Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(122)
Forma i typ
Książki
(117)
Publikacje naukowe
(40)
Publikacje fachowe
(36)
Poradniki i przewodniki
(35)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Audiobooki
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(119)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Czytelnia dla dorosłych
(116)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(1)
Filia Sułkowice-Bolęcina
(1)
Wypożyczalnia książki mówionej
(2)
Autor
Malcherek Monika
(5)
Sałbut Bartosz
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bucki Piotr
(2)
Heath Chip
(2)
Heath Dan
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mołoniewicz Jan Marek
(2)
Mruk Henryk
(2)
Oruba Norbert
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Środa Jacek
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Baczyńska Anna K
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bech Katarzyna. Tł
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berger Jonah
(1)
Bernardelli Michał. Tł
(1)
Bird Tom (1964- )
(1)
Bisewski Tadeusz
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Brown Stanley H
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Będzieszak Marcin
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Cassell Jeremy
(1)
Collins Phillip
(1)
Cote David (1952- )
(1)
Cusumano Michael A
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarczyńska Anna
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czech Marcin
(1)
Czubała Anna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Decewicz Anna.Tł
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Domagała Joanna (ekonomia)
(1)
Domaradzki Krzysztof (1989- )
(1)
Drejerska Nina
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Edwards Jim
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Filipiak Janusz (1952- )
(1)
Finch Brian
(1)
Ford Henry (1863-1947)
(1)
Franek Sławomir
(1)
Froń Karol
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gasper Dorota
(1)
Girard Joe
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Goczek Łukasz. Tł
(1)
Golonko Magdalena
(1)
Gontar Beata
(1)
Gontar Zbigniew
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Gołembska Elżbieta (1946-)
(1)
Gołembski Marcin. Autor
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gregor Bogdan (1943-)
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gromada Arkadiusz
(1)
Gryczko Noemi. Autor
(1)
Gryn Magdalena
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Górecka Aleksandra Katarzyna
(1)
Górski Filip
(1)
Głatki Michał
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hartley Gregory (1963- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hoover Ryan
(1)
Hopkins Tom
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jardzioch Andrzej
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Jurgilewicz Marcin
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kacperska Elżbieta
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kaczmarek Olga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(84)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(104)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(121)
Ukraina
(1)
Język
polski
(120)
angielski
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(24)
Szkoły wyższe
(21)
Handlowcy
(8)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Przedsiębiorcy
(7)
Studenci
(3)
Dorośli
(2)
Ekonomiści
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Hotelarze
(1)
Internauci
(1)
Inżynierowie
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Zarządzanie
(23)
Marketing
(16)
Przedsiębiorstwo
(14)
Sprzedaż
(13)
Techniki sprzedaży
(12)
Marketing cyfrowy
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(9)
Media społecznościowe
(9)
Komunikacja marketingowa
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Innowacje
(7)
Menedżerowie
(7)
Obsługa klienta
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Badania marketingowe
(6)
Handel
(6)
Motywacja pracy
(5)
Sukces
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Copywriting
(4)
Konsumenci
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przywództwo
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Reklama
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Copywriting internetowy
(3)
Decyzje
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Logistyka
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Motywacja
(3)
Perswazja
(3)
Usługi
(3)
Benchmarking
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Biznesplan
(2)
Branding (marketing)
(2)
COVID-19
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Etyka biznesu
(2)
Gastronomia
(2)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kreatywność
(2)
Leki
(2)
Model biznesowy
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Organizacja pracy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca zdalna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Projektowanie
(2)
Promocja sprzedaży
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Public relations
(2)
Restauracje
(2)
Start-up
(2)
Storytelling
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Wojsko
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Action Research
(1)
Administracja publiczna
(1)
Analityka predykcyjna
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
Bukieciarstwo
(1)
Business Intelligence
(1)
Ceny
(1)
Coaching
(1)
Coachowie
(1)
Comarch
(1)
Content marketing
(1)
Customer Experience
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czas pracy
(1)
Digitalizacja
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
E-konsumenci
(1)
E-mail marketing
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Egzaminy
(1)
Ekonomia
(1)
Temat: czas
2001-
(33)
1901-2000
(7)
1989-2000
(7)
1945-1989
(6)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Korea Południowa
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(51)
Opracowanie
(23)
Podręcznik
(16)
Monografia
(13)
Materiały pomocnicze
(9)
Praca zbiorowa
(4)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Vademecum
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1361)
Psychologia
(792)
Medycyna i zdrowie
(740)
Edukacja i pedagogika
(663)
Socjologia i społeczeństwo
(584)
Zarządzanie i marketing
(122)
Religia i duchowość
(371)
Kultura i sztuka
(308)
Rozwój osobisty
(305)
Podróże i turystyka
(290)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(272)
Hobby i czas wolny
(251)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(223)
Literaturoznawstwo
(222)
Biologia
(219)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(199)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(155)
Etnologia i antropologia kulturowa
(149)
Kulinaria
(149)
Kultura fizyczna i sport
(145)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(130)
Geografia i nauki o Ziemi
(113)
Ochrona środowiska
(92)
Media i komunikacja społeczna
(82)
Styl życia, moda i uroda
(80)
Filozofia i etyka
(79)
Inżynieria i technika
(74)
Nauka i badania
(73)
Językoznawstwo
(71)
Informatyka i technologie informacyjne
(69)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(68)
Fizyka i astronomia
(60)
Architektura i budownictwo
(51)
Praca, kariera, pieniądze
(44)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(40)
Transport i logistyka
(39)
Rolnictwo i leśnictwo
(35)
Matematyka
(29)
Dom i ogród
(27)
Chemia
(16)
Archeologia
(13)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Bibliotekarstwo, arcchiwistyka, muzealnictwo
(1)
Film i kino
(1)
Fotografia i fotografika
(1)
Kabaret,cyrk,performance
(1)
Medycyna,opieka zdrowotna,pielęgniarstwo
(1)
Religioznawstwo
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina,związki,relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i nauki pomocnicze
(1)
Turystyka i podróżnictwo
(1)
122 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji - copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt. Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami - od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny. Fakt 1: Świetny copywriting = wspaniałe życie, pieniądze i wolność! Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy! Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twiterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilkaminut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania-czegokolwiek i przez cały dzień-a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki-zaprogramowane i utrwalone. W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógłwygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej bazie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalnośc uzytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego się udało : filozofia i strategie twórcy Comarchu / Janusz Filipiak ; współpraca Krzysztof Domaradzki. - Wydanie I. - Kraków : Znak Litera Nova, 2022. - 405, [10] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 25 cm.
Poznaj sekret sukcesu twórcy Comarchu. Biznesmenem został po czterdziestce, milionerem po pięćdziesiątce. Przez lata mieszkał z rodziną w kawalerce, a dzisiaj wypłaca sobie wielomilionową pensję. Prowokator i kapitalista, filozof i zagorzały kibic. Jak to się stało, że profesor Akademii Górniczo-Hutniczej razem z grupą studentów stworzył firmę, która od ponad 25 lat podbija światowy rynek? W swojej bezkompromisowej autobiografii założyciel Comarchu pokazuje wielki biznes od kuchni: opowiada, jak robiło się interesy w latach 90., dlaczego kupił Cracovię oraz jak udało mu się przekształcić naukowy start–up w nowoczesną korporację opartą na wartościach i ludziach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie prześwietlisz konkurencję, przekonująco zaprezentujesz swoje umiejętności i jasno zakomunikujesz swoją wizję. Ten poradnik powie ci, jak to osiągnąć. W książce nie zabrakło także odniesień do nowych zjawisk, takich jak finansowanie społecznościowe, sprzedaż internetowa czy marketing cyfrowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Dziś i jutro / Henry Ford ; [przekład Damian Łukasz Tarkowski]. - Piaseczno : Heraclon International - Storybox.pl, [2022]. - 1 płyta audio (CD) (9 godz. 49 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Nowatorskie podejście do przemysłu, stworzone i wdrożone przez Henry’ego Forda w zakładach Ford Motor Company, na zawsze odmieniło oblicze masowej produkcji. Echa opracowanych przez niego standardów spotkać można w fabrykach na całym świecie po dziś dzień. Publikacja „Dziś i jutro” to wnikliwe spojrzenie na wiele procesów inicjowanych w firmie amerykańskiego przemysłowca. To również niezwykle interesujący wgląd w analityczny umysł Henry’ego Forda. Na kartach swojej książki dzieli się swoim spojrzeniem na kwestie społeczne i polityczne, porusza tematy związane z ekologią, edukacją, etyką, działalnością charytatywną, a także osiągnięciem równowagi pomiędzy odpoczynkiem a pracą. Zaznajamia również z tym, co stanowiło obiekt jego pozabiznesowych zainteresowań. Książka Forda, choć swoją premierę miała wiele lat temu, nie straciła na swej aktualności i świeżości. Wiele zawartych w niej przemyśleń i sugerowanych rozwiązań nawet dziś stanowi wyzwanie dla zakładów przemysłowych. [Ibuk.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia książki mówionej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929A/Z (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych. Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu. Miarą każdego szefa jest to, jak jego zespół pracuje, kiedy nie ma go w pobliżu. Dzięki tej książce zbudujesz zespół, który zawsze zrobi to, co trzeba, nawet gdy nie patrzysz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zarządzać sobą w czasie : od możliwości do rzeczywistości / Paulina Gajewska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 220 stron : ilustracje, tabele ; 23 cm.
Książka jest dedykowana każdej osobie, która pragnie zdobyć wiedzę na temat zarządzania swoim czasem. Autorka systematyzuje informacje z zakresu zarządzania czasem, porusza zagadnienia motywacji, procesu decyzyjnego i sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i wykorzystywanie okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej. Monografia koncentruje się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw. „Podjęta w monografii tematyka przedsiębiorczości strategicznej (PS) jako koncepcji rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) to interesujący, aktualny i ważny problem badawczy. PS stanowi unikatowe połączenie procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego z budową przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora MŚP. Potwierdza to przeprowadzony przez Autora rzetelny, wyczerpujący, a przy tym bardzo czytelny systematyczny przegląd literatury (oparty na bazach Scopus i Web of Science, z wykorzystaniem oprogramowania MAXQDA)”. Z recenzji dr hab. Anny Adamik, prof. PŁ"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy badań jakościowych / Beata Glinka, Wojciech Czakon. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu i zrozumienia dynamicznego, często niejednoznacznego świata konieczne jest wyjście poza ramy istniejących teorii i hipotez. Taką właśnie możliwość oferują badania jakościowe, które ze swej natury dobrze nadają się do opisu tego, co zmienne, a także tego, co subiektywne. Badania jakościowe w wielu środowiskach ciągle jeszcze nie są uznawane i legitymizowane na równi z badaniami ilościowymi. Ta sytuacja zmienia się, ale nadal pokutuje wiele stereotypów, które umniejszają postrzeganą wartości badań jakościowych. Prezentowana publikacja ma się przyczynić do upowszechniania wiedzy na temat prowadzenia badań jakościowych oraz doskonalenia praktyki badań jakościowych, a przez to do zmiany tych stereotypów. Książka składa się z siedmiu rozdziałów ukazujących najważniejsze aspekty badań jakościowych. Autorzy podążają za logicznym przebiegiem procesu badawczego: począwszy od rozstrzygnięcia, co ma być badane i zaplanowania badania, poprzez wybór podejścia, dobór próby, zbieranie i analizę danych, aż do interpretacji tych danych i oceny jakości przeprowadzonego badania. Rozdział pierwszy poświęcono szeroko pojętej przydatności badań jakościowych w naukach o zarządzaniu. Drugi rozdział zawiera prezentację czterech najbardziej rozpowszechnionych w naukach o zarządzaniu konwencji badań jakościowych: teorii ugruntowanej, studium przypadku, etnografii i badań w działaniu (action research). Trzeci rozdział został poświęcony próbie badawczej. W rozdziale czwartym podjęto problematykę gromadzenia danych w badaniach jakościowych. Rozdział piąty poświęcony jest analizie zebranego materiału empirycznego. Poddane analizie dane stają się przedmiotem interpretacji, tworzenia teorii oraz prezentacji wyników i wniosków w tekście naukowym. Tym zagadnieniom poświęcony jest szósty rozdział publikacji. Ostatni, siódmy rozdział poświęcono ocenie badań jakościowych. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. dr hab. Bogdan Gregor, prof. dr hab. Jan W. Wiktor, prof. dr hab. Henryk Mruk, prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. dr hab. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Dominika Kaczorowska– Spychalska, dr Magdalena Kalińska – Kula, a także Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.
Osią łączącą problemy marketingowe analizowane w książce jest analiza wpływu technologii cyfrowych na marketing. Autorzy prezentują najnowsze trendy i rozwiązania wynikające z cyfrowej rewolucji, które będą wywierały wpływ na zmiany zachodzące w marketingu w perspektywie najbliższych lat. Dostrzegają również potencjalne niebezpieczeństwa, jakie mogą wyniknąć na skutek stosowanych rozwiązań i działań marketingowych. Zastanawiają się, jak w obliczu tej rewolucji zmienia się konsument, rynek, marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta zostałą napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyczerpujący poradnik, uczący tego, jak wpływać na innych, by zapewnić sobie realizację własnych celów. Praca oparta jest na wiedzy i doświadczeniu Hartleya, oficera armii amerykańskiej zawodowo zajmującego się przesłuchiwaniem jeńców i mającego za sobą m.in. służbę podczas wojny w Zatoce Perskiej. Autorzy przedstawiają całą gamę środków skutecznego oddziaływania na inne osoby. Pierwsza część książki zawiera opis funkcjonowania człowieka w grupie; potem ukazane zostają interakcyjne mechanizmy wewnątrzgrupowe w odniesieniu do zbiorowości. Druga, najobszerniejsza część książki, jest prezentacją środków pozwalających oddziaływać na innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najlepiej zapamiętamy przejażdżkę rollercoasterem (szczyt) i mysie uszy (koniec). Wszystko inne rozpłynie się w niepamięci. Niestety na co dzień zdajemy się ignorować tę prawidłowość i niezbyt dobrze wychodzi nam inwestowanie w takie pamiętne momenty. Przykłady można mnożyć. Nauczyciel, planując program nauczania na cały semestr, poświęca każdemu działowi taką samą ilość uwagi i nawet nie podejmuje próby stworzenia kilku „szczytowych” momentów. Menedżer wprowadza firmę w okres szybkiego wzrostu, ale w praktyce jeden tydzień niewiele różni się od następnego. Każdy weekend spędzamy z dziećmi, ale w naszych wspomnieniach wszystkie te dni zlewają się w jedną plamę. Jak wyjść poza tę nijakość i tworzyć momenty, które pozostają w pamięci?
Na podstawie wieloletnich badań i praktycznych obserwacji bracia Heath pokazują, dlaczego niektóre przełomowe momenty tak naprawdę decydują o tym, kim jesteśmy i w jakim kierunku idą nasze działania oraz jak można kreować doświadczenia, które pozytywnie zmieniają zaangażowanie pracowników, ocenę klientów czy własne rozumienie siebie i świata. W ich książce znajdziesz porywające historie osób, które wyreżyserowały swoje własne wyjątkowe momenty, m.in. hotelarzy, którzy wyczarowali dla swoich gości chwile magii i z całkowicie przeciętnego obiektu stworzyli jedną z najbardziej rozchwytywanych lokalizacji w Los Angeles. Poznasz niezwykłą procedurę, która sprawia, że dwie obce osoby stają się najbliższymi przyjaciółmi po zaledwie 45 minutach spędzonych wspólnie w jednym pokoju (Co się dzieje w trakcie tych trzech kwadransów?), a także historię najmłodszej miliarderki na świecie, która przypisuje swoją niebywałą siłę pytaniu, jakie jej ojciec regularnie zadawał rodzinie przy kolacji. (O co pytał?) Ta książka ma coś do zaoferowania dla każdego – lekarza chcącego poprawić jakość doświadczenia pacjenta; lidera wielkiej korporacji, który zastanawia się, jak zwiększyć zaangażowanie pracowników; małej firmy szukającej sposobu na wyróżnienie się z tłumu konkurencji; nauczyciela marzącego o prowadzeniu lekcji, które zapadają w pamięć. Powinien ją przeczytać każdy, kto chce dokonać nadzwyczajnych rzeczy i poszukuje planu działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej