, wizja i wartości nie przystają do uwarunkowań rynkowych. Artur szczególnie pasjonuje się rozwojem kompetencji handlowych sił sprzedaży oraz sztuką perswazji i negocjacji. Jako trener i coach Artur od 20 lat zajmuje się rozwojem kompetencji kadry menedżerskiej, m.in. pod kątem szybkiego i skutecznego działania oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Celuje we wprowadzaniu innowacji, zmian oraz kształceniu liderów. Prowadzi szkolenia w języku polskim, rosyjskim i angielskim, dla większości sektorów biznesu, a działania doradcze, szkoleniowe i coachingowe kieruje w stronę menedżerów wszystkich szczebli zarządzania. Życiowe pasje: gitara, snowboard, windsurfing, rozwój osobisty.[Lubimyczytać.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych. Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu. Miarą każdego szefa jest to, jak jego zespół pracuje, kiedy nie ma go w pobliżu. Dzięki tej książce zbudujesz zespół, który zawsze zrobi to, co trzeba, nawet gdy nie patrzysz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta zostałą napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie zresztą jak każdy, kto chce kogoś zmotywować, poinstruować czy uspokoić i przekonać do słuszności dowolnych posunięć. Krótko mówiąc, mistrz sprzedaży jest skazany na sukces w wielu dziedzinach życia. Trzymasz w ręku kompleksowy przewodnik dla każdego, kto chce nauczyć się skutecznych technik sprzedaży. Znajdziesz tu mnóstwo użytecznych wskazówek dotyczących poszukiwania i pozyskiwania klientów oraz instrukcje, w jaki sposób prowadzić proces sprzedaży od pozyskania zainteresowania aż do szczęśliwego zamknięcia transakcji. Dowiesz się, jak planować czas i zarządzać relacjami z klientami, a także w jaki sposób prowadzić prezentacje i skutecznie trafiać do odbiorców. Nauczysz się radzić sobie z obiekcjami i przyswoisz techniki prowadzenia owocnych rozmów — zarówno bezpośrednich, jak i telefonicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Nie da sie? sprzedawać´ zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nowa? rzeczywistos´c´. „A juz˙ pozyskac´ nowego klienta, to jest prawie niemoz˙liwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osia?gne?ła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na pocza?tku przekonani, z˙e w ich branz˙y i z ich klientem zdalnie sprzedawac´ sie? nie da), inni zwie?kszyli swoje obroty o kilkadziesia?t, jeszcze inni o kilkanas´cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacia? „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w ksia?z˙ce „Techniki sprzedaży zdalnej”. Czego moz˙na sie? spodziewac´ po ich książce? Zdobycia umieje?tnos´ci zwia?zanych ze zdalna? sprzedaz˙a? i obsługa? klienta. Ta ksia?z˙ka jest dla ciebie, jes´li do tej pory byłes´ handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradca? handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykalis´cie sie? face to face, a teraz musisz pracowac´ w trybie home office. Sprawdzi sie? równiez˙ wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwie?kszyc´ swoje kompetencje i poznac´ wie?cej narze?dzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaz˙y. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: ? tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować. ? tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem. Ta książka: przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży poskramia mity sprzedażowe pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem pomaga zmienić swoje nastawienie edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz zawiera scenki sprzedażowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż : tylko sprawdzone techniki / Izabela Krejca-Pawski. - Warszawa : Edgard, 2015 - 309 stron : wykresy ; 21 cm
(Biznes. Samo Sedno)
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Poznaj innowacyjne podejście do sprzedaży i dowiedz się, jak odwrócić zasady sprzedażowej gry, by osiągnąć maksymalny rezultat! Dzięki książce zaczniesz wykorzystywać różnorodne strategie sprzedaży, aby maksymalnie skoncentrować się na kliencie. Nauczysz się tworzyć szczegółowy profil klienta i unikalną ofertę dostosowaną do jego potrzeb. Poznasz najlepsze praktyki budowania silnych relacji biznesowych. Przygotujesz prezentacje, które sprzedadzą za ciebie. Dowiesz się również, jak radzić sobie z obiekcjami klientów i reagować na reklamacje, jak pomyślnie zamykać sprzedaż i podtrzymywać relacje po sprzedaży. Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? prezentuje skuteczne i sprawdzone w praktyce strategie, techniki oraz narzędzia możliwe do wykorzystania w polskich realiach proponuje świadome i odpowiedzialne podejście do budowania długofalowych relacji z klientami podpowiada, jak sprzedawać lepiej i więcej bez uciekania się do nieuczciwych manipulacji i sztuczek odpowiada na pytania najczęściej zadawane przez handlowców, kierowników, konsultantów i menedżerów podczas szkoleń i warsztatów Izabela Krejca-Pawski - szef firmy IKP Szkolenia, certyfikowany trener sprzedaży, praktyk biznesu z 14-letnim doświadczeniem. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i profesjonalnej obsługi klientów. Stworzyła program podnoszenia wyników sprzedażowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej