Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(59)
Forma i typ
Książki
(58)
Poradniki i przewodniki
(42)
Publikacje fachowe
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(5)
Czytelnia dla dorosłych
(53)
Filia Zagórnik
(1)
Autor
Gibas Jarosław (1967- )
(3)
Hill Napoleon (1883-1970)
(2)
Holiday Ryan
(2)
Oruba Norbert
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Adamson Brent
(1)
Alszer Magdalena
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Berendt Bartosz
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bialik-Kowalczyk Marta
(1)
Bieńkowska Ada
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bobrowska-Drozda Łada
(1)
Bogumił Izabela (psychoterapeutka)
(1)
Buksak Lidia
(1)
Ciećwierz Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czyż Katarzyna (prawo)
(1)
Damodaran Aswath (1957- )
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dub Tomasz
(1)
Dzieniszewska Agnieszka
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Harężlak Anna
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hoover Ryan
(1)
Hopkins Tom
(1)
Housel Morgan
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Karzełek Fryderyk (1960- )
(1)
Knapp Jake
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalewski Paweł
(1)
Kozłowska Hanna (coach)
(1)
Kozłowska Kaja (coach)
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Król Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kucharczyk-Barycza Anna
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Lachowicz Kamila
(1)
Lech Barbara (1975- )
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Leńczuk Magdalena
(1)
Lipa Michał
(1)
Machnik Marcin
(1)
Malcherek Monika
(1)
Martell Dan
(1)
Mazur Magdalena (coach)
(1)
Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Mrówka Dorota
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Nwolisa Lidia
(1)
Orbitowska-Fernandez Paulina
(1)
Panas Monika
(1)
Pingot Klaudia
(1)
Pompliano Polina Marinova
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Scanlon Kyla
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sosin Michał
(1)
Sroka Kinga
(1)
Stępień-Proszewska Aneta
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szczepański Jarosław
(1)
Urbański Artur
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Waryszak Tomasz
(1)
Więcław Elżbieta
(1)
Wyborska Maja
(1)
Young Scott H
(1)
Zeratsky John
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Światełko-Nachtlicht Elżbieta
(1)
Światełko-Nachtlicht Maciej
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(54)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(59)
Język
polski
(59)
Odbiorca
Menedżerowie
(9)
Handlowcy
(6)
Przedstawiciele handlowi
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Internauci
(2)
Menedżerowie i menedżerki
(2)
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(2)
Analitycy danych
(1)
Copywriterzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści i specjalistki ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Sukces
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Komunikacja marketingowa
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Techniki samopomocy
(5)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Media społecznościowe
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Samorealizacja
(4)
Sprzedaż
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Instagram
(3)
Kariera
(3)
Konsumenci
(3)
Perswazja
(3)
Pewność siebie
(3)
Analiza danych
(2)
Autoprezentacja
(2)
Branding (marketing)
(2)
Coaching
(2)
Copywriting
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Kreatywność
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przemoc emocjonalna
(2)
Reklama
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Asertywność
(1)
Bogactwo
(1)
Business Intelligence
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Customer Experience
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Egoizm
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Kaizen
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kryptowaluta
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Luka kompetencyjna
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing analityczny
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing wielopoziomowy (MLM)
(1)
Merchandising
(1)
Mindfulness
(1)
Mobilność zawodowa
(1)
Myślenie
(1)
Narcyzm
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Negocjacje
(1)
Niepowodzenie
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odwaga
(1)
Osoby narcystyczne
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Pieniądz
(1)
Platforma internetowa
(1)
Podcasting
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Podświadomość
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Pracownicy
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(55)
Opracowanie
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(29)
Rozwój osobisty
(12)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(8)
Psychologia
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
59 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data driven marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 300, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.
Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych, na czym bazują techniki analizy danych, dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google, które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych, jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 5. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 370 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać. I tego właśnie uczy ta książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Firma, w której wszystkim pracuje się lepiej Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy kontakt ― zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win. W tym podejściu chodzi o odpowiedzi na pytania: Co jest dla mnie i dla innych ważne? Co jest sednem sprawy? Jak możemy wzajemnie się uwzględnić, by znaleźć rozwiązanie, które wzbogaci wszystkich zaangażowanych? Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Emocjonalny (nie)ład w pracy / Łada Drozda. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 157, [1] strona ; 21 cm.
Biznes wreszcie zdał sobie sprawę, że emocje wywołują zachowania, a te oznaczają zarówno to, co robimy, jak i to, kim się czujemy. Łada nie poszła na skróty. Pisze o realnym świecie, w którym naciska się na wyniki ― ale zapomina, że to ludzie je wypracowują. Cel jest ważny, jednak równie ważna jest droga, a droga to, poza intelektem i poznaniem, także emocje. Właśnie one odpowiadają za to, jakie myśli i zachowania prezentujemy. Autorka pokazuje emocje szeroko, jako coś, co społecznie istnieje, jest z nami cały czas. Nimi oddychamy. I by lepiej oddychać, warto sięgnąć po tę książkę ― uwrażliwi nas i nauczy dostrzegać subtelności, które Łada wydobyła na światło dzienne. (dr Grzegorz Radłowski)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty też jesteś mówcą! : wystąpienia publiczne od A do Z / Lidia Buksak. - Gliwice : Onepress, 2025. - 399, [1] strona : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Ty też jesteś mówcą/mówczynią - codziennie zabierasz głos: w pracy, w życiu, w rozmowach z bliskimi. Ale czy czujesz się z tym swobodnie? Czy potrafisz opanować stres? Czy umiesz szybko zebrać myśli, mówić błyskotliwie, inspirować i skutecznie osiągać swoje cele? A może - jak wielu innych - masz wrażenie, że Twoje wypowiedzi są nieciekawe i chaotyczne, a słuchacze z trudem skupiają uwagę? Czas pożegnać obawy i niepewność. Niezależnie od tego, czy prowadzisz prezentacje w pracy, występujesz na scenie, czy po prostu chcesz lepiej formułować swoje myśli w rozmowach - w tej książce znajdziesz podpowiedzi, jak robić to lepiej. To "instrukcja obsługi wystąpień", praktyczny przewodnik w formie alfabetu, bogactwo sprawdzonych metod, wskazówek i konkretnych narzędzi. Znajdziesz tu: - gotowe schematy i struktury wystąpień, które pomogą Ci się świetnie przygotować na przykład do panelu dyskusyjnego, wystąpienia na konferencji lub podziękowania za nagrodę - jasne wskazówki i ćwiczenia rozwijające umiejętności między innymi w zakresie storytellingu, autentyczności, mowy ciała, humoru, metafor - historie moich klientów i inspiracje w postaci starannie dobranych wystąpień, na przykład w ramach TED To nie teoria, a konkretne narzędzia do natychmiastowego użycia - sprawdzone zarówno przeze mnie, jak i przez tysiące uczestników moich szkoleń. Przeczytaj i dowiedz się, JAK MÓWIĆ INTERESUJĄCO, KLAROWNIE I SKUTECZNIE. [lubimyczytać.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek pracy jest dynamiczny i wciąż się zmienia - a Ty musisz się dostosować Zmiany są podyktowane nie tylko sytuacją gospodarczą, ale przede wszystkim dynamicznym postępem technologicznym. Robotyzacja, automatyzacja, cyfryzacja, stale rosnąca potęga AI, czyli sztucznej inteligencji, stawia przed firmami i ich pracownikami wciąż nowe wyzwania. W takim środowisku kluczowa jest adaptacja, a także zdolność do nieustannego podnoszenia posiadanych już umiejętności, czyli upskilling, i zdobywania nowych kwalifikacji, czyli reskilling. Właśnie tym kluczowym cechom Agnieszka Ciećwierz poświęca swoją najnowszą książkę. Czytając ją, zorientujesz się między innymi, na czym obecnie polega poszukiwanie i rozwijanie talentów w organizacji. Dowiesz się, czym reskilling różni się od redeploymentu, jak przygotować pracownika do upskillingu i jakie kompetencje mogą się okazać kluczowe na rynku pracy w najbliższej przyszłości. Nauczysz się projektować strategie rozwojowe bazujące na reskillingu i upskillingu, zaznajomisz się też z najlepszymi sposobami ich wdrażania. Poznasz ponadto dobre praktyki stosowane podczas udanych wdrożeń, co ― mamy nadzieję ― zainspiruje Cię do zainicjowania i przeprowadzenia zmian również w Twojej organizacji. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej. Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo niesprzyjające, ci znakomici sprzedawcy są w stanie realizować transakcje z ogromną skutecznością. Co ciekawe, ich sukcesy nie zależą od budowania relacji z klientem, ale od umiejętnego przejmowania kontroli nad rozmową oraz dostosowywania komunikatu sprzedażowego do konkretnych potrzeb i celów klienta. Autorzy książki przeprowadzili szerokie, wyczerpujące badania na grupie tysięcy sprzedawców pracujących w różnych branżach i lokalizacjach. Okazuje się, że każdego sprzedawcę da się ująć jako reprezentanta jednego z pięciu profili, ale tylko jeden profil - Challenger - zawsze osiąga rezultaty znacząco wykraczające ponad przeciętną. Co więcej, umiejętności i postawy Challengera można wskazać i opisać, a następnie nauczyć innych takiego działania. Oznacza to, że prawie każdy uzbrojony w tę wiedzę i umiejętności może znacząco poprawić swoje wyniki. Dzięki tej książce: nauczysz się rozpoznawać poszczególne profile sprzedawców - w tym Challengera dowiesz się, jak nauczyć swoich pracowników modelu sprzedaży Challenger, zbudować zespół Challengerów i nim pokierować odkryjesz, jak sprytnie przedstawić klientowi swój punkt widzenia, dostosowywać komunikat do rozmówcy i kontrolować proces negocjacji nauczysz się skutecznego przejmowania kontroli nad procesem sprzedaży zapoznasz się z najważniejszymi zasadami coachingu sprzedawców. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Załóż profil. Publikuj. Zarabiaj. Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Instagramie. Albo masz, ale jest niewielki i ... z pozoru ... niewiele może.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawarte w niej informacje pozwalają odróżnić, z jakim rodzajem narcyzmu możemy mieć do czynienia, po jakich cechach i stosowanych strategiach rozpoznać narcyza, w jakich środowiskach się go spodziewać, wreszcie ― jak sobie z nim radzić. I co równie istotne, przy okazji sprawdzimy, czy sami (nawet nieświadomie) nie sięgamy po narcystyczne zachowania, czym po prostu krzywdzimy innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Święty spokój : instrukcja obsługi emocji / Jarosław Gibas. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 257, [15] stron ; 21 cm.
(Osobowość Odnowa)
"Emocje? Weź to na spokojnie! W teorii wiemy o nich bardzo wiele. Gorzej z praktyką. Dlaczego, mimo że rozumiemy, skąd na przykład bierze się w nas złość i rodząca się pod jej wpływem agresja, mimo że pojmujemy, jak bardzo jest ona niszcząca i nieracjonalna, wciąż się jej poddajemy? Potem musimy naprawiać szkody - przepraszamy i tłumaczymy się z głupot, które popełniliśmy. Dlaczego życie tak wielu osób wypełnione jest nieujarzmionym lękiem, poczuciem winy, niską samooceną, stresem, gniewem, smutkiem? Czemu wielu z nas świat emocji kojarzy się wyłącznie z cierpieniem czy wręcz, jak w przypadku odrzucenia - z fizycznym bólem? Na wszystkie te pytania istnieje tylko jedna odpowiedź: wciąż nie wykształciliśmy w sobie zdolności niezbędnych do zarządzania własnymi emocjami i nadal pozwalamy na to, by to one zarządzały nami." [Lubimy czytać.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zacznij nagrywać swój własny podcast / Anna Harężlak. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 151, [17] stron : ilustracje ; 21 cm.
Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami. Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na Facebooku™ i Instagramie™ / Artur Jabłoński. - Wydanie 2. - Gliwice : Onepress, 2026. - 285 stron : ilustracje ; 21 cm.
Witaj w menedżerze reklam firmy Meta Facebook i Instagram należą do tego samego właściciela ― firmy Meta. Oba portale społecznościowe są niezwykle popularne (na koniec 2024 roku na Facebooku było ponad 3 miliardy kont, na Instagramie ― 800 milionów) i choć blask Facebooka ostatnio nieco przygasa, plotki o jego rychłym końcu są mocno przesadzone. Co więcej, oba portale tworzą ekosystem, którego nie sposób lekceważyć, jeśli chce się skutecznie zareklamować potencjalnym klientom. Od strony promocyjnej zresztą warto je traktować jako wspólne medium, ponieważ mają ten sam panel do zarządzania reklamami. Artur Jabłoński od lat prowadzi skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych i tej trudnej sztuki uczy też innych. Ponownie zdecydował się zebrać swoje doświadczenia w książce poświęconej zasadom efektywnego reklamowania towarów i usług na Facebooku i Instagramie. Traktuje temat kompleksowo, omawiając zarówno techniczne, jak i strategiczne aspekty zagadnienia. Zdaje sobie przy tym doskonale sprawę, że panel menedżera reklam Mety podlega nieustannym modyfikacjom, jednak, jak pisze we wstępie do książki: reguły konfigurowania i optymalizowania reklam, którymi sam się kieruję od lat i które stosuję w moich firmach ― agencji marketingowej i firmie szkoleniowo-doradczej ― jak działały, tak działają. Opanuj te reguły i przekonaj się, że środowisko reklamowe Mety odwdzięczy Ci się, pozwalając dotrzeć Twoim reklamom dokładnie do tych użytkowników, którzy powinni je zobaczyć i odpowiednio na nie zareagować. [lubimyczytać.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Heksagon szczęścia / Fryderyk Karzełek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 328 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Sensus / Wydawnictwo Helion)
Bo w życiu najważniejszy jest balans. Zdrowie, relacje, finanse, praca zawodowa, czas dla siebie, rozwój osobisty. Oto sześć obszarów, między którymi poruszamy się żyjąc. To ni mniej, ni więcej, tylko sześć stref naszego życia, z których żadna nie jest pierwsza ani ważniejsza od innych. Bez dobrego zdrowia nie może być mowy o sukcesie zawodowym. Bez pracy nie będziemy mieć pieniędzy. Odpowiedni poziom finansowy pozwoli nam realizować własne pasje. Jedną z nich może - a nawet powinno - być spędzanie czasu z bliskimi i przyjaciółmi. Drugą najważniejszą pasją świadomego człowieka jest samorozwój. I tak to się kręci. Tak to się uzupełnia w niekończącym się heksagonie szczęścia. Jak widzisz, problemy w jednej strefie Twojego życia nie pozostają bez wpływu na resztę jego obszarów. I odwrotnie: uzdrowienie konkretnego obszaru wywołuje pozytywny efekt w pozostałych pięciu. Czasem bezpośredni - na przykład uwolniwszy się od bólu w kolanie, będziesz mógł lepiej koncentrować się na swoich zadaniach zawodowych i dzięki temu poprawisz pozycję w pracy. Czasem pośredni – poprawiwszy pozycję w pracy, zwiększysz swoje szanse na awans, także finansowy. Naddatek pieniędzy przeznaczysz na wymarzone wakacje, na których lepiej odpoczniesz i przemyślisz kwestie egzystencjalne. Heksagon szczęścia może działać w Twoim życiu jak dobrze naoliwiona maszyna, która pozwoli Ci na realizację dowolnych celów i marzeń. Kluczem do jej działania jest zrozumienie mechanizmów utrzymujących wszystkie jej części w balansie. Czy chcesz dostroić swój własny heksagon szczęścia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co sprawia, że niektóre produkty stają się hitami? O ich sukcesie ... lub też jego braku ... decyduje mnóstwo czynników: zespół, zarządzanie, technologia, projekt, sposób realizacji, cena, wyczucie czasu, wreszcie szczęście. I najważniejsze: produkt i klient muszą do siebie pasować niczym dwa klocki LEGO. Ta książka to dziesięć zwięzłych rozdziałów, z których każdy zawiera jedną kluczową lekcję. Dowiesz się, jak określić fundament swojego pomysłu, wyróżnić go na tle konkurencji, wybrać najlepsze podejście i testować strategię w krótkich iteracjach. Szybko odkryjesz, że zespoły, które tworzą dobrze przyjmowane produkty, mają pewne wspólne cechy: znają klientów i rynek, wiedzą, co warto przetestować, a także jakie wnioski wyciągnąć ze swoich badań. Na tej bazie zbudujesz swoją Hipotezę Założycielską. Krótką. Jasną. I przede wszystkim ― z ogromną szansą na sukces. Knapp i Zeratsky są autorami bestsellerów z list New York Timesa i założycielami Character Capital. Współpracowali z takimi firmami jak Slack, Uber i One Medical Group. Po opracowane przez nich metody sięgają między innymi Airbnb, Amazon, LEGO, MIT, Mercedes-Benz, Harvard Business School i Uniwersytet Oksfordzki. [lubimyczytać.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl- negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą strone postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu., w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciólmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak poprawnie i skutecznie negocjować, ta ksiązka poprowadzi Cię przez ten proces krok po kroku i podpowie sprawdzone dobre praktyki. Publikacja bowiem zawiera minimum niezbędnej teorii, a przede wszystkim skupia się na praktycznych przykładach negocjacji, opisach konkretnych wyzwań, a także sposobach radzenia sobie z nimi. Podczas lektury wspólnie z autorem będziesz się zastanawiać, jak w praktyce, a nie w teorii, rozsupływać kolejne negocjacyjne węzły gordyjskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lean management po polsku : o dobrych i złych praktykach / Tomasz Król. - Wydanie 2. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 199, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Lean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplenie" firmy, u jednych wywołuje fwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy działać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "Bedziemy zwalniać". Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i memedżerowie, zamiast doceniać zalety wysmuklonego zarządzania, serdecznie go nienawidzą i w efekcie, świadomie lub podświadomie, je sabotują. Czy czynią tak z czystej złośliwości? Raczej nie. Prędzej dlatego, że nie rozumieją koncepcji albo nie widzą dla niej zastosowania we własnej zawodowej codzienności. Lean managment jawi im się raczej jako dodatkowy problem, a nie roawiązanie wielu kwestii, z którymi zmagają się w pracy. Skoro tak jest, to znaczy ni mniej, ni więcej, tylko tyle, że szczupłe zarządzanie jest wprowadzane w firmie nieskutecznie. Jak zrobić to efektywnie, tak by nie tylko uniknć błędów i spełnić pokładane w tej koncepcji nadzieje, ale też by spotkała się ona z pełnym zrozumieniem i akceptacją załogi? Tego dowiesz się z ksiązki Tomasza króla.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak być zabawnym a nie śmiesznym / Przemysław Kutnyj. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 187, [2] strony ; 21 cm.
"Uniwersalny klucz do dobrej rozmowy naprawdę istnieje! Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwości wobec konkurencyjnych projektów albo przekonania go do pomysłu na wspólne działanie. Im wytrawniejszy i skuteczniejszy rozmówca, tym większy wpływ wywiera na innych ludzi. I właśnie o to w tym wszystkim chodzi: o wywieranie wpływu przy użyciu słów...." [ Sensus.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych, jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową ; jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób ; czym jest customer experience, user experience i brand visual identity ; jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje ; jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej