Komunikacja elektroniczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(3)
Autor
Kawszyn Roman
(1)
Oruba Norbert
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Szaran Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2685)
Przyjaźń
(1594)
Miłość
(1569)
Rodzina
(1568)
Tajemnica
(1370)
Komunikacja elektroniczna
(-)
Literatura dziecięca polska
(1122)
Literatura młodzieżowa polska
(1042)
Śledztwo i dochodzenie
(1011)
Relacje międzyludzkie
(986)
Zabójstwo
(800)
Magia
(790)
Poezja polska
(768)
Nastolatki
(707)
II wojna światowa (1939-1945)
(693)
Dzieci
(689)
Zwierzęta
(651)
Dziewczęta
(641)
Książka cyfrowa
(607)
Małżeństwo
(591)
Uczucia
(585)
Opowiadanie polskie
(573)
Rodzeństwo
(558)
Policjanci
(539)
Literatura polska
(537)
Sekrety rodzinne
(511)
Powieść francuska
(510)
Życie codzienne
(506)
Wybory życiowe
(502)
Trudne sytuacje życiowe
(486)
Literatura młodzieżowa angielska
(464)
Polska
(448)
Powieść angielska
(425)
Historia
(419)
Relacja romantyczna
(400)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(399)
Osoby zaginione
(383)
Powieść niemiecka
(383)
Arystokracja
(380)
Dokumenty elektroniczne
(376)
Matki i córki
(356)
Zakochanie
(352)
Uczniowie
(348)
Podróże
(341)
Pamiętniki polskie
(339)
Władcy
(333)
Uprowadzenie
(317)
Żydzi
(316)
Ludzie a zwierzęta
(309)
Wychowanie w rodzinie
(303)
Wojna
(298)
Boże Narodzenie
(296)
Dziecko
(292)
Dramat polski
(289)
Opowiadanie dziecięce polskie
(286)
Przygody
(280)
Zemsta
(276)
Przestępczość zorganizowana
(272)
Dziennikarze
(271)
Poszukiwania zaginionych
(266)
Prywatni detektywi
(264)
Wakacje
(257)
Literatura dziecięca amerykańska
(249)
Psy
(248)
Ojcowie i córki
(247)
Literatura dziecięca angielska
(241)
Koty
(237)
Młodzież
(236)
Chłopcy
(229)
Seryjni zabójcy
(229)
Walka dobra ze złem
(229)
Samotność
(228)
Śmierć
(228)
Spisek
(223)
Mężczyzna
(220)
Dojrzewanie
(218)
Kultura
(213)
Publicystyka polska
(211)
Literatura
(210)
Filozofia
(209)
Marzenia
(209)
Lekarze
(206)
Powieść rosyjska
(206)
Poezja dziecięca polska
(204)
Polacy za granicą
(203)
Język polski
(201)
Krainy i światy fikcyjne
(201)
Polityka
(196)
Wychowanie
(193)
Pisarze
(190)
Dziadkowie i wnuki
(189)
Stworzenia fantastyczne
(188)
Komiksy
(187)
Czarownice i czarownicy
(186)
Samorealizacja
(185)
Wojsko
(185)
Sztuka
(182)
Obyczaje i zwyczaje
(179)
Władza
(178)
Zdrada
(178)
Psychologia
(176)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
„Nie da sie? sprzedawać´ zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nowa? rzeczywistos´c´. „A juz˙ pozyskac´ nowego klienta, to jest prawie niemoz˙liwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osia?gne?ła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na pocza?tku przekonani, z˙e w ich branz˙y i z ich klientem zdalnie sprzedawac´ sie? nie da), inni zwie?kszyli swoje obroty o kilkadziesia?t, jeszcze inni o kilkanas´cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacia? „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w ksia?z˙ce „Techniki sprzedaży zdalnej”. Czego moz˙na sie? spodziewac´ po ich książce? Zdobycia umieje?tnos´ci zwia?zanych ze zdalna? sprzedaz˙a? i obsługa? klienta. Ta ksia?z˙ka jest dla ciebie, jes´li do tej pory byłes´ handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradca? handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykalis´cie sie? face to face, a teraz musisz pracowac´ w trybie home office. Sprawdzi sie? równiez˙ wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwie?kszyc´ swoje kompetencje i poznac´ wie?cej narze?dzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaz˙y. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: ? tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować. ? tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Nowe zasady marketingu i PR Ľ 6 miesięcy na liście bestsellerów "BusinessWeek" Ľ Prestiżowa recenzja w magazynie "Publishers Weekly" Ľ Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski Ľ Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie Ľ Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: Ľ wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, Ľ prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, Ľ korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, Ľ tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, Ľ wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, Ľ uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, Ľ sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł - i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe. Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem. *** "Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści". Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing "David informuje, bawi i inspiruje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej