Etyka biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(12)
Proza
(7)
Audiobooki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Czytelnia dla dorosłych
(10)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(1)
Wypożyczalnia książki mówionej
(1)
Autor
Gasparski Wojciech. Red
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Peretti Jacques (1967- )
(2)
Arszułowicz Marek
(1)
Blanchard Kenneth
(1)
Clason George Samuel (1874-1957)
(1)
Dietl Jerzy. Red
(1)
Dobrowolski Zbysław. Red
(1)
Frąk Michał
(1)
Gorazda Marcin (1971- )
(1)
Hausman Daniel M. (1947- )
(1)
Ignatowski Grzegorz. Red
(1)
Janus Jakub
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kołodziej Marian
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Kwarciński Tomasz
(1)
Kwaśniewska Anna (tłumacz). Tł
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna. Red
(1)
Magee Susan
(1)
McPherson Michael S. (1947- )
(1)
Mucha Krystian
(1)
Olsztyński Andrzej
(1)
Pachter Barbara
(1)
Płotkowska Anna
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Satz Debra
(1)
Schoolland Ken
(1)
Solek Adrian
(1)
Spólny Jacek. Tł
(1)
Sroczyński Tomasz
(1)
Sułkowski Łukasz. Red
(1)
Szklarz Maciej
(1)
Wierzchosławski Rafał (filozofia)
(1)
Zachorowska-Mazurkiewicz Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Filozofowie
(1)
Niewidomi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(2678)
Przyjaźń
(1592)
Miłość
(1568)
Rodzina
(1566)
Tajemnica
(1367)
Etyka biznesu
(-)
Literatura dziecięca polska
(1122)
Literatura młodzieżowa polska
(1042)
Śledztwo i dochodzenie
(1009)
Relacje międzyludzkie
(983)
Zabójstwo
(797)
Magia
(790)
Poezja polska
(768)
Nastolatki
(707)
II wojna światowa (1939-1945)
(691)
Dzieci
(689)
Zwierzęta
(651)
Dziewczęta
(641)
Książka cyfrowa
(607)
Małżeństwo
(589)
Uczucia
(585)
Opowiadanie polskie
(573)
Rodzeństwo
(558)
Literatura polska
(537)
Policjanci
(536)
Powieść francuska
(510)
Sekrety rodzinne
(508)
Życie codzienne
(505)
Wybory życiowe
(501)
Trudne sytuacje życiowe
(486)
Literatura młodzieżowa angielska
(464)
Polska
(448)
Powieść angielska
(425)
Historia
(419)
Relacja romantyczna
(400)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(399)
Osoby zaginione
(383)
Powieść niemiecka
(383)
Arystokracja
(380)
Dokumenty elektroniczne
(376)
Matki i córki
(355)
Zakochanie
(351)
Uczniowie
(348)
Podróże
(341)
Pamiętniki polskie
(339)
Władcy
(333)
Uprowadzenie
(316)
Żydzi
(315)
Ludzie a zwierzęta
(309)
Wychowanie w rodzinie
(303)
Wojna
(298)
Boże Narodzenie
(296)
Dziecko
(292)
Dramat polski
(289)
Opowiadanie dziecięce polskie
(286)
Przygody
(280)
Zemsta
(275)
Przestępczość zorganizowana
(272)
Dziennikarze
(271)
Poszukiwania zaginionych
(265)
Prywatni detektywi
(264)
Wakacje
(257)
Literatura dziecięca amerykańska
(249)
Ojcowie i córki
(247)
Psy
(247)
Literatura dziecięca angielska
(241)
Koty
(237)
Młodzież
(236)
Chłopcy
(229)
Walka dobra ze złem
(229)
Samotność
(228)
Seryjni zabójcy
(228)
Śmierć
(228)
Spisek
(223)
Mężczyzna
(220)
Dojrzewanie
(218)
Kultura
(213)
Publicystyka polska
(211)
Literatura
(210)
Filozofia
(209)
Marzenia
(207)
Lekarze
(206)
Powieść rosyjska
(206)
Poezja dziecięca polska
(204)
Polacy za granicą
(203)
Język polski
(201)
Krainy i światy fikcyjne
(201)
Polityka
(196)
Wychowanie
(193)
Dziadkowie i wnuki
(189)
Stworzenia fantastyczne
(188)
Komiksy
(187)
Pisarze
(187)
Czarownice i czarownicy
(186)
Wojsko
(185)
Samorealizacja
(184)
Sztuka
(182)
Obyczaje i zwyczaje
(179)
Władza
(178)
Zdrada
(178)
Psychologia
(176)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Reportaż
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Najbogatszy człowiek w Babilonie / George Samuel Clason ; przełożyła anna Płotkowska - Piaseczno : Heraclon International - Storybox.pl, 2022. - 1 płyta audio (CD) (4 godz. 35 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
W 1926 roku George S. Clason opublikował pierwszą z serii broszur poświęconych oszczędzaniu, które najpewniejszą drogą prowadzą do sukcesu finansowego. Aby dowieść swych racji, autor posłużył się przypowieściami osadzonymi w realiach starożytnego Babilonu. Owe broszury zyskały nieprawdopodobne powodzenie i były masowo kolportowane przez banki i firmy ubezpieczeniowe. Nic więc dziwnego, że w krótkim czasie ukazały się w formie książki opatrzonej tytułem "Najbogatszy człowiek w Babilonie".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia książki mówionej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W części I książki analizowana jest idea racjonalności i jej związki z etyką. Twierdzi się, że większość ekonomistów, broniąc formalnego modelu racjonalności w sposób domyślny aplikuje kontrowersyjne zasady moralne. Część II dotyczy natury dobrobytu i kwestii jego pomiaru, utylitaryzmu oraz analizy kosztów i korzyści. W części III omawiane są zagadnienia praw, wolności, równości i sprawiedliwości - są to kategorie moralne istotne dla oceny programów gospodarczych, odgrywają one jednak niewielką rolę w konwencjonalnej ekonomii dobrobytu. Część IV poświęcona jest analizie zagadnień z teorii wyboru społecznego oraz teorii gier, które są istotne w procesie podejmowania decyzji moralnych. Każdy rozdział zawiera propozycje dalszych lektur oraz pytania do dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozum innych, a zrozumiesz siebiei / Marian Kołodziej - Kraków : Wydawnictwo Arena, 2023. - 144 strony: ilustracje ; 21 cm.
"Czy zależy Ci na kreowaniu pozytywnych relacji międzyludzkich? Czy pragniesz być liderem budzącym szacunek zamiast strachu? Czy chcesz tworzyć swoją charyzmę w oparciu o najwyższe standardy moralne? Czy zależy Ci na budowaniu swojego wizerunku opartego na etyce? Czy Twoim pragnieniem jest jasna i klarowna komunikacja? Czy po prostu… chcesz być lubiany? Ten fenomenalnie napisany poradnik o komunikacji i budowaniu relacji międzyludzkich pozwoli w krótkim czasie wyjaśnić wszelkie niejasności i nauczy Cię, jak w pozytywny sposób funkcjonować w grupie zarówno jako lider, jak i jako partner. Autor, posługując się licznymi przykładami, na podstawie swojego ogromnego doświadczenia wskazuje najważniejsze aspekty w kreowaniu relacji opartych na wzajemnym szacunku oraz zaufaniu. Porusza się w realiach biznesowych, ale wypracowany przez niego model postępowania będzie idealny i do kreowania zachowania w pracy, i do rozwiązywania problemów komunikacji międzyludzkiej w życiu prywatnym, a także w codziennych sytuacjach. Dodatkowym atutem książki jest żywy, interesujący styl i mnóstwo przykładów. Wszystko zaś zostało poparte solidną dawką wiedzy i pracy naukowej oraz szczyptą dobrego humoru, niekiedy przedstawianych z przymrużeniem oka. Ten poradnik czyta się świetnie, a jeszcze lepiej wprowadza się w życie zawarte w nim zasady." [Bonito]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Jeśli kilka miliardów ludzi podłączonych jest do internetu, a jednocześnie rozwijają się takie technologie jak sztuczna inteligencja, to w sposób naturalny możemy mówić o nowym wymiarze inteligencji - metainteligencji. Metainteligencja to wymiar inteligencji, w której następuje integracja ludzi z maszynami. Dzięki tej integracji możliwa jest z jednej strony destrukcja gatunku ludzkiego albo synergiczna współpraca z drugiej. To przenosi nas na inny poziom myślenia o przyszłości. Przyszłości, która może wywoływać paraliżujący strach czy prowadzący do patologicznych zachowań lęk albo niekontrolowany bieg po równi pochyłej. Może skłaniać nas, wzorem luddystów, do niszczenia komputerów czy sabotowania prac nad robotami i sztuczną inteligencją albo poszukiwania sposobów poprawienia naszej egzystencji, zarówno na poziomie poszczególnych jednostek, jak i całych organizacji.(...) Książka poprzez pokazanie kilku narzędzi, które są oparte na nowych technologiach i ich zastosowaniu w biznesie, podejmuje temat wyzwań, korzyści, ograniczeń związanych z adaptacją nowych technologii. Strach może być bowiem zastąpiony przez radość poznawania, lęk przez ciekawość. To zaś może zmieniać nie tylko ludzi, ale i całą organizację.”
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Audiobook
W koszyku
Sądzimy, że światem kierują siły, które rozumiemy - głównie wybierani przez nas politycy. Tymczasem Jacques Peretti prowokacyjnie twierdzi, że większość otaczającego nas świata - od spożywanej żywności, przez kupowane produkty, po przyjmowane przez nas leki - kształtują tajne negocjacje i umowy biznesowe, o których nie mamy pojęcia. Autor wprowadza nas w środowisko potężnych graczy biznesowych i analizuje krok po kroku dziesięć przełomowych umów, które spowodowały transformację współczesnej gospodarki. Ujawnia m.in., jak korporacyjni liderzy stworzyli całą branżę dietetyczną, jak PayPal opanował rynek płatności online oraz jak szefowie firm farmaceutycznych uknuli skuteczny plan sprzedaży leków ludziom zdrowym. Peretti, nagradzany dziennikarz śledczy, na podstawie swojej rozległej wiedzy i wnikliwych badań, wskazuje także intrygujące i fascynujące powiązania: np. jak poczynania Wall Street na rynku produktów spożywczych doprowadziły do wybuchu Arabskiej Wiosny lub co łączyło epidemię AIDS w San Francisco w latach 80. XX w. z załamaniem rynku kredytów hipotecznych subprime i kryzysem finansowych w 2008 roku. "Zakulisowe umowy" to pasjonująca i pouczająca lektura! [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PKM (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sądzimy, że światową gospodarką kierują siły, które rozumiemy – określone prawa ekonomii oraz wybierani przez nas politycy. Tymczasem Jacques Peretti prowokacyjnie twierdzi, że większość otaczającego nas świata – od spożywanej żywności, przez kupowane produkty, po przyjmowane przez nas leki – kształtują tajne negocjacje i umowy biznesowe, o których nie mamy pojęcia. Autor wprowadza nas w środowisko potężnych graczy biznesowych i analizuje krok po kroku dziesięć przełomowych umów, które spowodowały transformację współczesnej gospodarki. Ujawnia m.in., jak korporacyjni liderzy stworzyli całą branżę dietetyczną, jak PayPal opanował rynek płatności online oraz jak szefowie firm farmaceutycznych uknuli skuteczny plan sprzedaży leków ludziom zdrowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. - Warszawa : PWN, 2022. - 151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
"Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a dodatkowo coraz więcej badań pokazuje, jak ogromnego znaczenia nabierają wartości i etyka w marketingu.W tej wyjątkowej i bardzo odważnej książce Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy. Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana ? droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach." [Bonito]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej