Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(46)
Forma i typ
Gry i zabawki
(46)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(8)
Placówka
Oddział dla dzieci i młodzieży
(46)
Autor
Blanchot Denis
(6)
Cottereau Jacques
(6)
Roubira Jean-Louis
(4)
Benedetti Toussaint
(3)
Cardouat Marie
(3)
Polouchine Igor
(3)
Żabicka Monika
(3)
Andreani Jean-Francois
(2)
Cathala Bruno
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chaboussit Cedrick
(2)
Dion Franck
(2)
Fort Marie (1985- )
(2)
Fort Wilfried (1982- )
(2)
Gille-Naves Guilaume
(2)
Moon Alan R
(2)
Roubira Jean-Luis
(2)
Wełnicki Marcin (1984- )
(2)
Andreani Jean François
(1)
André Marc
(1)
Asselborn Jorg
(1)
Azagary Eric
(1)
Bauza Antione
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Burm Kris
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Castelli Stefano
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Collette Xavier
(1)
Coudray Marina
(1)
Crespi Andrea
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Darsaklis Chris
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Deschamps Christine
(1)
Dirscherl Wolfgang
(1)
Droit Alexandre
(1)
Dugon Amandine
(1)
Dzikowicz Patryk
(1)
Döbner Daniel
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Garfield Richard
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Gravel Sophie
(1)
Hakansson Nina
(1)
Hakansson Rustan
(1)
Hartwig Jo
(1)
Henn Dirk
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Hinder Carine
(1)
Ibánez Diego
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kiesling Michael
(1)
Kneisel Janet
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Leacock Matt
(1)
Lefevre Clément
(1)
Lopez Sebastien
(1)
Lögdberg Frida
(1)
Masson Clement
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Moscon Valentina
(1)
Parovel Ian
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Pierô
(1)
Prothiere Julien
(1)
Pélissier Jérôme
(1)
Quidault Pascal
(1)
Quilliams Chris
(1)
Rivollet Alain
(1)
Rosén Einar
(1)
Rosén Robert
(1)
Schaedler Dagny
(1)
Shinohary Yoshiteru
(1)
Silva Lorenzo
(1)
Smolenceva Jewgienija
(1)
Soto Pedro
(1)
Telleschi Sébastien (1967- )
(1)
Tisch Christoph
(1)
Wilson James A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(34)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Młodzież
(20)
Dzieci
(16)
Dorośli
(14)
9-13 lat
(7)
6-8 lat
(5)
14-17 lat
(4)
0-5 lat
(2)
18+
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(2)
Mały Książę (postać fikcyjna)
(2)
Zabawa
(2)
Cywilizacja
(1)
Czarodzieje
(1)
Dzieci
(1)
Geografia
(1)
Handel
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Magia
(1)
Opowiadacze
(1)
Podróże
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Renesans
(1)
Rodzina
(1)
Sen
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyspa
(1)
Zwierzęta
(1)
Temat: czas
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(32)
Gry i zabawy umysłowe
(14)
Gry w karty
(7)
Gry strategiczne
(4)
Gry edukacyjne
(2)
Gry w kości
(2)
Plansze do gry
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gra karciana
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(20)
46 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter. Hogwarts Battle. Gra kooperacyjna z mechaniką tworzenia talii / tłumaczenie: Łukasz Małecki. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (plansza, 252 karty (47 małych, 142 standartowe, 63 duże), 4 kości domów, 7 pudełek ze scenariuszami, 7 instrukcji do scenariuszy,4 planszetki graczy, 8 znaczników mroku, 70 żetonów(35 ataku, 25 wpływu, 4 zdrowia, 2 tarcze, 4 inne). ; karton, metal, tektura, kolor ; w pudełku 10x31x23 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje ; 28 cm).
Harry Potter: Hogwarts Battle to kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER, RON WEASLEY, HERMIONA GRANGER i NEVILLE LONGBOTTOM, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów. Jako drużyna, zostaniecie postawieni przed wyzwaniem pokonania drużyny czarnych charakterów. Oni natomiast, krok po kroku, przejmują kontrolę nad miejscami znanymi z uniwersum HARRY'EGO POTTERA. Pokonajcie ich wspólnymi siłami, zanim przejmą kontrolę nad wszystkimi magicznymi miejscami! Tylko dzięki Waszemu zwycięstwu uczniowie i profesorowie będą się czuć bezpiecznie w Hogwarcie. Przynajmniej przez jakiś czas… Jeśli czarnym charakterom uda się przejąć kontrolę nad wszystkimi miejscami, przegracie! Gra składa się 7 scenariuszy o narastającym poziomie trudności prowadzących do ostatecznej bitwy z SAMI-WIECIE-KIM. Początkowe z nich służą wprowadzeniu do świata gier karcianych z mechaniką budowania talii. Kolejne scenariusze wprowadzać będą do gry nowe wyzwania, dodatkowe czarne charaktery, ale także coraz więcej sposobów na ich pokonanie! O ile pierwsze scenariusze są łatwiejsze od znalezienia kogoś w Hogwarcie posiadając Mapę Huncwotów, o tyle ostatnie scenariusze stanowią prawdziwe wyzwanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Europa w 10 dni / autorzy Alan R. Moor, Aaron Weissblum ; ilustracje Jacqui Davis; tłumaczenie Rafał Kalota. - Gdańsk ; Rebel, 2020. - 1 gra (plansza, 52 płytki państw, 19 płytek środków transportu, 4 zestawy stojaków na płtyki, podajnik) : papier, karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x23x23 cm + instrukcja
Autor
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Z Hiszpanii samolotem do Grecji? A może lepiej statkiem, zahaczając po drodze o Matlę? W całej Europie jest wiele do odkrycia, podobnie jak wiele jest dróg do zwycięstwa w tej wyjątkowej grze rodzinnej! Dobierajcie kolejne płytki podróży i składajcie je w całość, by wspólnie stały się idealnym planem wycieczki po Starym Kontynencie. Na czym to polega? Naszym celem jest jak najszybsze ułożenie planu dziesięciodniowej podróży. W tym celu musimy zebrać zestaw 10 kafelków, które w logiczny sposób odzwierciedlą nasze przemieszczanie się po Europie. W tym celu będziemy dobierać kolejne płytki podróży i zastępować nimi te, które już mamy w swoim zestawie. Znajdująca się na środku plansza będzie służyła nam za podpowiedź, jakie kraje możemy ze sobą łączyć, a także jakich środków transportu możemy w tym celu użyć. Wystarczy przestrzegać trzech prostych zasad: Jeśli państwa mają wspólną granicę, możemy przemieszczać się między nimi pieszo. Między kafelkami takich państw niepotrzebny jest żaden środek transportu. Między państwami, które na mapie oznaczone są jednakowym kolorem, możemy poruszać się drogą lotniczą. W tym celu należy dopasować do nich kartę samolotu w odpowiednim kolorze i umieścić między nimi. Państwa graniczące z tym samym morzem lub oceanem możemy połączyć drogą morską. Ich kolor nie ma znaczenia, ale między ich płytkami musi się znaleźć prom podpisany odpowiednim akwenem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chyba śnisz! / projekt gry Julien Prothiere i Alexandre Droit ; ilustracje Valentina Moscon ; tłumaczenie Dagny Schaedler. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (156 kart snu, 3 karty punktacji, klepsydra) : karton, tektura, plastik, kolor) ; w pudełku 24x17x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
"Chyba śnisz!" to wyjątkowa gra narracyjna, w której wraz z przyjaciółmi będziecie konstruować wspólne opowieści, inspirując się dobieranymi kartami. Każdy z graczy kolejno będzie dokładał dalszą część historii, ale uwaga - oprócz kreatywnego opowiadania musicie też uważnie słuchać, bo po zakończeniu przyjdzie moment na przypomnienie sobie całej opowieści!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Z okazji 10 rocznicy gry Dixit twórcy gry stworzyli niecodzienny projekt - zaprosili do współpracy wszystkich grafików, którzy do tej pory przygotowywali ilustracje i połączyli ich dzieła wspólną tematyką historii i opowieści z całego świata. W ten sposób powstała Edycja jubileuszowa: wyjątkowy zestaw 84 kart, które trafią do Waszych serc rozbudzając moc nieograniczonej wyobraźni. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. [Azymut].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów / Jean-Luis Roubira, Marie Cardouat. - Gdańsk : Rebel, [2023]. - 1 gra (1 plansza, 84 karty, tor punktacji, 6 drewnianych króliczków, 36 żetony do głosowania) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 26 cm).
GRA PLANSZOWA. Familijna gra karciana. Gracz podaje dowolne skojarzenie do jednej ze swoich kart. Pozostali gracze wybierają spośród swoich kart te, która najlepiej ilustruje to skojarzenie. Potem wszyscy w tajemnicy głosują na kartę, która należy ich zdaniem do pierwszego gracza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów / Jean-Luis Roubira, Marie Cardouat. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (1 plansza, 84 karty, tor punktacji, 6 drewnianych króliczków, 36 żetony do głosowania) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 26 cm).
GRA PLANSZOWA. Familijna gra karciana. Gracz podaje dowolne skojarzenie do jednej ze swoich kart. Pozostali gracze wybierają spośród swoich kart te, która najlepiej ilustruje to skojarzenie. Potem wszyscy w tajemnicy głosują na kartę, która należy ich zdaniem do pierwszego gracza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kamienie w kieszeni / Yoshiteru Shinohary ; il. wykonała Charlene Le Scanff. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1gra ( 6 płytek postaci, 5 płytek grzybów, 60 kamieni życia, instrukcja) : karton, papier, kolor ; w pudełku 20x15x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Raz, dwa - moje! W królestwie Gdzieniegdzie ludzie, gobliny, elfy, krasnoludy i inne rasy żyły w doskonałej harmonii. Dni mijały lekko i przyjemnie do czasu, gdy w trakcie letniego przesilenia na ogromnych grzybach otaczających miasteczko Rozdroża pojawiły się kamienie życia. Aby je zdobyć, każda z ras przysłała do miasteczka swojego przedstawiciela i to właśnie Wy, gracze, wcielacie się w ich role. Klejnoty są cenne, więc nie będzie łatwo się nimi podzielić z konkurentami! Wszystkie ruchy są dozwolone, włączając w to podkradanie kamieni zebranych przez innych śmiałków, więc miejcie się na baczności."Kamienie w kieszenie" to szybka, prosta gra, zasady da się wytłumaczyć w mniej niż minutę. Gracze jednocześnie będą wskazywać grzyby, na których rosną kamienie szlachetne, ale zbiorą je tylko Ci gracze, którzy jako jedyni wskazali danego grzyba. Kamienie mają kilka kolorów, co wpływa na ich wartość. Czasami trzeba zbierać kombinacje różnych, albo skupić się na tych, które najbardziej wartościowe są pojedynczo. Tylko tyle i aż tyle! Gra świetnie sprawdzi się jako przerywnik pomiędzy bardziej wymagającymi grami, a także idealnie trafi w gusta dzieci. To typ gry familijnej, w którą można zagrać z dziećmi i świetnie się przy tym bawić, nie martwiąc się jednocześnie, że dzieci nie mają szansy z dorosłymi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wybuchowa mieszanka: piąta ingrediencja / Lorenzo Silva, Andrea Crespi, Stefano Castelli. - Gdańsk : Rebel, cop. 2015. - 1 gra (4 plansze stanowisk alchemicznych, 80 kulek ingrediencji, 64 płytki eliksiru, 15 żetonów biegłości, 21 żetonów drobnej pomocy, żeton pierwszego gracza, podajnik): karton, papier, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja.
Nadszedł czas na egzamin końcowy z warzenia eliksirów! Zasady pozostają niezmienione - należy pobrać kulkę ingrediencji z podajnika i obserwować, jak ułożą się pozostałe kulki. Gdy doprowadzisz do zderzenia kulek tego samego koloru, wywołasz ich eksplozję... i zdobywasz składniki! Używaj zebranych kulek, aby ukończyć eliksiry, które następnie możesz wypić i wyzwolić w ten sposób ich specjalne moce magiczne. Pamiętaj jednak, że bycie szybkim nie wystarczy, aby zdobyć nagrodę dla najlepszego ucznia - będziesz musiał jeszcze sporządzić najbardziej wartościowe eliksiry!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Everdell / James A. Wilson ; ilustracje Andrew Bosley ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (128 kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 bryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, wieczne drzewo, 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8-ścienna kość) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (23 strony, ilustracje kolor, 24 cm)
Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1gra (55 kart) : metal ; w pudełku 10x5 cm+ instrukcja
Forma i typ
Gatunek
Dobble to ponad 50 symboli, 55 kart, po 8 symboli na karcie i zawsze tylko jeden wspólny symbol między dwiema kartami! 5 gier w 1. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - jedna minigra za drugą w atmosferze szalonej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Odjechane jednorożce. - Gdańsk : Rebel, copyright [2019] - 1 gra (80 kart) ; karton, papier, kolor ; w pudełku 3x10x15 cm + instrukcja (karta złożona : ilustracje kolorowe ; 10x14 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Na samym początku otrzymujesz kartę jednorożka. Uroczo, prawda? Ale nie przywiązuj się do niego zbytnio, bo nie o jednorożki chodzi w tej grze. Twoim zadaniem jest zbudowanie unikalnej armii dorosłych jednorożców. Zbuduj armię tak szybko, jak to możliwe, albo zgiń z ręki Twoich tak zwanych przyjaciół. Możesz być pewien, że wykorzystają każdą okazję, aby Cię zniszczyć. Sam też możesz to robić, podrzucając im do stajni specjalne karty kar z nieprzyjemnymi efektami. Zwycięża gracz, który jako pierwszy umieści w swojej stajni wymaganą liczbę jednorożców. Aby wygrać, należy umiejętnie wywoływać i łączyć ze sobą efekty na kartach, jak również mądrze wybierać cele, które będziemy atakowali. źródło opisu: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's story cubes : Muminki - Gdańsk : Rebel, copyright 2015. - 1 gra (kostki - 9 sztuk) : pojemnik na kostki 22x11x4 cm. + instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's story cubes : Actions. - [Gdańsk] : Rebel, 2011. - 1 gra (9 kości) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x8x3 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 6 cm).
GRA PLANSZOWA. Gra polega na układaniu historyjek na podstawie obrazków wyrzuconych na kościach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : marzenia / Jean-Louis Roubira, Franck Dion. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (84 karty) karton, papier, kolor ; w pudełku 12x27 cm + instrukcja
Udaj się do niesamowitej krainy marzeń i wróc z niej z nową dawką skojarzeń! Dixit 5 to 84 nowe, niesamowite karty narysowane przez Francka Diona - francuskiego ilustratora i reżysera filmów animowanych. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. [Rabel]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata : pojedynek / Antoine Bauza & Bruno Cathala ; grafiki Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel Centrum Gier, [2015]. - 1 gra (1 plansza do gry, 66 kart Budowli (23 karty Epoki I, 23 karty Epoki II, 20 kart Epoki III), 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet, 1 notes punktacji) : karton, tektura, plastik, kolor ; 21x21x6 cm + 1 instrukcja (20 stron : ilustracje ; 19 cm) + podsumowanie zasad (1 karta).
Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. 7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, przed grą - układamy je według podanego wzoru, a dobierać wolno nam tylko te, które nie są przykrywane przez inne karty. Wybierając jedną z nich, odkrywamy kolejne, czyniąc je dostępnymi dla mojego przeciwnika, co podczas gry prowadzi do trudnych wyborów i dylematów. [Azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alhambra / Dirk Henn ; grafika Jorg Asselborn, Christoph Tisch, Jo Hartwig. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, 2016. - 1 gra ( 60 żetonów budynków i startowych, 110 kart, 6 płytek rezerwy z tabelami punktacji, 12 znaczników, 1 giełda budynków,1 tor punktów, 1 worek.): tektura, kolor. ; w pudełku 29x29x6 cm + instrukcja.
Najlepsi budowniczowie z całej Europy i Półwyspu Arabskiego chcą pokazać swoje wyjątkowe umiejętności. Zatrudnij niemające sobie równych zespoły budowniczych i upewnij się, że w Twojej sakiewce nie zabraknie odpowiedniej waluty. Nie ma znaczenia, czy robotnicy są kamieniarzami z północy, czy ogrodnikami z południa – wszyscy chcą otrzymywać należne im wynagrodzenie w swojej rodzimej walucie. Z ich pomocą można konstruować wieże, zakładać ogrody, wznosić pawilony i arkady oraz budować seraje i komnaty. Zmierz się ze swoimi przeciwnikami i stwórz własną Alhambrę! [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek : rodzinna gra planszowa /Klemens Kalicki ; il. Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, cop. 2016. - 1 gra (tor dobierania kart, znacznik pierwszego gracza (domek), 4 plansze Domku, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków) : karton, papier, kolor ; w pudełku28x28x7 cm.+ instrukcja
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny „Domek” z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości. Piękno i różnorodność kart (prawie 100 unikalnych grafik) potęgują przyjemność płynącą z każdej rozgrywki. Przejrzysta i bardzo spójna z tematem mechanika daje możliwość podejmowania za każdym razem nowych, ciekawych decyzji i budzi chęć zagrania w „Domek” po raz kolejny… i kolejny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Przygody / Jean-Louis Roubira, Marie Cardouat. - Gdańsk: Wydawnictwo Rebel, 2018. - 1 gra (84 karty) karton, papier, kolor ; w pudełku 12x27 cm + instrukcja
Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : zwierciadła / Jean-Louis Roubira, Sebastien Telleschi. - Gdańsk: Wydawnictwo Rebel, 2020. - 1 gra (84 karty) karton, papier, kolor ; w pudełku 12x27 cm + instrukcja
Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Francja + Dziki Zachód / Alan R. Moon ; [il. Julien Delval]. - Paris : Days of Wonder Europe ; Gdańsk : Rebel, cop. 2017. - 1 gra ( 1 plansza, 110 kart, 64 części torów, 40 wagoników, 18 figurek, 2 instrukcje dodatków do gry, instrukcja) karton, papier, kolor ; w pudełku 30x30x6 cm cm.+ instrukcja
Witamy w kolejnej odsłonie popularnej serii kolejowej! We Wsiąść do Pociągu: Francja gracze będą mieli okazję odwiedzić dwa regiony, które na stałe zmienią Wasze podejście do serii Wsiąść do Pociągu! Mapa Wsiąść do Pociągu: Francja zmieni Twój tok myślenia o pociągach! Przez lata tworzyłeś połączenia kolejowe, a teraz… musisz najpierw wybudować tory! Mapa przeznaczona jest dla od 2 do 5 graczy i najważniejszym jej elementem jest planowanie ruchów z dużym wyprzedzeniem oraz blokowanie stawianymi torami tras sprzyjających przeciwnikom. Dzięki temu każda partia będzie naprawdę wyjątkowa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej