Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(15)
Forma i typ
Gry i zabawki
(12)
Książki
(3)
Poezja
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Oddział dla dzieci i młodzieży
(15)
Autor
Czuba Sławomir
(4)
Larek Tomek
(3)
Rusinek Michał (1972- )
(2)
Angiolino Andrea (1966- )
(1)
Ariizumi Shigehiro
(1)
Bos Liesbeth
(1)
Feliks Janusz
(1)
Huzar-Czub Katarzyna
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kossak Katarzyna
(1)
Kołos Michał
(1)
Mrówkówna Anna
(1)
Pietrzak Krzysztof
(1)
Rusinek Joanna (1979- )
(1)
Skurbe Dagnis
(1)
Spala Hubert
(1)
Strzelecki Adam
(1)
Zdybel Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Dzieci
(5)
Młodzież
(5)
Dorośli
(4)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Liczby
(1)
Mars (planeta)
(1)
Rodzina
(1)
Wszechświat
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(13)
Gry edukacyjne
(2)
Wiersze
(2)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
15 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund / opracowanie gry Sławomir Czuba, Jacek Zdybel ; opracowanie graficzne Adam Strzelecki. - Edycja specjalna. - Gdynia : Trefl, copyright 2016. - 1 gra (362 karty z pytaniami, 16 kart na własne pytania, 6 kart "Nastepny", 6 kart "Zmiana", 6 pionków do gry, 1 plansza do gry, 1 specjany czasomierz, 1 pudełko na karty) : karton, plastik, tektura, kolor ; 26x26x8 cm + instrukcja ([4] strony ; 21 cm).
"Edycja specjalna" to kolejna odsłona szalonej i zabawnej gry dla rodziny i przyjaciół. Wszystkie pytania zostały stworzone przez graczy, dla graczy! Dodatkowa pula pustych kart, pozwoli Wam urozmaicić rozgrywkę własnymi pytaniami. Postarajcie się, aby były zaskakujące, zabawne i orginalne. Gracze ustawiają na środku pudełko z kartami i losują pytanie, na które odpowiada gracz siedzący na Gorącym Krześle. Kiedy usłyszy pytanie, wystartuje czasomierz odmierzający dokładnie 5 sekund przeznaczonych na udzielenie 3 poprawnych odpowiedzi. Zrób to jednocześnie: wymyśl odpowiedzi, kontroluj czas i postaraj się nie skupiać na rozpraszających kulkach przesuwających się po spirali czasomierza. W przypływie adrenaliny możesz nie wiedzieć, czy na pewno udzieliłeś poprawnych odpowiedzi nie przejmuj się, Twoi przeciwnicy chętnie to ocenią! Jeśli Ci się udało, przesuwasz swój pionek w stronę mety. Jeśli się pomyliłeś albo nie udzieliłeś 3 odpowiedzi, pytanie przechodzi na następnego gracza. Zrobi się gorąco, bo odpowiedzi nie mogą się powtarzać. Wygrywa ten, komu uda się najszybciej przejść planszę. Gracze mogą posłużyć się kartami, dzięki którym zamienią pytanie lub przekażą je przeciwnikowi. Decyzję trzeba podjąć w 5 sekund: grać, czy ryzykować, że przeciwnik odpowie poprawnie? Uważaj w strefie zagrożenia jeśli tu jesteś, nie możesz być pewien, czy zaraz znajdziesz się na mecie, czy stracisz kolejkę. Pewne jest, że będziesz się świetnie bawić! Możliwość rozgrywki bez planszy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Byli sobie wynalazcy / Projekt graficzny: Jarosław Żenczykowski. - Sopot : Trefl, 2016. - 1 gra ( 8 pionków, 92 żetony, 179 kart, 1 detektor odpowiedzi) : karton, papier, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm.+ instrukcja
(Hello Maestro!)
Nowa gra z serii "Było sobie życie". Celem gry jest rekonstrukcja schematu trzech z dwudziestu czterech wielkich odkryć, które zmieniły świat. Zwycięzcą zostaje gracz, który dokona rekonstrukcji jako pierwszy i zdobędzie trzy żetony Eureka . Uwaga! zabawę rozpoczyna zawsze najstarszy gracz....[Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zające na łące / Autor gry: Reiner Knizia ; ilustracje: Tomasz Larek ; kierownik produktu: Jarosław Basałyga. - Gdynia : Trefl, 2015. - 1gra ( plansza, 4 pionki, 6 płytek, 52 karty, 21 żetonów, 27 znaczników.) : karton, papier, kolor ; w pudełku 20x20x 6 cm.+ instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dołącz do wyścigu na łące i pomóż zającom zdobyć marchew. Jest to jednak wyjątkowy wyścig, ponieważ najszybszy zając nie zawsze dostanie najwięcej marchwi! Seria Dr Knizia poleca zawiera gry przygotowane przez jednego z najpopularniejszych autorów – doktora matematyki Reinera Knizię. Blisko 600 gier tego autora zostało wydanych na całym świecie w ponad 50 językach. Wiele z nich zdobyło liczne nagrody i wyróżnienia. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Astro Jam / Michał Kołos, Wojciech Rzadek ; il. Grzegorz Bobrowski. - Podłęże : Trefl, [2016]. - 1 gra (4 plansze, 97 kart, 5 żetonów, 15 pionków, 13 paczek, 3 instrukcje gry.) : karton, papier, kolor ; w pudełku 21x21x6 cm + instrukcja
Forma i typ
Gatunek
GRA PLANSZOWA. To miał być zwykły, rutynowy dzień (lub noc?) na międzynarodowej stacji orbitalnej. Błąd w obliczeniach i zabłąkana asteroida całkowicie zmieniły sytuację. Doszło do fatalnej kolizji... Wszystkie ręce na pokład! Centralny komputer już włączył zasilanie awaryjne i wyświetla instrukcje naprawy. Czas działać! Zarządzaj zespołem astronautów i przywróć sprawność wszystkim uszkodzonym systemom. Sprytnie przemieszczaj paczki i narzędzia. Deleguj ludzi na dyżury w przestrzeni kosmicznej. Korzystaj z pomocy robotów. Realizuj wyznaczone zadania albo utrudniaj pracę innym! [Azymut].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
W grze Extra FAKTY gracze wcielają się w dziennikarzy pracujących dla opiniotwórczego tabloidu o nieco wątpliwej renomie. Dwa tryby rozgrywki, to dwa razy więcej zabawy, w trakcie której gracze będą się prześcigać w budowaniu najciekawszych nagłówków. Każdy tytuł składać się będzie z trzech elementów, a od inwencji i pomysłowości uczestników zabawy zależy, czy tematem artykułu okaże się sensacyjna wpadka, nieprzyzwoite zachowanie, czy miłosna intryga. [Azymyt]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Liczydło / Michał Rusinek ; ilustracje Joanna Rusinek. - Gdynia : Trefl, 2023. - [40] stron : ilustracje ; 28 cm.
Pierwsze liczydło Michała Rusinka z ilustracjami Joanny Rusinek. Do czytania są literki, do liczenia zaś – cyferki. Kształty mają bardzo różne: są okrągłe, są podłużne, są kanciaste jak mebelki lub zwinięte jak precelki, albo raczej jak robaczki, które zamieszkują krzaczki… Chcesz je poznać choć troszeczkę? To przeczytaj tę książeczkę. Zabawne wierszyki z Robaczkiem w roli głównej wprowadzą dzieci do świata liczb. Cóż, robaczki takie są: układają się, jak chcą. Pierwsza książka do poznania cyferek dla dzieci w wieku 2-4. W prosty, zabawny sposób wprowadzi dzieci do świata cyfr. Błyskotliwe ilustracje Joanny Rusinek zachęcą dzieci do samodzielnego wyszukiwania i układania cyfr. Na każdej stronie z cyferką kryje się odpowiednia liczba bohaterów drugiego planu do wyszukania. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rodzinne rymowanki / Michał Rusinek i Kasia Huzar Czub ; ilustracje Kasia Kossak. - Gdynia : Trefl, 2022. - 185, [6] stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Przedstawiamy rymowaną kronikę przypadków pewnej wyjątkowej rodzinki. Znajdziecie w niej: - kopalnię pomysłów na wspólne spędzanie czasu, - beczkę śmiechu z codziennych perypetii Dropsa i spółki, - lustro, do którego możecie zajrzeć i czasem zobaczyć w nim… siebie! - wybuchowy koktajl rodzinnych emocji, - całe pola wyrozumiałości i domowego ciepła, - a nawet…kosmitów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czy obraliście już swoją strategię na kolonizację Marsa? Pamiętajcie – nie jesteście jedynymi, którzy chcą osiedlić się na czerwonej planecie! Mars 2049 to strategiczna gra, w której zadaniem graczy będzie rozwój własnej kolonii i jak najszybsze dotarcie do Bieguna Północnego. Gromadźcie surowce, wyruszajcie na misje specjalne, budujcie laboratoria, stacje wydobywcze oraz bazy. Ten, kto jako pierwszy dotrze do jedynego źródła wody na planecie zostanie zwycięzcą! [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Roar! : łap potwora / Hubert Spala ; ilustracje i opracowanie graficzne Tomek Larek, Anna Mrówkówna, Hubert Spala. - Gdynia : Trefl, 2016. - 1 gra (1 dwustronna plansza; 3 piony naukowców; 3 karty naukowców; 3 karty potworów; 3 plansze namierzania, 12 żetonów namierzania (po 4 w 3 kolorach); pion czasu; instrukcja) ; 26x26 cm.
Roar! Łap potwora jest planszową grą hybrydową, do której konieczne jest użycie urządzenia mobilnego pod postacią telefonu komórkowego lub tabletu. Wymagania sprzętowe: minimalne dla systemu iOS: iPhone 4S lub nowszy albo iPad trzeciej generacji lub nowszy, (wymagania rekomendowane iOS: iPhone 6 lub iPad Air), minimalne Androida: co najmniej 1 GB pamięci, dwurdzeniowy procesor 1 GHz lub więcej (wymagania rekomendowane 2GB pamięci, czterordzeniowy procesor 1,2 GHz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dinozaury! ; Basen! - Gdynia : Trefl, [2014?]. - 2 gry (40 tekturek z dinozaurami, 1 plansza, 4 żetony zawodników, 1 kostka, 16 żetonów przedmiotów, pole ratownika) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 29x29x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Gatunek
GRA PLANSZOWA. Gry uczą strategicznego myślenia, podejmowania decyzji, spostrzegawczości, zapamiętywania, koncentracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ego family. - Gdynia : Trefl, 2016. - 1 gra (1 plansza, 165 dwustronnch kart z pytaniami, 16 żetonów odpowiedzi, 60 małych żetonów, 4 żetony graczy) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x9 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 25 cm).
Forma i typ
Gatunek
GRA PLANSZOWA. Ego family to gra, która przede wszystkim ma zapewnić dobrą rozrywkę, ale dzięki niej pojawia się także możliwość porozmawiania o niektórych rzeczach i sprawach, które mogą umykać w życiu codziennym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury [Gra]. - Gdynia : Trefl, copyright [201?]. - 1 gra (1 plansza, 100 kart z poleceniami, 4 pionki, kostka do gry, blok do rysowania) : karton, plastik : w pudełku 28,5x19x4 cm + instrukcja ([1] strony : ilustracje ; 21 cm).
Popularna gra zespołowa dla młodszych i starszych. Proste zasady, interakcja i duża dawka humoru sprawiają, że Kalambury sprawdzą się na spotkaniu w gronie przyjaciół, rodzinnym pikniku i jako zabawa integracyjna. Gracze tworzą drużyny, które podążają do mety odgadując po drodze pokazane lub narysowane przez przeciwników hasła. W tej grze liczy się wyobraźnia, refleks i duża dawka kreatywności. Kalambury to doskonały sposób na rozbudzenie w dzieciach śmiałości do występów przed publicznością i ćwiczenie wyrażania myśli. źródło opisu: https://allegro.pl/gra-planszowa-towarzyska-kalambury-trefl-i7030277814.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przygoda na Safari / [autor: Andrea Angiolino ; ilustracje: Tomek Larek ; tłumaczenie: Sławomir Czuba]. - [Kraków] : Trefl Joker Line, 2018. - 1 gra (1 plansza, 50 żetonów zwierząt: 36 lądowych i 14 morskich, 6 pionków gracza w kształcie aparatów) : karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 22 cm).
GRA PLANSZOWA. Aparaty w dłoń! Właśnie dotarliście na odległy archipelag. A na nim już czeka na Was nowe wyzwanie: fotografowanie dzikich zwierząt kryjących się na pobliskich wysepkach. Są one jednak bardzo płochliwe, dlatego trzeba wykazać się sprytem. Przyda się też dobra pamięć, by zapamiętać kryjówki zwierzaków. Kto jako pierwszy sfotografuje 6 różnych zwierząt, zostaje królem safari!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
O kocie w kłopocie / autor gry: Shigehiro Ariizumi ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Fabryka Kart Trefl-Kraków, 2018. - 1 gra (38 kart, 16 kafelków planszy, 18 żetonów domu, 4 futrzane pionki kotków, 1 znacznik roboty drogowe) : karton, tektura, futro, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja
Celem gry jest jak najszybsze doprowadzenie kotka do domu. Będziesz wędrował po nieznanej okolicy, by odnaleźć swój dom w gąszczu wielu bardzo podobnych budynków, polegając jedynie na mglistych i niepewnych wspomnieniach. Gdy się zmęczysz, zatrzymaj sie w jednym z domostw. Mili mieszkańcy na pewno zaopiekują się Tobą i nakarmią Cię. Nie poddawaj się. źródło opisu: https://bonito.pl/k-42383898-o-kocie-w-klopocie-trefl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaczarowane drzewo/ autorka: Liesbeth Bos ; ilustracje: Tomek Larek ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Fabryka Kart Trefl-Kraków, 2019. - 1 gra (44 drewniane pieńki w 4 kolorach, 4 małe drewniane znaczniki w 4 kolorach, 1 drewniana korona drzewa, 1 kostka, 1 arkusz z 25 naklejkami) : drewno, papier, kolor ; w pudełku 24x24x8 cm + instrukcje (4 strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Magiczny las skusił Was swoim urokiem. Jednak po pewnym czasie zorientowaliście się, że to niebezpieczne miejsce i trzeba stąd jak najszybciej uciec! Nie jest to jednak takie proste. Najpierw należy sprostać wyzwaniu „Zaczarowanego Drzewa”, które jest wielokolorowe i może rosnąć albo się kurczyć. Waszym zadaniem jest pozbycie się wszystkich swoich pieńków oraz zdobycie dokładnie dwóch od każdego z przeciwników. Jeśli wykażecie się sprytem i zręcznością ucieczka może się udać. źródło opisu: https://bonito.pl/k-1618821-zaczarowane-drzewo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej