Plansze do gry
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Gry i zabawki
(10)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(3)
Placówka
Oddział dla dzieci i młodzieży
(10)
Autor
Dutrait Vincent
(2)
Knizia Reiner
(2)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Gravel Sophie
(1)
Guerov Alexandar
(1)
Guerova Ledha
(1)
Kiesling Michael
(1)
Mrzewa-Michalak Anna
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Quilliams Chris
(1)
Smolenceva Jewgienija
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
9-13 lat
(7)
Dorośli
(7)
Młodzież
(7)
14-17 lat
(6)
Dzieci
(5)
6-8 lat
(4)
0-5 lat
(1)
18+
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Dzieci
(1)
Gry planszowe
(1)
Opowiadacze
(1)
Pan Twardowski (postać legendarna)
(1)
Rodzina
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Powieść
(14316)
Powieść obyczajowa
(5967)
Wiersze
(4222)
Opowiadania i nowele
(3760)
Kryminał
(2339)
Plansze do gry
(-)
Fantastyka
(1730)
Poradnik
(1419)
Thriller
(1419)
Powieść historyczna
(1387)
Powieść przygodowa
(1245)
Opracowanie
(1233)
Fantasy
(1148)
Romans
(1092)
Saga rodzinna
(925)
Biografia
(899)
Sensacja
(790)
Publikacja bogato ilustrowana
(773)
Bajki i baśnie
(740)
Wydawnictwa popularne
(740)
Pamiętniki i wspomnienia
(717)
Praca zbiorowa
(604)
Powieść psychologiczna
(502)
Komiks
(500)
Opowiadanie dziecięce polskie
(499)
Reportaż
(471)
Romans historyczny
(364)
Science fiction
(342)
Gry planszowe
(341)
Wydawnictwa dla dzieci
(336)
Fraszki
(321)
Literatura amerykańska
(299)
Powieść młodzieżowa polska
(294)
Książki dla małych dzieci
(291)
Książka obrazkowa
(280)
Antologia
(264)
Podręczniki akademickie
(263)
Podręcznik
(258)
Powieść biograficzna
(254)
Literatura dla dzieci
(246)
Literatura dla młodzieży
(242)
Publikacje dla dzieci
(234)
Poezja dziecięca polska
(230)
Materiały pomocnicze
(211)
Publicystyka
(208)
Poradniki
(204)
Przypowieść
(200)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(198)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(186)
Esej
(183)
Pieśń
(181)
Podręczniki
(176)
Przewodnik turystyczny
(175)
Wywiad dziennikarski
(174)
Powieść niemiecka
(171)
Literatura dziecięca polska
(169)
Dramat (gatunek literacki)
(165)
Dokumenty dźwiękowe
(156)
Horror
(155)
Opowiadania i nowele przygodowe
(155)
Monografia
(154)
Gry i zabawy umysłowe
(152)
Powieść dziecięca polska
(150)
Literatura polska
(146)
Dokumenty elektroniczne
(145)
Powieść polska
(140)
Powieść dziecięca angielska
(139)
Książka mówiona
(135)
Przepisy kulinarne
(135)
Książka cyfrowa
(134)
Powieść młodzieżowa angielska
(132)
Pamiętniki polskie
(131)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(130)
Broszura
(129)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(119)
Powieść erotyczna
(119)
Adaptacja literacka
(117)
Relacja z podróży
(117)
Powieść francuska
(116)
Opowiadanie polskie
(112)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(108)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(108)
Lektura z opracowaniem
(107)
Poezja
(105)
Komedia
(101)
Przewodniki turystyczne
(100)
Powieść kanadyjska
(96)
Ćwiczenia i zadania
(92)
Legendy i podania
(91)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(88)
Tragedia
(88)
Poezja polska
(85)
Treny
(85)
Antologie
(82)
Felieton
(81)
Literatura podróżnicza polska
(80)
Literatura angielska
(79)
Powieść australijska
(75)
Poemat
(73)
Satyra
(72)
Powieść szwedzka
(71)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(9)
10 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Gemino : pojedynek na dwóch planszach / Martin Nedergaard Andersen. - Warszawa : Egmont Polska, [2021]. - 1 gra (56 płytek po 14 z każdym symbolem, 2 dwustronne plansze) ; plastik, karton, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 19 cm).
Gemino to bardzo przyjemna gra logiczna dla całej rodziny. Proste zasady (podobne do "kółko i krzyżyk") umożliwiają ciekawą, wciągającą rozgrywkę. Dzięki temu do gry chętnie zasiądą zarówno rodzice, dziec, jak i dziadkowie. Aby wygrać, trzeba planować swoje ruchy, blokować i przechytrzyć przeciwników na dwóch planszach jednocześnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Opowiadanki / autorzy: Marie Fort, Wilfried Fort ; ilustracje: Jewgienija Smolencewa, Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści (w sumie 10 opowieści), 86 kart postaci (zwierzaków), plansza do głosowania i liczenia punktów (składająca się z 3 elementów), 36 żetonów do głosowania (6 zestawów żetonów w 6 kolorach z symbolami), 6 znaczników graczy (w 6 kolorach)) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pan Twardowski / Wojciech Grajkowski ; ilustracje Katarzyna Fic. - Warszawa : Granna, 2018. - 1 gra (16 dwustronnych kafelków karczmy, 6 kart portretów szlachciców, 6 kart wskazówek, 4 piekielne maski, klepsydra) : karton, kolor ; w pudełku 19x27x5 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 15 cm).
(Legendy polskie / Granna)
Mistrz Twardowski zawitał w końcu do karczmy Rzym. Wcielacie sięw chytre biesy, które już na niego czekają! Nim jednak słynny czarnoksiężnik wpadnie w Wasze sidła, musicie go rozpoznać. Nie będzie to proste - potrafi on przybierać różne postaci. Obserwujcie uważnie karczmę, aby odkryć jego magiczne sztuczki. Sam naprowadzi Was na swój ślad!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Battalia : początek / [autor i kierownik projektu] Alexandar i [współautorka, tłumaczka i edytorka] Ledha Guerovi ; polska instrukcja Anna Mrzewa-Michalak. - Konin : G3, [2016]. - 1 gra (1 plansza do gry, 4 plansze graczy, 88 kart jednostek, 80 kart zaopatrzenia, 84 karty artefaktów, 28 kart miast, 48 kart dróg, 10 kart wielkich artefaktów, 2 karty biegu, 9 kart wulkanu, 4 karty bonusowe bitew, 4 karty znaczników punktów zwycięstwa, 3 karty specjalne, 1 Wyrocznia Słońca, 8 figurek bohaterów, 79 znaczników poziomu miast, 12 znaczników pierścienia, 4 znaczniki czasu, 1 kość, 4 pomoce graczy) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x11 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe 28x28 cm) ; "Almanach: opis frakcji" (8 stron : ilustracje kolorowe ; 28x28 cm).
Battalia - kraina Wyroczni Słońca. Potężnego, starożytnego monumentu - w tym samym czasie przyjaciel i wróg, pan i poddany, narzędzie i dzieło stworzenia. Wieczny praktykant Natury i ręka bogów pośród ludzi i dzikich zwierząt - zdarza się że Wyrocznia ujawnia przeznaczenie lub tylko drogę do niego... Podczas gry, Wyrocznia Słońca stwarza korzystne warunki i może cię wspierać, jeśli uda ci się złapać promyk szczęścia w słoneczny dzień... Zlicza również dni i prowadzi cię przez niekończącą się rywalizację między ludami zamieszkującymi te ziemie: Zrodzonymi w chmurach, Niedźwiedzim ludem, Płomiennymi i Wyspiarzami. Cztery ludy pod wodzą swoich mistrzów będą rywalizować o dominację w świecie Battalii. Przewodnią ideą gry jest to, że wszystkie cztery frakcje mogą dowolnie ze sobą współpracować pod jednym dowództwem. W przeciwieństwie do większości gier, gdzie gracze wybierają frakcje, w tej grze frakcje wybierają graczy... Gracze będą wysyłać swoich bohaterów na niesamowite wyprawy w celu odkrywania nowych terytoriów i przejmowania kontroli nad neutralnymi lub wrogimi miastami. Będą zatrudniać pracowników i jednostki bitewne, zdobywać pożyteczne artefakty, aby stworzyć wielkie i niezwyciężone narody. Będą też budować drogi prowadzące do nowych miejsc oraz wznosić lub rozbudowywać miasta. Wszystko po to, by rozszerzyć swoje państwo i zdobyć punkty zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Azul : wersja polska / gra Michaela Kieslinga ; produkcja: Sophie Gravel ; ilustracje: Chris Quilliams. - Gdańsk: Rebel ; [2022] - 1 gra (100 żywicznych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek) : karton, materiał, kolor ; 26x26x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Evorze. Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa do El Dorado / autor Reiner Knizia ; ilustracje i projekt graficzny Vincent Dutrait. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2018. - 1 gra (startowa płytka terenu (z polami 1, 2, 3, 4), 6 dużych płytek terenu, 2 małe płytki terenu, końcowa płytka terenu (brama El Dorado), 6 blokad, 4 płytki ekspedycji, 4 talie startowe (każda z nich zawiera 8 kart), znacznik gracza rozpoczynającego, 54 karty (po 3 karty w każdym z 18 rodzajów), Rynek (dwuczęściowa płytka), 8 pionków poszukiwaczy, 36 żetonów jaskiń) karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukacja (12 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wyrusz na poszukiwanie złotego miasta! Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez południowoamerykańską dżunglę. Będziesz potrzebował dobrego planu, doświadczonych poszukiwaczy i przewodników oraz odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Twoim zadaniem jest odnalezienie legendarnego miasta zwanego El Dorado! Każda rozgrywka wymaga innej strategii!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa do El Dorado: Demony dżungli / autor Reiner Knizia ; ilustracje i projekt graficzny Vincent Dutrait. - Warszawa : Nasza Księgarnia 2018. - 1 gra ( 3 płytki terenu, 41 kart, 3 dodatkowe karty,20 żetonów klątwy, 18 żetonów jaskiń, 2 blokady, 1 baza): karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x5 cm + instrukcja.
Jesteście gotowi na nową wyprawę? Na waszej drodze czyha jeszcze więcej niebezpieczeństw! Zatrudnijcie do swoich ekspedycji nieustraszonych bohaterów – pomogą wam pokonać mroczną dżunglę pełną demonów. [Nasza Księgarnia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Lista zakupów. - Częstochowa : Kukuryku ; 2020. - 1 gra (60 tafelków produktów, 4 listy zakupów, 18 kart przygód, 80 kart banknotów , 4 pionki i kostka, plansza) : papier, karton, kolor ; w pudełku 25x22x5 cm + instrukcja (6 stron ; 19 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
"Zapraszamy do naszego sklepu! Gracze poruszają się po planszy z własną listą zakupów i taką samą zawartością portfela. Kto pierwszy kupi wszystko, co znajduje się na liście mieszcząc się w budżecie, ten wygra." [Bonito]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o świecie. - Gdynia : Alexander, [brak roku wydania]. - 1 gra (plansza, 45 kart "pytań i odpowiedzi", 9 kart liter "a" i "b", 1 karta z nazwami działów, 3 pionki do gry, kostka do gry, 36 żetonów, klepsydra) : karton, kolor, plastik ; w pudełku 18x11x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 16 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Fascynująca gra i świetna zabawa, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania dotyczące historii, geografii i przyrody, nauki i techniki oraz kultury i sztuki świata. Gracze mogą odpowiadać na 180 pytań z 45 kart, a do wyboru mają 540 odpowiedzi. Podczas gry trzeba wykazać się również zręcznością, strzelając z katapulty do celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wodny Świat. Przygodowa gra planszowa / autor wierszy Agata Dziechciarczyk. - [Wadowice] : Fabryka Puzzli, copyright 2021. - 1gra (4 pionki, 1 kostka) ; 29x18x4,5 cm ; instrukcja na opakowaniu.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
“Wodny Świat” to klasyczna gra planszowa, dzięki której Twoje dziecko przeniesie się do wyjątkowego świata ukrytego w głębi oceanu. Zabawa jest przeznaczona dla dzieci od piątego roku życia, a jednocześnie może w nią grać od 2 do 4 graczy.
Zasady gry są bardzo proste. Jak na każdą dobrą planszówkę przystało - jest to rozgrywka polegająca na wyścigu.Gracze zaczynają z punktu START, który jest zlokalizowany na samym dnie tytułowego “Wodnego Świata”. META mieści się natomiast na brzegu – tuż obok latarni morskiej.
Każdy z graczy jest wyposażony w swój własny pionek i aby poruszać się nim po planszy – musi rzucać kostką. Gra kończy się, gdy pierwszej osobie uda się dotrzeć do mety. Aby gra nie była nudna i przewidywalna - na trasie znajdują się specjalne punkty, dzięki którym musi przenieść się (cofnąć lub przejść do przodu) o kilka pól, a także miejsca, przez które traci 1 kolejkę. Na jej odwrocie znajdują się rysunki zwierzątek, które można spotkać w oceanie - dodatkowo opatrzone ciekawymi wierszykami na ich temat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej