Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(460)
Forma i typ
Książki
(64145)
Proza
(61875)
E-booki
(15234)
Audiobooki
(9209)
Poezja
(5272)
Gry i zabawki
(460)
Publikacje dla niewidomych
(2715)
Czasopisma
(2312)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1884)
Publikacje popularnonaukowe
(1586)
Poradniki i przewodniki
(1471)
Komiksy i książki obrazkowe
(914)
Publikacje naukowe
(585)
Publikacje dydaktyczne
(583)
Publikacje fachowe
(415)
Dramat (rodzaj)
(303)
Publikacje religijne
(181)
Druki ulotne
(75)
Publikacje informacyjne
(55)
Albumy i książki artystyczne
(39)
Książka
(11)
Mapy
(11)
Obiekty trójwymiarowe
(10)
Nuty
(9)
Publikacje promocyjne
(7)
Muzyka
(6)
Audiobook
(5)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(5)
Pliki i bazy danych
(4)
Ksiązki
(3)
Powieść
(2)
Książki
(1)
Artykuły
(1)
Audiooboki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksiażki
(1)
Ksiązka
(1)
Książki Proza
(1)
Książki Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Literatura faktu
(1)
Literatura popularnonaukowa
(1)
Podręcznik
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Rysunki
(1)
książka
(1)
książki
(1)
proza
(1)
Dostępność
dostępne
(418)
wypożyczone
(44)
nieokreślona
(2)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(1)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(456)
Filia Sułkowice-Łęg
(1)
Filia Inwałd
(2)
Filia Roczyny
(1)
Filia Targanice
(2)
Filia Zagórnik
(1)
Autor
Knizia Reiner
(12)
Larek Tomek
(10)
Czuba Sławomir
(9)
Sobich-Kamińska Anna
(8)
Blanchot Denis
(7)
Cottereau Jacques
(7)
Feliks Janusz
(5)
Knizia Reiner (1957- )
(5)
Kucharska Nikola
(5)
Minor Marcin
(5)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(5)
Socha Piotr
(5)
Grajkowski Wojciech
(4)
Kordowski Bartłomiej
(4)
Madejski Jan
(4)
Matusik Krzysztof
(4)
Menzel Michael
(4)
Miłuński Filip
(4)
Pogorzelska Julia
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(4)
Barbaud Jean (1955- )
(3)
Benedetti Toussaint
(3)
Cardouat Marie
(3)
Caterdjian Romain
(3)
Cathala Bruno
(3)
Gandzel Mariusz
(3)
Garfield Richard
(3)
Grych Joanna
(3)
Jędruszek Tomasz
(3)
Małecki Łukasz
(3)
Mleczko Andrzej (1949- )
(3)
Moon Alan R
(3)
Norman Ewa
(3)
Polouchine Igor
(3)
Puszczewicz Marek
(3)
Schoett Marianna
(3)
Szewczyk Michał
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Urbaniak Katarzyna (1986- )
(3)
Żabicka Monika
(3)
Żenczykowski Jarosław
(3)
Allers Jeffrey D
(2)
Anderson Käre U
(2)
Andreani Jean-Francois
(2)
Baranowski Marek
(2)
Bauza Antoine
(2)
Blok Patryk
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Burm Kris
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chaboussit Cedrick
(2)
Cieślak Agata (tłumaczka)
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Collette Xavier
(2)
Cywińska Anna
(2)
Da Silva Maëva
(2)
Darsaklis Chris
(2)
Delval Julien
(2)
Derkacz Zbyszek
(2)
Deschamps Christine
(2)
Dion Franck
(2)
Dirscherl Wolfgang
(2)
Dudek Katarzyna
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Dybowska Bożena
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Fic Katarzyna
(2)
Fic Katarzyna (ilustratorka)
(2)
Fort Marie (1985- )
(2)
Fort Wilfried (1982- )
(2)
Gille-Naves Guilaume
(2)
GrAlutka
(2)
Granerud Asger Harding
(2)
Green Jonathan (1948- )
(2)
Gumienny Waldemar
(2)
Henry Frédéric
(2)
Herman Michał
(2)
Hiekkala Ossi
(2)
Hinder Carine
(2)
Hyra Matt
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kasanen Jere
(2)
Kermarrec Henri
(2)
Kiesling Michael
(2)
Kijowska Viola
(2)
Kowalski Dominik
(2)
Król Magdalena (literatura dla dzieci)
(2)
Kucharski Roman
(2)
Kuczyńska Magdalena
(2)
Kurczewska Marta
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Kwiatek Kacper
(2)
Lanczewski Tomasz
(2)
Leszczyńska Ewa
(2)
Lingua Lab
(2)
Loroch Paweł
(2)
Madaj Karol
(2)
Makowiec Paweł (1970- )
(2)
Margielsky Marc
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(144)
2010 - 2019
(306)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(252)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(458)
Australia
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(414)
angielski
(1)
brak kontekstu językowego (dokument nietekstowy)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(223)
Młodzież
(172)
Dorośli
(140)
6-8 lat
(62)
9-13 lat
(60)
0-5 lat
(34)
14-17 lat
(32)
Rodzice
(8)
18+
(5)
Nauczyciele
(4)
13-99 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(5)
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura fińska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura npolska
(1)
Polska
(1)
Temat
Gry planszowe
(12)
Gry i zabawy umysłowe
(10)
Nauka czytania
(5)
Krainy i światy fikcyjne
(4)
Mnożenie (matematyka)
(4)
Zwierzęta
(4)
Ekologia
(3)
Gry i zabawy
(3)
Język polski
(3)
Logopedia
(3)
Matematyka
(3)
Sen
(3)
Zabawa
(3)
Zwierzęta leśne
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Czytanie sylabowe
(2)
Dodawanie (matematyka)
(2)
Dzieci
(2)
Dzielenie (matematyka)
(2)
Film
(2)
Geografia
(2)
Gra planszowa
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Handel
(2)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(2)
Labirynt
(2)
Las
(2)
Mars (planeta)
(2)
Mały Książę (postać fikcyjna)
(2)
Miasta
(2)
Mnemotechnika
(2)
Odejmowanie (matematyka)
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Piłka nożna
(2)
Pojedynek
(2)
Psy
(2)
Rodzina
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Sport
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Wynalazki
(2)
Zabójstwo
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Architekci
(1)
Arsène Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Baba Jaga (postać legendarna)
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Blaszany Drwal (postać fikcyjna)
(1)
Bursztynowa komnata
(1)
Błędy ortograficzne
(1)
Cecylka Knedelek (postać fikcyjna)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Czarodzieje
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas
(1)
Czasownik
(1)
Czynności
(1)
Czytanie
(1)
Dinozaury
(1)
Dorotka (postać fikcyjna)
(1)
Drzewa
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Ekosystem
(1)
Fair play
(1)
Fałszywe oskarżenia
(1)
Fizyka
(1)
Geolodzy
(1)
Gra karciana
(1)
Gramatyka
(1)
Gry kierownicze
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w karty
(1)
Gry w pudełkach
(1)
Grywalizacja
(1)
Gwiazdy
(1)
Halucynacje
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Hotele
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Kraby
(1)
Kruk
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kurnik
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Logika
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Lustra
(1)
Magia
(1)
Miód
(1)
Mowa
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauka
(1)
Nauka liczenia
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Francja
(1)
Kansas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(1)
Oz (kraina fikcyjna)
(1)
Państwo Franków
(1)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(340)
Gry i zabawy umysłowe
(122)
Gry edukacyjne
(51)
Gry i zabawy
(24)
Gry w karty
(22)
Gry strategiczne
(15)
Gry i zabawy dziecięce
(11)
Gry paragrafowe
(11)
Gry i zabawki
(10)
Plansze do gry
(10)
Quizy
(6)
Karty do gry
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Bajki i baśnie
(3)
Układanki
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Gra karciana
(2)
Gry w kości
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Gry fabularne
(1)
Gry i umysłowe zabawy
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy zimowe
(1)
Gry logiczne
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książka-zabawka
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Legendy i podania
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(158)
Edukacja i pedagogika
(12)
Kultura i sztuka
(2)
Biologia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
460 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Paw Patrol / twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespół Play Factory. - Quartier Villaroy : Asmodee, 2020. - 1 gra (30 kart, 1 instrukcja, 1 puszka ) : metal, w pudełku okrągłym 10 cm.+ instrukcja
Marshall, Rubble, Chase, Rocky, Zuma, Skye! Bohaterskie psiaki, które na co dzień dzielnie pomagają potrzebującym, zawitały na karty Dobble, by wspierać najmłodszych w ćwiczeniu refleksu i spostrzegawczości! Czy uda Ci się wypatrzyć parę identycznych bohaterów lub charakterystycznych przedmiotów zanim zrobią to przeciwnicy? Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. źródło opisu: nota wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble 1 2 3 to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale też na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy, a nawet mieć trudności z wygraną! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko szybko, Twoi przeciwnicy nie mogą Cię wyprzedzić! Dobble możesz zabrać ze sobą wszędzie i rozegrać je w krótkim czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) ). Wszystkie zwierzęta narysowane są w sposób uwypuklający ich cechy charakterystyczne, dzięki co czyni je prostszymi do nazwania. Dzięki temu nie tylko dorośli, ale i dzieci są w stanie szybko odnaleźć w myślach odpowiednie słowo, by nazwać danego zwierzaka. Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tematyczna seria nawiązująca do sagi filmowej Gwiezdne Wojny, to wspaniała gra dla dzieci i dorosłych. Każda karta zawiera liczne symbole i grafiki postaci lub rzeczy związanych z Gwiezdnymi Wojnami, ale tylko 1 z nich jest identyczny z symbolem na dowolnej innej karcie. Zadaniem graczy będzie jego odnalezienie! Powtarza się tylko jeden symbol, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić....[Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zegar : gra edukacyjna / redakcja Hubert Bobrowski, Renata Kicka ; ilustracje Marcin Minor, Katarzyna Urbaniak. - Warszawa : Edgard, 2018. - 1 gra (1 dwustronny zegar, 4 dwustronne plansze, 36 żetonów z godzinami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 23x27x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 22 cm).
GRA PLANSZOWA. Edukacyjna gra Zegar to aż 12 świetnych pomysłów na doskonałą zabawę dla przedszkolaków i uczniów pierwszych klas szkoły podstawowej, podczas której dzieci nauczą się odczytywać godziny! Dzięki 12 wariantom rozgrywki o zróżnicowanym stopniu trudności gra nigdy się nie znudzi, a uczestnicy będą mogli grać tak, jak lubią – na szybkość albo dokładność, rywalizować albo grać jako jeden zespół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stwory z obory / autor gry: Tomasz Bolik. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, [2019]. - 1 gra (10 kart postaci, 18 kart Targowiska, 43 karty Wioski, 36 kart Gościńca, 1 karta zagrywki, 1 karta pomocnicza, kostka do gry, 24 żetony zdrowia, 36 żetonów sławy, 6 żetonów zwycięstwa, 42 żetony miedziaków) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x14x21 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Gra karciana, w której gracze wcielają się w żądnych sławy wieśniaków, planujących ubić czyhające na osadników potwory. Nie każdy wieśniak jest w stanie pokonać stwora, dlatego nierzadko będzie trzeba korzystać z podstępu. Aby zdobyć wymarzone siedem punktów sławy, można podążać różnymi drogami – zbroić się na potęgę i rzucać wyzwanie mocarnym przeciwnikom, kupować punkty, wystawiać zlecenia lub zagrywać karty pułapki. Emocje, również te negatywne, sięgają zenitu. W efekcie okazuje się jednak, że aby pokonać potwory, wystarczy nieco samozaparcia oraz przyzwoita znajomość obsługi wiejskich utensyliów. Dynamiczna, przezabawna gra karciana, naładowana negatywną interakcją i klimatami wiejskimi. [Muduko]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, cop. 2013. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 128 kartoników z obrazkami zwierząt) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x6,5cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe).
Gra edukacyjna o fascynującej historii. Jesteś farmerem i hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać bo w okolicy grasują lis i wilk. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer: Bocian / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2020. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 120 kartoników z obrazkami zwierząt, 4 plansze, 2 duże psy, 16 żetonów bocian, plansza bocian : karton, drewno, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 15 cm).
Cóż to za przyjemny klekot dochodzi z Waszej farmy? To bociany założyły gniazdo na jej dachu. Ich obecność przynosi superfarmerom mnóstwo szczęścia, zatem nic dziwnego, że na famie zaczęły rodzić się bliźnięta. Wersja Superfarmer & Bocian to kolejna odsłona kultowej serii gier. Dzięki pomocy bociana wasze farmy będą rozwijać się jeszcze prężniej. Grę można łączyć z wersją SUPERFARMER i BORSUK oraz SUPERFARMER i KOZA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaczarowane drzewo/ autorka: Liesbeth Bos ; ilustracje: Tomek Larek ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Fabryka Kart Trefl-Kraków, 2019. - 1 gra (44 drewniane pieńki w 4 kolorach, 4 małe drewniane znaczniki w 4 kolorach, 1 drewniana korona drzewa, 1 kostka, 1 arkusz z 25 naklejkami) : drewno, papier, kolor ; w pudełku 24x24x8 cm + instrukcje (4 strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Magiczny las skusił Was swoim urokiem. Jednak po pewnym czasie zorientowaliście się, że to niebezpieczne miejsce i trzeba stąd jak najszybciej uciec! Nie jest to jednak takie proste. Najpierw należy sprostać wyzwaniu „Zaczarowanego Drzewa”, które jest wielokolorowe i może rosnąć albo się kurczyć. Waszym zadaniem jest pozbycie się wszystkich swoich pieńków oraz zdobycie dokładnie dwóch od każdego z przeciwników. Jeśli wykażecie się sprytem i zręcznością ucieczka może się udać. źródło opisu: https://bonito.pl/k-1618821-zaczarowane-drzewo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Świat dysku : sekary / Leonard Boyd, David Brashaw ; ilustracje Amber Grundy. - Opole : Phalanx, cop. 2016. - 1 gra (1 plansza, 16 bloczków lamp, 36 kart wiadomości, 12 kart protokołu naprawy, 8 kart zgłoszenia zdarzenia, 8 kart logu operatora, 48 żakardów, 4 pionki graczy, 2 znaczniki Krasnoluda Głębinowego, 24 znaczniki przekazu, 12 pionków wież sekarowych, 1 pionek poczmistrza Urzędu Pocztowego, karta alfabetu sekarowego, klepsydra, worek na żakardy) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x5 cm + instrukcja (16 s. : il. ; 23 cm).
GRA PLANSZOWA. Szybka i pełna interakcji gra zawierająca trzy warianty rozgrywki – rywalizacyjny, kooperacyjny i dla młodszych graczy. Gracze wcielają się w operatorów wież sekarowych – optycznych telegrafów będących najszybszym niemagicznym systemem komunikacji Świata Dysku. Zadaniem operatora jest jak najszybsze przekazanie słownej wiadomości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Recto Verso : Buduj imprezowo / autorzy gry: Inka i Marcus Brand ; ilustracje: Camille Chaussy ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Warszawa : Story House Egmont, copyright 2022. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 100 punktów zwycięstwa, 36 żetony partnerów - 6 dużych żetonów graczy i 30 małych sześciokątnych żetonów graczy, 11 dużych drewnianych elementów, 64 karty - 32 z niebieskim tłem i 32 z fioletowym tłem) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 21x21x9 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
Buduj imprezowo! Komunikacja, współpraca i szybkość! „Recto Verso” to wyjątkowo szybka i prosta familijna gra imprezowa, która dostarczy wiele zabawy zarówno dzieciom jak i dorosłym. Szansę na wygraną zapewni tylko dobra współpraca z partnerem. Niezbędne jest opanowanie nerwów pomimo upływającego czasu. Wylosujcie kartę, włączcie stoper i zacznijcie budowanie! [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hexx : najszybsza układanka na świecie / autor René Brons ; ilustracje Johann Rüttinger. - Warszawa : Foxal, copyright 2015. - 1 gra (72 sześciokątne, czterokolorowe kafelki, 8 tekturowych znaczników służących do liczenia rund gry) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 18x13x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 16 cm).
"Hexx" to logiczna gra rodzinna, będąca kompromisem pomiędzy grą na refleks a grą logiczną. To dynamiczna "party game" oparte na grze w domino. Gracze wykładają swoje sześciokątne karty, dopasowując kolorami do kart leżących już na stole. Wygra ten gracz, który pierwszy pozbędzie się wszystkich swoich kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gipf / Kris Burm ; 3D: Andreas Resch ; projekt: Kris Burm, HUCH! & friends. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1gra (1 plansza, 36 pionów, 1 woreczek) : karton, papier, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm.+ instrukcja
GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu. Gdy tak się stanie, wtedy gracze usuwają swój rząd pionów i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionów za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy. Celem gry jest ustawianie kolejnych rzędów złożonych z przynajmniej 4 pionów własnego koloru i zdobywanie pionów przeciwnika tak, aby w efekcie końcowym nie miał on już możliwości wprowadzenia do gry żadnych pionków. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Punct / Kris Burm. - Günzburg : Hutter Trade GmbH, cop. 2016. - 1 gra (19 białych pionków, 19 czarnych pionków, plansza, woreczek) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (43 s. : il. ; 22 cm).
Autor
Forma i typ
Gatunek
Natchniona gra logiczna, piąta z serii. Gra PÜNCT to opowieść o piątym żywiole, o duchu w najszerszym znaczeniu. To opowieść o ludzkim umyśle, o połączeniu świadomości i podświadomości, boskiej iskry natchnienia i twórczego potencjału. Gra opowiada też więc o znaczeniu sztuki, piękna i treści. No i o odwadze! PÜNCT jest grą o łączeniu przeciwstawnych stron życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / D. Cabrero, C. López, S. Santisteban ; ilustracje David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2020. - 1 gra (68 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x3 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 43 cm).
W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko Wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii, rywalizowanie o to komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy i uratowanie świata przed pandemią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Touch it!: Dotknij i zgadnij. Polska / autor Romain Caterdjian ; tłumaczenie Lingua Lab ; ilustracje HVLN Dominik Kowalski. - Podłęże Muduko 2023. - 1 gra (56 kart) :karton, tektura, kolor ; w pudełku 10x12x4 cm + instrukcja
"Szukasz prostej gry, która przypadnie do gustu każdemu bez względu na wiek? W Touch it! Polska możesz zagrać nawet z pięciolatkiem, ale i dorośli nie będą narzekać na nudę. W tej wyjątkowej grze obrazek znajdujący się na rewersie karty pokryty jest specjalnym, wypukłym lakierem. Na awersie znajduje się ta sama ilustracja, ale w towarzystwie trzech innych. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który z czterech obrazków z przodu karty, jest pokazany na odwrocie - posługiwać można się tu jednak wyłącznie dotykiem! W Touch it! Polska ilustracje nawiązują do polskich symboli, budynków i postaci. Pomiędzy pierogami i Smokiem Wawelskim będziecie szukać także skoczka narciarskiego, Marii Skłodowskiej-Curie czy oscypka. Gra oferuje kilka wariantów rozgrywki, m.in. drużynowy, w którym osoba dotykająca karty nie widzi również obrazków znajdujących się na awersie i musi komunikować się z widzącym członkiem zespołu. " [Muduko]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Touch it!: Popkultura /autor gry Caterdjian Romain, ilustracje Magdalena Kania, tłumaczenie Lingua Lab. - Podłęże Muduko 2022. - 1 gra (56 kart, instrukcja) :karton, tektura, kolor ; w pudełku 12x10x4 cm + instrukcja
"Czy to pad do konsoli, słuchawki, frytki? A może jednak gitara? W tej grze gracz musi jak najszybciej odgadnąć, który z czterech przedmiotów widocznych na awersie, kryje się po drugiej stronie karty wykorzystując do tego wyłącznie zmysł dotyku! Jak to możliwe? Kontur i charakterystyczne elementy ilustracji znajdującej się na rewersie pokryto specjalnym lakierem 3D! Doskonała i oryginalna zabawa dla osób w każdym wieku i miłośników popkultury." [Muduko]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Touch it!: zwierzęta/ autor gry Caterdjian Romain, ilustracje Hibner Roksana, tłumaczenie Lingua Lab. - Podłęże Muduko 2022. - 1 gra (56 kart) :karton, tektura, kolor ; w pudełku 10x12x4 cm + instrukcja
"Czy to panda, lemur, łoś a może miś koala? W tej grze gracz musi jak najszybciej odgadnąć, które z czterech zwierząt widocznych na awersie, kryje się po drugiej stronie karty wykorzystując do tego wyłącznie zmysł dotyku! Jak to możliwe? Kontur i charakterystyczne elementy ilustracji znajdującej się na rewersie pokryto specjalnym lakierem 3D! Doskonała i oryginalna zabawa dla osób w każdym wieku i fanów uroczych zwierzątek" [Muduko]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kingdomino / autor gry: Bruno Cathala; ilustracje: Cyril Bouquet ; tłumaczenie: zespół GF/GWF. - Warszawa : Grupa Wydawncza Foksal, 2019. - 1 gra (4 płytki startowe, 4 trójwymiarowe zamki, 48 płytek domina, 8 drewnianych znaczników króla) : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x27x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 26 cm).
Wciel się w rolę władcy i rozwiń najwspanialsze królestwo! Kingdomino to kolorowa gra dla całej rodziny, która bazuje na znanej wszystkim mechanice domino. Stwórz własne królestwo, powiększaj je o pola z koronami, które musisz ułożyć tak, aby przyniosły jak najwięcej punktów! źródło opisu: https://bonito.pl/k-1088515-kingdomino
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej