Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(82)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje popularnonaukowe
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(18)
Poradniki i przewodniki
(15)
Audiobooki
(7)
Proza
(4)
Publikacje dla niewidomych
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(78)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(11)
Czytelnia dla dorosłych
(66)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(1)
Filia Sułkowice-Łęg
(1)
Filia Targanice
(3)
Wypożyczalnia książki mówionej
(4)
Autor
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Lisiecka Anna
(2)
Malcherek Monika
(2)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(2)
Oruba Norbert
(2)
Spitzer Manfred (1958- )
(2)
Taper Agnieszka E
(2)
Wojewódzki Kuba (1963- )
(2)
Alter Adam L. (1980- )
(1)
Aro Jessikka
(1)
Bailey Olga Guedes (1958- )
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Baranowski Mariusz. Autor
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartosz Iza
(1)
Berger Jonah
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bortliczek Małgorzata
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Brooking Emerson T
(1)
Brown Stanley H
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błajet Piotr
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Cammaerts Bart
(1)
Carpentier Nico
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- ). Autor
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Demczuk Agnieszka
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dragun Jacek
(1)
Duarte Nancy
(1)
Dylak Stanisław. Autor
(1)
Dynkowska Julia
(1)
Dziedzic Olga (1986- )
(1)
Dziedzina Aneta
(1)
Dąbała Jacek (1959- )
(1)
Frejman Joanna
(1)
Girard Joe
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- ). Autor
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gąsior-Niemiec Anna
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna B
(1)
Jakubowicz Karol
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kajrunajtys Danuta
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kamenetz Anya (1980- )
(1)
Karikova Sońa
(1)
Kerth Maria
(1)
Kononiuk Tadeusz
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Kreft Jan
(1)
Kristanova Evelina (1970- )2
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubiak Hanna
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Kutrowska Barbara
(1)
Kwiatkowski Stefan Michał (1948- ). Autor
(1)
Kłusek-Wojciszke Bożena
(1)
Lanier Jaron (1960- )
(1)
Laskowska Marta (historia)
(1)
Lemann Natalia
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- ). Autor
(1)
Linden Sander van der
(1)
Litorowicz-Siegert Agnieszka
(1)
Makowski Michał
(1)
Malesa Renata
(1)
Masiak Wojciech
(1)
Mastalerz Elżbieta
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Mazurkiewicz Robert
(1)
Meller Marcin (1968-)
(1)
Melosik Zbyszko (1956- ). Autor
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Morbitzer Janusz (1957- ). Autor
(1)
Myśliński Jerzy
(1)
Młynarska Agata (1965- )
(1)
Napieralski Adrian
(1)
Naruszewicz-Duchlińska Alina
(1)
Nass Clifford
(1)
Nowik Krzysztof (1956- )
(1)
Nożyński Szymon. Autor
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Opozda Danuta
(1)
Oravcova Jitka
(1)
Osiński Zbigniew
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pastwa Rafał (1980- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(40)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(62)
1901-2000
(5)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(82)
Język
polski
(82)
Odbiorca
Dorośli
(3)
Niewidomi
(3)
Rodzice
(3)
Copywriterzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Internauci
(1)
Medioznawcy
(1)
Nauczyciele
(1)
Politolodzy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura amerykańska
(6)
Literatura angielska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Media społecznościowe
(19)
Środki masowego przekazu
(17)
Internet
(15)
Dziennikarze
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Historia
(6)
Dzieci
(5)
Telewizja
(5)
Uzależnienia medialne
(5)
Cyberprzemoc
(4)
Dezinformacja
(4)
Dziennikarstwo
(4)
Dziennikarze muzyczni
(4)
Edukacja medialna
(4)
Młodzież
(4)
Facebook (portal społecznościowy)
(3)
Fonoholizm
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Reklama
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Smartfon
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Autoprezentacja
(2)
COVID-19
(2)
Copywriting
(2)
Cyberuzależnienia
(2)
Fake news
(2)
Kaczyński, Bogusław (1942-2016)
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Krytycy muzyczni
(2)
Książka cyfrowa
(2)
Kultura popularna
(2)
Lista przebojów
(2)
Muzyka rozrywkowa
(2)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(2)
Osobowości telewizyjne
(2)
Osobowość
(2)
Platforma internetowa
(2)
Podróże
(2)
Polityka
(2)
Postawy
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Prezenterzy telewizyjni
(2)
Program Trzeci Polskiego Radia
(2)
Propaganda
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Rodzina
(2)
Rola społeczna
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Start-up
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Wpływ na zdrowie
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Życie codzienne
(2)
Agresywność
(1)
Algorytmy
(1)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Artyści
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Baza danych
(1)
Beksiński, Tomasz (1958-1999)
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Blogerzy
(1)
Celebryci
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberzaburzenia
(1)
Czasopismo dla kobiet
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Demokracja
(1)
Dialog edukacyjny
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Etyka
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fotografie
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Google
(1)
Grafika polska
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gry fabularne
(1)
Temat: czas
2001-
(34)
1901-2000
(19)
1989-2000
(14)
1945-1989
(8)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(24)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Europa
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
ZSRR
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(22)
Poradnik
(20)
Praca zbiorowa
(6)
Monografia
(5)
Biografia
(4)
Pamiętniki i wspomnienia
(4)
Autobiografia
(3)
Podręcznik
(3)
Reportaż
(3)
Raport z badań
(2)
Blog
(1)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Selfie
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1363)
Psychologia
(804)
Medycyna i zdrowie
(745)
Edukacja i pedagogika
(666)
Socjologia i społeczeństwo
(587)
Media i komunikacja społeczna
(82)
Religia i duchowość
(377)
Kultura i sztuka
(308)
Rozwój osobisty
(305)
Podróże i turystyka
(293)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(273)
Hobby i czas wolny
(251)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(226)
Literaturoznawstwo
(222)
Biologia
(219)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(200)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(155)
Kulinaria
(153)
Etnologia i antropologia kulturowa
(150)
Kultura fizyczna i sport
(145)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(130)
Zarządzanie i marketing
(123)
Geografia i nauki o Ziemi
(113)
Ochrona środowiska
(93)
Filozofia i etyka
(81)
Styl życia, moda i uroda
(80)
Inżynieria i technika
(74)
Nauka i badania
(73)
Językoznawstwo
(72)
Informatyka i technologie informacyjne
(69)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(68)
Fizyka i astronomia
(60)
Architektura i budownictwo
(51)
Praca, kariera, pieniądze
(44)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(40)
Transport i logistyka
(39)
Rolnictwo i leśnictwo
(35)
Matematyka
(29)
Dom i ogród
(27)
Chemia
(16)
Archeologia
(13)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Bibliotekarstwo, arcchiwistyka, muzealnictwo
(1)
Film i kino
(1)
Fotografia i fotografika
(1)
Kabaret,cyrk,performance
(1)
Medycyna,opieka zdrowotna,pielęgniarstwo
(1)
Religioznawstwo
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina,związki,relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i nauki pomocnicze
(1)
Turystyka i podróżnictwo
(1)
82 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi: Jak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie ; Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania ; W jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane ; Jak kształtować nawyki swoje i innych ; W jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź ; Czemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być ; Jak szybko dostać odpowiedź na email. Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy. To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami. Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje - tak by łatwiej było kontynuować czytanie niż je przerwać: jest podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929/m (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje)
KSIĄŻKA AUTORA BESTSELLEROWEJ CYFROWEJ DEMENCJI! W ciągu minionej dekady smartfon podbijał świat w oszałamiającym tempie, zmieniając codzienność użytkowników w stopniu, w jakim nie udało się to dotąd żadnej technicznej nowince. Towarzyszy nam od rana do wieczora, w pracy i w życiu prywatnym wygląda na to, że nie możemy się bez niego obyć. Wielu dostrzega pozytywne strony korzystania z tego urządzenia, nieliczni zastanawiają się nad jego negatywnym wpływem na nasze myślenie, odczuwanie i działanie, a także na zdrowie. Czy mamy powody do obaw? Najwyższy czas przyjrzeć się faktom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BTC (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje)
Towarzyszy nam od rana do wieczora, w pracy i w życiu prywatnym – wygląda na to, że nie możemy się bez niego obyć. Wielu dostrzega pozytywne strony korzystania z tego urządzenia, nieliczni zastanawiają się nad jego negatywnym wpływem na nasze myślenie, odczuwanie i działanie, a także na zdrowie. Czy mamy powody do obaw? Najwyższy czas przyjrzeć się faktom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia książki mówionej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego kupujemy ubrania? Żeby się okryć. Jedzenie – żeby zaspokoić głód. Mieszkania – żeby zapewnić sobie schronienie. Czyżby? Nawet dziecko wie, że to nieprawda. Po ulicach miast suną komercyjne wersje pojazdów z Rajdu Dakar! Rowery i narty światowych marek, na których sportowcy ustanawiają rekordy, są tłem do zdjęć na Instagramie! Kupując towary, zaspokajamy swoje rozmaite potrzeby, jednak nie chodzi tu wyłącznie o cechy określonej rzeczy, ale szerszy przekaz: oryginalny otwieracz do win sugeruje mój szczególny stosunek do tego szlachetnego trunku, czyniąc mnie koneserem! Pandemia COVID-19, zamykając ludzi w domach, równocześnie przeniosła ich do Internetu. Ta książka jest o tym, jak zmieniło się nasze podejście do ludzi i rzeczy, gdy większość relacji stała się wirtualna. Co to oznacza? Odpowiedź poznamy w kolejnych latach, ale już dziś widać, że nasze relacje straciły bezpośredni charakter. Rzeczy zyskały siłę oddziaływania na innych dzięki marce, nazwie, designowi i subtelnym sugestiom, że właśnie z takich cudów korzystamy. Siła oddziaływania zwielokrotniła się dzięki portalom społecznościowym. Manipulacje, głównie te z wykorzystaniem Internetu, stały się elementem naszej codzienności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zjawisko hejtu zbadali badacze wielu specjalności: kulturoznawcy, literaturoznawcy, medioznawcy, socjologowie, psychologowie, filozofowie, politolodzy oraz badacze prawa. Dzięki multidyscyplinarnej perspektywie czytelnik może się dowiedzieć o hejcie rzeczy, o których nie miał pojęcia, choć wydawałoby się, że jest to zjawisko każdemu dobrze znane, proste i nie wymagające głębokich analiz. A jednak ta książka pokazuje, że jest inaczej. Pokazuje, jak mało możemy wiedzieć o zjawisku, które dobrze znamy. I jak dużo musimy się jeszcze nauczyć. Prof. dr hab. Paweł Łuków - kierownik Zakładu Etyki UW, redaktor naczelny czasopisma "Etyka" Wiele dotychczas napisano o sztuce miłości, niewiele natomiast o sztuce nienawiści. Oczywiście zawsze można zadać pytanie, czy to jest sztuka. Hejterstwo bowiem zalewa nas zewsząd i każe myśleć raczej o miernocie, aniżeli o elitarności sztuki. Monografia młodych adeptów nauki jest świeżym spojrzeniem na nowe zjawisko kulturowe. Prof. dr hab. Jarosław Płuciennik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Targanice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PKM (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet jest wszędzie – zajrzyj, poznaj wirtualny świat młodych i pytaj o wszystko! Obowiązkowa lektura dla rodziców dzieci w każdym wieku! Bo wszyscy jesteśmy online. Codziennie każdy z nas, niezależnie od wieku, spędza wiele czasu w Internecie. Młodzi ludzie dużo szybciej i sprawniej w nim buszują, a my – rodzice, nauczyciele i opiekunowie – potrzebujemy narzędzi, by mądrze im towarzyszyć, dostrzegać ewentualne zagrożenia i szybko działać. Jak reagować na cyberprzemoc – niezależnie od tego, czy jesteśmy jej świadkami, ofiarami czy… rodzicami jej twórców? Gdzie szukać dobrych i rzetelnych informacji na temat otaczającego nas świata i w jaki sposób unikać fake newsów? Jak zadbać o to, by maksymalnie ograniczać dostęp do pornografii, pedofilii, ruchów pro-ana i wszelkich oszustw? Dzieci i nastolatki bardziej ufają internetowi niż dorosłym i to w sieci szukają informacji na temat otaczającego ich świata. Ten poradnik pomoże choć trochę zmienić tę tendencję. Znajdziesz w nim dużą dawkę wiedzy, wiele ciekawych profili, linków i rad, dzięki którym pokierujesz aktywnością dziecka online.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny i praktyczny przewodnik, z którego dowiesz się, jak: przygotować strategię swojej kampanii wyborczej (m.in. wyznaczać cele, określać grupy docelowe i formułować przekaz); prowadzić kampanię bezpośrednią; przygotować atrakcyjne i praktyczne materiały wyborcze; radzić sobie podczas wystąpień publicznych; współpracować z mediami; wykorzystać internet w kampanii wyborczej; zaplanować i efektywnie realizować działania z zakresu wyborczego PR. Dodatkowo otrzymasz wiele cennych informacji przydatnych zarówno przed kampanią wyborczą czy w jej trakcie, jak i po jej zakończeniu. Książka jest skierowana do kandydatów startujących w różnych wyborach, polityków działających na szczeblu ogólnokrajowym i samorządowym, osób zaangażowanych w kampanię wyborczą, dyrektorów biur i asystentów poselskich, liderów organizacji pozarządowych, specjalistów PR, studentów zainteresowanych tematyką kampanii wyborczej i marketingu politycznego, a także do obserwatorów życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Urodzeni po 1995 roku. Dorastali z telefonem komórkowym, mieli konto na Instagramie, zanim poszli do liceum, nie pamiętają czasów sprzed internetu. Różnią się od każdego poprzedniego pokolenia. Mowa tu o jednej czwartej Amerykanów. To iGen (skrót od „iGeneracji”) – pokolenie internetu. Właśnie nadeszło. W tej fascynującej, pełnej życia książce dr Jean Twenge maluje odkrywczy portret nowego pokolenia, które dojrzewa wolniej i wyrasta na bardziej znerwicowane – ale również bardziej tolerancyjne i bezpieczne – od poprzednich pokoleń. Jego przedstawiciele trzymają się z dala od pokus dla dorosłych, takich jak alkohol czy seks, ale też unikają odpowiedzialności wiążącej się z dorosłością – nie śpieszy im się z nauką jazdy, wyprowadzką z domu ani z osiągnięciem finansowej samodzielności. Są otwarci i postępowi, a przy tym rozważni jak żadne wcześniejsze pokolenie młodych ludzi. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PKM (1 egz.)
Książka
W koszyku
Telefon komórkowy – kiedyś symbol statusu, dziś nieodłączny towarzysz każdego z nas. Mały komputerek ukryty w torebce czy kieszeni, bez którego trudno wyobrazić sobie codzienność. Pełny aplikacji porządkujących rzeczywistość – za ich pośrednictwem płacimy, bawimy się, pracujemy. Z nimi zasypiamy i z nimi się budzimy. Żyjemy w czasach trzech ekranów – telewizora, komputera i komórki, które konkurują ze sobą o naszą uwagę. Smartfony zmieniły sposób, w jaki konsumujemy i tworzymy treści. Czy to nie brzmi, jakbyśmy utknęli w grze komputerowej? Michał R. Wiśniewski błyskotliwie i z nutą nostalgii prowadzi nas przez historię telefonizacji. Od ciężkich i wielkich komórek z lat dziewięćdziesiątych, przez kosztowne SMS-y i MMS-y na początku XXI wieku, aż po dziesiątki aplikacji na ultranowoczesnych smartfonach. Rozkłada na czynniki pierwsze zagrożenia i korzyści płynące z coraz to nowszych cyfrowych rozwiązań i osadza je w szerszym kontekście – społecznym i politycznym. TikTok i mapy Google’a, Messenger i Candy Crush Saga, kolorowe emoji i szarzy panowie w garniturach używający Twittera jako politycznej broni. Możliwości jest wiele, a wybór którą „zabójczą aplikację” ściągnąć, należy do nas. Czy to my zmieniamy świat za pomocą smartfonów, czy to one zmieniają nas? Nie wiadomo. There’s no app for that.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Sułkowice-Łęg
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieautoryzowana biografia / Kuba Wojewódzki. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2018. - 487, [1] strona ; 22 cm.
Bezczelna, irytująca i bulwersująca - najlepsza autobiografia celebryty. Kuba Wojewódzki. Urodził się w 1963 r. W tym samym roku utworzono Zalew Zegrzyński. Dziennikarz, aktor, pisarz praworęczny. W dzieciństwie wyglądał tak, jakby go rodzice kupili na wyprzedaży garażowej. Ma wszystkie zalety, których nie chciał oraz wady, do których się przyzwyczaił. Ironista z zawodu, prześmiewca z powołania. Jego poczucie humoru smakuje jak rosyjskie pestycydy. Specjalista od cudzych porażek. Ma tak przerośnięte ego, że w kinie zasiada na trzech miejscach jednocześnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 929A/Z (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nieautoryzowana biografia / Kuba Wojewódzki ; czyta autor. - Warszawa : Wielka Litera, cop. 2018. - 1 płyta audio (CD) (13 godz. 12 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia książki mówionej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929A/Z (1 egz.)
Książka
W koszyku
Superbohaterowie są wśród nas! Postacie w kolorowych trykotach zdominowały ekrany kin, telewizorów i komputerów, poszerzając swoje – oryginalnie komiksowe – terytorium o współczesne media, świeże interpretacje i co ważniejsze, nowe grupy odbiorców, z niecierpliwością wyczekujące kolejnych odsłon przygód ukochanych bohaterów i bohaterek. Kim jednak są te cudaczne postacie, skąd przybyły i co najważniejsze – po co w ogóle się tu znalazły? Na te oraz inne pytania, dotyczące pochodzenia i powodów istnienia fikcyjnych superherosów w realnym świecie, odpowiada niniejsza książka. Jej lektura pozwala sięgnąć do najwcześniejszych źródeł ludzkich fantazji o nadludzkich herosach, przyjrzeć się początkom superbohaterskiego przemysłu komiksowego oraz prześledzić konkurujące ze sobą na przestrzeni dekad interpretacje dwóch fundamentalnych ikon współczesnego superheroizmu – Supermana oraz Batmana. Finalnym aktem przedstawionej tu analitycznej podróży jest natomiast wykazanie uniwersalności idei superbohatera, przekraczającej nie tylko granice historyczne czy medialne, ale i geograficzne czy też wreszcie kulturowe i sprawiającej jednocześnie, iż wszyscy – świadomie bądź nie – współtworzymy obecnie prawdziwie globalną superkulturę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie 3 poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
"Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotnikó,w, któ,re człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśró,d rodziny i znajomych, tych, któ,rych znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, kró,tkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego." [Tania Książka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej