Sprzedaż
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje fachowe
(5)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Czytelnia dla dorosłych
(17)
Filia Zagórnik
(1)
Autor
Mołoniewicz Jan Marek
(2)
Bird Tom (1964- )
(1)
Cassell Jeremy
(1)
Ciążyńska Katarzyna
(1)
Edwards Jim
(1)
Froń Karol
(1)
Gasper Dorota
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hopkins Tom
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Jurewicz Tomasz
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Kocinski Arkadiusz
(1)
Komsta Adrian
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Markiewicz Leszek
(1)
Muzyczyszyn Paweł
(1)
Palmer Diana (1946-)
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Słotwiński Michał (marketing)
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Yardney Michael
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1901-2000
(3)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Handlowcy
(5)
Dorośli
(2)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2669)
Przyjaźń
(1589)
Miłość
(1565)
Rodzina
(1560)
Tajemnica
(1364)
Sprzedaż
(-)
Literatura dziecięca polska
(1122)
Literatura młodzieżowa polska
(1042)
Śledztwo i dochodzenie
(1002)
Relacje międzyludzkie
(977)
Zabójstwo
(796)
Magia
(788)
Poezja polska
(768)
Nastolatki
(705)
II wojna światowa (1939-1945)
(688)
Dzieci
(686)
Zwierzęta
(647)
Dziewczęta
(639)
Książka cyfrowa
(607)
Małżeństwo
(586)
Uczucia
(583)
Opowiadanie polskie
(573)
Rodzeństwo
(556)
Literatura polska
(537)
Policjanci
(535)
Powieść francuska
(510)
Sekrety rodzinne
(507)
Życie codzienne
(504)
Wybory życiowe
(500)
Trudne sytuacje życiowe
(481)
Literatura młodzieżowa angielska
(464)
Polska
(448)
Powieść angielska
(425)
Historia
(419)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(399)
Relacja romantyczna
(398)
Powieść niemiecka
(383)
Osoby zaginione
(382)
Arystokracja
(379)
Dokumenty elektroniczne
(376)
Matki i córki
(353)
Zakochanie
(351)
Uczniowie
(348)
Podróże
(341)
Pamiętniki polskie
(339)
Władcy
(331)
Uprowadzenie
(316)
Żydzi
(313)
Ludzie a zwierzęta
(308)
Wychowanie w rodzinie
(302)
Wojna
(298)
Boże Narodzenie
(296)
Dziecko
(292)
Dramat polski
(289)
Opowiadanie dziecięce polskie
(286)
Przygody
(280)
Zemsta
(275)
Przestępczość zorganizowana
(270)
Dziennikarze
(268)
Poszukiwania zaginionych
(263)
Prywatni detektywi
(260)
Wakacje
(254)
Literatura dziecięca amerykańska
(249)
Ojcowie i córki
(247)
Psy
(246)
Literatura dziecięca angielska
(241)
Koty
(236)
Młodzież
(236)
Chłopcy
(228)
Samotność
(228)
Seryjni zabójcy
(228)
Walka dobra ze złem
(228)
Śmierć
(228)
Spisek
(223)
Mężczyzna
(219)
Dojrzewanie
(218)
Kultura
(213)
Publicystyka polska
(211)
Literatura
(210)
Filozofia
(209)
Marzenia
(207)
Lekarze
(206)
Powieść rosyjska
(206)
Poezja dziecięca polska
(204)
Polacy za granicą
(203)
Język polski
(201)
Krainy i światy fikcyjne
(201)
Polityka
(196)
Wychowanie
(193)
Dziadkowie i wnuki
(189)
Komiksy
(187)
Stworzenia fantastyczne
(187)
Czarownice i czarownicy
(186)
Pisarze
(186)
Wojsko
(185)
Samorealizacja
(184)
Sztuka
(182)
Obyczaje i zwyczaje
(179)
Władza
(178)
Zdrada
(178)
Psychologia
(176)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(13)
Monografia
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Publikacje
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Kulinaria
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Książka ta to napisany przystępnym językiem przewodnik każdego handlowca po procesie sprzedaży. Skupia się na konkretnych sytuacjach, problemach i sposobach ich rozwiązania. Pokazuje, w jaki sposób podnieść skuteczność działań na każdym etapie sprzedaży, a z drugiej strony jak unikać najczęściej popełnianych przez sprzedawców błędów. Poradnik opisuje również, w jaki sposób skutecznie budować wiarygodność i pewność siebie. Dzięki niemu dowiesz się: jak sprzedawać z zyskiem w okresie spowolnienia gospodarczego, co możesz zrobić, aby natychmiast poprawić wyniki sprzedażowe oraz jak zarobić więcej w krótszym czasie. W książce znajdują się liczne przykłady, wskazówki oraz zadania, które pomogą ci m.in. wyznaczyć bardziej motywujące cele, stworzyć skuteczny plan sprzedażowy, przygotować przekonującą prezentację handlową lub zwiększyć zyski. Wybrane przykłady i rady zilustrowane są dowcipnymi rysunkami, co pomaga zrozumieć omawiane zasady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji - copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt. Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami - od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny. Fakt 1: Świetny copywriting = wspaniałe życie, pieniądze i wolność! Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy! Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych. Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu. Miarą każdego szefa jest to, jak jego zespół pracuje, kiedy nie ma go w pobliżu. Dzięki tej książce zbudujesz zespół, który zawsze zrobi to, co trzeba, nawet gdy nie patrzysz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
(Onepress Exclusive)
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta zostałą napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie zresztą jak każdy, kto chce kogoś zmotywować, poinstruować czy uspokoić i przekonać do słuszności dowolnych posunięć. Krótko mówiąc, mistrz sprzedaży jest skazany na sukces w wielu dziedzinach życia. Trzymasz w ręku kompleksowy przewodnik dla każdego, kto chce nauczyć się skutecznych technik sprzedaży. Znajdziesz tu mnóstwo użytecznych wskazówek dotyczących poszukiwania i pozyskiwania klientów oraz instrukcje, w jaki sposób prowadzić proces sprzedaży od pozyskania zainteresowania aż do szczęśliwego zamknięcia transakcji. Dowiesz się, jak planować czas i zarządzać relacjami z klientami, a także w jaki sposób prowadzić prezentacje i skutecznie trafiać do odbiorców. Nauczysz się radzić sobie z obiekcjami i przyswoisz techniki prowadzenia owocnych rozmów — zarówno bezpośrednich, jak i telefonicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem. Ta książka: przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży poskramia mity sprzedażowe pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem pomaga zmienić swoje nastawienie edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz zawiera scenki sprzedażowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim ? jak więcej na sprzedaży zarabiać. Umiejętność efektywnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, by sprzedaż była jak najbardziej skuteczna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je skutecznie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się, jak: dostosować i zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, przygotowywać menu ? zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej, by efektywnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, by wpływały na większe zamówienia, tworzyć zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży. Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych, a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są dodatkową gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim ? jak więcej na sprzedaży zarabiać. Umiejętność efektywnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, by sprzedaż była jak najbardziej skuteczna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je skutecznie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się, jak: dostosować i zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, przygotowywać menu ? zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej, by efektywnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, by wpływały na większe zamówienia, tworzyć zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży. Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych, a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są dodatkową gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dom Jacobsów, których przodkowie byli założycielami Jacobsville w Teksasie, zostaje wystawiony na licytację. Shelby, córka zmarłego właściciela domu, zaczyna pracę sekretarki w miejscowej kancelarii. Justin Ballenger, zgorzkniały ranczer, którego odrzuciła sześć lat wcześniej, kiedy był bez grosza, proponuje jej dach nad głową i małżeństwo. Przez lata żył myślą o zemście, teraz przychodzi jej z pomocą. Shelby zastanawia się, czy Justin chce ją poniżyć, czy może wciąż kocha? [Lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R (1 egz.)
Filia Zagórnik
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów. Jesteś na to gotów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi: Jak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie ; Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania ; W jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane ; Jak kształtować nawyki swoje i innych ; W jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź ; Czemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być ; Jak szybko dostać odpowiedź na email. Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy. To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami. Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje - tak by łatwiej było kontynuować czytanie niż je przerwać: jest podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inwestuj w Siebie ; 9)
Sukces w życiu zależy od twoich umiejętności wpływania na innych. Albo to Ty kupujesz to, co mówią inni, albo oni kupią Ciebie. Którą wersję wolisz? Dobra komunikacja to podstawa. Naucz się sztuki przekonywania rozmówców do własnych racji. Odnieś sukces w biznesie, w pracy, w kontakcie z najbliższymi i w codziennym życiu. Przeczytaj tę książkę i naucz się jak dostawać od innych ludzi to czego chcesz. Poznaj zasady wpływania na innych, reguły negocjacji i perswazji. Dzięki zrozumieniu trzech składników dobrej komunikacji zyskasz szansę na znalezienie najlepszego rozwiązania w każdej sytuacji. Wiele książek uczy technik sprzedaży i negocjacji, ale tylko ta tłumaczy psychologiczne mechanizmy, które są podstawą tych technik. Naucz się używać ich najbardziej efektywnie, w każdej sytuacji i w kontakcie z każdym typem człowieka. Wyobraź sobie, jak inne będzie twoje życie, gdy rozwiniesz swoje umiejętności komunikacji - zrealizujesz swój pełny potencjał i sprawisz, że twoje życie będzie wreszcie działać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej