Sorting
Source
Katalog zbiorów
(21)
Form of Work
Książki
(18)
Publikacje dydaktyczne
(14)
Druki ulotne
(10)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Proza
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Rysunki
(1)
Status
available
(20)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Czytelnia dla dorosłych
(19)
Author
Oszczyk Sylwia
(9)
Kuziel-Kalina Anna
(4)
Jarosz-Bilińska Anna
(2)
Moyski Elżbieta
(2)
Łysiak Waldemar
(2)
Fabisiak-Majcher Agnieszka
(1)
Konieczna Dorota (logopeda)
(1)
Miechowska Anna
(1)
Reneteau Justyna
(1)
Ławczys Elżbieta
(1)
Year
2020 - 2025
(9)
2010 - 2019
(10)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(18)
1901-2000
(1)
Country
Poland
(21)
Language
Polish
(21)
Audience Group
Klasa 4.
(6)
Klasa 5.
(6)
Klasa 6.
(5)
Klasa 7.
(5)
Klasa 8.
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
Nauczanie początkowe
(4)
Rodzice
(4)
Terapeuci
(4)
14-17 lat
(3)
9-13 lat
(3)
Młodzież
(3)
Wychowawcy
(3)
Licea
(2)
Technikum
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Wychowacy
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(5)
Subject
Język polski (przedmiot szkolny)
(5)
Dziecko autystyczne
(4)
Dziecko z zespołem Aspergera
(4)
Kompetencje społeczne
(4)
Lektura szkolna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rozwój emocjonalny
(4)
Uczucia
(4)
Godzina wychowawcza
(3)
Emocje podstawowe
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Socjalizacja
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Wychowawcy klas
(2)
Afazja
(1)
Cenzura
(1)
Czytanie
(1)
Czytanie sylabowe
(1)
Dyskryminacja
(1)
Ekologia
(1)
Gramatyka
(1)
Informacja wizualna
(1)
Klasa szkolna (socjologia)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Korekcja mowy
(1)
Logopedia
(1)
Mnemotechnika
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka czytania
(1)
Neonatologia
(1)
Noworodek
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Pisanie
(1)
Polska
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Przedszkolaki
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Publicystyka polska
(1)
Rodzina
(1)
Rysowanie
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Wcześniak
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zdrowie fizyczne
(1)
Genre/Form
Ćwiczenia i zadania
(14)
Poradnik
(6)
Karty pracy ucznia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Powieść
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Słownik
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(14)
Psychologia
(4)
Literaturoznawstwo
(3)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
21 results Filter
Book
In basket
Ilustrowany słownik uczuć, emocji i stanów zawiera 51 haseł opracowanych tak, aby pokazać uczucia i stany emocjonalne w ciekawy sposób i w różnych kontekstach. Hasła zawierają: definicję, propozycję synonimów, sugestywną ilustrację, przykładowe zdania nakreślające kontekst użycia wyrazu. Słownik powstał, by: wzbogacić słownictwo dzieci z zakresu emocji i uczuć, rozwijać umiejętności komunikacyjne, ułatwić rozumienie uczuć własnych oraz innych osób. Słownik dedykowany jest dzieciom powyżej 10. roku życia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Godzina wychowawcza jak malowana to wyjątkowy zestaw graficznych kart pracy, który powstał, aby wspierać uczniów szkół średnich w kluczowym okresie wchodzenia w dorosłość. Jest doskonałym narzędziem dla wychowawców, które nie tylko urozmaica zajęcia, ale również sprawia, ze każda lekcja przynosi uczniom wartościowe wnioski. Karty zostały przemyślane i opracowane w taki sposób, aby pobudzać do myślenia, zachęcać do dialogu oraz umożliwiać głębsze zrozumienie siebie i otaczającego świata.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
Brochure
In basket
Lektury jak malowane : epika : graficzne karty pracy dla klas 4-8 / Sylwia Oszczyk. - Kraków : WiR, 2019. - 1 teka (90 stron) : ilustracje ; 31 cm.
Język polski inaczej! Rysuj, notuj i zapamiętuj! "Lektury jak malowane" to połączenie polonistycznej pasji z graficznym przekazywaniem wiedzy. Autorka sprawnie posługuje się techniką notowania wizualnego, dzięki czemu literackie treści są szybciej przyswajane. Wspomagając słowo obrazem, tworzymy skojarzenia, dzięki którym efektywniej się uczymy. "Epika" to karty pracy do utworów: Brzechwy, Burnetta, Christy, Dickensa, Fiedlera, Hemingway'a, Kamieńskiego, Kosika, Lewisa, Makuszyńskiego, Mickiewicza, Molnara, Montgomery, Mrożka, Niziurskiego, Prusa, Saint-Exupéry'ego, Schmitta, Sienkiewicza, Tolkiena, Żeromskiego, a także do fragmentów Biblii i Mitologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
Brochure
In basket
Język polski inaczej! Rysuj, notuj i zapamiętuj! "Lektury jak malowane" to połączenie polonistycznej pasji z graficznym przekazywaniem wiedzy. Autorka sprawnie posługuje się techniką notowania wizualnego, dzięki czemu literackie treści są szybciej przyswajane. Wspomagając słowo obrazem, tworzymy skojarzenia, dzięki którym efektywniej się uczymy. "Liryka" to karty pracy do utworów: Baczyńskiego, Białoszewskiego, Fredry, Herberta, Kochanowskiego, Krasickiego, Leśmiana, Mickiewicza, Miłosza, Norwida, Przerwy-Tetmajera, Różewicza, Słowackiego, Szekspira, Wybickiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
Brochure
In basket
Język polski inaczej! Rysuj, notuj i zapamiętuj! "Lektury jak malowane" to połączenie polonistycznej pasji z graficznym przekazywaniem wiedzy. Autorka sprawnie posługuje się techniką notowania wizualnego, dzięki czemu literackie treści są szybciej przyswajane. Wspomagając słowo obrazem, tworzymy skojarzenia, dzięki którym efektywniej się uczymy. "Liryka i dramat" to karty pracy do utworów: Asnyka, Barańczaka, Białoszewskiego, Czechowicza, Gajcego, Herberta, Horacego, Iłłakowiczówny, Karpińskiego, Kasprowicza, Kochanowskiego, Krasickiego, Krasińskiego, Lechonia, Leśmiana, Mickiewicza, Miłosza, Moliera, Morsztyna, Mrozka, Naborowskiego,Norwida, Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, Poświatowskiej, Przerwy-Tetmajera, Przybosia, Różewicza, Rymkiewicza, Słowackiego, Sofoklesa, Staffa, Sępa-Szarzyńskiego, Szekspira, Szymborskiej, Tuwima, Wierzyńskiego, Wyspiańskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
W książce Praca logopedy z wcześniakami i noworodkami na oddziale neonatologii Diagnoza, terapia, wsparcie: gotowe narzędzia logopedyczne do badania noworodków i niemowląt: bilans logopedyczny, badanie ssania odżywczego podczas karmienia piersią, kwiat mleczny do badania karmienia butelką, narzędzia do oceny wędzidełka podjęzykowego, karta logopedyczna do badania pediatrycznych zaburzeń karmienia, kwestionariusz dla matek propozycje stymulacji oralnych, porady dotyczące wprowadzania karmienia doustnego u wcześniaków i noworodków z zaburzeniami karmienia analiza rozwoju oralności pierwotnej i wtórnej oraz jej wpływu na pediatryczne zaburzenia karmienia, rozwój komunikacyjno-językowy i psychologiczny charakterystyka i konsekwencje wcześniactwa oraz stymulacje wspomagające rozwój dziecka omówienie roli logopedy oraz pracy logopedycznej z noworodkami i niemowlętami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
Karty pracy to uzupełnienie Ilustrowanego słownika uczuć, emocji i stanów. Ich celem jest sprawdzenie poziomu zrozumienia słownictwa związanego z emocjami, a także uporządkowanie wiedzy o nich. Różnorodne ćwiczenia, w tym zadania otwarte, zachęcają do refleksji i budowania wypowiedzi z użyciem poznanych słów. Dzięki pracy z kartami nastolatki poszerzają swój zasób słownictwa, co pozytywnie wpłynie na umiejętność mówienia o uczuciach w sposób precyzyjny zrozumiały dla otoczenia. Karty pracy polecamy osobom dorosłym pracującym z dziećmi i młodzieżą: terapeutom, nauczycielom oraz rodzicom.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Problemy z komunikacją to przewodnik dla nastolatków, którzy chcą lepiej mówić, słuchać i rozumieć innych. Będzie przydatny dla osób z trudnościami w komunikacji i nawiązywaniu relacji, szczególnie dla młodych z ADHD. W środku znajdziesz ćwiczenia, które pomagają: budować pewność siebie w rozmowie, zauważać to, co dzieje się między słowami, rozpoznawać intencje, emocje i ukryte sygnały rozmówcy, unikać nieporozumień i lepiej się dogadywać – w domu, w szkole, wśród znajomych. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
"Jak rozmawiać..." dostarcza nauczycielom (oraz rodzicom) podpowiedzi i przydatnych rozwiązań w zmaganiach z trudnymi sytuacjami w szkole. W poradniku omówiono kilkadziesiąt zdarzeń (tematów), które często mają miejsce w pierwszych latach edukacji, kiedy dzieci zapoznają się ze szkolną rzeczywistością. W sposób jasny i rzeczowy wyjaśniono, jak rozmawiać z dziećmi, by pomóc im w pokonywaniu trudności. Kompleksowo opracowane zagadnienia (propozycje pytań, komentarze dla dziecka, uwagi dla nauczyciela oraz praktyczne wskazówki) wspomagają warsztat nauczyciela w codziennej pracy wychowawczej. Poradnik jest zintegrowany tematycznie z pierwszym zestawem kart z serii: TRUDNE SYTUACJE SPOŁECZNE: Rozmawiam z dziećmi o sytuacjach szkolnych i relacjach rówieśniczych. W poradniku poruszono 17 zagadnień, m.in. niepełnosprawność, przegrana, oskarżenie i kradzież, wagary, uzależnienie, śmierć, przemoc, bieda, szantaż. To cenna pozycja zarówno dla nauczycieli, jak i rodziców. Konkretne sytuacje i konkretne pytania. Wizualizacje w postaci zdjęć i mnóstwo wskazówek, jak rozmawiać z dzieckiem o tym, co dla niego trudne. Warto nie tylko po nig sięgnąć, ale przede wszystkim wykorzystać w praktyce! Joanna Grochowska, psycholog, wiceprezes Fundacji SYNAPSIS Publikacja o charakterze poradnika, z uwagi na niepodważalne walory (odniesienie do ważnego społecznie i pedagogicznie tematu, bogaty materiał ćwiczeniowy i metodyczny) może pełnić ważną funkcję wspomagającą w codziennej praktyce pedagogicznej we wszystkich rodzajach szkół; placówek oświatowych. dr Krzysztof Gerc Zakład Psychologii Rozwoju i Zdrowia Instytut Psychologii Stosowanej UJ Anna Kuziel-Kalina - pedagog specjalny. Posiada wieloletnią praktykę w zakresie terapii i edukacji dzieci oraz młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, a także z dorosłymi z upośledzeniem umysłowym oraz zaburzeniami psychicznymi. W pracy terapeutycznej szczególną uwagę koncentruje na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych i społecznych. Ukończyła pedagogikę rewalidacyjną o specjalizacji oligofrenopedagogika oraz studia podyplomowe pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 37 (1 egz.)
Brochure
In basket
Seria Trudne Sytuacje Społeczne to pomoce terapeutyczne wspierające dorosłych w przygotowaniu dzieci do konstruktywnego radzenia sobie w sytuacjach problemowych. Praca z zestawami stwarza okazję do pogłębionej refleksji nad pożądanymi sposobami rozwiązywania napotykanych trudności oraz uczy przyjmowania perspektywy innych osób. Zestaw 1. zawiera 48 kart prezentujących przykładowe zdarzenia, jakie mogą mieć miejsce w szkole. Karty przeznaczone są w szczególności dla dzieci z trudnościami w rozumieniu sytuacji społecznych, głównie dla osób z autyzmem i zespołem Aspergera. DLA KOGO? Zawartość tematyczna zestawu jest dostosowana do pracy z dziećmi klas 1–3 szkoły podstawowej. Niektóre zagadnienia można jednak z powodzeniem omawiać zarówno z młodszymi, jak i starszymi dziećmi – jest to uzależnione od poziomu funkcjonowania społecznego dzieci i ich bieżących potrzeb. KIEDY? Pomoc można wykorzystać na różne sposoby: w trakcie zajęć indywidualnych z dzieckiem (podczas terapii pedagogicznej lub psychologicznej), w domu jako pomoc inicjującą rozmowę rodzica z dzieckiem, podczas lekcji wychowawczych w szkole, zajęć w świetlicach socjoterapeutycznych, podczas lekcji etyki. Seria jest dedykowana terapeutom, psychologom, pedagogom, wychowawcom pracującym z dziećmi, a także rodzicom, którzy poprzez szczere rozmowy chcieliby nauczyć swoje pociechy sposobów rozwiązywania trudności oraz przybliżyć im możliwe zagrożenia. Pomoc służy zarówno do terapii, jak i rozmów podczas lekcji wychowawczej. Rozmawiam z dziećmi o trudnych sytuacjach szkolnych i relacjach rówieśniczych to pierwsza część z serii Trudne Sytuacje Społeczne, która podpowiada dorosłemu, z jakimi trudnościami może spotkać się młody człowiek w szkole i o czym warto z nim porozmawiać. Przedstawione sytuacje stwarzają okazję do pogłębionej refleksji nad pożądanymi sposobami rozwiązania napotykanych problemów. Poprzez zaproponowany zestaw pytań terapeuta (rodzic, nauczyciel) pomaga dziecku identyfikować i nazywać jego uczucia, przekonania i prezentowane postawy wobec zaistniałych sytuacji trudnych. Pomaga dziecku dostrzec jego własne postawy, opinie, ewentualne dylematy oraz przeanalizować możliwe konsekwencje formułowanych przez niego wyborów. Dzięki analizie trudnych sytuacji dorosły ma szansę przedstawić dziecku społecznie akceptowane normy i zasady. Z kolei dziecko może nauczyć się rozpoznawać i wyrażać własne myśli, emocje, a także formułować swoje potrzeby i obawy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Brochure
In basket
Trudne sytuacje społeczne to pomoc terapeutyczna wspierająca dorosłych w przygotowaniu dzieci do konstruktywnego radzenia sobie w sytuacjach problemowych. Praca z zestawem stwarza okazję do pogłębionej refleksji nad pożądanymi sposobami rozwiązywania napotykanych trudności oraz uczy przyjmowania perspektywy innych osób. Zestaw zawiera 48 kart prezentujących przykładowe zdarzenia, jakie mogą mieć miejsce w domu. Karty przeznaczone są w szczególności dla dzieci z trudnościami w rozumieniu sytuacji społecznych, głównie dla osób z autyzmem i zespołem Aspergera.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Brochure
In basket
Trudne sytuacje społeczne. Cz. 3, Rozmawiam z dziećmi o sytuacjach w przestrzeni publicznej / Anna Kuziel-Kalina. - Kraków : Wydawnictwo WiR, 2017. - Teka (broszura [17] stron, [48] kart tablic) : ilustracje ; 22 cm
Rozmawiam z dziećmi o sytuacjach w przestrzeni publicznej to trzecia część z serii Trudne Sytuacje Społeczne podpowiadająca dorosłemu, z jakimi trudnościami może spotkać się młody człowiek w różnych miejscach przestrzeni publicznej i o czym warto z nim porozmawiać. Przedstawione sytuacje stwarzają okazję do pogłębionej refleksji nad pożądanymi sposobami rozwiązania napotykanych problemów. Poprzez pytania nauczyciel (rodzic) pomaga identyfikować i nazywać uczucia, przekonania i prezentowane postawy dziecka wobec zaistniałych trudnych sytuacji. Pobudza do rozmów o wywołanych przez problematyczne zdarzenia emocjach, np. o złości, żalu, strachu, wstydzie, zazdrości, niepokoju, rozczarowaniu, lęku czy niepewności. Dla nauczyciela zaś pomoc ta jest źródłem informacji o trudnościach, których na co dzień doświadcza dziecko. Tematy zamieszczone w publikacji uczą dzieci przeprowadzania analizy konsekwencji wyborów i związanych z nimi wątpliwości. W zestawie znajdują się dwa typy tematów: mobilizujące do nawiązania kontaktu z drugim człowiekiem, zachęcające do budowania wypowiedzi i przyjmowania perspektywy innych osób (np. „Nie jesteś zadowolony z fryzury, jaką zrobił ci fryzjer”), zachęcające dziecko do samodzielnego odnalezienia rozwiązania (np. „Stoisz w autobusie. Uchwyty do trzymania są zbyt wysoko”). Odtwarzanie trudnych sytuacji pozwala na przedstawienie akceptowanych norm i zasad społecznych. Rolą dorosłego jest udzielenie dziecku wsparcia w dostrzeżeniu i zrozumieniu możliwych konsekwencji tak, aby ostatecznie mogło ono samodzielnie podjąć świadomą decyzję, jak wyjść z zaistniałej sytuacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Terapia Umysłowa Osób Dorosłych)
Obszerny i usystematyzowany zestaw sylabowo-wyrazowy do terapii logopedycznej dorosłych pacjentów z apraksją mowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
Brochure
In basket
"LEKTURY JAK MALOWANE" to połączenie polonistycznej pasji z graficznym przekazywaniem wiedzy. Autorka sprawnie posługuje się techniką notowania wizualnego, dzięki czemu literackie treści są szybciej przyswajane. Wspomagając słowo obrazem, tworzymy skojarzenia, dzięki którym efektywniej się uczymy. Epika to karty pracy do utworów: Balzaka, Boccaccia, Borowskiego, Camusa, Conrada, Dantego, Dostojewskiego, Dukaja, Goethego, Gombrowicza, Herlinga-Grudzińskiego, Homera, Kafki, Kapuścińskiego, Krall, Libery, Mackiewicza, Moczarskiego, Nałkowskiej, Orwella, Orzeszkowej, Paska, Prusa, Reymonta, Schulza, Sienkiewicza, Skargi, Stasiuka, Tokarczuk, Żeromskiego, a także do fragmentów Biblii i Mitologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Od dawna marzyłam, aby napisać publikację pokazującą, jak krok po kroku tworzyć notatki wizualne. Chciałam podzielić się swoim doświadczeniem i zainspirować do tego, by rysować i notować inaczej: przestrzennie, kreatywnie i praktycznie. Mam nadzieję, że dzięki temu poradnikowi spotkanie z myśleniem wizualnym będzie połączeniem przyjemnego z pożytecznym, a rysowanie notatek stanie się Twoją pasją. Zapraszam w podróż po sketchnotingu!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 929 (1 egz.)
Book
In basket
Moje sylabki w przedszkolu to zeszyt, z którym dzieci uczą się czytać metodą sylabową - prostą i skuteczną. Opierając się na sylabie, jako najmniejszej jednostce percepcji, znacznie ułatwia się przedszkolakom etap wczesnej nauki czytania. Dzięki atrakcyjnej szacie graficznej, naklejkom i zróżnicowanym zadaniom, praca z zeszytem dostarcza dzieciom dużo radości i zachęca je do dalszej nauki. Czytamy sylabami - to łatwe! Moje sylabki w przedszkolu to zeszyt, który wprowadza i zachęca dzieci do nauki czytania. Metodyka ćwiczeń zakłada, że najważniejszą i najmniejszą jednostką percepcji jest sylaba. Dlatego każda nowa spółgłoska jest pokazana w sylabie otwartej (połączenie z samogłoską w wygłosie, np. PA, MO). System wprowadzania samogłosek i sylab jest zgodny z Symultaniczno-Sekwencyjną Nauką Czytania(R)prof. Jagody Cieszyńskiej. Zadania i rozkład materiału w zeszycie jest zintegrowany z opracowanym przez Autorki Programem Moje sylabki - serii pomocy do wczesnej nauki czytania. Pracując z ćwiczeniami, dzieci nauczą się czytać sylabami otwartymi. Aby usprawnić ten proces, należy pamiętać o koniecznym warunku - unikaniu głoskowania (nazywania spółgłosek w izolacji, bez samogłoski). Kolorowa szata graficzna ćwiczeń, naklejki i różnorodne zadania wspomagają naukę odczytywania sylab, a następnie wyrazów i prostych zdań. Dzieci uczą się również zapisu sylab (wielkie litery), kolorują, wyszukują i łączą. Różne rodzaje aktywności angażują dziecko do wykonywania kolejnych ćwiczeń i przyspieszają zapamiętywanie obrazu poznanych sylab
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Dobry / Waldemar Łysiak. - Warszawa : Officina : przy współpr. WiR, 1990. - 300, [4] s. ; 20 cm.
Form of Work
Demographic Group
Genre/Form
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Book
Brochure
In basket
Godzina wychowawcza jak malowana. Graficzne karty pracy cz. 1 dadzą możliwość przeprowadzenia niebanalnej i żywej lekcji wychowawczej dotyczącej emocji, relacji społecznych i rozwoju osobistego. Karty pracy będą pretekstem do ciekawych dyskusji i wspólnych dociekań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
Brochure
In basket
Godzina wychowawcza jak malowana. Graficzne karty pracy cz. 2 dadzą możliwość przeprowadzenia niebanalnej i żywej lekcji wychowawczej dotyczącej ekologii i ochrony środowiska, prawa, państwa, finansów, zdrowia i uzależnień. Karty pracy będą pretekstem do ciekawych dyskusji i wspólnych dociekań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again