Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(82)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje popularnonaukowe
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(18)
Poradniki i przewodniki
(15)
Audiobooki
(7)
Proza
(4)
Publikacje dla niewidomych
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(79)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(11)
Czytelnia dla dorosłych
(66)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(1)
Filia Sułkowice-Łęg
(1)
Filia Targanice
(3)
Wypożyczalnia książki mówionej
(4)
Autor
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Lisiecka Anna
(2)
Malcherek Monika
(2)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(2)
Oruba Norbert
(2)
Spitzer Manfred (1958- )
(2)
Taper Agnieszka E
(2)
Wojewódzki Kuba (1963- )
(2)
Alter Adam L. (1980- )
(1)
Aro Jessikka
(1)
Bailey Olga Guedes (1958- )
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Baranowski Mariusz. Autor
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartosz Iza
(1)
Berger Jonah
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bortliczek Małgorzata
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Brooking Emerson T
(1)
Brown Stanley H
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błajet Piotr
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Cammaerts Bart
(1)
Carpentier Nico
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- ). Autor
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Demczuk Agnieszka
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dragun Jacek
(1)
Duarte Nancy
(1)
Dylak Stanisław. Autor
(1)
Dynkowska Julia
(1)
Dziedzic Olga (1986- )
(1)
Dziedzina Aneta
(1)
Dąbała Jacek (1959- )
(1)
Frejman Joanna
(1)
Girard Joe
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- ). Autor
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gąsior-Niemiec Anna
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna B
(1)
Jakubowicz Karol
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kajrunajtys Danuta
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kamenetz Anya (1980- )
(1)
Karikova Sońa
(1)
Kerth Maria
(1)
Kononiuk Tadeusz
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Kreft Jan
(1)
Kristanova Evelina (1970- )2
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubiak Hanna
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Kutrowska Barbara
(1)
Kwiatkowski Stefan Michał (1948- ). Autor
(1)
Kłusek-Wojciszke Bożena
(1)
Lanier Jaron (1960- )
(1)
Laskowska Marta (historia)
(1)
Lemann Natalia
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- ). Autor
(1)
Linden Sander van der
(1)
Litorowicz-Siegert Agnieszka
(1)
Makowski Michał
(1)
Malesa Renata
(1)
Masiak Wojciech
(1)
Mastalerz Elżbieta
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Mazurkiewicz Robert
(1)
Meller Marcin (1968-)
(1)
Melosik Zbyszko (1956- ). Autor
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Morbitzer Janusz (1957- ). Autor
(1)
Myśliński Jerzy
(1)
Młynarska Agata (1965- )
(1)
Napieralski Adrian
(1)
Naruszewicz-Duchlińska Alina
(1)
Nass Clifford
(1)
Nowik Krzysztof (1956- )
(1)
Nożyński Szymon. Autor
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Opozda Danuta
(1)
Oravcova Jitka
(1)
Osiński Zbigniew
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pastwa Rafał (1980- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(40)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(62)
1901-2000
(5)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(82)
Język
polski
(82)
Odbiorca
Dorośli
(3)
Niewidomi
(3)
Rodzice
(3)
Copywriterzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Internauci
(1)
Medioznawcy
(1)
Nauczyciele
(1)
Politolodzy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura amerykańska
(6)
Literatura angielska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Media społecznościowe
(19)
Środki masowego przekazu
(17)
Internet
(15)
Dziennikarze
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Historia
(6)
Dzieci
(5)
Telewizja
(5)
Uzależnienia medialne
(5)
Cyberprzemoc
(4)
Dezinformacja
(4)
Dziennikarstwo
(4)
Dziennikarze muzyczni
(4)
Edukacja medialna
(4)
Młodzież
(4)
Facebook (portal społecznościowy)
(3)
Fonoholizm
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Reklama
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Smartfon
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Autoprezentacja
(2)
COVID-19
(2)
Copywriting
(2)
Cyberuzależnienia
(2)
Fake news
(2)
Kaczyński, Bogusław (1942-2016)
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Krytycy muzyczni
(2)
Książka cyfrowa
(2)
Kultura popularna
(2)
Lista przebojów
(2)
Muzyka rozrywkowa
(2)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(2)
Osobowości telewizyjne
(2)
Osobowość
(2)
Platforma internetowa
(2)
Podróże
(2)
Polityka
(2)
Postawy
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Prezenterzy telewizyjni
(2)
Program Trzeci Polskiego Radia
(2)
Propaganda
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Rodzina
(2)
Rola społeczna
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Start-up
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Wpływ na zdrowie
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Życie codzienne
(2)
Agresywność
(1)
Algorytmy
(1)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Artyści
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Baza danych
(1)
Beksiński, Tomasz (1958-1999)
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Blogerzy
(1)
Celebryci
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberzaburzenia
(1)
Czasopismo dla kobiet
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Demokracja
(1)
Dialog edukacyjny
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Etyka
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fotografie
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Google
(1)
Grafika polska
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gry fabularne
(1)
Temat: czas
2001-
(34)
1901-2000
(19)
1989-2000
(14)
1945-1989
(8)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(24)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Europa
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
ZSRR
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(22)
Poradnik
(20)
Praca zbiorowa
(6)
Monografia
(5)
Biografia
(4)
Pamiętniki i wspomnienia
(4)
Autobiografia
(3)
Podręcznik
(3)
Reportaż
(3)
Raport z badań
(2)
Blog
(1)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Selfie
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1361)
Psychologia
(792)
Medycyna i zdrowie
(740)
Edukacja i pedagogika
(663)
Socjologia i społeczeństwo
(584)
Media i komunikacja społeczna
(82)
Religia i duchowość
(371)
Kultura i sztuka
(308)
Rozwój osobisty
(305)
Podróże i turystyka
(290)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(272)
Hobby i czas wolny
(251)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(223)
Literaturoznawstwo
(222)
Biologia
(219)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(199)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(155)
Etnologia i antropologia kulturowa
(149)
Kulinaria
(149)
Kultura fizyczna i sport
(145)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(130)
Zarządzanie i marketing
(122)
Geografia i nauki o Ziemi
(113)
Ochrona środowiska
(92)
Styl życia, moda i uroda
(80)
Filozofia i etyka
(79)
Inżynieria i technika
(74)
Nauka i badania
(73)
Językoznawstwo
(71)
Informatyka i technologie informacyjne
(69)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(68)
Fizyka i astronomia
(60)
Architektura i budownictwo
(51)
Praca, kariera, pieniądze
(44)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(40)
Transport i logistyka
(39)
Rolnictwo i leśnictwo
(35)
Matematyka
(29)
Dom i ogród
(27)
Chemia
(16)
Archeologia
(13)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Bibliotekarstwo, arcchiwistyka, muzealnictwo
(1)
Film i kino
(1)
Fotografia i fotografika
(1)
Kabaret,cyrk,performance
(1)
Medycyna,opieka zdrowotna,pielęgniarstwo
(1)
Religioznawstwo
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina,związki,relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i nauki pomocnicze
(1)
Turystyka i podróżnictwo
(1)
82 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Współczesne dzieci często debiutują w mediach społecznościowych już z chwilą, gdy zostaną uchwycone na obrazie USG. Zaczynają stykać się z ekranami około czwartego miesiąca życia. To dobrze czy źle? Wspaniała szansa na podtrzymywanie relacji niezależnie od dzielącej ludzi odległości czy też pierwszy krok do stworzenia otumanionego pokolenia wgapionych w ekrany zombie? Wielu bez wahania uznało to za początek neurologicznej i emocjonalnej katastrofy, lecz – co zaskakujące – trudno natrafić na rzetelne badania na ten temat. W swojej książce „Z nosem w ekranie” Anya Kamenetz – ekspertka w dziedzinie edukacji oraz nowych technologii, ale również matka dwojga dzieci – prezentuje świeże i praktyczne spojrzenie na ten problem. Po przeprowadzeniu rozmów z setkami rodziców na temat stosowanych przez nich rozwiązań i wyznawanych poglądów oraz po przedarciu się przez gąszcz nierozstrzygających badań i rozdmuchanych obaw, proponuje proste rozwiązanie inspirowane znaną sentencją Michaela Pollana odnoszącą się do jedzenia: Ciesz się technologią. Z umiarem. Najlepiej w towarzystwie.
Ta książka to jasne, poparte badaniami oraz obiektywne spojrzenie na kwestię znaną obecnie niemal każdemu rodzicowi. Stanowi odpowiedź na nurtującą dzisiejszych rodziców kwestię: jak znaleźć równowagę pomiędzy technologią a prawdziwym życiem. Zawarte w niej zwięzłe, lecz wymowne wskazówki stanowią podstawę, dzięki której rodzice będą mogli określić właściwą rolę technologii w życiu dzieci, ograniczyć własne obawy, a także znaleźć przestrzeń dla szczęśliwych, rodzinnych chwil zarówno z udziałem technologii, jak i bez niej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia Targanice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hejt – mowa nienawiści – jest zjawiskiem powszechnym i nie tylko wirtualnym – szczególnie mocno dotyka dorastającą młodzież. Jak rozpoznać, że pojawił się on w życiu twojego dziecka? Czy jest ono sprawcą, czy ofiarą? Jak możesz mu pomóc jako rodzic? Niniejszy poradnik kompleksowo opisuje zjawisko hejtu i jego destrukcyjny wpływ na młodego człowieka, jednocześnie podając zbiór narzędzi do zwalczenia problemu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BTC (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka książki dotyczy funkcjonowania rodziny w Polsce w XXI wieku pod wpływem technologii cyfrowej (np. Internet, komunikatory, smartfony). Oprócz bezspornych korzyści dotyczących komunikowania się w cyberprzestrzeni dzieci i młodzieży występują jednak, i to często, bardzo poważne zagrożenia dla ich aktualnego oraz przyszłego rozwoju psychicznego i społecznego (np. więzi koleżeńskie), a także rozwoju moralnego (zachowania nieetyczne) . Internet jest bowiem również narzędziem bardzo niebezpiecznym, narzędziem np. przemocy psychicznej. Autor ukazuje przyczyny, skutki oraz informacje, jak zapobiegać tej patologii w rodzinach i w szkołach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Władza platform : za fasadą Google, Facebooka i Spotify / Jan Kreft. - Kraków : Universitas, copyright 2021. - 373, [3] strony ; 25 cm.
To książka o władzy platform Facebooka i Google, o kontrolowaniu człowieka, grup społecznych, a nawet państw. O „magii” uzależniania ludzi, celebracji osobliwych mitów, kulcie porażki, mirażach bogactwa, kreatywności i kariery. To książka o algorytmizacji codziennego życia, feudalnych stosunkach na platformach, ich niewolnikach i menedżerach pokutnikach. O zarządzaniu antykonkurencyjnymi platformami, o „strefach zabójstw” rynkowych rywali. To wreszcie książka o utowarowieniu wszystkiego – od miłości po nienawiść – o tyranii iluzji, o redefiniowaniu znaczeń w cyberprzestrzeni ludzkiej aktywności, o obsesji pomiarów każdego aspektu życia z nadrzędną misją i wiarą, że można naprawiać świat, tworząc jeszcze lepszy algorytm. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5002315/wladza-platform-za-fasada-google-facebooka-i-spotify]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarze, Twórcy, Naukowcy)
Oczywisty związek mediów z polityką – chociaż istnieje od dawna – nie znalazł tak szerokiego odzwierciedlenia w literaturze przedmiotu, na jakie zasługuje. W przedstawionym tomie przyjrzano się temu powiązaniu z różnych perspektyw badawczych, gdyż autorami artykułów są przedstawiciele wielu dyscyplin nauki. Książka ma zatem charakter interdyscyplinarny. Autorzy starali się udzielić odpowiedzi m.in. na następujące pytania: jak doszło do dyskusji nad stworzeniem nowej organizacji dziennikarskiej? Jakie były związki wybranych tytułów prasowych z polityką w różnych okresach historycznych? Jak dalece cenzura ingerowała w twórczość autorską i pracę wydawców? Publikacja dowodzi, że współdziałanie badawcze naukowców o odmiennych poglądach oraz stosujących inne metody badawcze może doprowadzić do wspólnych konkluzji. Istotną kwestię w poszczególnych rozdziałach stanowi problematyka łącząca się z dynamicznym rozwojem mediów oraz zauważalny wzrost ich znaczenia w życiu społecznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka podejmuje problematykę dotyczącą czynników społecznych warunkujących przejmowanie przez dzieci w starszym wieku przedszkolnym agresywnych zachowań prezentowanych w dedykowanych im programach telewizyjnych.
Dziecko w wieku przedszkolnym nie potrafi jeszcze oddzielać świata fikcyjnego od realnego. Wierzy, że świat jest taki, jaki ogląda w telewizji. A ponieważ małe dzieci uczą się przez naśladownictwo, mogą brać przykład z oglądanych bohaterów. Może to prowadzić nie tylko do wzrostu agresji u dziecka, ale też do usprawiedliwiania własnych agresywnych zachowań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak być zabawnym a nie śmiesznym / Przemysław Kutnyj. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 187, [2] strony ; 21 cm.
"Uniwersalny klucz do dobrej rozmowy naprawdę istnieje! Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwości wobec konkurencyjnych projektów albo przekonania go do pomysłu na wspólne działanie. Im wytrawniejszy i skuteczniejszy rozmówca, tym większy wpływ wywiera na innych ludzi. I właśnie o to w tym wszystkim chodzi: o wywieranie wpływu przy użyciu słów...." [ Sensus.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Masz smartfona? Żyjesz w klatce. Jesteś pod ciągłą obserwacją. Każdy Twój ruch jest śledzony, oceniany i analizowany. Bez przerwy otrzymujesz spreparowany materiał. Krok po kroku jesteś sterowany przez algorytmy inżynierów, których nie znasz, i popychany do działań, których cele są Ci niewiadome. Powoli stajesz się tresowanym zwierzątkiem, zdalnie kontrolowanym przez wielkie korporacje. I nie masz pojęcia, kto i w jaki sposób wykorzysta zdobytą w ten sposób władzę. Brzmi to okropnie? Jest jeszcze gorzej: to wszystko dzieje się za Twoją zgodą! Dzięki tej książce odkryjesz, jak bardzo niebezpieczne są media społecznościowe i dlaczego, aby móc zarabiać pieniądze, muszą działać na szkodę społeczeństwa. Dowiesz się, jak wywoływane są uzależnienia, przez które ludzie wariują. Stopniowo tracą też swoją indywidualność. Anonimowość w środowisku sieci z kolei wyciąga z nich i wzmacnia najgorsze cechy. W książce opisano mechanizmy rządzące mediami społecznościowymi. Z potęgi tych mechanizmów na ogół nie zdajemy sobie sprawy. Dopiero uświadomienie sobie, co za nimi stoi, jak konkretnie działają i jakie będą ich możliwe konsekwencje dla naszej cywilizacji, pozwoli na przemyślenie decyzji o usunięciu kont z mediów społecznościowych - niektórych lub wszystkich. Ostatnie słowo jeszcze należy do Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fałszywe informacje są jednym z najpoważniejszych problemów naszych czasów. Każdy jest podatny na ich wpływ. Często są nastawione na wywoływanie polaryzacji społecznej, pojawiają się pod postacią teorii spiskowych, wpływają na nasze wybory polityczne, kształtują opinie na ważne, globalne zjawiska. Niczym wirusy zakażają umysły i namnażają się w zastraszającym tempie. Niby o tym wiemy, lecz i tak ulegamy ich zgubnemu wpływowi. Dlaczego tak się dzieje? I czy możemy temu zaradzić? W Fake news dr Sander van der Linden tłumaczy, jak oddzielać prawdę od fikcji i opierać się destrukcyjnym czynnikom wpływu społecznego, a co najważniejsze – radzi, jak za pomocą opracowanych przez jego zespół „szczepionek” uodpornić siebie i innych na atakującą nas zewsząd dezinformację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Będę sławny, będę bogaty : opowieść o Bogusławie Kaczyńskim / Anna Lisiecka. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2022. - 445, [3] strony : faksymilia, fotografie ; 22 cm.
Kamera go kochała, wprost przechodził na drugą stronę ekranu. Mówił, że interesuje go tylko wielka widownia i gromadził milionową widownię. Także wtedy, kiedy po udarze mówił wolniej, wielbiciele go nie opuścili. To książka, która przynajmniej częściowo ukazuje złożony mechanizm, dzięki któremu ambitny chłopiec z prowincji staje się gwiazdą i wielką osobowością naszej kultury. Autorka pisze o tym barwnie, ale obiektywnie. Nie stawia pomnika, ale docenia zasługi Bogusława Kaczyńskiego. A wie tym więcej, że przez lata przyjaźniła się z bohaterem tej fascynującej książki. Bogusław Kaczyński był wybitną osobowością. Nie tylko telewizyjną. Jego głęboka wiedza muzyczna, elegancja, prezencja, elokwencja i świetna dykcja sprawiły, że cieszył się ogromną popularnością i uznaniem nie tylko melomanów. Był wielką gwiazdą promującą i popularyzującą muzykę w szczególności operową i operetkową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 A/Z (1 egz.)
Audiobook
W koszyku
Kamera go kochała, wprost przechodził na drugą stronę ekranu. Mówił, że interesuje go tylko wielka widownia i gromadził milionową widownię. Także wtedy, kiedy po udarze mówił wolniej, wielbiciele go nie opuścili. O celu swojej pracy pisał: Moim pragnieniem jest oczarować jak najszersze rzesze ludzi potęgą sztuki. Pokazać, że życie człowieka, który poddaje się sztuce, może być piękniejsze, wartościowsze, że w tym smutnym świecie, który niesie tyle rozczarowań, klęsk, trosk, smutków i łez - sztuka może człowiekowi pomóc. To książka, która przynajmniej częściowo ukazuje złożony mechanizm, dzięki któremu ambitny chłopiec z prowincji staje się gwiazdą i wielką osobowością naszej kultury. Autorka pisze o tym barwnie, ale obiektywnie. Nie stawia pomnika, ale docenia zasługi Bogusława Kaczyńskiego. A wie tym więcej, że przez lata przyjaźniła się z bohaterem tej fascynującej książki. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PKM (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 195)
Tematyka dotycząca przeciwdziałania przemocy obejmuje różne aspekty relacji między ludźmi, angażuje liczne środowiska oraz dyscypliny naukowe, w tym nauki o mediach i pedagogikę. Wciąż pojawiają się nowe analizy i nowe inicjatywy społeczne mające na celu ograniczenie destrukcyjnego oddziaływania technologii oraz ich negatywnego zastosowania przez człowieka. Trwają intensywne poszukiwania najwłaściwszych rozwiązań możliwych do realizacji w kontekście określonych uwarunkowań prawnych, ekonomicznych i społecznych występujących w różnych częściach świata. W dyskursie tym z różną intensywnością uczestniczą media, występujące nie tylko w roli przekaziciela informacji, ale również zajmują one określone stanowisko wobec zjawiska przemocy i cyberprzemocy. Problemy związane z przeciwdziałaniem przemocy są komentowane, a także upowszechniane i promowane, ale też kontestowane. Tematyka przeciwdziałania przemocy, ze względu na zainteresowanie społeczne i instytucjonalne, zajmuje relatywnie wiele miejsca we współczesnym dyskursie medialnym Z recenzji dr hab. Roberta Szweda Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie / Michał Makowski. - Wydanie II (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 346, [1] stron : ilustracje ; 24 cm.
Praca omawia praktyczne zastosowanie komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w szczególności skuteczność jej wpływu na odbiorców. Książka przeznaczona dla studentów merketingu, komunikacji społecznej i psychologii oraz praktyków reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet zrewolucjonizował życie społeczne i polityczne, wywracając do góry nogami dotychczasowe zasady prowadzenia kampanii i docierania do poszczególnych grup głosujących. Wybory ostatnich kilku lat na całym świecie pokazały, że media społecznościowe to nie tylko egalitarny przekaz, możliwość komunikacji z politykami i szansa na odejście od kierowanego jednostronnie przekazu radiowego czy telewizyjnego. Głośna sprawa Cambridge Analytica i prowadzona od czasu Brexitu wojna z fake newsami ujawniły również ciemną stronę życia politycznego na Facebooku. W najnowszej książce Paweł Matuszewski przygląda się ostatnim wyborom parlamentarnym w Polsce oraz sposobowi prowadzenia kampanii na Facebooku. Na podstawie klasycznych oraz współczesnych teorii badań społecznych socjolog stara się uchwycić nowe zjawiska zachodzące w Internecie między wyborcami, politykami i partiami. By tego dokonać, wykorzystuje konstrukt cyberplemion – wyizolowanych wspólnot, istniejących wyłącznie w świecie cyfrowym, między którymi zachodzą najróżniejsze relacje: od rzadko spotykanych i ściśle uwarunkowanych migracji do znacznie powszechniejszych otwartych konfliktów i sporów. Cyberplemiona to jedna z pierwszych książek w Polsce, która Facebooka traktuje jako obszar badawczy a za przedmiot badań obiera sobie aktywność potencjalnych wyborców i zwolenników konkretnych partii politycznych. Opierając się na dokładnych analizach wykonanych przy pomocy autorskich narzędzi, Matuszewski opisuje m.in. zjawisko polaryzacji przekonań, której źródłem są określone sposoby zdobywania informacji oraz reakcje społeczne innych użytkowników. Autor przygląda się również pozornej różnorodności danych, stanowisk oraz informacji, którą miały gwarantować media społecznościowe. Na podstawie setek tysięcy zebranych komentarzy i wypowiedzi charakteryzuje przekonania popleczników partii politycznych w kluczowych dla nich kwestiach ekonomicznych i społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
A co my tu mamy? Przede wszystkim moje ulubione felietony z lat 2016-2019 czyli o miłości, polityce i straconych szansach, o Mazurach i piłce nożnej. O dzieciach i ojcach, lizusach i romantykach, zachwytach i irytacjach, małych przyjemnościach oraz wielkich cierpieniach, o radości życia i niezgodzie na draństwo. No i o tym, jak niegdyś miało się virahę i brabant. Do felietonów dodaję (w sumie to ponad jedna trzecia książki) opowieści od kulis i historie z różnych miejsc, w których przyszło mi pracować. Tym razem bez krwi i wojen (te opisałem w "Gaumardżos!" i "Między Wariatami") za to z licznymi mniej lub bardziej surrealistycznymi sytuacjami, które przytrafiły mi się w mediach i szołbiznesie. Jest trochę TVN-u, trochę "Playboya" "Polityki" i "Newsweeka". Jest świętej pamięci "Radiostacja" i Radio Roxy. I jest trochę, a nawet całkiem sporo komiczno-smutnej Polski ostatnich czterech lat. Która, w co wierzę jako niepoprawny optymista, jeszcze się zmieni na lepsze. A te kilkaset stron ma Ci przede wszystkim poprawić nastrój Szanowna Czytelniczko i Czytelniku. W pociągu, autobusie, tramwaju, u fryzjera, na plaży, w samolocie, kawiarni, i oczywista oczywistość, w toalecie. Zwłaszcza w toalecie. [Marcin Meller]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-92 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej