Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(460)
Forma i typ
Książki
(64128)
Proza
(61853)
E-booki
(15234)
Audiobooki
(9202)
Poezja
(5271)
Gry i zabawki
(460)
Publikacje dla niewidomych
(2715)
Czasopisma
(2312)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1883)
Publikacje popularnonaukowe
(1586)
Poradniki i przewodniki
(1471)
Komiksy i książki obrazkowe
(914)
Publikacje naukowe
(585)
Publikacje dydaktyczne
(583)
Publikacje fachowe
(415)
Dramat (rodzaj)
(303)
Publikacje religijne
(180)
Druki ulotne
(75)
Publikacje informacyjne
(55)
Albumy i książki artystyczne
(39)
Książka
(11)
Mapy
(11)
Obiekty trójwymiarowe
(10)
Nuty
(9)
Publikacje promocyjne
(7)
Muzyka
(6)
Audiobook
(5)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(5)
Pliki i bazy danych
(4)
Ksiązki
(3)
Powieść
(2)
Książki
(1)
Artykuły
(1)
Audiooboki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksiażki
(1)
Ksiązka
(1)
Książki Proza
(1)
Książki Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Literatura faktu
(1)
Literatura popularnonaukowa
(1)
Podręcznik
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Rysunki
(1)
książka
(1)
książki
(1)
proza
(1)
Dostępność
dostępne
(417)
wypożyczone
(45)
nieokreślona
(2)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(1)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(456)
Filia Sułkowice-Łęg
(1)
Filia Inwałd
(2)
Filia Roczyny
(1)
Filia Targanice
(2)
Filia Zagórnik
(1)
Autor
Knizia Reiner
(12)
Larek Tomek
(10)
Czuba Sławomir
(9)
Sobich-Kamińska Anna
(8)
Blanchot Denis
(7)
Cottereau Jacques
(7)
Feliks Janusz
(5)
Knizia Reiner (1957- )
(5)
Kucharska Nikola
(5)
Minor Marcin
(5)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(5)
Socha Piotr
(5)
Grajkowski Wojciech
(4)
Kordowski Bartłomiej
(4)
Madejski Jan
(4)
Matusik Krzysztof
(4)
Menzel Michael
(4)
Miłuński Filip
(4)
Pogorzelska Julia
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(4)
Barbaud Jean (1955- )
(3)
Benedetti Toussaint
(3)
Cardouat Marie
(3)
Caterdjian Romain
(3)
Cathala Bruno
(3)
Gandzel Mariusz
(3)
Garfield Richard
(3)
Grych Joanna
(3)
Jędruszek Tomasz
(3)
Małecki Łukasz
(3)
Mleczko Andrzej (1949- )
(3)
Moon Alan R
(3)
Norman Ewa
(3)
Polouchine Igor
(3)
Puszczewicz Marek
(3)
Schoett Marianna
(3)
Szewczyk Michał
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Urbaniak Katarzyna (1986- )
(3)
Żabicka Monika
(3)
Żenczykowski Jarosław
(3)
Allers Jeffrey D
(2)
Anderson Käre U
(2)
Andreani Jean-Francois
(2)
Baranowski Marek
(2)
Bauza Antoine
(2)
Blok Patryk
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Burm Kris
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chaboussit Cedrick
(2)
Cieślak Agata (tłumaczka)
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Collette Xavier
(2)
Cywińska Anna
(2)
Da Silva Maëva
(2)
Darsaklis Chris
(2)
Delval Julien
(2)
Derkacz Zbyszek
(2)
Deschamps Christine
(2)
Dion Franck
(2)
Dirscherl Wolfgang
(2)
Dudek Katarzyna
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Dybowska Bożena
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Fic Katarzyna
(2)
Fic Katarzyna (ilustratorka)
(2)
Fort Marie (1985- )
(2)
Fort Wilfried (1982- )
(2)
Gille-Naves Guilaume
(2)
GrAlutka
(2)
Granerud Asger Harding
(2)
Green Jonathan (1948- )
(2)
Gumienny Waldemar
(2)
Henry Frédéric
(2)
Herman Michał
(2)
Hiekkala Ossi
(2)
Hinder Carine
(2)
Hyra Matt
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kasanen Jere
(2)
Kermarrec Henri
(2)
Kiesling Michael
(2)
Kijowska Viola
(2)
Kowalski Dominik
(2)
Król Magdalena (literatura dla dzieci)
(2)
Kucharski Roman
(2)
Kuczyńska Magdalena
(2)
Kurczewska Marta
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Kwiatek Kacper
(2)
Lanczewski Tomasz
(2)
Leszczyńska Ewa
(2)
Lingua Lab
(2)
Loroch Paweł
(2)
Madaj Karol
(2)
Makowiec Paweł (1970- )
(2)
Margielsky Marc
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(144)
2010 - 2019
(306)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(252)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(458)
Australia
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(414)
angielski
(1)
brak kontekstu językowego (dokument nietekstowy)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(223)
Młodzież
(172)
Dorośli
(140)
6-8 lat
(62)
9-13 lat
(60)
0-5 lat
(34)
14-17 lat
(32)
Rodzice
(8)
18+
(5)
Nauczyciele
(4)
13-99 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(5)
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura fińska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura npolska
(1)
Polska
(1)
Temat
Gry planszowe
(12)
Gry i zabawy umysłowe
(10)
Nauka czytania
(5)
Krainy i światy fikcyjne
(4)
Mnożenie (matematyka)
(4)
Zwierzęta
(4)
Ekologia
(3)
Gry i zabawy
(3)
Język polski
(3)
Logopedia
(3)
Matematyka
(3)
Sen
(3)
Zabawa
(3)
Zwierzęta leśne
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Czytanie sylabowe
(2)
Dodawanie (matematyka)
(2)
Dzieci
(2)
Dzielenie (matematyka)
(2)
Film
(2)
Geografia
(2)
Gra planszowa
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Handel
(2)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(2)
Labirynt
(2)
Las
(2)
Mars (planeta)
(2)
Mały Książę (postać fikcyjna)
(2)
Miasta
(2)
Mnemotechnika
(2)
Odejmowanie (matematyka)
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Piłka nożna
(2)
Pojedynek
(2)
Psy
(2)
Rodzina
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Sport
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Wynalazki
(2)
Zabójstwo
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Architekci
(1)
Arsène Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Baba Jaga (postać legendarna)
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Blaszany Drwal (postać fikcyjna)
(1)
Bursztynowa komnata
(1)
Błędy ortograficzne
(1)
Cecylka Knedelek (postać fikcyjna)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Czarodzieje
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas
(1)
Czasownik
(1)
Czynności
(1)
Czytanie
(1)
Dinozaury
(1)
Dorotka (postać fikcyjna)
(1)
Drzewa
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Ekosystem
(1)
Fair play
(1)
Fałszywe oskarżenia
(1)
Fizyka
(1)
Geolodzy
(1)
Gra karciana
(1)
Gramatyka
(1)
Gry kierownicze
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w karty
(1)
Gry w pudełkach
(1)
Grywalizacja
(1)
Gwiazdy
(1)
Halucynacje
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Hotele
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Kraby
(1)
Kruk
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kurnik
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Logika
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Lustra
(1)
Magia
(1)
Miód
(1)
Mowa
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauka
(1)
Nauka liczenia
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Francja
(1)
Kansas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(1)
Oz (kraina fikcyjna)
(1)
Państwo Franków
(1)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(340)
Gry i zabawy umysłowe
(122)
Gry edukacyjne
(51)
Gry i zabawy
(24)
Gry w karty
(22)
Gry strategiczne
(15)
Gry i zabawy dziecięce
(11)
Gry paragrafowe
(11)
Gry i zabawki
(10)
Plansze do gry
(10)
Quizy
(6)
Karty do gry
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Bajki i baśnie
(3)
Układanki
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Gra karciana
(2)
Gry w kości
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Gry fabularne
(1)
Gry i umysłowe zabawy
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy zimowe
(1)
Gry logiczne
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książka-zabawka
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Legendy i podania
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(158)
Edukacja i pedagogika
(12)
Kultura i sztuka
(2)
Biologia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
460 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Trójkąty matematyczne: mnożenie i dzielenie do 100 - Chwaszczyno : Multigra, [2019]. - 1 gra (1 plansza, 8 pionków, 9 trójkątów "iloczyn/iloraz", 55 trójkątnych tabliczek z działaniami, klepsydra) : karton, papier, kolor ; w pudełku 20x24x5 cm.+ instrukcja
Czy potrafisz szybko myśleć i nie ulec presji czasu mnożąc i dzieląc do 100? Zaraz sprawdzimy Twoje umiejętności matematyczne i znajomość tabliczki mnożenia! Musisz być szybki, mieć dobrą pamięć i sprawnie liczyć, aby jak najszybciej okrążyć planszę i ogłosić zwycięstwo! „Trójkąty matematyczne: mnożenie i dzielenie do 100” to wspaniała gra edukacyjna, dzięki której dzieci poznają działania matematyczne. Gra w przyjemny i zabawny sposób doskonali umiejętności mnożenia i dzielenia do 100. [Multigra]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W co się ubrać? / [tłumaczenie Sławomir Czuba]. - Podłęże : Muduko, 2021. - 1 gra (4 trójwarstwowe karty postaci, 32 kolorowe przysłony, 48 kart misji):karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 11x11x11 cm + instrukcja
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zwierzaki urządzają pokaz mody. Ale co mają na siebie włożyć? Na szczęście strojów mają do wyboru, do koloru! Karta na środku stołu wskaże Wam, jak dobrać kolory najmodniejszej kreacji. Przy użyciu kolorowych plastikowych przysłon odtwórzcie wskazany wzór. Jest jednak pewien haczyk: czasem kolory trzeba odpowiednio pomieszać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(W Zgodzie z Naturą)
Bycie eko jest fajne! Seria "W zgodzie z naturą" to pięknie ilustrowanie książki aktywnościowe. Rozmaite kreatywne zadania dostarczą świetnej zabawy, a jednocześnie dzięki nim młody czytelnik będzie miał okazję zdobyć wiedzę przyrodniczą oraz dowiedzieć się, jak możemy dbać o naszą planetę i jaki wpływ na środowisko mają nasze codzienne wybory
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. 502/504 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiem lepiej: Niezapomniane filmy - Gdańsk: Rabel, 2021. - 1 gra ( 60 kart z pytaniami, 1 płytka kategorii ) : karton, papier, kolor ; w pudełku 6,5x6,5x2 cm + instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Wiem lepiej: Niezapomniane filmy to 60 pytań, które zabiorą Was w podróż po kinematografii: od tytułów, poprzez ikoniczne sceny aż do popularnych cytatów. Możecie odpowiadać na pytania tylko z tej kategorii, ale też wykorzystać zestaw jako dodatek do taktycznej gry quizowej Wiem lepiej. W pudełku znajdziesz płytkę kategorii, którą możesz dołączyć do puli podstawowych lub zastąpić nią jedną z nich. [Rabel]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiem lepiej: Piłka nożna - Gdańsk: Rabel, 2021. - 1 gra ( 60 kart z pytaniami, 1 płytka kategorii ) : karton, papier, kolor ; w pudełku 6,5x6,5x2 cm + instrukcja
Wiem lepiej: Piłka nożna to 60 pytań, które zabiorą Was prosto do piłkarskiego świata najlepszych zawodników i trenerów oraz najznamienitszych klubów. Możecie odpowiadać na pytania tylko z tej kategorii, ale też wykorzystać zestaw jako dodatek do taktycznej gry quizowej Wiem lepiej. W pudełku znajdziesz płytkę kategorii, którą możesz dołączyć do puli podstawowych lub zastąpić nią jedną z nich. [Rabel]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiem lepiej: Wielkie miasta - Gdańsk: Rabel, 2021. - 1 gra ( 60 kart z pytaniami, 1 płytka kategorii ) : karton, papier, kolor ; w pudełku 6,5x6,5x2 cm + instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Wiem lepiej: Wielkie miasta to 60 pytań, które zabiorą Was w podróż po całym świecie (a na pewno po najważniejszych miastach). Możecie odpowiadać na pytania tylko z tej kategorii, ale też wykorzystać zestaw jako dodatek do taktycznej gry quizowej Wiem lepiej. W pudełku znajdziesz płytkę kategorii, którą możesz dołączyć do puli podstawowych lub zastąpić nią jedną z nich. [Rabel]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiem lepiej: Wynalzaki i odkrycia - Gdańsk: Rabel, 2021. - 1 gra ( 60 kart z pytaniami, 1 płytka kategorii ) : karton, papier, kolor ; w pudełku 6,5x6,5x2 cm + instrukcja
Wiem lepiej: Wynalazki i odkrycia to 60 pytań, które sprawdzą Waszą wiedzę o najważniejszych postaciach i zdobyczach świata nauki. Możecie odpowiadać na pytania tylko z tej kategorii, ale też wykorzystać zestaw jako dodatek do taktycznej gry quizowej Wiem lepiej. W pudełku znajdziesz płytkę kategorii, którą możesz dołączyć do puli podstawowych lub zastąpić nią jedną z nich. [Rabel]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wodny Świat. Przygodowa gra planszowa / autor wierszy Agata Dziechciarczyk. - [Wadowice] : Fabryka Puzzli, copyright 2021. - 1gra (4 pionki, 1 kostka) ; 29x18x4,5 cm ; instrukcja na opakowaniu.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
“Wodny Świat” to klasyczna gra planszowa, dzięki której Twoje dziecko przeniesie się do wyjątkowego świata ukrytego w głębi oceanu. Zabawa jest przeznaczona dla dzieci od piątego roku życia, a jednocześnie może w nią grać od 2 do 4 graczy.
Zasady gry są bardzo proste. Jak na każdą dobrą planszówkę przystało - jest to rozgrywka polegająca na wyścigu.Gracze zaczynają z punktu START, który jest zlokalizowany na samym dnie tytułowego “Wodnego Świata”. META mieści się natomiast na brzegu – tuż obok latarni morskiej.
Każdy z graczy jest wyposażony w swój własny pionek i aby poruszać się nim po planszy – musi rzucać kostką. Gra kończy się, gdy pierwszej osobie uda się dotrzeć do mety. Aby gra nie była nudna i przewidywalna - na trasie znajdują się specjalne punkty, dzięki którym musi przenieść się (cofnąć lub przejść do przodu) o kilka pól, a także miejsca, przez które traci 1 kolejkę. Na jej odwrocie znajdują się rysunki zwierzątek, które można spotkać w oceanie - dodatkowo opatrzone ciekawymi wierszykami na ich temat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wszechświat : quiz - Chwaszczyno : Alexander, [2016]. - 1 gra (55 kart, 3 pionki, kostka, klepsydra) : karton, papier, kolor ; w pudełku 29x19x4 cm + instrukcja
Quiz- WSZECHŚWIAT to gra edukacyjna dla 2-3 osób. Jej uczestnicy rywalizują ze sobą odpowiadając na pytania z kart pytań i odpowiedzi. Ich tematem jest historia, budowa i funkcjonowanie Wszechświata. W czasie emocjonujacej zabawy gracze wiele dowiadują się na ten niezwykle ciekawy, pełen nowych odkryć i zagadek temat. Zwycięzcą zostanie gracz, który udzieli najwięcej bezbłędnych odpowiedzi. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wszystkie dzieci świata. - Warszawa : Tactic Games, copyright 2021. - 1 gra (1 plansza, 1 paszport do gry, 12 wyjmowanych pieczątek, 100 dwustronnych kart, 40 żetonów podróży, 7 kafelków biletów, 6 pionków postaci, 1 woreczek, 6 plastikowych podstawek, 1 kostka do gry z naklejkami) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm)
Doskonały sposób na poznanie innych kultur! Choć ludzie na świecie różnią się między sobą, wszyscy są sobie równi. Jest tyle krajów i tradycji, od których można się uczyć! Ta gra to doskonały wstęp do życia pełnego ciekawości i szacunku wobec innych kultur. Poznawanie ludzi i ich kultur rozbudza naturalną ciekawość u dzieci i za każdym razem jest zajmującym zajęciem. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wszystkie państwa świata - Pori : Tactic Games Oy, copyright 2014. - 1 gra (plansza, 200 kart, 36 pionków) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
Forma i typ
Gatunek
Niezwykły quiz o państwach i flagach! W grze przypisujemy flagi państwom, a następnie odgadujemy ich stolice. Aby wygrać, należy zdobyć flagi państw z każdego kontynentu. Mnóstwo ciekawych wiadomości o państwach z całego świata! Niosący emocje joker! Łatwo przyswajalne zasady. źródło opisu: [Czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wtedy kiedy. Dodatek nr 1, Szalone fakty - Warszawa : Egmont Polska, 2021. - 1 gra (55 dwustronnych kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 9x6x2 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry. [Egmot].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wtedy kiedy. Dodatek nr 2, Magia kina - Warszawa : Egmont Polska, 2019]. - 1 gra (55 dwustronnych kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 9x6x2 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry. [Egmot]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wtedy kiedy. Dodatek nr 3, Sportowe emocje - Warszawa : Egmont Polska, 2021. - 1 gra (55 dwustronnych kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 9x6x2 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry. [Egmot].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wtedy kiedy. Dodatek nr 4, Niezwykła Polska - Warszawa : Egmont Polska, 2021. - 1 gra (55 dwustronnych kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 9x6x2 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? [Egmot].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyspa piratów ; Podwodna przygoda - Chwaszczyno : Alexander, [2016]. - 2 gry (1 dwustronna plansza, 4 pionki, kostka do gry) : karton, papier, kolor ; w pudełku 29x19x4 cm + instrukcja
Forma i typ
Gatunek
1.PODWODNA PRZYGODA to gra, w której znalazłeś się w podwodnym świecie zamieszkanym przez mnóstwo przyjaznych stworków. Są wśród nich konik morski, oraz rybki, które nauczą Cię jak najszybciej przepłynąć przez ocean. Ale uważaj na rekina! 2. WYSPA PIRATÓW to gra, w której czeka na Ciebie ogromna skrzynia ze złotem! Poszukiwacze skarbów z całego świata próbują ją znaleźć. Bądź pierwszy na mecie i nie pozwól piratom pierwszym znaleźć skarb.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyspa skarbów - Chwaszczyno : Alexander [2008?]. - 1 gra(plansza do gry, 4 pionki, 2 kostki, 1 klepsydra, 12 kart Losu, 5 kart Ochrony, 4 karty Symboli, 4 karty Energii, 4 karty Zdobyczy, 12 żetonów, 44 rekwizyty) ; 25x26x6 cm + instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Każdy z graczy zostaje dowódcą morskiej wyprawy, której celem jest znalezienie legendarnego skarbu, ukrytego przez piratów na jednej z wysp Morza Karaibskiego. W grze wygrywa ten, kto jako pierwszy pokona wszystkie przeszkody i przeciwieństwa losu, zdobywając ukryty skarb.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyścig zwierząt - Warszawa : Telewizja Polska S.A., 2017. - 1gra (6 zestawów kart, 6 pionków graczy, plansza do gry) : karton, papier, kolor ; w pudełku 23x23x4 cm. + instrukcja
WYŚCIG ZWIERZĄT to szybka, zabawna i niebanalna gra planszowa przeznaczona dla 2-6 osób. W trakcie rozgrywki gracze uczestnicząc w WYŚCIGU ZWIERZĄT pokonują rzeki, lasy, łąki i góry wykorzystując spryt, spostrzegawczość i odrobinę szczęścia. Choć rozgrywka trwa około 15 minut, zapewnia emocje podczas każdego ruchu. Zagrywając karty i porównując ich wartości, gracze muszą uważnie przyglądać się działaniom swoich przeciwników. Pozornie zasady są proste – karta o najwyższej wartości daje najwięcej korzyści… ale jeśli ktoś inny zagra taką samą kartę, traci ona swój atut. Szanse są równe, ale każdy ruch można starannie zaplanować lub zdać się na los. Gra uczy spostrzegawczości, zapamiętywania oraz liczenia. Dwa warianty gry umożliwiają rozgrywkę na dwóch różnych poziomach – z najmłodszymi i starszymi dziećmi. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyścigi konne ; Wyprawa przez Dżunglę. - Chwaszczyno : Alexander, [2016]. - 2 gry (1 dwustronna plansza, 4 pionki, kostka do gry) : karton, papier, kolor ; w pudełku 29x19x4 cm+ instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
"Wyścigi konne" i "Wyprawa przez dżunglę" to gry oparte na prostych zasadach, w których wygrana zależy od szczęśliwych rzutów kostką. Uczestnicy gry w drodze do celu muszą pokonać wiele trudności i przeszkód. Niepewność każdego kolejnego ruchu wzbudza wiele emocji i sprawia, ze wszyscy uczestniczą w dobrej zabawie. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zoo. Detektyw : 2 gry planszowe. - Chwaszczyno : Alexander, [2016]. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 4 pionki, 16 żetonów, kostka do gry) : karton, papier, kolor ; w pudełku 29x19x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Detektyw” i „Zoo” to dwie proste gry planszowe dla dzieci. Uczestnicy pierwszej gry wcielają się w rolę słynnego detektywa, który pomaga policji wytropić i złapać czterech groźnych przestępców. Zwycięża gracz, który najszybciej doprowadzi do ich aresztowania. W grze „ZOO” jej uczestnicy wybierają się na spacer po ZOO. Gracze, którzy będą oglądać zwierzęta najdłużej, opuszczą je zrelaksowani i zadowoleni. W tej grze wygrywa więc ten, kto skończy ją ostatni. [Alexander].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej