Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Proza
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Czytelnia dla dorosłych
(2)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(3)
Filia Roczyny
(1)
Autor
Bloch Sylwia
(1)
Kozłowska-Brzoza Alicja
(1)
Kubiczek Bożena
(1)
Pawlikowski Piotr
(1)
Simonides Dorota (1928- ). Oprac
(1)
Smykowska Jadwiga (1945- ). Il
(1)
Wojciechowska Krystyna
(1)
Świercz Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Temat
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Matematyka
(2)
Edukacja europejska
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczyciele
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Papieroplastyka
(1)
Roboty ręczne
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Wielościan
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Anegdoty polskie
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Matematyka
(1)
Psychologia
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Roczyny
Brak informacji o dostępności: sygn. 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794, 51 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka oceniania : motywowanie uczniów do rozwoju / Bożena Kubiczek. - Wydanie pierwsze. - Opole : Wydawnictwo Nowik, 2018. - 136 stron : ilustracje ; 24 cm.
Ocenianie to fundamentalne narzędzie motywacji w procesie uczenia się ucznia. Jeśli spełnić ma swoją diagnostyczną i kształtującą funkcję i przyczynić się do pełnego wykorzystania i rozwoju potencjału każdego ucznia, musi być prowadzone z uwzględnieniem prawidłowości, które mu towarzyszą. Od nauczyciela zależy, jakie de facto funkcje będzie spełniać w procesie edukacji szkolnej, czy stanie się narzędziem służącym głównie klasyfikacji ucznia i uczyć go będzie strategii przetrwania czy wzbudzać będzie motywację wewnętrzną, wyrażającą się w gotowości ucznia do poznawania siebie i swoich możliwości, samodzielnego planowania ich rozwoju i ponoszenia za ten rozwój odpowiedzialności. Ocenianie to zadanie niełatwe. Stawia przed nauczycielem szereg trudności, dylematów i wyzwań. Zmusza do rozpoznawania i pokonywania mechanizmów zakłócających proces poznawczy, a więc i ocenę.[…]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Matma inaczej Kodowanie jest podsumowaniem trzyletniej przygody autorki z kodowaniem. Jako nauczyciel matematyki pracuje z przedszkolakami, uczniami klas I–III oraz klasami IV–VIII szkoły podstawowej. Na każdym z poziomów obecna jest matematyka w mniej lub bardziej sformalizowany przez podstawę programową sposób. Kodowanie podczas zajęć matematyki łączy w sobie nabywanie wiedzy matematycznej z umiejętnością programowania. Jest to programowanie bez prądu (off) – potrzebujemy jedynie kubków, maty, kredek i długopisów, natomiast starsi uczniowie potrzebują także smartfonów lub tabletów. Zaproponowane zabawy, zadania, karty pracy, matematyczne podchody, edukacyjne pokoje zagadek, łączą wiedzę matematyczną z aktywnością artystyczną, a nawet fizyczną. Znajdujące się w Matma inaczej Kodowanie przykłady mogą stać się dla Czytelnika inspiracją, zachętą do podjęcia przygody z kodowaniem na zajęciach matematycznych w przedszkolu, klasie lekcyjnej czy zajęciach świetlicowych. Zabawy zostały dobrane w taki sposób, aby umożliwić nabywanie jak największej liczby umiejętności matematycznych z podstawy programowej wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej oraz matematyki w klasach IV–VIII. Sądzimy, że pozycja ta udowodni, iż kodowanie jest dla każdego, a nauka matematyki może być naprawdę atrakcyjną przygodą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej