Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(122)
Forma i typ
Książki
(117)
Publikacje naukowe
(40)
Publikacje fachowe
(36)
Poradniki i przewodniki
(35)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Audiobooki
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(119)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Czytelnia dla dorosłych
(116)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(1)
Filia Sułkowice-Bolęcina
(1)
Wypożyczalnia książki mówionej
(2)
Autor
Malcherek Monika
(5)
Sałbut Bartosz
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bucki Piotr
(2)
Heath Chip
(2)
Heath Dan
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mołoniewicz Jan Marek
(2)
Mruk Henryk
(2)
Oruba Norbert
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Środa Jacek
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Baczyńska Anna K
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bech Katarzyna. Tł
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berger Jonah
(1)
Bernardelli Michał. Tł
(1)
Bird Tom (1964- )
(1)
Bisewski Tadeusz
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Brown Stanley H
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Będzieszak Marcin
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Cassell Jeremy
(1)
Collins Phillip
(1)
Cote David (1952- )
(1)
Cusumano Michael A
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarczyńska Anna
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czech Marcin
(1)
Czubała Anna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Decewicz Anna.Tł
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Domagała Joanna (ekonomia)
(1)
Domaradzki Krzysztof (1989- )
(1)
Drejerska Nina
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Edwards Jim
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Filipiak Janusz (1952- )
(1)
Finch Brian
(1)
Ford Henry (1863-1947)
(1)
Franek Sławomir
(1)
Froń Karol
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gasper Dorota
(1)
Girard Joe
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Goczek Łukasz. Tł
(1)
Golonko Magdalena
(1)
Gontar Beata
(1)
Gontar Zbigniew
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Gołembska Elżbieta (1946-)
(1)
Gołembski Marcin. Autor
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gregor Bogdan (1943-)
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gromada Arkadiusz
(1)
Gryczko Noemi. Autor
(1)
Gryn Magdalena
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Górecka Aleksandra Katarzyna
(1)
Górski Filip
(1)
Głatki Michał
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hartley Gregory (1963- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hoover Ryan
(1)
Hopkins Tom
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jardzioch Andrzej
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Jurgilewicz Marcin
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kacperska Elżbieta
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kaczmarek Olga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(84)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(104)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(121)
Ukraina
(1)
Język
polski
(120)
angielski
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(24)
Szkoły wyższe
(21)
Handlowcy
(8)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Przedsiębiorcy
(7)
Studenci
(3)
Dorośli
(2)
Ekonomiści
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Hotelarze
(1)
Internauci
(1)
Inżynierowie
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Zarządzanie
(23)
Marketing
(16)
Przedsiębiorstwo
(14)
Sprzedaż
(13)
Techniki sprzedaży
(12)
Marketing cyfrowy
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(9)
Media społecznościowe
(9)
Komunikacja marketingowa
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Innowacje
(7)
Menedżerowie
(7)
Obsługa klienta
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Badania marketingowe
(6)
Handel
(6)
Motywacja pracy
(5)
Sukces
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Copywriting
(4)
Konsumenci
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przywództwo
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Reklama
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Copywriting internetowy
(3)
Decyzje
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Logistyka
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Motywacja
(3)
Perswazja
(3)
Usługi
(3)
Benchmarking
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Biznesplan
(2)
Branding (marketing)
(2)
COVID-19
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Etyka biznesu
(2)
Gastronomia
(2)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kreatywność
(2)
Leki
(2)
Model biznesowy
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Organizacja pracy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca zdalna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Projektowanie
(2)
Promocja sprzedaży
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Public relations
(2)
Restauracje
(2)
Start-up
(2)
Storytelling
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Wojsko
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Action Research
(1)
Administracja publiczna
(1)
Analityka predykcyjna
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
Bukieciarstwo
(1)
Business Intelligence
(1)
Ceny
(1)
Coaching
(1)
Coachowie
(1)
Comarch
(1)
Content marketing
(1)
Customer Experience
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czas pracy
(1)
Digitalizacja
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
E-konsumenci
(1)
E-mail marketing
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Egzaminy
(1)
Ekonomia
(1)
Temat: czas
2001-
(33)
1901-2000
(7)
1989-2000
(7)
1945-1989
(6)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Korea Południowa
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(51)
Opracowanie
(23)
Podręcznik
(16)
Monografia
(13)
Materiały pomocnicze
(9)
Praca zbiorowa
(4)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Vademecum
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1361)
Psychologia
(792)
Medycyna i zdrowie
(740)
Edukacja i pedagogika
(663)
Socjologia i społeczeństwo
(584)
Zarządzanie i marketing
(122)
Religia i duchowość
(371)
Kultura i sztuka
(308)
Rozwój osobisty
(305)
Podróże i turystyka
(290)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(272)
Hobby i czas wolny
(251)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(223)
Literaturoznawstwo
(222)
Biologia
(219)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(199)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(155)
Etnologia i antropologia kulturowa
(149)
Kulinaria
(149)
Kultura fizyczna i sport
(145)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(130)
Geografia i nauki o Ziemi
(113)
Ochrona środowiska
(92)
Media i komunikacja społeczna
(82)
Styl życia, moda i uroda
(80)
Filozofia i etyka
(79)
Inżynieria i technika
(74)
Nauka i badania
(73)
Językoznawstwo
(71)
Informatyka i technologie informacyjne
(69)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(68)
Fizyka i astronomia
(60)
Architektura i budownictwo
(51)
Praca, kariera, pieniądze
(44)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(40)
Transport i logistyka
(39)
Rolnictwo i leśnictwo
(35)
Matematyka
(29)
Dom i ogród
(27)
Chemia
(16)
Archeologia
(13)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Bibliotekarstwo, arcchiwistyka, muzealnictwo
(1)
Film i kino
(1)
Fotografia i fotografika
(1)
Kabaret,cyrk,performance
(1)
Medycyna,opieka zdrowotna,pielęgniarstwo
(1)
Religioznawstwo
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina,związki,relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i nauki pomocnicze
(1)
Turystyka i podróżnictwo
(1)
122 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. {nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kup teraz! : jak założyć swój e-sklep i odnieść sukces / Maciej Stodolny. - Warszawa : Słowne, 2021. - 223, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Jak krok po kroku założyć swój e-sklep? Jak nie dać się naciągnąć na „genialne jednodniowe kursy” i złote porady odnośnie sprzedaży w internecie? Czym jest konwersja, Presta, SaaS czy też Google Ads ? Jak współpracować z influencerami i jak reklamować się w sieci? I przełączyć się z trybu offline na online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie 2 poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W tym fachowym poradniku znajdziesz sprawdzone i niezawodne metody, dzięki którym od podstaw zaplanujesz i zbudujesz strategię marki na każdym poziomie organizacji biznesowej ― nie znajdziesz natomiast zawiłego teoretyzowania. Autor bowiem jest praktykiem i pisze dla praktyków; przytaczając dziesiątki przykładów z życia wziętych, pokazuje, że stworzenie dobrej strategii może być proste. Nowe wydanie zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Nie rodzisz się liderem – liderem się stajesz Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii. Zawarte w niej ćwiczenia pozwolą ci zrozumieć, jak ty możesz podejść do każdego z tych wyzwań w sposób, który pasuje do ciebie. Nie ma przy tym znaczenia, na jakim etapie drogi zawodowej znajdujesz się jako lider. Zaplanowany na 12 tygodni trening liderski to pełna przygód podróż, która pomoże ci zajrzeć w głąb siebie. Dzięki niej stworzysz własny, niepowtarzalny styl przywództwa, eksperymentując i wykorzystując proces projektowy — taki sam, dzięki któremu powstają najciekawsze rozwiązania biznesowe i nie tylko...." [MT Biznes]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja mająca na celu opracowanie referencyjnej metodyki benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego jedne zespoły osiągają świetne wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o doskonałych indywidualnych osiągnięciach i jednocześnie wspaniałym graczem zespołowym? W książce "Skuteczne zespoły" autorzy przedstawiają siedem kluczowych czynników wpływających na wydajność zespołową oraz niezwykle jasne zalecenia pozwalające stworzyć naprawdę świetny zespół. Wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas pracy z zespołami ratownictwa medycznego, załogami promów kosmicznych czy drużynami sportowymi przenieśli na grunt organizacji. Czytelnicy znajdą tu praktyczne, oparte na dowodach naukowych i badaniach psychologicznych wskazówki, jak stać się skutecznym liderem zespołu oraz jego świetnym członkiem.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży! Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku. Dzięki tej książce poznasz sposoby ludzkiego myślenia oraz sprawdzone najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. A także: Odkryjesz obawy i prawdziwe przyczyny zachowań swoich klientów. Uwolnisz się od myślenia i postaw, które obniżają twoją sprzedaż. Stworzysz z klientami więzi sprzedające za ciebie. Poznasz skuteczne metody na klientów różnego typu. Zmienisz swoją prezentację handlową w arcydzieło sztuki perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „zwiększysz dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet czterokrotnie swoją sprzedaż i zysk w parę miesięcy albo i w parę tygodni”. Zaczniesz osiągać znakomite wyniki nawet w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Psychologia sprzedaży to punkt zwrotny twojej kariery! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny i praktyczny przewodnik, z którego dowiesz się, jak: przygotować strategię swojej kampanii wyborczej (m.in. wyznaczać cele, określać grupy docelowe i formułować przekaz); prowadzić kampanię bezpośrednią; przygotować atrakcyjne i praktyczne materiały wyborcze; radzić sobie podczas wystąpień publicznych; współpracować z mediami; wykorzystać internet w kampanii wyborczej; zaplanować i efektywnie realizować działania z zakresu wyborczego PR. Dodatkowo otrzymasz wiele cennych informacji przydatnych zarówno przed kampanią wyborczą czy w jej trakcie, jak i po jej zakończeniu. Książka jest skierowana do kandydatów startujących w różnych wyborach, polityków działających na szczeblu ogólnokrajowym i samorządowym, osób zaangażowanych w kampanię wyborczą, dyrektorów biur i asystentów poselskich, liderów organizacji pozarządowych, specjalistów PR, studentów zainteresowanych tematyką kampanii wyborczej i marketingu politycznego, a także do obserwatorów życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie 2 poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : ilustracje ; 19x25 cm.
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / MT Biznes)
(Zarządzanie / MT Biznes)
Ideaflow: liczba pomysłów, które ty lub twój zespół jesteście w stanie wygenerować w określonym czasie. Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz. Jak samodzielnie wpadać na świetne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak szybko określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow – ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszystkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał. Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja wydajność. W "Ideaflow" Jeremy Utley i Perry Klebahn z renomowanego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego również jako „d.school”) przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najbardziej innowacyjnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak: pokonać niebezpieczne pułapki myślenia ; znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscach ; oszukać własny mózg, żeby stał się bardziej kreatywny ; projektować i wdrażać niedrogie eksperymenty ; stać się innowacyjnym ; uwolnić własny potencjał twórczy oraz potencjał innych osób. Ideaflow pomoże przezwyciężyć status quo, poradzić sobie z rozczarowaniem, zmniejszyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Sułkowice-Bolęcina
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1000 pytań : ekonomia, finanse, zarządzanie / Grzegorz Wałęga. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 256 stron : ilustracje ; 23 cm.
Co łączy zakup kawy w automacie, darmową opiekę medyczną dla pracowników i budowę wielkiego lotniska w szczerym polu? Na ekonomii musi znać się każdy, bo każdy przecież podejmuje decyzje ekonomiczne. Odpowiedz na 1000 pytań i sprawdź, co wiesz na temat tego, jak funkcjonuje współczesna gospodarka. Poziom trudności pytań zawartych w książce jest zróżnicowany i choć przeważają te odnoszące się do wiedzy na poziomie akademickim, to opracowanie może być popularno-naukowym źródłem wiedzy dla czytelników niebędących zawodowymi ekonomistami. Istotną cechą zawartych w książce pytań jest nie tylko osadzenie ich w teoriach ekonomicznych, ale także znaczny odsetek pytań dotyczących rzeczywistości gospodarczej. Książka adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich (różnych kierunków ekonomicznych), nauczycieli przedmiotu podstawy przedsiębiorczości w szkołach średnich (zarówno ogólnokształcących, jak i zawodowych o profilu ekonomicznym), a także osób przygotowujących się do olimpiad i konkursów z dziedziny ekonomii. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polityka innowacyjna : nowe tendencje w teorii i praktyce / Marzenna Anna Weresa. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo PWN, 2022. - 248 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Ekonomia / PWN)
"Książka jest nowym wydaniem, cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika, w którym przedstawiono główne aspekty polityki innowacyjnej widzianej zarówno od strony teorii innowacji, jak i praktycznego jej zastosowania. Autorka omawia m.in.: modele innowacji, inkubatory biznesu i parki technologiczne, a także systemy innowacyjne innych krajów. Nowe wydanie podręcznika odwołuje się do strategii „Zrównoważona Europa 2030” oraz Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ..." [Lubimy czytać.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdalna praca i będąca jej częścią telepraca jest formą organizacji pracy intelektualnej, która narodziła się około pięćdziesięciu lat temu. Pomimo wielu optymistycznych prognoz tempo popularyzacji tej formy organizacji pracy było wolne. Dopiero pandemia koronawirusa, która wybuchła w 2020 roku, stała się punktem przełomowym w popularyzacji tej formy pracy. Wdrożenie zdalnej pracy jest możliwe dzięki technologii teleinformatycznej. Jednak, aby praca przebiegała sprawnie i efektywnie, oprócz technologii niezbędna jest również odpowiednia kultura organizacji, procesy komunikacyjne i mechanizmy koordynacji zdalnych pracowników. Autor książki spróbował odpowiedzieć na pytanie, jak można wykorzystywać technologię teleinformatyczną i rozwiązania organizacyjne do skuteczniejszego zarządzania zdalnymi pracownikami: telepracownikami i członkami wirtualnych zespołów. Zakres monografii obejmuje telepracę i funkcjonowanie wirtualnych zespołów, które wspólnie składają się na zjawisko zdalnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs. Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. - John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KJ [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej